Страница 1 от 2

акумулатор

Публикувано на: 09 Ное 2012 11:03
от gushkata
Колеги какъв акумулатор е добре да се вземе за Тойота авенсис 2,0TD-1999Г.Мерси

Re: акумулатор

Публикувано на: 09 Ное 2012 20:38
от PESHO OT MARS
За какъвто имаш пари е точния отговор.

Взимаш най-големия като капацитет който може да се пъхне на отреденото му място, по принцип акумулаторите с по-малък стартов ток са една идея по-здрави. Ако имаш пари купуваш скъп ако не евтин и толкова.
По-скъпи например Бош но S4 и нагоре най-добре S5. Fiamm/Baren/Berga и т.н. са читави марки.

Re: акумулатор

Публикувано на: 09 Ное 2012 23:00
от desislav
Колега за моята взех EXIDE-74 A/h и съм много доволен,малко по скъпи са от другите,но са с 3 год. гаранция и са от марките,които са се наложили на световния пазар.

Re: акумулатор

Публикувано на: 10 Ное 2012 06:07
от LEXUS
gushkata написа:Колеги какъв акумулатор е добре да се вземе за Тойота авенсис 2,0TD-1999Г.Мерси
За твоя автомобил е важен стартовия ток,защото е дизел. По спецификация твоята кола работи с акумулатор с определени Ah както и стартов ток. Един съвет: Ако нямаш книжка на колата или не знаеш какво се препоръчва от производителя за твоя модел, отиди в Тойота с талона на колата и те веднага ще ти кажат кой акумулатор е подходящ за теб. Продават Тойота акумулатори и ще ти препоръчат.Ако цената не ти харесва,излизаш и си купуваш друг някъде другаде, но вече ще знаеш точно какъв ти трябва за твоя дизел.

Re: акумулатор

Публикувано на: 10 Ное 2012 19:29
от PESHO OT MARS
А вместо да се разкарваш до Тойота взимаш първия попаднал електронен каталог като


http://web2.carparts-cat.com/default.as ... 001&12=130

Re: акумулатор

Публикувано на: 11 Ное 2012 08:51
от LEXUS
PESHO OT MARS написа:А вместо да се разкарваш до Тойота взимаш първия попаднал електронен каталог като


http://web2.carparts-cat.com/default.as ... 001&12=130
:thumbsup:

Re: акумулатор

Публикувано на: 11 Ное 2012 09:07
от Rudy
PESHO OT MARS написа:А вместо да се разкарваш до Тойота взимаш първия попаднал електронен каталог като


http://web2.carparts-cat.com/default.as ... 001&12=130
Да, ама не! Не разчитай много на този каталог - има доста грешки. Напр. дава един и същи акумулатор за RX400H и RX350 (RX300), въпреки че при хибрида оригинално батерията е много по-малка като размер и капацитет и стартов ток (няма стартер).

Re: акумулатор

Публикувано на: 11 Ное 2012 15:56
от NikX
За да не отварям нова тема,искам да попитам за моята Королка, 2.0 d4d,какъв точно акумилатор да взема,мисля че все още може да кара с оригиналния си,който е 70Ач/630А пусков ток,но все пак е акумулатор на 8 години,и като нищо мога да очаквам изненади,път и с него вече по бавно запалва,на 4-5то завътане:тествах с нов акумулаор от другия ми аутомобил:от половин оборот запалва както се казва:)

Та,харесъл съм си Бош S5 инията,тъй като вече имам 2 такива и съм сигурен че са много качествени,проблема идва от факта,че точно S5 liniqta нямат 70ah/630a start ,имат съответно 63 и 74AH,да взема малкия..не е добра идея за дизел,но ако взема големия,има ли опасност алтернатора да не може да го зареди докрай?Може би има и някакви други съображения?S4 линията имат 70ah/630,оляма ли е разликата между s4 i s5 като качество и надежност?
мерси в аванс

Re: акумулатор

Публикувано на: 11 Ное 2012 16:09
от PESHO OT MARS
Вземи си S5 и то 74Ah няма да имаш ядове с алтернатора.
Не мога да разбера откъде е тази драма с капацитета на акумулаторите, имам задочен спор с дървените философи в Хонда Форума по темата. Можеш спокойно да вземеш най-големия възможен който да се пъхне на мястото предвидено за акумулатора. Това обикновено е не повече от 15% по-голям капацитет.

Re: акумулатор

Публикувано на: 11 Ное 2012 16:46
от slowtraveler
Относно алтернаторите - повечето съвременни автомобили имат алтернатори 80-100А...
Имайки предвид, че зарядния ток е под 10А, то акумулатора е под 10% от общия товар.
Разлика 10Ач ще ти даде разлика под 1А в заряден ток, което пък е под 1% разлика в максималния товар...

Re: акумулатор

Публикувано на: 11 Ное 2012 17:09
от NikX
Ясно,благодаря ви!
Значи 74ah/740 излиза че ще ми е идеален,пък и на самия акумулатор може би ще му е по добре ,с по голяма опция за пусков ток
Тя разликата между s4 70 i s5 74 като цена е много малка и не си заслужава спестяването на тия 20тина лева в моя случай

Re: акумулатор

Публикувано на: 16 Ное 2012 14:33
от alligator
И аз бих искал да си задам въпроса в тази тема.

Онзи ден при около +5 градуса навън и стоене 1.30ч. на аварийки и радио и се опитах да запаля колата и акумулатора умря. Малко се учудих и след като запалих с кабели положението се оправи но ме плаши това че като температурите паднат под нулата колата може и да не запали. Освен това всяка сутрин като паля и малко се замисля стартера което е сериозен признак че нещата отиват към нов. Стария акумулатор е един Монбат Formula 65Ah 560A но вече не се произвеждат май защото никъде не го намирам в нета точно с тези параметри. А и нещо не искам да вземам Монбат отново че нещо не ги хвалят по форумите.

Въпроса ми е, според вас колко може да харчат едни аварийки с радио че за час и половина Аку-то да умре??
Колата е Авенсис 2 бензин.

Re: акумулатор

Публикувано на: 16 Ное 2012 15:05
от ss_mitko
alligator написа:И аз бих искал да си задам въпроса в тази тема.

Онзи ден при около +5 градуса навън и стоене 1.30ч. на аварийки и радио и се опитах да запаля колата и акумулатора умря. Малко се учудих и след като запалих с кабели положението се оправи но ме плаши това че като температурите паднат под нулата колата може и да не запали. Освен това всяка сутрин като паля и малко се замисля стартера което е сериозен признак че нещата отиват към нов. Стария акумулатор е един Монбат Formula 65Ah 560A но вече не се произвеждат май защото никъде не го намирам в нета точно с тези параметри. А и нещо не искам да вземам Монбат отново че нещо не ги хвалят по форумите.

Въпроса ми е, според вас колко може да харчат едни аварийки с радио че за час и половина Аку-то да умре??
Колата е Авенсис 2 бензин.
Имах същият проблем,само че аз бях забравил и варовете.Интересното е обаче че диодът на акумулатора си беше син както трябва да е.От тогава не съм имал проблеми.

Re: акумулатор

Публикувано на: 16 Ное 2012 15:06
от LEXUS
Зависи според мен доколко е бил зареден. Ако караш на къси разстояния, акумулаторът може да не успява да се зареди редовно във времето и постепенно да му намалява капацитетът. Обслужваем ли е, или не.
Да, за Монбат и аз имам недобри впечатления.

Re: акумулатор

Публикувано на: 16 Ное 2012 15:16
от LEXUS
Какво става, какъв е тоя флууд във форума?