Страница 1 от 1

Корола Е10 смяна на стартер

Публикувано на: 28 Авг 2011 19:49
от Тошо_Капсъзина
Май трябва да сменям стартера на королата, щото не завърта ами само прави едно клак като опитам да стартирам. После, след няколко опита запалва в повечето случаи. Акумулатора е нов, на 3 месеца Бош, свещите и кабелите са също нови, сега остава да се види стартера, ама нямам понятие как става тая работа. По принцип не съм голям техничар, ама като ми се обясни как става, мога да го направя. cool.gif

Публикувано на: 29 Авг 2011 07:57
от мехаННика
Капсъзин,не каза за коя корола става въпрос.Възможно е да минеш само с едни пластини и почистване/смазване.Не може в твоя град/село да няма някой ел.монтьор да го направи.

Публикувано на: 29 Авг 2011 17:56
от paco_24
аз бях така на корола е11,мисля че при теб е същото,
отиди при някой да ти смени четките на стартера,
при мен след това няма проблем,
иначе временно решение е да удариш(почукаш) стартера с нещо като щанга,да се поразместят четките малко,и пак пали.

Публикувано на: 29 Авг 2011 18:36
от nowyaris
paco_24 написа:аз бях така на корола е11,мисля че при теб е същото,
отиди при някой да ти смени четките на стартера,
при мен след това няма проблем,
иначе временно решение е да удариш(почукаш) стартера с нещо като щанга,да се поразместят четките малко,и пак пали.
Само да внимава кеде удря,че иначе...... :violent1:

Публикувано на: 29 Авг 2011 19:38
от Тошо_Капсъзина
Аааа мерси за отговорите, ше внимавам да не удрям много яко. Начи модела е:
Modell: COROLLA V COMPACT (E10),
Typ: 1.3 I 16V (EE101L)
Произвеждани : 07 / 1995 - 12 / 1997
Мощност: 55 KW / 75 PS
Двигател: 1332 ccm

Със сервиза има един малък проблем, и той е че съм у Немско, а тука цените на такива услуги майката си тракали. Отделно техниците в повечето случаи направо подменят частта с нова и не си играят да човъркат, шото трудът им е скъп и много често подмяна с нова част или такава купена на старо излиза по евтинджак. Та идеята ми беше да ми обясни някой как става, а аз ако не мога да го сваля и прегледам сам ше ходя на сервиз, няма как. Догодина е следващия преглед и не искам да наливам кинта в колата, че не се знае дали ще го земе, миналата година едва мина(инак двигателя е пушка)
Навремето в БГ имах един шкодак S100, ей колко съм му свалял и монтирал стартера, не е истина wacko.gif

Публикувано на: 29 Авг 2011 19:54
от saho
Сваляш го отваряш го много внивателно без да бързаш, няма нищо сложно. Правил съм го много пъти на всички коли които съм имал и един не съм повредил. Гресирай преди да събереш. След като го отвориш ако нещо не ти е ясно питай. Но по това което описваш май е нагар в контакторите в шалтера.

Корола Е10 смяна на стартер

Публикувано на: 26 Окт 2017 20:09
от dokkito
saho написа: . Но по това което описваш май е нагар в контакторите в шалтера.
Колега под шалтер да не имаш в предвит селеноидния прекъсвач? Имам същият проблем. За около месец два пъти ми направи този проблем. Цъка стартера но не завърта. Като купих колата разглобих стартера за профилактика и не видях нищо претеснително в него. Смазах го, четките бяха на половина и имаха още много живот. Процедурата я правих преди три месеца. Не мисля, че имам приблем с акомулатора защото първо проблема се прояви два пъти след кратко гасене на двигателя и топъл мотор. При цъкането релето не цъка многократно и товаме кара да си мисля , че нямам пад на напрежение. Съмнявам се в селеноидния прекъсвач. Проблема изчезва сам след няколко опита да завъртя. Не се налага да го почуквам, затова не смятам , че са четки.

Корола Е10 смяна на стартер

Публикувано на: 27 Окт 2017 08:42
от ufer
По немско може да се ослушаш в някое малко село. И там има скромни гаражни майстори. Пък прегледай обявите във Flohmarkt и тем подобни. Поразпитай и българите, както и другите "балкански субекти" - все можеш да откриеш някого..., ако не можеш сам! :thumbsup: Ако си в Шварцвалд, мога да те пратя при един бивш колега-механик, който преди караше само Тойоти.

Корола Е10 смяна на стартер

Публикувано на: 27 Окт 2017 09:14
от e 10
Королата на Тошо_Капсъзина сигурно отдавна се е преродила в някой VW unsure.gif .

Корола Е10 смяна на стартер

Публикувано на: 27 Окт 2017 19:20
от dokkito
Щастлив край при мен. Гайката, която държи медния проводник от изхода на селеноидния прекъсвач към плюсовите четки я нямаше. Паднала е,а аз явно съм я забравил хлабава при профилактиката.