Страница 5 от 5

Re: Авенсис 2.0 D4D гасне в движение

Публикувано на: 13 Сеп 2012 18:23
от dimiterb
Здравейте,
искам да благодаря на всички за помощта...
за момента не съм го сменил клемореда, просто го отворих и поразпънах 6-те пружинки за да дава по-хубав контак, което за момента върши работа, но най-вероятно ще трябва да го сменя, защото рано или късно пак ще се прояви.
Искам да благодаря на всички за помощта. Вече имам доста опит в решаването на проблеми по тази кола. Все пак ВСИЧКО беше под подозрение и проверено в даден момент :) . Надявам се и аз да бъде полезен ако се наложи...

Авенсис 2.0 D4D гасне в движение

Публикувано на: 05 Окт 2017 23:04
от n_genov
здравей dimiterb, можели да конкретизираш за кои клеморед става въпрос, имам съшия проблем, при пускането на климатика колата ми изгасва, но преди това има абсолютно същите симптоми както твоите. Аз живея в Германия и тук немогат да открият проблема, акумулатора ми е оригинален 4 годишен, днес ходих да я гледат в оторизиран сервиз и пред мен направиха теста, казаха ми че акумулатора е ок и те се видяха в чудо! Можели някакви снимки за кои клемоеред става дума. Надявам се да си активен още във форума.
Благодаря предварително!

Авенсис 2.0 D4D гасне в движение

Публикувано на: 06 Окт 2017 12:57
от dimiterb
Здрасти,
клемореда се намира точно срещу ключа за стартера. Реално като въртиш ключа, той върти едно метално "лостче", което пък влиза в клемореда и го превключва. Сваля се като се свали кората под волана и се намира от другата страна срещу ключа. Има негова снимка във следната тема - http://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?t=19006&start=75 , че не открих моите снимки.

Клемореда може да причини доста различни проблеми в зависимост от това, кое точно не работи коректно в него, но при мене колата не гаснеше като пусна климатика, а на произволен принцип, без никаква намеса от моя страна. Успях да го хвана чак когато проблема ескалира и започна да гасне веднага след като запали и пусна ключа. Ако при тебе гасне само когато пуснеш климатика е възможно да има някакъв друг проблем и да се насочиш към него, но пък клемореда се сваля лесно и може да се провери - САМО ВНИМАВАЙ ДА НЕ ГО СЧУПИШ ИЛИ ЗАГУБИШ НЯКОЯ ЧАСТ.

Аз проблема си го реших като накрая го смених с втора употреба от една морга и проблем вече нямам, но пак казвам никой неможе да каже на 100%, че при тебе проблема е същия, но пък много вероятен.

Успех.

Авенсис 2.0 D4D гасне в движение

Публикувано на: 15 Юни 2018 18:30
от Cherry&Kami
Същия проблем имах. В движение гасне и после се самозапалва сам. Или отказва алармата да отвори автомобила и ръчно с ключа трябваше да се отвори. Какви ли не диагностики му правиха и всичко си било ок, ноооооо оказа се разхлабени клеми на акумулатора tooth.gif и като притегнахме всичко, вече година няма проблем.

Авенсис 2.0 D4D гасне в движение

Публикувано на: 21 Юли 2023 18:27
от SESKO
Темата е стара, но реших да пиша и аз за моя проблем, защото много прилича на описания.
Автомобила е Авенсис 2.2 d4d.
При изкачване на по-продължителен баир, се усеща нещо като пехълцване. Горивната система е чиста, дюзите минали стенд. Преди около 2години, имаше тотално изгасване и регистрира грешка късо съединение в дюза. Но го направи само веднъж. Карам я така от доста време. Не регистрира грешки, но понякога прехълцва. И понякога занулява разхода и часовника. Иначе пали и върви добре. Мисля, че и при мен има механичен проблем с токовете.
Ще пробвам с този клеморед и ще пиша.

Авенсис 2.0 D4D гасне в движение

Публикувано на: 21 Юли 2023 21:54
от mapamop
SESKO написа: 21 Юли 2023 18:27клеморед
Работещ мога да ти пратя на малки пари, ама бас хващам че нищо няма да се промени. Трябва да си врътнал близо милион пъти че да се предаде на Т25. Търси си претрития или сцепен кабел към дюзи или EDU модула, който управлява дюзите. Гледах му конструкцията на тоя клеморед, и ще му трябва много, ама много време да замине. И е голям панаир със смяната му.

Авенсис 2.0 D4D гасне в движение

Публикувано на: 21 Юли 2023 22:09
от slowtraveler
Дали проблемът не е в някоя обща маса - все пак си губи и часовник...

Авенсис 2.0 D4D гасне в движение

Публикувано на: 21 Юли 2023 22:25
от memorex
Може да е предпазител 56 DOME 7.5A който прави магарии и трябва да се поднови

Авенсис 2.0 D4D гасне в движение

Публикувано на: 21 Юли 2023 23:05
от SESKO
Благодаря момчета.
Този предпазител DOME съм го сменял един два пъти. Но когато ми се рестартират разхода и часовника той не изгаря. Имам усещането, че се случва, когато е много горещо или много студено. Което би трябвало да е от лоши връзки. Само че не знам къде да търся, а места много. Ще трябва доста да се ровя по таблото и бушониерите.
Повече ме дразни това прехълцване. Сякаш някой гаси мотора за част от секундата. Става само на загрял мотор и при продължително изкачване. Ако беше нещо с горивото щеше да запише грешка.

Авенсис 2.0 D4D гасне в движение

Публикувано на: 21 Юли 2023 23:10
от iovkito
Смени си модула за управление на дюзите.

Авенсис 2.0 D4D гасне в движение

Публикувано на: 21 Юли 2023 23:13
от mapamop
slowtraveler написа: 21 Юли 2023 22:09 обща маса
Единствената за която се сещам да е обща между таблото (часовника и разхода) и дюзите/горивоподаващата система е кабела от минуса на акумулатора до купето/калника. Повечето да не кажа всички релета по отношение на дюзи и ГНП са в коша на мотора, със изключение на circuit opening relay което е в купето, зад интеграционното реле, и взема маса по спомен от долен ляв кик-панел. Таблото взема от рамата/скелета от тръби зад него. Дюзите са замасени към главата на двигателя или блока (не помня точно), контролера за дюзите и той е на десния калник в коша на мотора, и си взема маса директно от купето, или през сноповете на клемата над АБС модула или някъде в района. Това и за 1CD-FTV, и за AD моторите. На старата генерация даже ground points са 2 или 3 общо за целия мотор. Таблата с релетата се замасяват към купето някъде близо до тях.
Вариант е да се е окислила обувката на минусовия кабел че е точно под акумулатора, и течовете на киселина да са я сговнили.
memorex, мисля че няма да гасне в движение от DOME FUSE. Той няма отношение към запалването мисля. По-скоро някой преди него, или някой за горивната система. А часовника да се губи заради "хлъцкането" на акумулатора при повторното запалване.
Или маса, или ЕДУ модула е заминал. На АД сериите ги търсят че май изгарят, когато лабавите дюзи не са адресирани навреме.

Авенсис 2.0 D4D гасне в движение

Публикувано на: 22 Юли 2023 09:36
от memorex
Всъщност тази тема имах предвид ,не че точно изгорял бутон е проблема:
https://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?t=36397