Страница 1 от 1

Максимални обороти на 3SGE двигател

Публикувано на: 25 Май 2011 12:57
от alex72bg
Двигателят е 3SGE Rev3 175hp - заводско ECU. До колкото знам без опасност за двигателя със заводски части 8000 не са проблем. Как става на практика преместването на ограничителя на тази граница. Устройство като Bee*R Rev Limiter достатъчно ли е за това или трябва още нещо. Ако някой има опит ще се радвам да сподели :thumbsup:

Re: Максимални обороти на 3SGE двигател

Публикувано на: 30 Май 2011 13:42
от F20C
alex72bg написа:Двигателят е 3SGE Rev3 175hp - заводско ECU. До колкото знам без опасност за двигателя със заводски части 8000 не са проблем. Как става на практика преместването на ограничителя на тази граница. Устройство като Bee*R Rev Limiter достатъчно ли е за това или трябва още нещо. Ако някой има опит ще се радвам да сподели :thumbsup:
аз не разбирам много като цяло, но първо провери с какви повдигачи е мотора...хидравлични или механични, ако е с хидравлични трябва да ги смениш.ако не си правил нищо по двигателя ефект няма да има от това да преместиш прекъсвача,а дори и да си направил мисля че ако няма промени по ЕЦУ-то(ако то може да се пипа въобще) също няма да има ефект, защото просто ще си тъпче в едни по-високи обороти.
Успех :thumbsup:

Публикувано на: 30 Май 2011 17:14
от Georgimitrovich
Po spomeni max. mo6tnost e okolo 6500ob. ot tam natatyk kolkoto ka4va6 oborotite mo6tnosta pada. Nqma da se iznenadam ako na 8000ob kolata izkara edni 140konq ta da ne kaja i po malko. Towa pri vsi4ko zavodsko!

Re: Максимални обороти на 3SGE двигател

Публикувано на: 30 Май 2011 17:16
от rudolf
alex72bg написа:...:
offtopic: двигателя ще има ли някакви други модификаций?? защото повечето мотори са мениджирани така че преди прекъсвача-има спад на мощността и не виждам смисъл от пре-rev-ане

Публикувано на: 07 Юни 2011 19:11
от alex72bg
за момента всичко е заводско - Maximum power : 170.3 PS (168 bhp) (125.3 kW) @ 7000 rpm източник http://www.carfolio.com/specifications/ ... car=185163 както и много други места - важи за всички Rev3 3SGE (без значение конете - от 168 до 200). Прекъсвачът е на 7250 и спира бензина. Стига се с лекота и на 3-та, така че нека си ходи до 8к пък ако иска да тъпче - по-добре да задържам на 3-та отколкото да включвам за малко 4-та.

Японците го казват ясно:
всичко заводско - максимални безопасни обороти - 8000
валове и пружини - 9000

Въпросът ми беше дали някой има опит с въпросният ограничител - целта е да се изключи заводския ограничител ( на 7250 ) и да спира тока а не бензина (на 8000) - или друг начин с който да се постигне това

Публикувано на: 07 Юни 2011 19:21
от xtreme
3-та генерация може да поеме 8К без проблем.Шайбите на клапаните са под капачките и няма къде да избягат. На предишните версии при 8К има голяма вероятност да изхвърчат понеже са над капачките. Мисля че HKS имаха някаква джаджа, но пипаше горивото а не искрата.

Re: Максимални обороти на 3SGE двигател

Публикувано на: 08 Юни 2011 23:06
от Bass_Man
rudolf написа:
alex72bg написа:...:
offtopic: двигателя ще има ли някакви други модификаций?? защото повечето мотори са мениджирани така че преди прекъсвача-има спад на мощността и не виждам смисъл от пре-rev-ане
А на 2000 оборота на пълна мощност ли е ? Или няма смисъл да кара и с 2000 оборота ? Най-добре да си стои само на 6500 така ли ?

Публикувано на: 09 Юни 2011 01:19
от Georgimitrovich
alex72bg написа:...
Въпросът ми беше дали някой има опит с въпросният ограничител - целта е да се изключи заводския ограничител ( на 7250 ) и да спира тока а не бензина (на 8000) - или друг начин с който да се постигне това

Публикувано на: 14 Юни 2011 09:55
от Vokil
Като си сложих мегата на колата и още нямаше турбо.Съм тествал ускоренията на колата (между две табели на пътя засичах колко ще вдигне от едната до другата) при вдигане на ограничителя с 1200 оборота. Ускорението се подобри но въпреки това колата си тъпчеше в оборотите над отпуснатите от жълтите човечета :)

Публикувано на: 14 Юни 2011 10:19
от xtreme
То е ясно , че ще тъпче малко , ама все пак си предавка надолу и е доста по-добре отколкото да превключваш. Плюс това като смениш на 8К, след това падаш на 5К оборота а не на 4 и нещо.Т.е вече си над максимален въртящ и конете са там и препускат. Иначе има едно леко забавяне докато стигнеш до 5К, и през това време тягата си е колкото на почти всеки 2.0 бензин. Тия 20-30 конски сили, които има 3S в повече, просто ги няма преди това. И аз бих го преместил прекъсвача на моя, но за съжаление е генерация 2 и може бързо да го изхвърля :) заради шайбите над капачките.