D-cat или D4d

Аватар
jim_beam
Мнения: 2479
Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
Местоположение: Австрия
Автомобил: Honda HR-V RU
Благодарил/а: 9 пъти
Получена  благодарност: 5 пъти
Обратна връзка:

Мнение от jim_beam » 12 Фев 2012 21:23

не е така джамбазов,моята дюза е 23670‑09140,явно мечо има право!
Honda HR-V DTEC 2021
Made In Japan

Изображение

Джамбазов
Мнения: 243
Регистриран на: 31 Авг 2008 17:35
Местоположение: Бургас

Мнение от Джамбазов » 12 Фев 2012 21:27

:censored:
Последно промяна от Джамбазов на 13 Фев 2012 17:21, променено общо 1 път.
Човек се учи докато е жив.

Аватар
jim_beam
Мнения: 2479
Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
Местоположение: Австрия
Автомобил: Honda HR-V RU
Благодарил/а: 9 пъти
Получена  благодарност: 5 пъти
Обратна връзка:

Мнение от jim_beam » 12 Фев 2012 21:33

копирал си номера на някаква шайбичка,която се подлага под самия инжектор 11/2005- TOYOTA RAV4 ACA3*,ALA3*,GSA33,ZSA3* 22-01: INJECTION NOZZLE,поне това излиза като маркирам INJECTION NOZZLE.тя също при мен е с друг нр,но самия инжектор е горния нр!
Honda HR-V DTEC 2021
Made In Japan

Изображение

Аватар
Me4oKyX
Мнения: 2201
Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
Местоположение: Пловдив
Получена  благодарност: 1 път
Обратна връзка:

Мнение от Me4oKyX » 12 Фев 2012 22:15

Джамабзов - аз съм си напълно подготвен, че дори тези ДПФ-и дето според теб не съм ги виждал, съм ги махал на колите, че при това без да има грешки.... Ама ти си наясно .... Виждам, че нещо, което не ти е ясно НЯМА на този свят laugh.gif нищо че не си го пробвал, не си го виждал и такива ми ти работи ... Говори си, не ми пречиш laugh.gif А глупавите ДПФ-и ще ги направим скоро напълно излишни, така че проблема ПАК си остават дюзите .....
Драги ми .... Джамбурко, продавай си там колите, оправяй ги за стинки и си прави парите, но не си давай мнението за неща, които ЯВНО не си правил и гледал.....

Джим - 1000% не си с пиезо инжектори, новия 150 и 177к.с. са D-CAT и те са с пиезо. 2.2 150к.с. на Авенсис 2 НЕ СА пиезо, камо ли на 2.2 136к.с...

Джамбазов
Мнения: 243
Регистриран на: 31 Авг 2008 17:35
Местоположение: Бургас

Мнение от Джамбазов » 12 Фев 2012 22:33

Не продавам коли, не ремонтирам коли, освен моите собствени 3 Тойоти.

Тонът излезе от приемливият такъв.

Виждам, че няма нужда и смисъл да пиша повече тук в този форум. Бъдете живи и здрави и успех с "лечението" или каквото и да е там. :thumbsup:
Човек се учи докато е жив.

nikitoooosamoz
Мнения: 29
Регистриран на: 09 Фев 2012 19:21

Мнение от nikitoooosamoz » 13 Фев 2012 06:36

Как действа D-Cat системата за намаляване на емисиите? Не ми стана ясно дали D-Cat имат филтър за твърди частици!

павел павлов
Мнения: 156
Регистриран на: 06 Окт 2007 19:40
Местоположение: гр.Царево
Обратна връзка:

Мнение от павел павлов » 13 Фев 2012 09:28

Цитирам Мечо кух ".... Виждам, че нещо, което не ти е ясно НЯМА на този свят laugh.gif нищо че не си го пробвал, не си го виждал и такива ми ти работи ... Говори си, не ми пречиш laugh.gif Драги ми .... Джамбурко, продавай си там колите, оправяй ги за стинки и си прави парите, но не си давай мнението за неща, които ЯВНО не си правил и гледал..... "


Мечо не давай такива квалификации,без да знаеш точно за какво става въпрос!Точно Джамбазов е много ама мноооооого наясно с тези неща за които става въпрос и опита му се дължи изключително на практика и то не в някой квартален гараж!А това че можем да го загубим като човек даващ мнения в този форум(и то качествени и полезни)е само загуба за всички нас,фенове на Тойота!Призовавам за толерантнос,ане за безсмислени крамоли!
Корола Версо 2,2 D-4D Sol 2005 г.

Джамбазов
Мнения: 243
Регистриран на: 31 Авг 2008 17:35
Местоположение: Бургас

Мнение от Джамбазов » 13 Фев 2012 17:26

jim_beam написа:копирал си номера на някаква шайбичка,която се подлага под самия инжектор 11/2005- TOYOTA RAV4 ACA3*,ALA3*,GSA33,ZSA3* 22-01: INJECTION NOZZLE,поне това излиза като маркирам INJECTION NOZZLE.тя също при мен е с друг нр,но самия инжектор е горния нр!
Наистина съм сгрешил механично и съм копирал шайбата. Сега проверих и Мечо е прав, че дюзите на тези двата мотора не са еднакви.

Отново никой не написа как точно работи филтъра. Няма да го напиша и аз. Това е и последното ми мнение тук. Със здраве на всички и не забравяйте, че караме Тойоти защото просто по-добри няма.

С уважение! :thumbsup:
Човек се учи докато е жив.

Аватар
jim_beam
Мнения: 2479
Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
Местоположение: Австрия
Автомобил: Honda HR-V RU
Благодарил/а: 9 пъти
Получена  благодарност: 5 пъти
Обратна връзка:

Мнение от jim_beam » 13 Фев 2012 20:10

nikitoooosamoz написа:Как действа D-Cat системата за намаляване на емисиите? Не ми стана ясно дали D-Cat имат филтър за твърди частици!
какво не ти е ясно,дкат е вид система за филтриране на тв.частици използвана от тойота!когато сензорите дадат сигнал на ECU-то,че са се насъбрали достатъчно сажди в ката,се пуска импулс на 5-та дюза да впръска дизел непосредствено преди него.по този начин се увеличава темп. вътре и саждите изгарят,това е всичко!

пс> и аз призовавам колегите към толерантност и добър тон,все пак си помагаме тук. :thumbsup:
Honda HR-V DTEC 2021
Made In Japan

Изображение

Аватар
Vesko
ЗАВИНАГИ С НАС.....
Мнения: 3835
Регистриран на: 27 Авг 2007 18:25
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от Vesko » 13 Фев 2012 20:12

jim_beam написа:
nikitoooosamoz написа:Как действа D-Cat системата за намаляване на емисиите? Не ми стана ясно дали D-Cat имат филтър за твърди частици!
какво не ти е ясно,дкат е вид система за филтриране на тв.частици използвана от тойота!когато сензорите дадат сигнал на ECU-то,че са се насъбрали достатъчно сажди в ката,се пуска импулс на 5-та дюза да впръска дизел непосредствено преди него.по този начин се увеличава темп. вътре и саждите изгарят,това е всичко!
А при коя система се вкарва част от изгорелите газове обратно в цилиндрите?

Ето описание на ДКАТ http://www.toyotaegypt.com.eg/innovatio ... s/dcat.asp

Интересно защо в БГ страницата са си спестили толкова интересни неща около технологията :whistle:

http://www.toyota.bg/innovation/technol ... /dcat.aspx

Аватар
zi_zi_top
Мнения: 4201
Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
Местоположение: София
Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
Получена  благодарност: 11 пъти

Мнение от zi_zi_top » 13 Фев 2012 20:24

Джамбазов написа:
jim_beam написа:копирал си номера на някаква шайбичка,която се подлага под самия инжектор 11/2005- TOYOTA RAV4 ACA3*,ALA3*,GSA33,ZSA3* 22-01: INJECTION NOZZLE,поне това излиза като маркирам INJECTION NOZZLE.тя също при мен е с друг нр,но самия инжектор е горния нр!
Наистина съм сгрешил механично и съм копирал шайбата. Сега проверих и Мечо е прав, че дюзите на тези двата мотора не са еднакви.

Отново никой не написа как точно работи филтъра. Няма да го напиша и аз. Това е и последното ми мнение тук. Със здраве на всички и не забравяйте, че караме Тойоти защото просто по-добри няма.

С уважение! :thumbsup:
По същия начин отказах форумите на здравна тематика. Дори не бях допуснал грешка, но с някои форумни "герои" не можеш да излезеш на глава. И... ето давам безплатно акъл в автомобилен форум. laugh.gif Професионалните ми съвети са срещу хонорар. wink.gif
Уважаеми г-н Джамбазов на мен лично ще ми липсва участието ти тук! Предполагам обаче, че можеш да участваш като мен във форум, който няма нищо общо с професионалните ти знания и умения. :thumbsup:
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!

Аватар
jim_beam
Мнения: 2479
Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
Местоположение: Австрия
Автомобил: Honda HR-V RU
Благодарил/а: 9 пъти
Получена  благодарност: 5 пъти
Обратна връзка:

Мнение от jim_beam » 13 Фев 2012 20:51

Vesko написа:...А при коя система се вкарва част от изгорелите газове обратно в цилиндрите?

...

абсолютно при всички дизели от поне 10-15 г. насам се прави това,егр-а е затова!целта му е понижаване на темп. в цилиндрите и частично намаляне на изгорелите газове.понеже изискванията евро4,5 и т.н. са непосилни само по този начин се разработиха дпф-ите!
освен дкат на тойота се наложиха още с-мата с адитив(мб,пежо),както и впръскване на допълнително гориво със закъснение директно в цилиндрите(мазда,форд,хонда).целта на всички е една и съща-да подпалят насъбраните сажди в кат-гърнето.елементарно,нооооо се оказва крива сметката в повечето случаи,проблемите няма да коментирам! wink.gif
по принцип гоглето знае всичко,който се интересува може да открие америка отново! cool.gif
Honda HR-V DTEC 2021
Made In Japan

Изображение

Аватар
Me4oKyX
Мнения: 2201
Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
Местоположение: Пловдив
Получена  благодарност: 1 път
Обратна връзка:

Мнение от Me4oKyX » 13 Фев 2012 22:10

Павка - аз давам, след като и мен са ми дали такива, при положение, че за незнам кой път говори за нещо, не е прав и се плюнчи като много велик... Аз акъл на бензинджийте да съм дал !? За газови уредби да съм давал категорични мнения !??? Не ме радват, НЕ ИСКАМ да ги разбирам и не говоря глупости там... Аз просто правя заключение, като неговото в не една тема, със същия тон, какъвто и той laugh.gif Уеко присмехулен, драги ми ..... Каквото повикало, такова се обадило, пък ти си му пиши на ЛС щом толкоз много държиш на мнението му.....

nikitoooosamoz
Мнения: 29
Регистриран на: 09 Фев 2012 19:21

Мнение от nikitoooosamoz » 16 Фев 2012 06:29

Биха ли споделили колеги с d-cat експлоатационния си опит!

nikitoooosamoz
Мнения: 29
Регистриран на: 09 Фев 2012 19:21

Мнение от nikitoooosamoz » 20 Фев 2012 18:03

nikitoooosamoz написа:Биха ли споделили колеги с d-cat експлоатационния си опит!
Явно d-cat двигателите все още не са навлезли в експлоатация....

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 54 госта