Карина Е лийн-бърн и обикновена газова уредба?

Ivanov
Мнения: 122
Регистриран на: 24 Сеп 2016 21:27
Местоположение: Враца/София

Карина Е лийн-бърн и обикновена газова уредба?

Мнение от Ivanov » 16 Мар 2018 04:12

Определено от ауспуха мирише на бензин, когато съм на газ... Чека светва като изфорсирам и не спира после да свети. Освен, че светва и фаровете светват по - силно. При светването му се чува цъкане отпред, от дясно някъде. На бензин придръпва и гасне.

Ivanov
Мнения: 122
Регистриран на: 24 Сеп 2016 21:27
Местоположение: Враца/София

Карина Е лийн-бърн и обикновена газова уредба?

Мнение от Ivanov » 16 Мар 2018 18:56

Откачих маркучето на клапана на рейката и нямаше резултат, но като изскубах и буксите на дюзите веднага спря миризмата на бензин от ауспуха. Динамиката си е същата, само оборотите са малко по - стабилни. Наложи се и да пусна повече газ след като направих гореспоменатите процедури.

Ivanov
Мнения: 122
Регистриран на: 24 Сеп 2016 21:27
Местоположение: Враца/София

Карина Е лийн-бърн и обикновена газова уредба?

Мнение от Ivanov » 27 Апр 2018 06:52

Макс 2, благодаря ти за споделената инфирмация - ще отида на газаджия да елиминира емулатора. Искам да те питам как си настрои центровката на запалването? По слух, или с уред? На мен ми се наложи да дам максимално предварение, за да нямам детонации в изходния колектор след форсаж. Твоят дистрибутор до колко е даден на предварение?

Аватар
max-2
Мнения: 1777
Регистриран на: 08 Дек 2005 19:15
Местоположение: Пловдив
Благодарил/а: 16 пъти
Получена  благодарност: 41 пъти

Карина Е лийн-бърн и обикновена газова уредба?

Мнение от max-2 » 27 Апр 2018 08:41

Не си спомням май беше 2-3 градуса повече от нормалното. В сервизен режим около 13 градуса май го направихме.
Carina E 4AFE LB 1992

Ivanov
Мнения: 122
Регистриран на: 24 Сеп 2016 21:27
Местоположение: Враца/София

Карина Е лийн-бърн и обикновена газова уредба?

Мнение от Ivanov » 27 Апр 2018 18:15

Аз нямам представа как е центровката на бензин, защото я купих настроена на газ, при неправилно зацепена запчатка на всмукателния вал. Естествено след центроване на вала и почти основен ремонт на главата центровката на запалването иска нова настройка и сега съм малко объркан. Днес въртях дистрибутора докато постигна плавно първоначално ускорение и по - рязко дърпане след 2500 об/мин. От ауспуха не мирише на неизгоряла газ, дори при помирисване от 10 сантиметра. "Врътката" на дебелия маркуч е отворена малко повече от оборот и половина. АГУ е "Ловато". След форсаж до 6000 оборота, при утихване има 2 - 3 малки детонации в изх. колектор, но пък и свещите ми не са платинум, а са и на 25000 км, а кабелите са изгубили някъде медните накрайници на жаковете, с които се вплугват в дистрибутора. При тази настройка съм по - доволен. Двигателят има мощност чак до 4500 (а не до 3500) оборота и не ръмжи (като на макс. предварение на запалването), а по - скоро леко реве. Бих направил и по - точна центровка, но и идея си нямам как трябва да е на бензин, за да започна все пак от някъде...

Аватар
Vokil
Мнения: 663
Регистриран на: 03 Мар 2009 00:35
Местоположение: Варна
Обратна връзка:

Карина Е лийн-бърн и обикновена газова уредба?

Мнение от Vokil » 10 Май 2018 00:03

На бензин с замостен диагностичен конектор се прави на 10 градуса.
Човек и добре да живее умира .......

Ivanov
Мнения: 122
Регистриран на: 24 Сеп 2016 21:27
Местоположение: Враца/София

Карина Е лийн-бърн и обикновена газова уредба?

Мнение от Ivanov » 19 Май 2018 19:40

Момчета, нека споделя с вас нещо, което откраднах от братушките. В техен форум четох, че откачват вакуума на лийнбърна така, че застава в отворено положение. Така се избягва рязката промяна на налягането на самосмука, която се получава при отварянето на клапите. Каква е идеята: ние настройваме газ - та при затворени клапи, после подкарваме, вдигаме 3000 оборота, клапите се отварят и налягането на самосмука рязко пада - оказва се, сместа обеднява откъм газ! Така, следите ли ми мисълта? Бях настроил газовата при затворени клапи, изгасих мотора, изскубах маркучето от колектора и запуших тръбичката му. Стартирах двигателя (при даване на контакт клапите се отварят да секунда и после веднага се затварят под влияние на вакуума. При липса на вакуум не се затварят) и оборотите паднаха, двигателя започна да тресе. Наложи се да пусна повече газ от изпарителя, за да "оправя" оборотите. Повярвайте ми, мощността се вдигна и до около 4500 об/мин почти няма рестрикция. Това споделям с вас, ако искайте изпробвайте. Четох още, че в лийнбърн режим сместа е 65:1, а после става 14:1, което се прави от компа при японската сглобка, или от ламбдата при английската сглобка (след 1993).

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 48 госта