Покупка на Celica T23 1ZZ-FE VVTi и 2ZZ-GE VVTLi /1999–2006/

Модератори: Georgimitrovich, zi_zi_top, Uncle Dido, Akima, slowtraveler, TATI, мехаННика

Потребителски аватар
Viperlm
Мнения: 6
Регистриран: 26 фев 2012 13:56
Репутация: 0

Покупка на Celica T23 1ZZ-FE VVTi и 2ZZ-GE VVTLi /1999–2006/

Мнениеот Viperlm » 26 фев 2012 14:07

Здравейте,

Решил съм да си взема Тойота Селика Т23 1.8 16V VT-i (143 Hp)
но преди това ме интересува как стои въпросът с частите, поддръжката,
къде може да се ремонтира във Варна и цена(и на частите).
Четох че горят масло - вярно ли е. Говорим за модел след 2000.
ако може някой да посочи примерни цени за масло и ремъци.

Също от къде мислите че са по читави аз мисля да търся от Германия.
Защото от български автокъщи не ми се рискува.
Последна промяна от Akima на 07 фев 2016 17:48, променено общо 2 пъти.
Причина: Променено заглавие.Преместена в правилния раздел.

Потребителски аватар
SybexDrift
Мнения: 37
Регистриран: 07 фев 2012 17:05
Репутация: 0
Местоположение: Павликени

Мнениеот SybexDrift » 26 фев 2012 16:38

частите на 2.0 са по-евтини от 1.8 :) Съединителя ти е 550лв най-евтиния :) Каре крайно - 115лв сам си прецени
Ако рискуваш - имаш две възможности - можеш да спечелиш... Можеш да загубиш... НО, ако не рискуваш - ВЕЧЕ СИ ЗАГУБИЛ!

alex72bg
Мнения: 151
Регистриран: 27 яну 2008 13:35
Репутация: 0

Мнениеот alex72bg » 26 фев 2012 17:20

след 2000 няма 2.0 - само 1.8 143 и 192 коня - по възможност се насочи към 192кс - 2ZZ
Toyota MR2 SW20 Turbo, Supra MKIV TT (x2), Celica ST185 GT4 (x2), LandCruiser 80 4.2TD
Suzuki Cappuccino 0.65 Turbo (x2)
Mazda MX5 NA - Miabusa, MX5 NB 1.8
Nissan Skyline R33 RB25DET
Peugeot 205 GTI Mi16
Alfa Romeo 155 Q4

Потребителски аватар
Viperlm
Мнения: 6
Регистриран: 26 фев 2012 13:56
Репутация: 0

Мнениеот Viperlm » 26 фев 2012 18:20

Благодаря
192 се намират доста по трудно поне до 10000 лв или 5000 EU в Mobile.de има само 2 -3 бройки.

Ако някой знае друг сайт за Германия да драсне

Потребителски аватар
Viperlm
Мнения: 6
Регистриран: 26 фев 2012 13:56
Репутация: 0

Мнениеот Viperlm » 26 фев 2012 18:24

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... bNumber=2#


Тази ми харесва и цената ме устройва но като я видя на живо ще преценя, но както писах изборът не е голям

boxito
Мнения: 8
Регистриран: 12 фев 2012 19:04
Репутация: 0

Мнениеот boxito » 29 фев 2012 02:06

километрите и не са малко на тази, пък и 200 коня едва ли е карана до 3000 оборота само :) но това в лично мое мнение
suzuki gsxr k5

Потребителски аватар
Japanese_fever
Мнения: 9379
Регистриран: 02 мар 2005 05:48
Репутация: 1
Местоположение: Touge, Japan

Мнениеот Japanese_fever » 29 фев 2012 03:00

alex72bg написа:след 2000 няма 2.0 - само 1.8 143 и 192 коня - по възможност се насочи към 192кс - 2ZZ


+1
1989 Toyota Camry DX, 2.0L (3S-FE), automatic -> отдавна за скрап
1998 Honda Civic LX, 1.6L (D16Y7), 5 speed -> работна
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си, ги сложат обратно!

alex72bg
Мнения: 151
Регистриран: 27 яну 2008 13:35
Репутация: 0

Мнениеот alex72bg » 29 фев 2012 18:18

boxito написа:километрите и не са малко на тази, пък и 200 коня едва ли е карана до 3000 оборота само :) но това в лично мое мнение


със сигурност 200 коня се кара по-малко в максималните обороти от 143 - колкото ти е по слаба колата толкова стрелката стои повече в червеното.
Както вече е казано в други теми - главата на 2ZZ е разработка на Yamaha и си струва всеки лев отгоре спрямо 1ZZ(143). 200k+ км ме са проблем при добре поддържан мотор. И най-важното - за 2ZZ едва ли ще ти трябва друго освен филтри, ремъци и др консумативи, нещо кето не може да се каже за 1ZZ.
Ако колата е карана много в високи обороти, синхронизатора на 3-та скорост показва признаци на износване - при по старите модели кутии ( до 2000г) цена около 300лв само за този синхронизатор
Toyota MR2 SW20 Turbo, Supra MKIV TT (x2), Celica ST185 GT4 (x2), LandCruiser 80 4.2TD
Suzuki Cappuccino 0.65 Turbo (x2)
Mazda MX5 NA - Miabusa, MX5 NB 1.8
Nissan Skyline R33 RB25DET
Peugeot 205 GTI Mi16
Alfa Romeo 155 Q4

boxito
Мнения: 8
Регистриран: 12 фев 2012 19:04
Репутация: 0

Мнениеот boxito » 29 фев 2012 19:18

по принцип си прав alex72bg че по малкия двигател ще е постоянно в червеното... ама ако се кара от някой 18 годишен за когото тази кола е голяма бегачка. аз лично от скоро карам 143-те коня и не ме впечатлява с вървене и си я карам кротко... въпроса е друг да не стане така, че колегата да вземе по евтиното и да излезе по скъпо по неписаня закон
suzuki gsxr k5

Потребителски аватар
Japanese_fever
Мнения: 9379
Регистриран: 02 мар 2005 05:48
Репутация: 1
Местоположение: Touge, Japan

Мнениеот Japanese_fever » 29 фев 2012 19:49

Че то маликия двигател 1ZZ и без това не можеж да върви, но ако го е карала някаква тийнейджърка къде въобще не го е вкарвала над 3000rpm? biggrin.gif
Един приятел караше 1ZZ и му вкарал един път на магистралката от 5-та 2-ра да се ежи на някой и до там с 1ZZ, не че някой друг двигател би издържал де... rolleyes.gif
1989 Toyota Camry DX, 2.0L (3S-FE), automatic -> отдавна за скрап
1998 Honda Civic LX, 1.6L (D16Y7), 5 speed -> работна
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си, ги сложат обратно!

boxito
Мнения: 8
Регистриран: 12 фев 2012 19:04
Репутация: 0

Мнениеот boxito » 29 фев 2012 20:04

хахаха тоя твоя приятел е голям куражлия laugh.gif след този случай правил ли си е пак такива експерименти?!
suzuki gsxr k5

Потребителски аватар
Japanese_fever
Мнения: 9379
Регистриран: 02 мар 2005 05:48
Репутация: 1
Местоположение: Touge, Japan

Мнениеот Japanese_fever » 29 фев 2012 20:17

boxito написа:хахаха тоя твоя приятел е голям куражлия laugh.gif след този случай правил ли си е пак такива експерименти?!


Той така си кара. Сменя колите на 1-2 годнини и после от тях нищо не става. Но и Тойотката не можа да издържи laugh.gif
Тя в червеното е била много преди това, ама от 5-та на 2-ра сигурно направо му е прескочил ангренажа и са се цункали бутало и клапан... rolleyes.gif laugh.gif
1989 Toyota Camry DX, 2.0L (3S-FE), automatic -> отдавна за скрап
1998 Honda Civic LX, 1.6L (D16Y7), 5 speed -> работна
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си, ги сложат обратно!

Потребителски аватар
Viperlm
Мнения: 6
Регистриран: 26 фев 2012 13:56
Репутация: 0

Мнениеот Viperlm » 29 фев 2012 20:30

Благодаря за съветите

Определено се насочвам към големия двигател

Сега си патя от малък мотор - 1.6 Megane clasic на а за същия модел кола при 2.0 този проблем го няма.(на малкия мотор прегарят колекторните изпускателни тръби, а нови ми струват 500лв.)

Потребителски аватар
MX5
Мнения: 2560
Регистриран: 20 ное 2008 09:47
Репутация: 0
Местоположение: Los Angeles

Мнениеот MX5 » 29 фев 2012 20:33

Japanese_fever написа:Един приятел караше 1ZZ и му вкарал един път на магистралката от 5-та 2-ра да се ежи на някой и до там с 1ZZ, не че някой друг двигател би издържал де... rolleyes.gif

Japanese_fever написа:Тя в червеното е била много преди това, ама от 5-та на 2-ра сигурно направо му е прескочил ангренажа и са се цункали бутало и клапан... rolleyes.gif laugh.gif


unsure.gif

Сигурен ли си, че не е било някоя Хонда щото писанията ти не се връзват нещо ... tooth.gif wink.gif




Потребителски аватар
Japanese_fever
Мнения: 9379
Регистриран: 02 мар 2005 05:48
Репутация: 1
Местоположение: Touge, Japan

Мнениеот Japanese_fever » 29 фев 2012 20:48

Аааааа, те май са с верига... biggrin.gif
Значи скъсала се е, може би... laugh.gif
1989 Toyota Camry DX, 2.0L (3S-FE), automatic -> отдавна за скрап
1998 Honda Civic LX, 1.6L (D16Y7), 5 speed -> работна
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си, ги сложат обратно!


Върни се в “Общи технически въпроси”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], go6emara, Majestic-12 [Bot] и 4 госта