Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...

Публикувай отговор
Аватар
Reload
Мнения: 5
Регистриран на: 20 Мар 2015 10:22

Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...

Мнение от Reload » 22 Апр 2016 04:00

Здравейте, Колеги.
Замислям се за монтаж на ГИ на моята Corolla 1.6 VVTi 2009г.
Така или иначе темата разсея в мен "гаражните" митове за тези двигатели, за което ви благодаря!
Моля ви за съвет къде и какво да монтрам като производител и сервиз в София. Изясниха ми се и нещата за температури, смеси, охлаждане с бензин и омасляване с медицински маркучета.....
Това е последното, което ми пратиха от EUROGAS, след като видях на сайта им няколко тойоти газифицирани:
"Имаме направени много такива Тойоти VVTI, препоръчваме ROMANO с OBD, която има опция за добавяне на минимално количество бензин при високи обороти над 4500, идеята е когато клапаните на мотора са натоварени температурно, постъпващия бензин да ги охлажда и да предотвратява повреди, плюс тази опция препоръчваме и система за омасляване, която добавя капки специално масло за предотвратяване на подобно претоварване. С двете превантивни мерки се гарантира пълна защита на мотора от повреди, като цена Романо Антонио струва 1350 лева, плюс омаслител 100 лева, крайната цена ще бъде 1450 лева, с 5 години гаранция или 150 000 км."

Благодаря ви! :thumbsup:
Toyota Corolla E15 1.6 VVT-i

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5557
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 1 път
Получена  благодарност: 1 път

Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...

Мнение от Bass_Man » 22 Апр 2016 07:51

Всички инжекциони към днешна дата могат да добавят бензин и да палят на бензин а Фобос има една от най-прецизните карти за тази цел (не всички модели) ! На Романо хубавото им е инжекторите. Не са кой знае колко бързи но са корави и се чистят лесно. Изпарителите им обаче грам не ми харесват нито малкия нито усиления! ОБД също вече имат всички!
Много е важно за тези 5 години колко ти струват консумативите, чистенията, настройки, течност и тн да не излезе колкото още една уредба. Както на един колега който плаща между 50 и 70лв за обслужване през 10 000км......

Аватар
Reload
Мнения: 5
Регистриран на: 20 Мар 2015 10:22

Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...

Мнение от Reload » 22 Апр 2016 19:39

Благодаря Bass_Man! За толкова пари не звучи добре. Не бях се замислял, че гаранцията е обвързана с обслужване само в този сервиз, но е логично. Смазки не мисля да слагам и се чудя за постъпващ бензин на 4500 оборота, но според темата и това е излишно.
Toyota Corolla E15 1.6 VVT-i

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5557
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 1 път
Получена  благодарност: 1 път

Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...

Мнение от Bass_Man » 26 Апр 2016 12:21

Има смисъл само и единствено ако държиш на абсолютно същата динамика! Защото все пак на изпарена газ колата няма как да има същата мощност като на бензин! Просто няма как да вкараш същото количество гориво-въздушна смес в цилиндрите. Течната фаза е друго нещо ама и цената е друга и то се губи смисъла. И това най-много се усеща на пълна мощност. В ежедневното каране няма разлика защото не ползваш и половината от мощността на двигателя.

Обслужване над 20лв си е тариактлък от всякъде. Колегите се радват на Ланди и БРЦ ама там обслужването също е на друга цена :).

Аватар
Reload
Мнения: 5
Регистриран на: 20 Мар 2015 10:22

Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...

Мнение от Reload » 27 Апр 2016 13:50

Благодаря за информацията! Bass_Man имате Л.С
Имам опит с Ланди на друг семеен автомобил и цените не са приятни за облсужване tooth.gif
Toyota Corolla E15 1.6 VVT-i

penywise
Мнения: 114
Регистриран на: 17 Фев 2010 14:44
Местоположение: София
Получена  благодарност: 1 път

Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...

Мнение от penywise » 27 Апр 2016 22:00

След Landi Renzo предпочетох да си карам джипа на 22/100 разход бензин честно казано и повече да не се занимавам с газ и други глупости :whistle:

Двигателист
Мнения: 423
Регистриран на: 13 Окт 2008 23:32
Местоположение: София
Автомобил: Avensis 3S-FE,RAV4 XA30 1AZ-FE
Благодарил/а: 7 пъти
Получена  благодарност: 19 пъти

Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...

Мнение от Двигателист » 27 Апр 2016 22:15

penywise написа: След Landi Renzo предпочетох да си карам джипа на 22/100 разход бензин честно казано и повече да не се занимавам с газ и други глупости :whistle:
Какъв е бил проблема с уредбата?

maxzarro
Мнения: 1
Регистриран на: 08 Ное 2015 19:08
Местоположение: Пазарджик
Обратна връзка:

Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...

Мнение от maxzarro » 28 Апр 2016 08:53

Здравейте!
От 1 седмица имам ГИ, и засега съм доволен. Колата е Corolla Verso 2005 1.8 vvti. ГИ е със следните параметри:
електроника - TECH ONE
изпарител - Shark
нивомер - Ferroni
Дюзи - Dragon

Софтуеърът не съм сигурен какъв е. Като марка на АГУ е записано LPG Tech. Струваше ми 850лв. с омаслителя и резервоар "резервна гума"КОЛОС- 28л., на мястото на патерицата. НЕ усещам промяна в двигателя след монтажа, като преди това минах 9000км на бензин.

Пишете ако искате снимки или имате въпроси и предложения. biggrin.gif

iwan33
Мнения: 113
Регистриран на: 26 Дек 2011 22:39
Местоположение: Пловдив

Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...

Мнение от iwan33 » 28 Апр 2016 15:02

Привет! От около две години карам 4E-FE с ГИ Easy GAS Green или Фобос4. Газовата така и не беше настроена както трябва а напоследък мотора взе да работи лошо и на бензин. Свалих бушона на ГИ, свалих и този на ECU-то, на другият ден го сложих и я покарах така около 250км. В резултат на това двигателя пак си заработи нормално. Казаха ми, че от лошата настройка на ГИ се прецаквала работата на бензиновия компютър. Вярно ли е това? И можете ли да ми препоръчате човек от или около Пловдив, който да ми направи читави настройки? Моят газаджия явно няма да се справи...
П.С. Току що бях при газаджията, каза ми, че не било възможно компютъра на ГИ да бърка работата на бензиновия такъв...
Toyota Corolla

penywise
Мнения: 114
Регистриран на: 17 Фев 2010 14:44
Местоположение: София
Получена  благодарност: 1 път

Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...

Мнение от penywise » 29 Апр 2016 00:49

Двигателист написа:
penywise написа: След Landi Renzo предпочетох да си карам джипа на 22/100 разход бензин честно казано и повече да не се занимавам с газ и други глупости :whistle:
Какъв е бил проблема с уредбата?
Първо прекъсваше. После сменяше от бензин на газ и обратно, когато си поиска. После не искаше да включи на газ. После спря да свети изобщо копчето за газта. После почна да ми гасне джипа в движение с 90 км/ч си карам и той гасне (автоматик!!!!).

Викаха дай да чистим дюзи и да сменяме филтри - 200лв. После викаха дай да сменим инжекторите (120лв на бройка, 8 броя). Не ги смеиих, щото "целеха на сляпо". После казаха дай да сменим компютъра, 600лв. Не го смених, щото пак "целеха на сляпо".

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5557
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 1 път
Получена  благодарност: 1 път

Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...

Мнение от Bass_Man » 30 Апр 2016 06:39

iwan33 написа:Привет! От около две години карам 4E-FE с ГИ Easy GAS Green или Фобос4. Газовата така и не беше настроена както трябва а напоследък мотора взе да работи лошо и на бензин. Свалих бушона на ГИ, свалих и този на ECU-то, на другият ден го сложих и я покарах така около 250км. В резултат на това двигателя пак си заработи нормално. Казаха ми, че от лошата настройка на ГИ се прецаквала работата на бензиновия компютър. Вярно ли е това? И можете ли да ми препоръчате човек от или около Пловдив, който да ми направи читави настройки? Моят газаджия явно няма да се справи...
П.С. Току що бях при газаджията, каза ми, че не било възможно компютъра на ГИ да бърка работата на бензиновия такъв...
Точно поради тази причина имам двама много сериозни клиента от Пловдив, ако не те мързи заповядай! Гаранция че няма да се разочароваш! :thumbsup:
penywise написа: Първо прекъсваше. После сменяше от бензин на газ и обратно, когато си поиска. После не искаше да включи на газ. После спря да свети изобщо копчето за газта. После почна да ми гасне джипа в движение с 90 км/ч си карам и той гасне (автоматик!!!!).

Викаха дай да чистим дюзи и да сменяме филтри - 200лв. После викаха дай да сменим инжекторите (120лв на бройка, 8 броя). Не ги смеиих, щото "целеха на сляпо". После казаха дай да сменим компютъра, 600лв. Не го смених, щото пак "целеха на сляпо".
Да колега заради такива случки когато правиш нещо в БГ трябва да си сигурен в човека, а не толкова в марката която продава/представлява и тн!!! Как може да ти бастисат колата с една от най-хубавите уредби в света..............
Недей да се настройваш излишно срещу газта ами просто действай по-разумно следващия път!

BTW това трябва да стане като правило! Не рачитай на марки а на хора!!! Изтриха ми се клавишите да пиша че компютъра е почти най-незначителната част ама хората продължават да си питат.....

penywise
Мнения: 114
Регистриран на: 17 Фев 2010 14:44
Местоположение: София
Получена  благодарност: 1 път

Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...

Мнение от penywise » 30 Апр 2016 12:59

Че то за София има един, единствен официален сервиз на Landi Renzo, на края на Ботевградско, "Ицо Танев" се казва газаджията. Няма друг сервиз в София, който да има компютър на Landi Renzo за тестове, инжектори или каквито и да е други части. По другите сервизи "диагностиката" стига до там, че да ти сменят копчето на газта и да тестват с друго и като алтернатива да ти кажат - "Ами, ако искате да оставите за 2-3 дни джипа да пренавържем цялата газова, ама най-добре си отидете в официалния сервиз".

Освен Landi Renzo, има още една марка - BRC, с която като те види газаджия и бяга като Дявол от тамян - "Ааа, ние BRC не правим, съжалявам" rolleyes.gif Като си събрах и сметнах всичките разходи свързани с:
- това да ида от тук до края на Ботевградско и обратно
- там с тестове, тегели и настройки на ниски, средни, високи обороти и скорости
- и го умножих по броя пъти, които ходих до там
- и като го събрах с разходите да обикалям други газаджии (на Околовръстното, в Хаджи Димитър една много голяма газаджийница има), в Хаджи Димитър едни други, дето май били имали компютър за Landi Renzo (нямаха) и т.н. други квартални и не знам ти какви газаджии
- и всички телефонни разговори с приятели, познати, газаджии, уговорки, обяснения
- и търсенето в двуцифрено число автоморги за компютър или инжектори на газовия инжекцион на старо, обикаляне и телефони
- цялото ставане "Ела в Събота 8:30 да я тестваме" (и да си отвисиш от 1 на обяд)
- и да оставиш джипа за тестове, да идеш с такси на работа и после с такси да идеш да си го вземеш
- да гледам и слушам "великите екперти" как работят на принципа "дайте да видим кво ше стане, ако направим еди-кво-си" и накрая да ти кажат "ами, работи и с тоя компютър, ама тя и с твоя работи... не знам защо ти гасне автоматик с 90 км/ч в движение, докато си настъпил газта" boxed.gif

Като си събера всички тия разходи + нерви + изгубено време и сметката излиза, че на бензин нещата просто са прекрасни. И, не, не ме интересуват историите за коли от втората половина на 20-ти век как "Аз карам кола 1997-ма и нямам проблеми с газта" ermm.gif

И това не е изолиран случай с моето Landi Renzo на моя джип. Явно всеки път се оказва "изолиран случай" с моето Рено (лека кола, едно време), с на брат ми Пежото, на кумеца Аудито, с на близък приятел Опела и общо взето ВСЕКИ-ПЪТ-БЕЗ-ИЗКЛЮЧЕНИЕ слушам едни и същи неща - "Ние сме направили 2000 такива автомобила, тоя явно нещо е дефектен, само с тоя има явно някакъв проблем, не е от газовата". За ВСИИИИИЧКИ възможни газови инжекциони - BRC, Landi Renzo, Fobos, Lovato, все тая, при това на всички възможно видове марки и модели автомобили. Лично аз карах 7 пъти за 1500км пробег на брат ми Пежото до неговия ужасно-блъзк-приятел-газаджия в официалния сервиз, дето му сложи Fobos-а, не знам ти какъв хипер интелигентен, самонстройвал се в движение, самообучавал се, не знам кво. На 8-мия път я закарахме до Долни Богров, където гледаха, мигаха, чудиха се... И те нищо не направиха :) Та продадохме Фобоса на 3000км пробег след общо 12 пъти разходки за настройки. Без да преувеличавам. Отне му 7 месеца на брат ми, докато го продаде за 400лв (чисто нов на практика), беше си даже в гаранция.

Не съм изчел цялата тема, но ми е интересно на чисто новите Тойоти, на които се слагат газови инжекциони - колко от тях имат проблеми в първите си 10,000км пробег? Инжектори? Компютър? Настройки? Превключва-си-когато-си-иска? Не-превключва? СМениха-ми-гаранционно-еди-кво-си-по-газовия-инжекцион?

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5557
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 1 път
Получена  благодарност: 1 път

Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...

Мнение от Bass_Man » 30 Апр 2016 13:26

Много съжалявам за твоите премеждия penywise!!! Но се е получило така че ти си събрателен образ на повечето проблеми на БГ АГУ пазара!!! И може да си сигурен на 100% че ти вервам даже на 110%!!! И не само че съм ги слушай тези истории и съм ги виждал и мога да ти разкажа още по-големи случки но като цяло няма голяма файда от това!
Всеки който разчита компютъра да свърши работата вместо човека ще получи резултат като твоя!
Ако Тойотата не е с директно впръскване няма никакъв проблем да и се сложи най-обикновен ГИ и до към 100 000км няма проблеми с оборудването! В момента на пазара има масово качествени компоненти което преди 2-3 г беше утопия!
Тези с дирекното впръскване са друга история и там нещата са на кантар. Има смисъл само ако се кара изключително много но пак си работи. Товва колата да не може да превключи или да превключва когато си иска, да прекъсва и тн НЕ Е НОРМАЛНО ЗА КОЯТО И ДА Е УРЕДБА!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ако ще и с плочка и турски изпарител за 50лв да е !!!!

BTW това което казваш за Ланди-Ренцо е точно така! Аз нямам тапа за пследния им софтуер и като цяло мога да си набавя всочки техни части но като настройка не мога да помогна кой знае колко. Но и за двама трима души в годината за момента не ми е изгодно да си купувам. Но за БРЦ не е така и имам дори оригинален кабел. И двете системи са много хубави, но са много скъпи и си искат аклъл при монтажа и настройката!!! И може да изкарат и над 100 000км без проблеми.

penywise
Мнения: 114
Регистриран на: 17 Фев 2010 14:44
Местоположение: София
Получена  благодарност: 1 път

Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...

Мнение от penywise » 30 Апр 2016 14:21

Нямам против никой газаджия, не ме разбирайте погрешно. Може би има автомобили (от преди 2000-та година), които нямат проблеми. Впрочем, ходим с един джип на офроуд (Maverick, с най-обикновената възможна газова на света, нищо, че е монтирана миналата година, просто такава я искаше собственика). Няма ядове, газим из горите... само дето и това си има цена, под 20/100 разход не пада :) Коетоооо... дали ще 12-15 бензин или 20+ газ малко ми е всьо равно tooth.gif

Абе, накратко, ако за чисто нова кола ми кажат "Получавате подарък газова", ще им откажа учтиво и ще помоля за по-смислени подаръци (джанти, калобрани, стелки, детско столче, металик и т.н.). Ако не желаят да ми заменят подаръка газова, няма да си купя колата.

Заглавието на темата е "За и Против монтажа на ГИ", аз лично съм изцяло "Против подарък на ГИ" даже wink.gif

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5557
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 1 път
Получена  благодарност: 1 път

Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...

Мнение от Bass_Man » 01 Май 2016 01:09

Знам как се казва темата а и не коментирам против какво си :whistle: . Само искам да кажа че мнението ти не се основава на принципни неща а на оптиности с конкретни "майстори" което по никакъв начин не показва дали ГИ има приложение или не :). Просто ти имаш една доста отрицателна статистика но това което се опитвам да ти обясня е че тя не свързана с технологията!!!
И абсолютно уважавам свобдният ти избор да караш с каквото гориво намериш за добре!

А иначе джип дето да газиш из гората и да харчи 12 бензин може да го кажеш в някой друг форум! Принципно тук хората карат доста джипове и единствените джипове бензини които дори на спокойно градско каране успяват да паднат до към 12 са Лексусите Хибрид!!! Как на теб не хибрид ще ти харчи в гората 12 бензин ?!?!? Разход 20л на газ в гора е съвсем нормален разход даже бих казъл малък! Ако разликата между газ и бензин е 5л то е очевадно че уредбата не е настроена, монтирана и тн както трябва!!!!!!!!!!!!!!!!!

Преди известно време оправях недоразуменията по ГИ на един офф-роудър с много направен 4Runner автомат ( големи гуми, брони, ролбари, разтяжки, по-високо окачване, лебедка и тн). Както ще да го кара не може да падне под 15 дори и по-магистрала и на газ и на бензин! Какви проблеми имаше при него - по спомени:
-бяха разменени реда на бензиновите и газовите инжектори при което при превключване ГАЗ-Бензин колата се опитваше да загасне и на моменти успяваше
-размера на дюзите беше много малък и колата беднееше на високи
-налягането беше високо и колата тресеше на ниски
-Инжекорите бяха буклучави
-настройката беше епична
След като оправих въпросните бели колегата остана доволен и си докара и другата кола за ревизия! Не че нещо не беше доволен просто искаше да се извади максимума! Там минахме само с донсатройка и на колата и дойде доста сила.

Последния човек дето му правих колата тази седмица с едно Рено Меган 2 ( след 2002-ра се произвеждат до 2009-та) - което от 2008-ма е на газ, ГИ STAG с Томасето изпарител и евтини инжектори. Уж няма големи проблеми май съединителя бил за смяна! Човека се чудеше дали следващата кола да му е на газ. Проблема беше че беше толкова бедна че като пусне съединителя на по-висока предавка и тя тресе бая. Поради което той се опитва да го компенсира с някаква междинна газ и отстрани изглежда като човек който сега се учи да кара и не знае кога да пусне съединителя. Викам я да я видим тази работа :). Направихме една настройка и той не може да и се нарадва! Тунинг съм и бил направил, а тя горката от 2008-ма я карат да върви без гориво........ Следващата кола щяла да бъде на газ ама защо не знаел преди това.............. Такива истории мога да ти разказвам до утре! Колко човека не са си продавали колите заради елементарни неща! Съжалявам че не си попаднал на човек да ти направи колата та да си я караш с кеф но не е виновна газта!

Това е другата лоша българска черта - като се парне някой от нещо започва да разправя на ляво и надясно колко зле и лошо било и как едва ли не на кола след 2000г газ не може да се сложи. Нищо лично, нито искам да те обиждам или да споря но мнението ти е крайно НЕ обективно!

Ще ти разкажа за една Хонда Акорд 2007-ма година!!! Направена с най-евтиния компютър продаван на БГ пазара но с хубави инжектори и изпарител! Светеше му чека и не вървеше добре. Настройка и нито чек му светна повече нито нищо, и той не можеше да и се нарадва. Някой от форума го беше пратил. След което му изгоря бензиновия компютър заради наводнение в колата и от там не беше добре и газовия. Смених го с Фобосче и пак заспа колата.
И аз не съм супер-хипер-мега безгрешния но кола която да не може да превключва и да играе 2 напред 3 назад не си е тръгвала от мен! Нямам добри условия за монтаж а и не виждам добра преспектива в това за момента и за това спрях да правя монтажи! А и при положение че на всяко кюше вече монтират уредби няма и голям смисъл. Но е факт че на всяко кюше не могат да ги настройват и рано или късно ако не минат на дизели и на бензин като теб и са някъде в/около София ще си дойдат при мен :whistle: .

BTW в последните 5-6 години мога да преброя на пръстите на едната си ръка коли които съм закачал за ГИ диагностика и няма какво да пипна по тях! Малко са но все пак има надежда :)!!!

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 0 госта