Страница 1 от 10

Покупка на Celica T23 1ZZ-FE VVTi и 2ZZ-GE VVTLi /1999–2006/

Публикувано на: 26 Фев 2012 14:07
от Viperlm
Здравейте,

Решил съм да си взема Тойота Селика Т23 1.8 16V VT-i (143 Hp)
но преди това ме интересува как стои въпросът с частите, поддръжката,
къде може да се ремонтира във Варна и цена(и на частите).
Четох че горят масло - вярно ли е. Говорим за модел след 2000.
ако може някой да посочи примерни цени за масло и ремъци.

Също от къде мислите че са по читави аз мисля да търся от Германия.
Защото от български автокъщи не ми се рискува.

Публикувано на: 26 Фев 2012 16:38
от SybexDrift
частите на 2.0 са по-евтини от 1.8 :) Съединителя ти е 550лв най-евтиния :) Каре крайно - 115лв сам си прецени

Публикувано на: 26 Фев 2012 17:20
от alex72bg
след 2000 няма 2.0 - само 1.8 143 и 192 коня - по възможност се насочи към 192кс - 2ZZ

Публикувано на: 26 Фев 2012 18:20
от Viperlm
Благодаря
192 се намират доста по трудно поне до 10000 лв или 5000 EU в Mobile.de има само 2 -3 бройки.

Ако някой знае друг сайт за Германия да драсне

Публикувано на: 26 Фев 2012 18:24
от Viperlm
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... abNumber=2#


Тази ми харесва и цената ме устройва но като я видя на живо ще преценя, но както писах изборът не е голям

Публикувано на: 29 Фев 2012 02:06
от boxito
километрите и не са малко на тази, пък и 200 коня едва ли е карана до 3000 оборота само :) но това в лично мое мнение

Публикувано на: 29 Фев 2012 03:00
от Japanese_fever
alex72bg написа:след 2000 няма 2.0 - само 1.8 143 и 192 коня - по възможност се насочи към 192кс - 2ZZ
+1

Публикувано на: 29 Фев 2012 18:18
от alex72bg
boxito написа:километрите и не са малко на тази, пък и 200 коня едва ли е карана до 3000 оборота само :) но това в лично мое мнение
със сигурност 200 коня се кара по-малко в максималните обороти от 143 - колкото ти е по слаба колата толкова стрелката стои повече в червеното.
Както вече е казано в други теми - главата на 2ZZ е разработка на Yamaha и си струва всеки лев отгоре спрямо 1ZZ(143). 200k+ км ме са проблем при добре поддържан мотор. И най-важното - за 2ZZ едва ли ще ти трябва друго освен филтри, ремъци и др консумативи, нещо кето не може да се каже за 1ZZ.
Ако колата е карана много в високи обороти, синхронизатора на 3-та скорост показва признаци на износване - при по старите модели кутии ( до 2000г) цена около 300лв само за този синхронизатор

Публикувано на: 29 Фев 2012 19:18
от boxito
по принцип си прав alex72bg че по малкия двигател ще е постоянно в червеното... ама ако се кара от някой 18 годишен за когото тази кола е голяма бегачка. аз лично от скоро карам 143-те коня и не ме впечатлява с вървене и си я карам кротко... въпроса е друг да не стане така, че колегата да вземе по евтиното и да излезе по скъпо по неписаня закон

Публикувано на: 29 Фев 2012 19:49
от Japanese_fever
Че то маликия двигател 1ZZ и без това не можеж да върви, но ако го е карала някаква тийнейджърка къде въобще не го е вкарвала над 3000rpm? biggrin.gif
Един приятел караше 1ZZ и му вкарал един път на магистралката от 5-та 2-ра да се ежи на някой и до там с 1ZZ, не че някой друг двигател би издържал де... rolleyes.gif

Публикувано на: 29 Фев 2012 20:04
от boxito
хахаха тоя твоя приятел е голям куражлия laugh.gif след този случай правил ли си е пак такива експерименти?!

Публикувано на: 29 Фев 2012 20:17
от Japanese_fever
boxito написа:хахаха тоя твоя приятел е голям куражлия laugh.gif след този случай правил ли си е пак такива експерименти?!
Той така си кара. Сменя колите на 1-2 годнини и после от тях нищо не става. Но и Тойотката не можа да издържи laugh.gif
Тя в червеното е била много преди това, ама от 5-та на 2-ра сигурно направо му е прескочил ангренажа и са се цункали бутало и клапан... rolleyes.gif laugh.gif

Публикувано на: 29 Фев 2012 20:30
от Viperlm
Благодаря за съветите

Определено се насочвам към големия двигател

Сега си патя от малък мотор - 1.6 Megane clasic на а за същия модел кола при 2.0 този проблем го няма.(на малкия мотор прегарят колекторните изпускателни тръби, а нови ми струват 500лв.)

Публикувано на: 29 Фев 2012 20:33
от MX5
Japanese_fever написа:Един приятел караше 1ZZ и му вкарал един път на магистралката от 5-та 2-ра да се ежи на някой и до там с 1ZZ, не че някой друг двигател би издържал де... rolleyes.gif
Japanese_fever написа:Тя в червеното е била много преди това, ама от 5-та на 2-ра сигурно направо му е прескочил ангренажа и са се цункали бутало и клапан... rolleyes.gif laugh.gif
unsure.gif

Сигурен ли си, че не е било някоя Хонда щото писанията ти не се връзват нещо ... tooth.gif wink.gif




Публикувано на: 29 Фев 2012 20:48
от Japanese_fever
Аааааа, те май са с верига... biggrin.gif
Значи скъсала се е, може би... laugh.gif