относно степента на сгъстяване

duco
Мнения: 138
Регистриран на: 04 Ное 2004 15:35

относно степента на сгъстяване

Мнение от duco » 30 Ное 2004 09:05

Тази тема я пускам за да изкаже всеки един своите знания-теорети4ески и наи вече практи4ески относно степента на сгъстяване на един двигател.Нека всеки маняк запознат с положителните и отрицателните страни на сгъстяването на един двигател да сподели. И сега по конкретно един въпрос към Пънки и Джейми.Имам 3сге мотор4е оба4е баи-японец малко са олял и много го разредил9.8:1,като за сравнениие посочвам астра гси и голф гти съотетно 10.8:1 и 10.5:1.Еми само от тази една единица сгастяване тез немски ма6ини ска4ат едни гърди пред японските колици,като се абстрахираме от издражливост и продължителност на живот на двигателя.Та значи аз смятам да отрежа главата на мотора с около 1 мм,при което 6те се получи степен на сгъстяване от порядъка на 10.8:1,11:1.Кво 6те кажете за тва какъв според вас ще е ефекта и какфи ще са плусовете и минусите.При каква степен на сгъстяване мойе да се получи детонационно горене.С много уваjение GTI1.

b_d

Мнение от b_d » 30 Ное 2004 10:03

Аз не бих си пилил главата, ако не се налага... По-скоро бих потърсил някакви бутала (може и от друг производител) с по-висока степен на сгъстяване - точно за селика предполагам, че ще се намери нещо cool.gif

Аватар
punkara
Мнения: 1505
Регистриран на: 12 Сеп 2004 13:23
Местоположение: KP60/MA61

Re: относно степента на сгъстяване

Мнение от punkara » 30 Ное 2004 16:30

duco написа:Тази тема я пускам за да изкаже всеки един своите знания-теорети4ески и наи вече практи4ески относно степента на сгъстяване на един двигател.Нека всеки маняк запознат с положителните и отрицателните страни на сгъстяването на един двигател да сподели. И сега по конкретно един въпрос към Пънки и Джейми.Имам 3сге мотор4е оба4е баи-японец малко са олял и много го разредил9.8:1,като за сравнениие посочвам астра гси и голф гти съотетно 10.8:1 и 10.5:1.Еми само от тази една единица сгастяване тез немски ма6ини ска4ат едни гърди пред японските колици,като се абстрахираме от издражливост и продължителност на живот на двигателя.Та значи аз смятам да отрежа главата на мотора с около 1 мм,при което 6те се получи степен на сгъстяване от порядъка на 10.8:1,11:1.Кво 6те кажете за тва какъв според вас ще е ефекта и какфи ще са плусовете и минусите.При каква степен на сгъстяване мойе да се получи детонационно горене.С много уваjение GTI1.
abe duco, s kakvi hora druzish ti? vse ti puskat brumbari v glavata, i ti idvash tuka da gi proveryavash!!!
nishto nyama da psotignesh sus tova sgustavyane, ako ne promenish razpredelitelnite valove, i ne modificirash dvigatelya taka, che da moze da vkarva i da iazkarva poveche vuzduh!
ti iskash da pravish F1 kola sus 50lv razhodi za shlaifane, bez da si davash smetka, che tova moze da se okaze fatalno za tvoyata glava i motor.
tryabva da premerish raztoyanieto mezdu napulno otvorenite klapani i butaloto, i da smetnesh dali sled tozi shlaif nyama da zabivat v butaloto. tryabva da sednesh i da prochetesh malko knizki, i da razberesh che 1mm shlaif e ADSKI mnogo za edna glava, zatova, kakto ti kaza bad dog, se postavyat butala sus po visoka komprresiya, a glavata ne se pipa!
taka che nedei da si pravish takiva eksperimenti, shtot nyama da svurshat dobre. ako mechtata ti e da napravish dvigatel deto pone vednuz da bie edno GSI, i posle da go hvurlish, davai, tvoya volya, no pak nyama da go biesh, zashtot podhodut ti ne e pravilen.
stiga si slushal takiva gluposti, shtot ako nyamash pari za istinksi modifikacii, nyama da imash i za nov dvigatel, sled kato susipesh tvoyat sus 1mm shlaif na glavata! horata schitat 0.20mm shlaif za tvurde golyamo iznosvane, i obiknovenno smenyat glavata, a ti iskash da ya shlaifash 1mm!!!
tvoya volya, predupreden si za posledicite!
punky sad.gif

jamie
Мнения: 2495
Регистриран на: 11 Сеп 2004 10:02
Местоположение: U S A

Мнение от jamie » 30 Ное 2004 16:47

Дуцо, изясни си какво искаш да се получи. После ще обходим "проекта". Преди това не пипай нищо - че може да стане беля !!! Говоря ти от личен опит.

duco
Мнения: 138
Регистриран на: 04 Ное 2004 15:35

Мнение от duco » 30 Ное 2004 18:27

Zdrasti Punky!!!Ostanah mnogo ozada4en ot tvoq otgovor......Zna4i az ne sam Duco,a kakto pisah w edna druga tema sam negov priqtel-prosto Duco ne6to mi razbuta kompa u nas i winagi wliza s negowiq nik,a az ot komputri ni6to ne fa6tam.Punky,mnogo si prav za vaprosa s parite,ama taka i baba moje.Ne 4e mi e problem da si pora4am nekwi razdarpani walowe + kolektori i drugite mu tam prostotii bez da gi izrejdam ma ko ot tui.Celta mi nikoga ne e bila da biq astra gsi ili golf gti,vupreki 4e sam go pravil mnogokratno s 8 klapanova kola sas skromnite 112 konq bez walove,kolektori i kwoto i da bilo.Mejdu drugoto to4no na tazi kolica golf 1 gti i beh reznal kratunkata 1.7 mm i o6te si varvi.Posta,koito pusnah ima6e za cel wseki da spodeli swoq mirogled i az uvajavam tvoeto mnenie.no ima mnogo ne6ta s koito ne moga da se suglasq.Purvo ne vijdam nikakav problem da se proveri kakvo e raztoqnieto mejdu klapana i butaloto pri edin palen oborot na kolqnoviq val ili da se iz4isli kak 6te s epromeni stepenta na sgastqwane pri dadeno otnemane na glawata.Mnogo po-priemliv argument protiv dqlaneto i e promqnata na formata na gorivnata kamera,pri koeto se polu4ava edin rab,vliqe6t negativno na izgarqneto na smestta.O6te drevnite bratu6ki sa napisali edni debeli knigi,v koito pi6e,4e vsqka edinica stepen na sgastqvane v pove4e uveli4ava mo6tnostta na dvigatela ot 5 do 8 procenta,v zavisimost ot diapazona.Drug e vaproca za detonacionnoto gorene i kalpavite benzini.Otnosno vaprosa na Jamie iskam da opi6a kakvo smqtam da promenq po jelezata na moqta toyota.Smqtam da q sgastq do 10.8:1,da olekotq mahovika.pritiskatelq i wsi4ki 6aibi po rema4nite zadvijvaniq i da olekotq bielite i butalata.Sa6to taka zamislqm da mi olekotqt i kolqnoviqt val,no ne znam dali da priemam za 4ista moneta uverenieto,4e v bulgariq(ruse)se pravi dinami4en balans na vala i mahovika.Sa6to taka mislq da promenq poziciite na razpredelitelnite valove(3 gradusa na zakasnenie).Otnosno gorivnata sistema i zapalvaneto tam vse o6te sam v proces na 4etene,no i tam ima re6eniq.Sa6to taka smqtam da optimiziram kanalite na glavata i smukatelnite kolektori i da izhvarlq onaq eko izmislica i karternata ventilaciq.Auspihnata mi sistema e samo s edin rezonator ot starata mi primera(2.0 GT) i pravi trabi do kraq.Zamislqm se dali da ne napravq baipas na maslenata pompa,tai kato e prezapasena nekolkokratno otnosno nalqganeto,kato po tozi na4in da q raztovarq.Sa6toto vaji i za pompata na kormilniq usilvatel.Ob6to vzeto e tova + smalenoto teglo do 1020 kg.Ako mi pomognete sas saveti 6te vi bada blagodaren,kato priemam i vsqkakva kritika.S mnogo uvajenie Martin!!!

jamie
Мнения: 2495
Регистриран на: 11 Сеп 2004 10:02
Местоположение: U S A

Мнение от jamie » 30 Ное 2004 18:34

Излиза че се отказа от турбото и ще правиш атмосферка ?
В този случай започни от валовете, намери на поносима цена и тогава карай нататък. Ще е скъпо и колата ще е доста безполезна - аз не бих похабил мотор 2.0 с яки карантии с геометрия каре - за атмосферка. Никога няма да стигне 1.6 в оборотите, за съжаление. Но щом държиш - започни от валовете ! Има огромен шанс да не се получи нищо - затова. Поне ще останеш със здрав мотор после.
ПП: За баланс на валове и прочие не го мисли - правят го. Не е евтино но става.

duco
Мнения: 138
Регистриран на: 04 Ное 2004 15:35

Мнение от duco » 30 Ное 2004 18:59

Abre Jamie tva ne go pi6e Duco bre 4ovek-negov priqtel sam.Duco si ima ve4e turbo celica<no sas pohaben motor i bezvazvratno pohabeno turbo,no deistva po vaprosa i tezi dni 6te vzeme 4itav motor,a za turboto mislq 4e e nameril second hand ot fensport.Kakvo oma6 predvid,4e moje da ne stane ni6to i s razpredelitelni sportni valove.Az mislq 4e nqma takav variant,stiga da mi izdarjat prujinite i da ne izpadat v rezonans ot visokite oboroti ili da ne smogvat da vra6tat.Sega tova me valnuva-dali edni valove na 276 ili 280 gradusa s 2 mm po golqm hod 6te zatrudnqt originalnite prijini na 3sge motora.Iskam da te zapitam i kak vliqe stepenta na sgastqvane na edni takiva valove s takiva fazi i takav hod-nujno li e da q promenqm.Otnosno moq proekt ima jivi primeri za negovata efikastnost no pri drugi koli.Davam za primer vsi4ki ladi po ralitata v BG,kato osven valove imat i qko orqzani jeleza.Az ne mislq da sgastqvam kato tqh i mislq,4e vsi4ko za koeto sam pisal e mnogo umereno-estestveno nema da zema 6laifa i pilata i aide dqlai.S mnogo uvajenie Martin!!!

Аватар
punkara
Мнения: 1505
Регистриран на: 12 Сеп 2004 13:23
Местоположение: KP60/MA61

Мнение от punkara » 30 Ное 2004 19:03

duco написа:Zdrasti Punky!!!Ostanah mnogo ozada4en ot tvoq otgovor......Zna4i az ne sam Duco,a kakto pisah w edna druga tema sam negov priqtel-prosto Duco ne6to mi razbuta kompa u nas i winagi wliza s negowiq nik,a az ot komputri ni6to ne fa6tam.Punky,mnogo si prav za vaprosa s parite,ama taka i baba moje.Ne 4e mi e problem da si pora4am nekwi razdarpani walowe + kolektori i drugite mu tam prostotii bez da gi izrejdam ma ko ot tui.Celta mi nikoga ne e bila da biq astra gsi ili golf gti,vupreki 4e sam go pravil mnogokratno s 8 klapanova kola sas skromnite 112 konq bez walove,kolektori i kwoto i da bilo.Mejdu drugoto to4no na tazi kolica golf 1 gti i beh reznal kratunkata 1.7 mm i o6te si varvi.Posta,koito pusnah ima6e za cel wseki da spodeli swoq mirogled i az uvajavam tvoeto mnenie.no ima mnogo ne6ta s koito ne moga da se suglasq.Purvo ne vijdam nikakav problem da se proveri kakvo e raztoqnieto mejdu klapana i butaloto pri edin palen oborot na kolqnoviq val ili da se iz4isli kak 6te s epromeni stepenta na sgastqwane pri dadeno otnemane na glawata.Mnogo po-priemliv argument protiv dqlaneto i e promqnata na formata na gorivnata kamera,pri koeto se polu4ava edin rab,vliqe6t negativno na izgarqneto na smestta.O6te drevnite bratu6ki sa napisali edni debeli knigi,v koito pi6e,4e vsqka edinica stepen na sgastqvane v pove4e uveli4ava mo6tnostta na dvigatela ot 5 do 8 procenta,v zavisimost ot diapazona.Drug e vaproca za detonacionnoto gorene i kalpavite benzini.Otnosno vaprosa na Jamie iskam da opi6a kakvo smqtam da promenq po jelezata na moqta toyota.Smqtam da q sgastq do 10.8:1,da olekotq mahovika.pritiskatelq i wsi4ki 6aibi po rema4nite zadvijvaniq i da olekotq bielite i butalata.Sa6to taka zamislqm da mi olekotqt i kolqnoviqt val,no ne znam dali da priemam za 4ista moneta uverenieto,4e v bulgariq(ruse)se pravi dinami4en balans na vala i mahovika.Sa6to taka mislq da promenq poziciite na razpredelitelnite valove(3 gradusa na zakasnenie).Otnosno gorivnata sistema i zapalvaneto tam vse o6te sam v proces na 4etene,no i tam ima re6eniq.Sa6to taka smqtam da optimiziram kanalite na glavata i smukatelnite kolektori i da izhvarlq onaq eko izmislica i karternata ventilaciq.Auspihnata mi sistema e samo s edin rezonator ot starata mi primera(2.0 GT) i pravi trabi do kraq.Zamislqm se dali da ne napravq baipas na maslenata pompa,tai kato e prezapasena nekolkokratno otnosno nalqganeto,kato po tozi na4in da q raztovarq.Sa6toto vaji i za pompata na kormilniq usilvatel.Ob6to vzeto e tova + smalenoto teglo do 1020 kg.Ako mi pomognete sas saveti 6te vi bada blagodaren,kato priemam i vsqkakva kritika.S mnogo uvajenie Martin!!!
martine, ne se ozaduchavai, ami pomisli nad tova koeto si napisal otgore: defakto, ti iskash da uvelichish nalyaganeto, toest da uvelichish natiska vurhu vutreshnite chasti na dvigatelyat, kato suotvetno gi izshlaifash, i ima namalish zdravinata! samo po sebe si, tova ne zvuchi hich dobre! pomosli malko po-trezvo!
vichkite tezi tikove, mogat da dovedad do fatalen krai na tozi dvigatel!
celta na novi razpredelitelni valove ne e da natiskat klapanite po-dulboko, ami da gi zadurzat otvoreni za po-dulgo vreme. kogato smnish poziciyata na valovete, shte narushsih rabotata na pruzinite, i mnogo skoro te shte izduhnat, kato predi tova se izkrivyat i nyakolko klapana.
dori i da napravish vsichko tova, dori i da trugne tazi kola, i da bie vuprosnite atri i golfove, kolko vreme mislish che shte izkara taka? ti pishesh da se abstrahirame ot izdruzlivostta, no kak da go napravim, kogato ako ne ti izdurzi dvigatelyat, nyama da mozesh da biesh nito golf, nito astra, nito velosiped!
tochno poradi tazi prichina, se pravyat i tuning chasti, te sa PO-ZDRAVI i suotvetno PO-LEKI, zashto sa napraveni ot po-zdravi i po-leki metali, koito sa i PO-SKUPI.
taka postigash celta si, kato dvigatelyat ostava izdruzliv, i ti znaesh che shte izdurzi sustezanieto, ili vsekidnevnoto polzvane na kolata.
vsichki tezi promeni, shte nalozat promyana vurhu kompiuyura i injekcionnata sistema, i samo s regulator, nyama da minesh.
zatova i jami ti kazva, che e po-dobre da rshish kakvo iskash ot kolata, da go planirash, posle da se raztursish da vidish kakvo se predlaga, da sednesh i da vidish s kakuv biuget razpolagash i da si napravish smetka.
povecheto ot izbroenite ot teb modfikacii, vodyat do olekotyvane vutreshnite chasti na dvigatelyat (kakto i tyahnoto otslabvane) koeto mu pozvolyava da razvurta obobrotite po-burzo, no ne mu dava poveche moshtnost, koeto ti tyabva pri visokite skorosti, toest, dori da drupnesh konkurentite si v nachaloto, posle te shte te otrzat na visokite skorosti, kudeto ti shte zagubvash vse po-drastichno moshtnost!
ideyata s maslenata pompa, spored men e MINA! koyato shte izbuhne mnogo skoro sled kato apalish dvigatelyat, i nyama da se uchudya, ako nyakya biela shtrukne izvun bloka, taka che vnimavai!
dano razbirah kakvo se opitvam da ti obyasnya tuka, i da razmislish po-dobre vurhu tvoite planove, zashtot tova deto si go zamislil, nyama da dovede do uspeshen rezultat, tova e moyata gledna tochka, i se nadyavam da ya priemesh bez ubida.
uspehi,
punky wink.gif

jamie
Мнения: 2495
Регистриран на: 11 Сеп 2004 10:02
Местоположение: U S A

Мнение от jamie » 30 Ное 2004 20:49

Добре Мартине, но ти за 2.0 Селика мотор ли ми говориш че ще правиш или за Ладов ?
1. Валовете са най-скъпото което ти трябва (почти). Затова - почни с тях - ако не се получи, не я прави.....
Радвам се че не налиташ на 300+ валове - щях да се поизсмея.
2. Този двигател няма за цел високи обороти - по дизайн. Следва че с валовете е добре (не задължително) да смениш или клапани, или пружини (може и двете но е прахосване само - леките клапани имат ефекта на по-силни пружини - и обратното). Може да издириш клапани с 1 мм по-голям диаметър - за атмосферен двигател ще помогне. Смяната на водачите им с нови (още по-добре бронзови) е желателна също.
3. Полирането на биелките е трудоемко и според мен - безсмислено. Механично този мотор ще устиска на всичко - стига да го правиш за нормален бензин (до 100 октана). Ако искаш да ги олекотяваш - това е друга тема. Балансирането им е задължително ! Еднаквото им тегло - също.
4. Буталата са достатъчно добри. Ако олекотяваш - внимателно (предполагам знаеш откъде да отнемеш материал). Да са с еднакво тегло.
5. Лагерите ще ти свършат работа - ползвай си стандартните (или Тайхо, Клевит - каквото ти хареса от тия).
6. Не си играй с маслена помпа - няма нужда, най-много да си спретнеш някоя случка :-)
7. Маховика може да олекотяваш - пак надявам се да знаеш откъде и как да свалиш материал. Не прекалявай и с това обаче.
8. Коляновия вал може да олекотиш - но аз лично мисля че е ненужно - ефекта от маховика ще е по-голям. Балансирането е задължително - и то в комплект с маховик и притискателен диск на съединителя.
9. Компресията може да се вдигне полеко до 10.5 - с валовете. Предполагам дори 11 - ако стигнеш границата 300 градуса. Аз бих изравнил повърхността на блока и главата и бих сложил метална гарнитура 0.3-0.5 мм.
10. Изпускателни и всмукателни колектори - ще трябва да си ги изработиш. За испускателните - 4-1, дължините на рънърите се смятат когато решиш на кои обороти искаш оптимизация. Назад - 1 резонатор и едно право крайно гърне. Тръбите от колектора назад - 55 мм диаметър. Всмукателен колектор - намери си двойка повредени хоризонтални карбуратори. Изпразни ги и ги използвай като ИТБ системка - ТОВА е най-сериозното подобрение от изброените.
11. Олекоти (разумно) всички шайби по коляновия вал, като ЗАПАЗИШ гумени демпфери !
12. Монтирай си регулируем регулатор налягане на бензина (ФПР).

По точки 1, 2, 9, 10 - смени ЕКУ-то. Най-евтината алтернатива е МегаСкуирт - според мен. Променен по този начин двигател (особено т. 10) иска много повече гориво в по-високите обороти. Според мен е реалистично да се очаква до 180 коня @7000-7300 оборота. За съжаление под 4000 оборота колата няма да се чувства добре.

ПП: По повод Лади и т.н. - това не е Лада. Помниш ли изказването си по-горе за ръбчето в горивната камера при пиленето ? Тази камера е с 4 клапана, централна свещ и куполовидна форма. Този момент с ръбчето няма да присъства изобщо - когато работиш по този двигател не прави нещата на сляпо според това което си видял в Ладите. Ладата тръгва от 80 коня - този е 150 и е вече сравнително форсиран....
И още нещо - на твое място при ремонта на този мотор първия път ще му сменя всички семеринги и гарнитури с нови - както вече писах на Дуцо, комплекта е 90-110 лв.

duco
Мнения: 138
Регистриран на: 04 Ное 2004 15:35

Мнение от duco » 30 Ное 2004 20:52

Punky,blagodarq ti 4e otdelq6 vnimanie na vaprosite mi,za6toto cenq tvoeto mnenie.Za men nai-golemiq razbira4 na engine-tuninga v BG e Toni ot Varna ili kakto go znaqt Kele6a,a toi ne mi kaza ni6to po razli4no ot tebe.Govorihme za tuning na 3sge i 3sgte i mi kaza"pitai Punkara "(qvno te poznava).Bqhme pri nego zaradi turbinata na duco i zaradi tova nemahme mnogo vreme da govorim za moita kola.Tuninga s dqlaneto go zabravqm(6te odqlam samo mahovika).Otnosno sportnite valove mnogo lesno da se kaje ,,sloji si valove,,ama problemite sa mnogo pove4e ot namiraneto na 1000 lv.i kupuvaneto na pustite jeleza.Kak misli6,dali originalnite prujini na 3sge motora 6te udarjat na edni valove na 276 gradusa,a sa6to nujno li e da s epromenq stepenta na sgastqvane.Otnosno zahranvaneto s gorivo mislq,4e vaprosa e re6im.Za varianta s turbo sam mnogo po-navit,no pri vsi4ki polojeniq 6te mi trqbva elektronika ot st165 i kolektori s turbina,kakviti v BG nqma.Drugite 4arkolaci 6te namerq po lesno.Moje6 li kato tarsi6 dvigatel za novata ti kola(4estito za Supra-ta) da pita6 i za zapalvane i turbo s kolektorite za celica st 165.6te ti bada mnogo blagodaren za pove4e info.S mnogo uvajenie Martin.

duco
Мнения: 138
Регистриран на: 04 Ное 2004 15:35

Мнение от duco » 30 Ное 2004 20:56

Pod zapalvane imah predvit elektronniqt blok za upravlenie. rolleyes.gif

ALTEZZA
Мнения: 3672
Регистриран на: 10 Сеп 2004 20:19
Местоположение: Chicago

Мнение от ALTEZZA » 30 Ное 2004 21:35

duco написа:Zna4i az ne sam Duco,a kakto pisah w edna druga tema sam negov priqtel-prosto Duco ne6to mi razbuta kompa u nas i winagi wliza s negowiq nik,a az ot komputri ni6to ne fa6tam.
gore pod kartinkata(Corollata) imash meniu, tam imash opcii kato: nachalo, pomost, tarsene, chlenove, grupi, profil, saobstenia, izhod. predi da izlezesh ot foruma, klikni na nai-diasnoto, pishe izhod, taka drugia pat niama da te vkara pod imeto na duco, ami ste te pita za tvoito ime i parola, no che da gi napishesh tiah, ste triabva parvo da kliknesh na sastoto miasto, tam veche ste pishe vhod, inache ste pishesh kato anonimen.
->

Аватар
punkara
Мнения: 1505
Регистриран на: 12 Сеп 2004 13:23
Местоположение: KP60/MA61

Мнение от punkara » 01 Дек 2004 04:07

duco написа:Pod zapalvane imah predvit elektronniqt blok za upravlenie.
ima kontrolen blok ot 3s-gte ot st185, davat go za 100 evro.
obache nyamat pustiyat AFM ili debitomer! 3s-gte izpolzva debitomer, a 3s-ge e s vakumen sensor!
kolektor za turbina bi tryabvalo da izdirish, a posle moze samo da se napravi plochka za prislagane ako flancite sa razlichni s drugata turbina!
po pricip, rezultatut ot 1000 ili 2000 leva modifikaciya na tvoyata kola za turbo sistema, shte e DALECHE po-golyam, ot 2000lv vlozeni v atmosferen dvigatel, i to 3S-GE! Poslednata generaciya 3S-GE koito se slagat na toyota altezza (lexus is200) v japan, sa 215kc, s VVTL-i i im tryabvat dosta visoki oborotio za da trugnat! tova go znam lichno ot Bilzilla, edin izvesten avstraliec v bransha, koito si slozi takuv v AE86-cata, i mi pisa po e-maila, che e bil dosta uchiden, che tryabvanaistina da forsira dvigatelyat za da vurvi, koeto ne mu se nraveshe mnogo. taka che ako storish edin atmosferen tuning, shte se poluchi edin dvigatel, deto nyama da ti zadovoli ochakvaniyata.
ti si shtastlivec che imash 3s-ge, zashtot sushtestvuva 3S-GTE, taka che chasti kato kolektori i pr ima! viz za 4A-GE tryabva sam da si pravish, zashtot tezi gotovite obiknovenno sa praveni za desen volan, i opirat vuv vakumniyat rezervoar ili napravo na pompata na spirachkite.
taka che po-dobre turbinirai, pitai Jamie, kak da si napravish edin Megasquirt, drugoto e napravo smeshna modifikaciya, kolektor, turbina, markuchi intercooler, i smyana na benzinovata pompa, i stavash naistina burz! bez da smenyash butalata mozesh spokoino da kachish oshte 30% moshtnost s turbinata, bez da se pritesnyavash, smetni si sam, dvigatelyat ti e 156kc turi oshte 30% i shte stanesh kum 205kc, i to TURBO konski sili, nyama da mozesh da udurzish prednicata bez da smenish okachvaneto s po tvurdo i zdravo, garantiram ti!
taka che spored men sus hus, i zelanie, mozesh za 1000lv da napravish vsichko tova! osobenno v BG!
chastite za 3S-G sa ADSKI skupi, i prosto ne si zasluzava atmosferen tuning! ako iskah burz naturalen dvigatel, vzimai edin 4ag, napravi go 180kc, i go myatai v kolata, puk neka GSI-to te mine ako moze.....
no pomni, samo za 1000lv mozesh da napravish kola strela, zapretni rukavi i davai, nie shte ti pomogneme, zatova sme tuka!
pozdravi,
punky :thumbsup:

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 27 госта