Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...

Публикувай отговор
Аватар
max-2
Мнения: 1777
Регистриран на: 08 Дек 2005 19:15
Местоположение: Пловдив
Благодарил/а: 16 пъти
Получена  благодарност: 41 пъти

Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...

Мнение от max-2 » 25 Мар 2016 14:26

Мога само да добавя следното: преди монтажа е хубаво да се премерят хлабините на клапаните. По мои наблюдения върху 3 двигателя 4афе (двата с обикновена газова, единия с газов инжекцион висок клас), хлабините намаляват с около 0.02мм. за 10-15000 км. Това означава, че ако при монтажа на газовата уредба клапаните са с максимална хлабина, след 50-75000 ще има нужда от реглаж, а след 100000 и нагоре обикновено започват да не затварят и да губи компресия двигателя. Това се случи на тойотата с газовия инжекцион. Интересното е това, че при моя двигател Lean Burn всички клапани намаляваха хлабините равномерно, а при обикновения 4афе (2 броя) хлабините намаляват само на изпускателните. Когато се кара само на бензин, на тези стари двигатели не се налага реглаж 200-300к км. и повече може би. Когато се кара на газ клапаните леко леко потъват в леглата, а горе валовете и пуловете нямат никакво износване и затова намаляват работните хлабини.
Carina E 4AFE LB 1992

Двигателист
Мнения: 424
Регистриран на: 13 Окт 2008 23:32
Местоположение: София
Автомобил: Avensis 3S-FE,RAV4 XA30 1AZ-FE
Благодарил/а: 7 пъти
Получена  благодарност: 19 пъти

Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...

Мнение от Двигателист » 26 Мар 2016 10:44

Минал съм към 30000 км на пропан-бутан с 3S-FE. Не знам каква е била хлабината при монтажа, но скоро смених гарнитурата на капака на клапаните и ги мернах и си бяха ок. Ако не ме домързи след година-две (40-80 хил.км., ако карам както досега) ще ги измеря пак и ще пиша има ли промяна при 3S-FE или не.

extory
Мнения: 161
Регистриран на: 08 Сеп 2015 11:51
Местоположение: Пловдив

Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...

Мнение от extory » 03 Апр 2016 20:20

Тойота авенсис 1.8 2006г. ГИ фобос(грийнгаз) със система за омасляване(ма трябва да я напълня ,че забравям :) )....след смяна на свещи Денсо обикновени за по 5 лева парчето, масло Тойота 5в30, летните гуми и затоплянето на времето...9.8/100 км градско(Пловдив) и 8/100 извънградско с клима постоянно punk.gif . Разхода е засечен при зареждане от една и съща колонка на една и съща бензиностанция(0.68 лв/л Лукойл)
Ex Toyota Avensis Estate 2006 1.8 GI Fobos
Subaru Legacy 2.5 Wagon 2012 .. blue pearl , GI AEB

k0sm0s
Мнения: 4
Регистриран на: 11 Фев 2016 10:20
Местоположение: София

Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...

Мнение от k0sm0s » 05 Апр 2016 16:33

Здравейте,

купих си Корола VVT-i 1.6, 110 к.с., 2007 г., като си бях решил да сложа ГИ. След като изчетох всички 20 страници и научих доста нови неща за адебаичната температура на горене и др. се двоумя за тази система с допълнително омасляване на клапаните (Flashlube).
Един „доверен“ газаджия ми я препоръча, като уж при новите инжекциони компютъра регулира омасляването спрямо нуждите на двигателя – при сутрешно запалване по-малко, при високи обороти повече. Друг ми каза, че я слага задължително, за да се застрахова…

Какво бихте препоръчали вие? Купих колата на реални 70 хил. км. и имам намерение да я карам поне още 250 хил. км. Готов съм да сложа нещо качествено, но съм толкова бос по темата автомобил като цяло, че бих бил благодарен, ако ми дадете насоки за системата – със или без OBD, омаслител, сервиз за монтаж и модел ГИ.

Благодаря!

extory
Мнения: 161
Регистриран на: 08 Сеп 2015 11:51
Местоположение: Пловдив

Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...

Мнение от extory » 05 Апр 2016 18:45

Колега попълни си профила от къде си hmm.gif
С ОБД слагаш, ако искаш да ти спокойна съвестта слагаш омаслител(мисля 75 лева беше)
Ако искаш качествено Романо , БРЦ и т.н
Но първо от къде си?
Скъпа 1200-1300 лв
Не толкова скъпа 1000-1100 лв
Бюджетна, но не боклук 800-900 лв
Евтина 650-750 лв
Ex Toyota Avensis Estate 2006 1.8 GI Fobos
Subaru Legacy 2.5 Wagon 2012 .. blue pearl , GI AEB

k0sm0s
Мнения: 4
Регистриран на: 11 Фев 2016 10:20
Местоположение: София

Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...

Мнение от k0sm0s » 06 Апр 2016 09:53

extory написа: Колега попълни си профила от къде си hmm.gif
С ОБД слагаш, ако искаш да ти спокойна съвестта слагаш омаслител(мисля 75 лева беше)
Ако искаш качествено Романо , БРЦ и т.н
Но първо от къде си?
Скъпа 1200-1300 лв
Не толкова скъпа 1000-1100 лв
Бюджетна, но не боклук 800-900 лв
Евтина 650-750 лв
Благодаря! В София живея.
Предложиха ми AGIS, но нямам представа колко качествена е. Чух, че не толкова важно каква е уредбата, а по-важно е периферията - рейка, изпарител, инжектори...
Съвет за монтажен сервиз?

extory
Мнения: 161
Регистриран на: 08 Сеп 2015 11:51
Местоположение: Пловдив

Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...

Мнение от extory » 06 Апр 2016 20:19

Агис има монтирани на 3-4 коли на познати и роднини и няма проблеми. Полски мисля бяха.Горят малко колите няма разлика газ-бензин и цената в Пловдив е около 850 лева .В София не знам колко ти искат , но ако е повече замисли се за по-висок клас.
Колега ти по колко караш на година, та мислиш да я караш таз кола още 250 000 км bow.gif
Не за друго ама за тези километри които искаш да караш , ще смениш 2 уредби ....щото ще се скапят компонентите и :)
Щом говориш за Агис все пак искаш да спестиш някой лев, но най-важното е гаранцията.
В момента На Фобос гаранцията е без аналог 5 години или 150000 км tooth.gif
А бре ти да не я взимаш за служебна? biggrin.gif
Ex Toyota Avensis Estate 2006 1.8 GI Fobos
Subaru Legacy 2.5 Wagon 2012 .. blue pearl , GI AEB

anton_76
Мнения: 116
Регистриран на: 31 Май 2015 21:07
Местоположение: Пловдив

Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...

Мнение от anton_76 » 06 Апр 2016 23:00

Купих си такава макина за смазване на клапаните . Да препоръчате някой в Пловдив да го монтира? То не било сложно но се пробивало всмукателния колектор и да не направя беля.
Toyota Corolla Verso E121 1.6 VVTi 110HP MY2004

k0sm0s
Мнения: 4
Регистриран на: 11 Фев 2016 10:20
Местоположение: София

Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...

Мнение от k0sm0s » 07 Апр 2016 09:40

extory написа: Агис има монтирани на 3-4 коли на познати и роднини и няма проблеми. Полски мисля бяха.Горят малко колите няма разлика газ-бензин и цената в Пловдив е около 850 лева .В София не знам колко ти искат , но ако е повече замисли се за по-висок клас.
Колега ти по колко караш на година, та мислиш да я караш таз кола още 250 000 км bow.gif
Не за друго ама за тези километри които искаш да караш , ще смениш 2 уредби ....щото ще се скапят компонентите и :)
Щом говориш за Агис все пак искаш да спестиш някой лев, но най-важното е гаранцията.
В момента На Фобос гаранцията е без аналог 5 години или 150000 км tooth.gif
А бре ти да не я взимаш за служебна? biggrin.gif
biggrin.gif biggrin.gif
Agis-а със омаслителната система ми казаха 1 100 лв. Не гледам да спестя някой лев, казах и че имам намерение да я карам още дълги години, но просто наистина много съм бос по темата и затова търся съвети тука. От Варна съм, живея в София - едно ходене е около 1000 км и мисля да я покарам.

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5557
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 1 път
Получена  благодарност: 1 път

Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...

Мнение от Bass_Man » 07 Апр 2016 16:47

Казвал съм не веднъж мението си за тези системи за омасляване! Като цяло правят доста голяма свинщина в колектора и по дросела особенно тези вакумните!
Относно компютрите много е важно този дето ще я монтира да може да я настрои след това ако ли пък нр винаги може да се разходиш до София :whistle: .

anton_76
Мнения: 116
Регистриран на: 31 Май 2015 21:07
Местоположение: Пловдив

Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...

Мнение от anton_76 » 07 Апр 2016 19:37

веднага след дросела на има едно маркучле на всмукателните което е забито от горе на около 5 см след клапата.Дали може да се среже и да се постави там тройник и да се върже смазващата система?
Toyota Corolla Verso E121 1.6 VVTi 110HP MY2004

extory
Мнения: 161
Регистриран на: 08 Сеп 2015 11:51
Местоположение: Пловдив

Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...

Мнение от extory » 07 Апр 2016 20:02

Колега имаш ЛС.
П.С. Тези числа в името ти да не са ЕГН tooth.gif Ако да вземи ги махни ...че bash.gif
Ex Toyota Avensis Estate 2006 1.8 GI Fobos
Subaru Legacy 2.5 Wagon 2012 .. blue pearl , GI AEB

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5557
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 1 път
Получена  благодарност: 1 път

Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...

Мнение от Bass_Man » 13 Апр 2016 16:10

anton_76 написа: веднага след дросела на има едно маркучле на всмукателните което е забито от горе на около 5 см след клапата.Дали може да се среже и да се постави там тройник и да се върже смазващата система?
Е според теб може ли? Нали уж трябва да маже докато гори а не докато двигателя работи като моторна спирачка?
Колеги ако нещо ви е абсолютно неясно по-добре не са занимавайте!
Когато ползвате съществуващи вакумни канали освен че ще пълни двигателя с течност когато не трябва, ще напълни и вакумните пътища и закачените към тях сензори, клапи и тн с тази течност!

anton_76
Мнения: 116
Регистриран на: 31 Май 2015 21:07
Местоположение: Пловдив

Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...

Мнение от anton_76 » 13 Апр 2016 20:58

Bass_Man написа:
anton_76 написа: веднага след дросела на има едно маркучле на всмукателните което е забито от горе на около 5 см след клапата.Дали може да се среже и да се постави там тройник и да се върже смазващата система?
Е според теб може ли? Нали уж трябва да маже докато гори а не докато двигателя работи като моторна спирачка?
Колеги ако нещо ви е абсолютно неясно по-добре не са занимавайте!
Когато ползвате съществуващи вакумни канали освен че ще пълни двигателя с течност когато не трябва, ще напълни и вакумните пътища и закачените към тях сензори, клапи и тн с тази течност!
4
5
указания за инсталиране
1 / Инсталиране
Монтирайте системата JLM на подходящо място в двигателния
отсек, далече от източници на силно нагряване.
Резервоарът не бива да бъде разположен по-високо от входния
отвор за флуида Valve Saver Fluid, за да бъде избегната
възможността от сифониране.
Закрепете монтажната скоба за резервоара във вертикално
положение и поставете резервоара така, че контролното прозорче
да се вижда и регулиращият винт да бъде лесно достъпен. На тоз
и
етап, не пълнете резервоара.
За постигане на най-добър резултат, входният отвор на системата
JLM трябва да бъде разположен на 50 – 100 mm под дроселния
клапан към входния колектор. Пробийте 2mm отвор на точното
място, като използвате метчик M3 x 0.5. Завинтете в нарязания
конектор. Нанесете подходящ уплътняващ материал върху
връзката, за да отстраните възможността от нарушение на
вакуумната херметичност. Свържете шлаух за флуида Valve Saver
Fluid към резервоара и входния отвор.



ето и линк:
http://www.jlm.bg/upfiles/docs/%D0%98%D ... %20JLM.pdf
Toyota Corolla Verso E121 1.6 VVTi 110HP MY2004

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5557
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 1 път
Получена  благодарност: 1 път

Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...

Мнение от Bass_Man » 22 Апр 2016 03:07

Което ясно идва да покаже че тази система не е проектирана да върши някаква работа докато двигателя е натоварен! Защото така монтирана най-много течност влиза в режим на моторна спирачка и след това на празен ход!!!!!
Ето това можеш да си вземеш още по-яко маже - http://www.jlmlubricants.com/en/product ... LM-Octopus
tooth.gif tooth.gif tooth.gif

Ако някога си виждал карбуратор ( на какъвто принцип работи това - вентури, на какъвто принцип работи и обикновенната газ ) щеше да знаеш че жигльорите са в стеснение преди дросела а не след него. Защото ако са след него двигателя ще си смуче течност/гориво/газ баш когато не трябва!!!
Което между другото и обяснява как работи това! То не влиза заедно с горивото когато има горене а само когато има брутален вакум и няма горене минава през двигателя уж почиства и смазва.
Правете си сметка..............
Последно промяна от Bass_Man на 22 Апр 2016 07:07, променено общо 1 път.

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта