Корола Е10 смяна на стартер

Модератори: zi_zi_top, Uncle Dido, Akima, slowtraveler, TATI, мехаННика, Georgimitrovich

Тошо_Капсъзина
Мнения: 2
Регистриран: 28 авг 2011 19:39
Репутация: 0

Корола Е10 смяна на стартер

Мнениеот Тошо_Капсъзина » 28 авг 2011 19:49

Май трябва да сменям стартера на королата, щото не завърта ами само прави едно клак като опитам да стартирам. После, след няколко опита запалва в повечето случаи. Акумулатора е нов, на 3 месеца Бош, свещите и кабелите са също нови, сега остава да се види стартера, ама нямам понятие как става тая работа. По принцип не съм голям техничар, ама като ми се обясни как става, мога да го направя. cool.gif

мехаННика
Мнения: 1448
Регистриран: 28 юли 2008 11:17
Репутация: 129
Местоположение: София

Мнениеот мехаННика » 29 авг 2011 07:57

Капсъзин,не каза за коя корола става въпрос.Възможно е да минеш само с едни пластини и почистване/смазване.Не може в твоя град/село да няма някой ел.монтьор да го направи.

Потребителски аватар
paco_24
Мнения: 13
Регистриран: 30 сеп 2007 16:56
Репутация: 0
Местоположение: Варна

Мнениеот paco_24 » 29 авг 2011 17:56

аз бях така на корола е11,мисля че при теб е същото,
отиди при някой да ти смени четките на стартера,
при мен след това няма проблем,
иначе временно решение е да удариш(почукаш) стартера с нещо като щанга,да се поразместят четките малко,и пак пали.

nowyaris
Мнения: 4064
Регистриран: 11 фев 2009 16:17
Репутация: 48
Местоположение: Русе

Мнениеот nowyaris » 29 авг 2011 18:36

paco_24 написа:аз бях така на корола е11,мисля че при теб е същото,
отиди при някой да ти смени четките на стартера,
при мен след това няма проблем,
иначе временно решение е да удариш(почукаш) стартера с нещо като щанга,да се поразместят четките малко,и пак пали.
Само да внимава кеде удря,че иначе...... :violent1:

Тошо_Капсъзина
Мнения: 2
Регистриран: 28 авг 2011 19:39
Репутация: 0

Мнениеот Тошо_Капсъзина » 29 авг 2011 19:38

Аааа мерси за отговорите, ше внимавам да не удрям много яко. Начи модела е:
Modell: COROLLA V COMPACT (E10),
Typ: 1.3 I 16V (EE101L)
Произвеждани : 07 / 1995 - 12 / 1997
Мощност: 55 KW / 75 PS
Двигател: 1332 ccm

Със сервиза има един малък проблем, и той е че съм у Немско, а тука цените на такива услуги майката си тракали. Отделно техниците в повечето случаи направо подменят частта с нова и не си играят да човъркат, шото трудът им е скъп и много често подмяна с нова част или такава купена на старо излиза по евтинджак. Та идеята ми беше да ми обясни някой как става, а аз ако не мога да го сваля и прегледам сам ше ходя на сервиз, няма как. Догодина е следващия преглед и не искам да наливам кинта в колата, че не се знае дали ще го земе, миналата година едва мина(инак двигателя е пушка)
Навремето в БГ имах един шкодак S100, ей колко съм му свалял и монтирал стартера, не е истина wacko.gif

Потребителски аватар
saho
Мнения: 376
Регистриран: 19 сеп 2010 07:45
Репутация: 0
Местоположение: гр. Петрич

Мнениеот saho » 29 авг 2011 19:54

Сваляш го отваряш го много внивателно без да бързаш, няма нищо сложно. Правил съм го много пъти на всички коли които съм имал и един не съм повредил. Гресирай преди да събереш. След като го отвориш ако нещо не ти е ясно питай. Но по това което описваш май е нагар в контакторите в шалтера.
Toyota Corolla E12 2006 1.4 vvti 2006 FOBOS
Toyota Avensis T25 1.8 vvti 2008

dokkito
Мнения: 83
Регистриран: 01 юни 2013 09:34
Репутация: 4
Местоположение: Шумен

Корола Е10 смяна на стартер

Мнениеот dokkito » 26 окт 2017 20:09

saho написа:Източник . Но по това което описваш май е нагар в контакторите в шалтера.

Колега под шалтер да не имаш в предвит селеноидния прекъсвач? Имам същият проблем. За около месец два пъти ми направи този проблем. Цъка стартера но не завърта. Като купих колата разглобих стартера за профилактика и не видях нищо претеснително в него. Смазах го, четките бяха на половина и имаха още много живот. Процедурата я правих преди три месеца. Не мисля, че имам приблем с акомулатора защото първо проблема се прояви два пъти след кратко гасене на двигателя и топъл мотор. При цъкането релето не цъка многократно и товаме кара да си мисля , че нямам пад на напрежение. Съмнявам се в селеноидния прекъсвач. Проблема изчезва сам след няколко опита да завъртя. Не се налага да го почуквам, затова не смятам , че са четки.
Който не може да работи с главата , трябва да работи повечко с ръце.

ufer
Мнения: 223
Регистриран: 12 ное 2010 10:35
Репутация: 12
Местоположение: Бургас

Корола Е10 смяна на стартер

Мнениеот ufer » 27 окт 2017 08:42

По немско може да се ослушаш в някое малко село. И там има скромни гаражни майстори. Пък прегледай обявите във Flohmarkt и тем подобни. Поразпитай и българите, както и другите "балкански субекти" - все можеш да откриеш някого..., ако не можеш сам! :thumbsup: Ако си в Шварцвалд, мога да те пратя при един бивш колега-механик, който преди караше само Тойоти.

Потребителски аватар
e 10
Мнения: 407
Регистриран: 10 мар 2015 10:44
Репутация: 69
Местоположение: Ловеч

Корола Е10 смяна на стартер

Мнениеот e 10 » 27 окт 2017 09:14

Королата на Тошо_Капсъзина сигурно отдавна се е преродила в някой VW unsure.gif .
Toyota Corolla E10 2.0D 1994 г.
Toyota Land Cruiser KZJ 70 3.0TD 1993 г.
ГАЗ 69М 1962 г.

dokkito
Мнения: 83
Регистриран: 01 юни 2013 09:34
Репутация: 4
Местоположение: Шумен

Корола Е10 смяна на стартер

Мнениеот dokkito » 27 окт 2017 19:20

Щастлив край при мен. Гайката, която държи медния проводник от изхода на селеноидния прекъсвач към плюсовите четки я нямаше. Паднала е,а аз явно съм я забравил хлабава при профилактиката.
Който не може да работи с главата , трябва да работи повечко с ръце.


Върни се в “Общи технически въпроси”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта