Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...

Модератори: Georgimitrovich, zi_zi_top, Uncle Dido, Akima, slowtraveler, TATI, мехаННика

Потребителски аватар
slowtraveler
Мнения: 12669
Регистриран: 28 май 2006 21:44
Репутация: 338
Местоположение: Варна

Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...

Мнениеот slowtraveler » 26 май 2017 12:11

А как сте ги регулирали, след като не сте могли да измерите луфта?
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

Дени
Мнения: 33
Регистриран: 27 ное 2016 15:12
Репутация: 0
Местоположение: Бургас

Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...

Мнениеот Дени » 26 май 2017 14:48

Колата беше в сервиз.свалиха главата и я занесоха на майстор в оторизиран сервиз с нужните машини да провери в какво състояние.проверка на клапаните освен 1изгорял леглата гумички,луфтове и т.н.сега в момента върви по добре от преди с по малко газ на педала изкачва нагорнищата....както последно беше явно е изстървала компресия.

Двигателист
Мнения: 96
Регистриран: 13 окт 2008 23:32
Репутация: 24
Местоположение: София

Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...

Мнениеот Двигателист » 26 май 2017 16:39

vachkata написа:Здравейте колеги!
Имам служебна Toyota Avensis T22 Wagon 2000 2.0 128HP бензин на 633 000 км.
Карал съм я в Испания, поддържана е от фирмата безкомпромисно.
За мен лично няма по-здрав автомобил на тази планета - както и да е купих я и си я докарах в РБ за баща ми.
Подлежат ли тези мотори на газификация и понасят ли я добре?
Досега на бензин в Испания МАДРИД - 7 дълго 10 градско.

 ! Съобщение от: Akima
В българският език изречението започва с главна буква.
Незабавно прочетете правилата на форума и важните теми.


Офтопик
Какво масло (като вискозитет) е използвано и на какви интервали е сменяно в Испания?



Дени написа:Колата беше в сервиз.свалиха главата и я занесоха на майстор в оторизиран сервиз с нужните машини да провери в какво състояние.проверка на клапаните освен 1изгорял леглата гумички,луфтове и т.н.сега в момента върви по добре от преди с по малко газ на педала изкачва нагорнищата....както последно беше явно е изстървала компресия.


Ако не са сменяли повдигачи (чашки), предполагам, че регулирането е правено посредством челен шлайф на стеблото на клапана?

Потребителски аватар
Akima
Мнения: 5646
Регистриран: 09 юни 2009 17:28
Репутация: 364
Местоположение: Варна

Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...

Мнениеот Akima » 28 май 2017 19:26

gogo68 написа:Източник става въпрос за бензинов двигател на Тойота 2.0 VVT-I 152кс

Ако говорите за 2.0 1AZ-FSE - това е мотор с директно впръскване Toyota D-4.
Избягвайте конверсията му - масовите газаджии се чешат като го видят.
Не давате пълни данни. bash.gif
Успех.
Тържеството на разума се състои в това да живееш в мир с тези,които нямат разум.
Изображение
Непрочетените книги умеят да си отмъщават.
Особено добре това се отдава на "Наказателен кодекс" и "Ръководство за употреба на верижен трион".

gogo68
Мнения: 69
Регистриран: 04 юни 2010 10:13
Репутация: 2
Местоположение: Ловеч

Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...

Мнениеот gogo68 » 30 май 2017 19:27

Akima написа:Източник
gogo68 написа:Източник става въпрос за бензинов двигател на Тойота 2.0 VVT-I 152кс

Ако говорите за 2.0 1AZ-FSE - това е мотор с директно впръскване Toyota D-4.
Избягвайте конверсията му - масовите газаджии се чешат като го видят.
Не давате пълни данни. bash.gif
Успех.


1. Модификацията на 1AZ-FE (2000 - до момента) е основен мотор; Съотношението на сгъстяване е 9.6 и 9.8. Първата версия е с капацитет 145 конски сили при 6000 об / мин, а въртящият момент е 190 Нм при 4000 об / мин. Втората версия: Мощността му е 150 к.с при 6000 об / мин при въртящ момент от 193 Нм при 4000 об / мин.
2. Модификацията 1AZ-FSE (D4) (2000 - досега) наподобява двигателя 1AZ-FE с система за директно впръскване. Съотношението му на компресия варира от 9.8, 10.5 и 11, в зависимост от вида на модификацията. Мощността на двигателя варира от 150 к.с. до 155 к.с.
Колата е Тойота Рав4 2006г. 2.0 152кс автомат бензин...как да разбера кой мотор е моя и подлежи ли на газифициране? Трябва ли да има задължително система за мазане на клапаните или не?!

Потребителски аватар
Bass_Man
Мнения: 5511
Регистриран: 15 сеп 2007 20:38
Репутация: 18
Местоположение: София

Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...

Мнениеот Bass_Man » 30 май 2017 19:48

Отвори си капака и виж какво пише на него ( на капака на двигателя). Освен това в талона ако имаш номер на мотор може да го видиш и там. Отделно по номера на рамата можеш да видиш. Общо взето имаш някоя и друга опция.

Потребителски аватар
Akima
Мнения: 5646
Регистриран: 09 юни 2009 17:28
Репутация: 364
Местоположение: Варна

Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...

Мнениеот Akima » 31 май 2017 01:44

gogo68 написа:Източник Колата е Тойота Рав4 2006г. 2.0 152кс автомат бензин

За OB****BC:
Market Europe,General
Year 03/2006
Make TOYOTA
Model RAV4
Frame ACA30
Vehicle characteristics
VEHICLE MODEL: ATYPE: A TYPE
GRADE: G: G TYPE
DESTINATION: EUR: EUROPE
DRIVER'S POSITION: LHD: LEFT-HAND DRIVE
ENGINE: 1AZFE: 2000CC 16-VALVE DOHC EFI
FUEL SYSTEM: HTWC: HIGH EFFICIENCY TWIN CAM
TRANSMISSION: ATM: AUTOMATIC TRANSMISSION
GEAR SHIFT TYPE: 4FC: ATM, 4-SPEED FLOOR SHIFT
COLOR CODE: 202
TRIM CODE: FA13


Може да се постави ГИ. :thumbsup:
Честито за покупката.
Съветвам ви да прочетете чл.74 от ЗдВП.
Тържеството на разума се състои в това да живееш в мир с тези,които нямат разум.
Изображение
Непрочетените книги умеят да си отмъщават.
Особено добре това се отдава на "Наказателен кодекс" и "Ръководство за употреба на верижен трион".

Потребителски аватар
e 10
Мнения: 411
Регистриран: 10 мар 2015 10:44
Репутация: 71
Местоположение: Ловеч

Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...

Мнениеот e 10 » 31 май 2017 08:31

Скрито съдържание
Изисква се да бъдете регистрирани за да видите това съдържание.
Toyota Corolla E10 2.0D 1994 г.
Toyota Land Cruiser KZJ 70 3.0TD 1993 г.
ГАЗ 69М 1962 г.

gogo68
Мнения: 69
Регистриран: 04 юни 2010 10:13
Репутация: 2
Местоположение: Ловеч

Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...

Мнениеот gogo68 » 31 май 2017 17:50

Akima написа:Източник
gogo68 написа:Източник Колата е Тойота Рав4 2006г. 2.0 152кс автомат бензин

За OB****BC:
Market Europe,General
Year 03/2006
Make TOYOTA
Model RAV4
Frame ACA30
Vehicle characteristics
VEHICLE MODEL: ATYPE: A TYPE
GRADE: G: G TYPE
DESTINATION: EUR: EUROPE
DRIVER'S POSITION: LHD: LEFT-HAND DRIVE
ENGINE: 1AZFE: 2000CC 16-VALVE DOHC EFI
FUEL SYSTEM: HTWC: HIGH EFFICIENCY TWIN CAM
TRANSMISSION: ATM: AUTOMATIC TRANSMISSION
GEAR SHIFT TYPE: 4FC: ATM, 4-SPEED FLOOR SHIFT
COLOR CODE: 202
TRIM CODE: FA13


Може да се постави ГИ. :thumbsup:
Честито за покупката.
Съветвам ви да прочетете чл.74 от ЗдВП.


Благодаря ти много!!! :cheers:
Само не разбрах това: "Съветвам ви да прочетете чл.74 от ЗдВП" ?!

Двигателист
Мнения: 96
Регистриран: 13 окт 2008 23:32
Репутация: 24
Местоположение: София

Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...

Мнениеот Двигателист » 31 май 2017 22:36

Да драсна и аз малко впечатления. 3S-FE, 65000 км на пропан-бутан. Появи се познатото на празен ход и малко натоварване прекъсване. Но не остро като от липса на искра, а по-скоро неравномерност. Подобни симптоми съм имал и преди (с други автомобили, сега с тойотата е за пръв път) и винаги причината е била проблем с газовите дюзи.

Малко прибързано, без да правя кой знае какви диагностики, пльоснах направо нова четворка дюзи. Както предполагах, двигателя заработи както трябва. Сега следва въпроса, защо дюзите издържат толкова малко? На предишният ми автомобил положението беше същото – 60-70 хил.км. издържаха новите (Bigas), а около 40000 км, ако са рециклирани. Сега съм с LPG Tech Dragon. Производителят ми казва, че ако горивото е ок се сменят на 100000 км. Информацията е от техническият отдел.

Сега, ясно, че пропан-бутанът у нас не е цвете. Второ – филтрите. Първоначално бях с хартиен. После, сложих много хваленият от поляците bulpren. Може да видите снимките – на изхода се виждат прекалено много частици, в сравнение с хартиения филтър. Масло при дюзите нямаше, филтъра също беше абсолютно сух. Само прах. Сменял съм филтри в които има доста мазни фракции, буквално хартията е напоена.
P5312690.jpg

P5312686.jpg

P5312687.jpg

P5312685.jpg


Няколко думи за самите дюзи, понеже не издържах е резнах една на струга. Може да видите снимките, в следващият пост, защото не ми дава да ги прикача в този.. Много стабилна изработка, добра обработка. Много добра задна опора (стопер) на буталото. Изобщо не изглеждаше смачкана, деформирана, или разложена. Уплътнителен о-пръстен в перфектно състояние. Вътре нямаше нагари или лепкави отлагания. Трудно ми е да определя, дали проблема не е в тефлоновото покритие... Не мога да изключа напълно електрически проблем, защото единствено съм измерил съпротивлението на намотките, което си е в норми. Както и да е. Сега филтъра е с полиестерен елемент.
Нямате нужните права за да преглеждате прикачените към това мнение файлове.
Последна промяна от Двигателист на 31 май 2017 22:52, променено общо 2 пъти.

Двигателист
Мнения: 96
Регистриран: 13 окт 2008 23:32
Репутация: 24
Местоположение: София

Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...

Мнениеот Двигателист » 31 май 2017 22:40

Снимки на разрязаната дюза:

P5312705.jpg

P5312709.jpg

P5312710.jpg

P5312704.jpg


Като цяло, доста съм доволен от тези дюзи, макар, че се надявах да си изкарат стоте хиляди км, но явно съм карък на газови дюзи. :D

Сега сте вие. Кажете по колко ви карат дюзите преди да се наложи смяна / калибрация / рециклиране? От какъв тип филтър за газова фаза сте доволни?

Тук ще вметна, че когато попитах поляците (LPG Tech), какъв филтриращ елемент е най-добре (хартия, полиестер, фибростъкло, булпрен), те ми отговориха като търговци, а не като инженери, като предните пъти и казаха да си закупя техния филтър-утаител, без повече разяснения smile.gif .
Нямате нужните права за да преглеждате прикачените към това мнение файлове.

sashkoto
Мнения: 4
Регистриран: 01 апр 2017 09:24
Репутация: 0
Местоположение: София

Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...

Мнениеот sashkoto » 02 юни 2017 21:40

На стария ми автомобил дюзите BRC са на 120 000км и още не се забелязва някаква промяна в работата им. Никога не са били калибрирани. По каталог им дават 150000км и мисля, че без проблем ще ги направят. Филтър винаги съм сменял само в оторизирания сервиз на BRC на 20000км-30000км.

Двигателист
Мнения: 96
Регистриран: 13 окт 2008 23:32
Репутация: 24
Местоположение: София

Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...

Мнениеот Двигателист » 03 юни 2017 00:49

Да. БРЦ явно са си класика. Е, не колкото фаворита ми Кейхин, които пред очите ми изкараха у нас 230000 км. БРЦ преди използваха само полиестерни филтри. Сега незнам как стои въпросът.
Иначе за информация зареждам 99% от лукойл, а преминаването на пропан-бутан е при 30 градуса на изпарителя + 15 секунди изчакване. Та не мисля, че проблема в следствие на неизпарено гориво и преохлаждане. Още повече, че гореспоменатия кейхин, работеше при същите условия.

Потребителски аватар
Bass_Man
Мнения: 5511
Регистриран: 15 сеп 2007 20:38
Репутация: 18
Местоположение: София

Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...

Мнениеот Bass_Man » 03 юни 2017 01:18

Брц имат и серии с Кейхин!
Но ще бъде доста тъжно ако и поляците започнат да не могат да изкарат 100 000. До сега не съм чувал за друг такъв случай.
Иначе от евтиния клас най-коравото нещо което съм виждал са Ловато инжекторите. Но не са особенно бързи.

Двигателист
Мнения: 96
Регистриран: 13 окт 2008 23:32
Репутация: 24
Местоположение: София

Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...

Мнениеот Двигателист » 03 юни 2017 01:29

Да. Пасатът за който говоря беше с БРЦ сикуент и дюзи кейхин. Такава си беше комплектацията, както казваш. А в моя случай, мен най ме съмнява филтъра, но това са си хипотези. Дано новите издържат над 100000 км.

Bass_Man имаш ли впечатления от мембранните Стефанели инжектори? Но и те май бяха бавни.


Върни се в “Общи технически въпроси”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта