Сервизни интервали и смяна на консумативи

Модератори: Georgimitrovich, zi_zi_top, Uncle Dido, Akima, slowtraveler, TATI, мехаННика

adidas22
Мнения: 3
Регистриран: 16 окт 2013 23:31
Репутация: 0

Re: Сервизни интервали и смяна на консумативи

Мнениеот adidas22 » 16 окт 2013 23:42

Здравейте искам да попитам 2 неща, надявам се ако някой има подобна ситуация да даде малко инфо! Мерси :)
1. Кога трябва да сменя съединител на Корола 2006 1.4 Д -4Д? Колата е на 160 000 км. Говорих с един колега на светофар и той ми каза, че не се сменя цял съединител, а някаква част за 75 лева???
2. Серво управлението механично ли е или е с електричество?? Майсторът ми не може да намери, дали има масло за хидравликата??
Извинявам се предварително, за неправилно употребени термини, но съм технически инвалид!

Потребителски аватар
saho
Мнения: 376
Регистриран: 19 сеп 2010 07:45
Репутация: 0
Местоположение: гр. Петрич

Re: Сервизни интервали и смяна на консумативи

Мнениеот saho » 22 ное 2013 13:55

Адидас, съединител се мени когато почне да боксува изразява най-вече при набиране оборотомера се вдига километража не. Мени се само феродов диск, при положение, че притискателния е добре. Щом майстора не открива хидравликата значи няма.
Toyota Corolla E12 2006 1.4 vvti 2006 FOBOS
Toyota Avensis T25 1.8 vvti 2008

Потребителски аватар
Kiki
Мнения: 4833
Регистриран: 05 фев 2008 21:24
Репутация: 87
Местоположение: София

Re: Сервизни интервали и смяна на консумативи

Мнениеот Kiki » 22 ное 2013 20:40

taneva28 написа: разбрах че водните помпи на Тойотите се сменят на 80 000х.км. толкова издържали.
.

Това не е вярно! Моята водна помпа на Авенсис-а я смених на 200 000, не защото блокира, а защото беще започнала само да сълзи малко.
Последна промяна от Kiki на 12 яну 2014 21:06, променено общо 1 път.
Професионално пастиране и полиране на автомобили и фарове. 0887 244 385
http://www.youtube.com/watch?v=OkVJapWV ... FMiV1kQ%3D

Потребителски аватар
Japanese_fever
Мнения: 9379
Регистриран: 02 мар 2005 05:48
Репутация: 1
Местоположение: Touge, Japan

Re: Сервизни интервали и смяна на консумативи

Мнениеот Japanese_fever » 04 фев 2014 21:21

Свещи NGK (NGK spark plugs) - параметри, означения и каталожни номера:

http://www.ngksparkplugs.com/techinfo/spark_plugs/partnumberkey.pdf

http://www.ngksparkplugs.com/pdf/StocktoPart11x17.pdf
1989 Toyota Camry DX, 2.0L (3S-FE), automatic -> отдавна за скрап
1998 Honda Civic LX, 1.6L (D16Y7), 5 speed -> работна
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си, ги сложат обратно!

Потребителски аватар
Japanese_fever
Мнения: 9379
Регистриран: 02 мар 2005 05:48
Репутация: 1
Местоположение: Touge, Japan

Re: Сервизни интервали и смяна на консумативи

Мнениеот Japanese_fever » 24 фев 2014 19:30

Тойота 1ZZ-FE (1.8L VVTi) двигател - разход на масло
Toyota 1ZZ-FE VVTi - Oil Consumption


Реших да обединя темите в един пост тук, за да може по-лесно да го намират колегите:

http://www.toyotabg.net/viewtopic.php?t=1030

http://www.toyotabg.net/viewtopic.php?t=20608

http://www.toyotabg.net/viewtopic.php?f=1&t=21529


Ето и повечето теми на тази тема:

https://www.google.com/search?q=biorhythm+kre+alkalyn+compound+reviews&source=lnms&sa=X&ei=26oJU6jqL-2yygHogIGoCQ&ved=0CAYQ_AUoAA&biw=1422&bih=1025&dpr=0.9#q=site:toyotabg.net+1zz-fe+%D1%80%D0%B0%D0%B7%D1%85%D0%BE%D0%B4+%D0%BD%D0%B0+%D0%BC%D0%B0%D1%81%D0%BB%D0%BE
1989 Toyota Camry DX, 2.0L (3S-FE), automatic -> отдавна за скрап
1998 Honda Civic LX, 1.6L (D16Y7), 5 speed -> работна
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си, ги сложат обратно!

Потребителски аватар
dechobg
Мнения: 102
Регистриран: 13 окт 2012 10:44
Репутация: 1
Местоположение: Шумен

Re: Сервизни интервали и смяна на консумативи

Мнениеот dechobg » 09 сеп 2014 11:32

Kiki написа:
taneva28 написа: разбрах че водните помпи на Тойотите се сменят на 80 000х.км. толкова издържали.
.

Това не е вярно! Моята водна помпа на Авенсис-а я смених на 200 000, не защото блокира, а защото беще започнала само да сълзи малко.

Да запитам и аз. Водната помпа не се ли сменя със смяна на ангренажен ремък? Когато правих 1 вото обслужване ми казаха че е хубаво да се сменя и тя...?
Toyota Avensis 2.0 D4D Wagon CDT250L-AWMEYW 10/2005

Потребителски аватар
jim_beam
Мнения: 2271
Регистриран: 25 юли 2007 23:01
Репутация: 17
Местоположение: Австрия

Re: Сервизни интервали и смяна на консумативи

Мнениеот jim_beam » 09 сеп 2014 16:57

аз съм с ориг. 145к,без грешка е засега!
RAV4 D4D 2007 с кожен салон,фронт гард,ролбари,Вебасто,парктроник,CC,Blaupunkt,17''...

Изображение

Потребителски аватар
Japanese_fever
Мнения: 9379
Регистриран: 02 мар 2005 05:48
Репутация: 1
Местоположение: Touge, Japan

Re: Сервизни интервали и смяна на консумативи

Мнениеот Japanese_fever » 12 ное 2014 03:20

dechobg написа:
Kiki написа:
taneva28 написа: разбрах че водните помпи на Тойотите се сменят на 80 000х.км. толкова издържали.
.

Това не е вярно! Моята водна помпа на Авенсис-а я смених на 200 000, не защото блокира, а защото беще започнала само да сълзи малко.

Да запитам и аз. Водната помпа не се ли сменя със смяна на ангренажен ремък? Когато правих 1 вото обслужване ми казаха че е хубаво да се сменя и тя...?


По принцип се сменя заедно с ангренажа, защото са на едно и също място, а самата помпа се върти от ангренажния ремък. Не е задължително, ако не тече помпата, а то ако тече ще се види при смяната на ремъка, но повечето хора я сменят, за да им е мирна главата.
1989 Toyota Camry DX, 2.0L (3S-FE), automatic -> отдавна за скрап
1998 Honda Civic LX, 1.6L (D16Y7), 5 speed -> работна
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си, ги сложат обратно!

ufer
Мнения: 223
Регистриран: 12 ное 2010 10:35
Репутация: 12
Местоположение: Бургас

Re: Сервизни интервали и смяна на консумативи

Мнениеот ufer » 12 ное 2014 09:22

Оригиналното оборудване може да издържи 200 000 км, но всяка следваща помпа закупена за смяна вече трябва да се сменя на около 60 000 заедно с ремъка. Миналата година правих частичен ремонт на моето ГСИ и проверих водната помпа (оригинална GM , закупена в Германия), дори й сложих нов О-пръстен. Не даваше сигнали за проблеми - нито теч, нито трудно въртене. Забравих обаче да проверя, кога съм я сменял, а бях си записал. След 3 000 км помпата блокира, чак остта се изкриви, изрони тотално ремъка и счупи няколко кобилички. Когато си видях записките - оказа се, че съм я карал 120 000 км! Добро постижение, но все пак направи беля! Сега вече си знам урока! sad.gif

Потребителски аватар
jim_beam
Мнения: 2271
Регистриран: 25 юли 2007 23:01
Репутация: 17
Местоположение: Австрия

Re: Сервизни интервали и смяна на консумативи

Мнениеот jim_beam » 12 ное 2014 10:55

да не си пренатегнал ремъка?
RAV4 D4D 2007 с кожен салон,фронт гард,ролбари,Вебасто,парктроник,CC,Blaupunkt,17''...



Изображение

ufer
Мнения: 223
Регистриран: 12 ное 2010 10:35
Репутация: 12
Местоположение: Бургас

Re: Сервизни интервали и смяна на консумативи

Мнениеот ufer » 13 ное 2014 08:05

Не-е, такива банални грешки не правя. Самите километри (120 000) показват, че помпата е била на предела на възможностите си... Ако си бях прочел записките, нямаше да е така - sad.gif . Освен това вече бях карал 3000 км и ако бях пренатегнал ремъка, щеше вероятно да се случи по-рано, да не кажа почти веднага. Така човек сам се наказва, като не внимава. drunk.gif

Потребителски аватар
Japanese_fever
Мнения: 9379
Регистриран: 02 мар 2005 05:48
Репутация: 1
Местоположение: Touge, Japan

Re: Сервизни интервали и смяна на консумативи

Мнениеот Japanese_fever » 05 дек 2014 20:00

Е как оригиналните издържат по 200 000 км като твоята е била на 120 000, пак отигинална и не е издържала?
1989 Toyota Camry DX, 2.0L (3S-FE), automatic -> отдавна за скрап
1998 Honda Civic LX, 1.6L (D16Y7), 5 speed -> работна
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си, ги сложат обратно!

Потребителски аватар
vessonik
Мнения: 147
Регистриран: 17 фев 2009 12:59
Репутация: 1
Местоположение: София

Re: Сервизни интервали и смяна на консумативи

Мнениеот vessonik » 03 яну 2015 19:44

Japanese_fever написа:Е как оригиналните издържат по 200 000 км като твоята е била на 120 000, пак отигинална и не е издържала?

Здравей, на Авенсис с верига, на какъв интервал се заменя водната помпа?
Toyota Avensis T 25, 2.0 D4D, 1AD-FTV, 126 к.с.

Потребителски аватар
Akima
Мнения: 5637
Регистриран: 09 юни 2009 17:28
Репутация: 362
Местоположение: Варна

Re: Сервизни интервали и смяна на консумативи

Мнениеот Akima » 03 яну 2015 20:29

Като протече - мое мнение. cool.gif
Тържеството на разума се състои в това да живееш в мир с тези,които нямат разум.
Изображение
Непрочетените книги умеят да си отмъщават.
Особено добре това се отдава на "Наказателен кодекс" и "Ръководство за употреба на верижен трион".

ufer
Мнения: 223
Регистриран: 12 ное 2010 10:35
Репутация: 12
Местоположение: Бургас

Re: Сервизни интервали и смяна на консумативи

Мнениеот ufer » 04 яну 2015 14:53

Japanese_fever написа:Е как оригиналните издържат по 200 000 км като твоята е била на 120 000, пак отигинална и не е издържала?


Първо - за много години! За мен има 2 вида оригинални детайли: едните са тези, вградени в колите при производството им, а вторите - произведени от или за същия производител (на марката), но продавани като оригинални резервни части. Те би трябвало да са 100% съпоставими с първите, но аз лично се съмнявам и затова си мисля, че 120 000 са били предостатъчно. Може би не съм се изразил достатъчно ясно. В конкретния случай тази помпа съм я монтирал с уреда за натягане, но впоследствие при няколко частични ремонта съм проверявал натягането от опит - без уред. Като се замисля, възможно е леко да съм пренатягал и това постепенно да е съкратило живота на помпата. Да не споменавам, че в някои сервизи може да случи същото при неправилна работа дори и с уред, особено у нас. А темата за оригинални резервни части мисля, че е много специална...


Върни се в “Общи технически въпроси”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта