Страница 37 от 80

Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...

Публикувано на: 02 Авг 2017 09:48
от Georgepetrov137
Здравейте колеги. Съжалявам, ако съм пропуснал нещо с търсачката, но не можах да намеря информация как е газифицирането на RAV4 2008г. 2,0 152 к.с., автоматик?

Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...

Публикувано на: 02 Авг 2017 15:27
от gogo68
Без проблеми, стига да е кадърен майстора! :thumbsup:

Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...

Публикувано на: 08 Сеп 2017 20:00
от Дашо
Сполучливо и желателно ли е монтирането на газова уредба на двигател 1.8, 147 коня? Става дума за Авенсис 2011г., вагон.
Това, което намерих из нета за ВВТ-и го изчетох, но за този двигател не намерих нищо.
Благодаря предварително!

Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...

Публикувано на: 08 Сеп 2017 21:08
от slowtraveler
Никога не е желателно монтажа на газова уредба на автомобил, непригоден за газ :) Дали е сполучливо - там колегите да кажат :whistle:

Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...

Публикувано на: 10 Сеп 2017 08:17
от Миланов
И какво ви кара да мислите така? Имате някаква информация от производителя Тойота ?

Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...

Публикувано на: 10 Сеп 2017 10:17
от Двигателист
От доста време търся информация за газифициране на валвматиците, но е много оскъдна. Трябва някой да се прежали, да сложи и да навърти стотина хиляди, за да имаме впечатления :D

Да добавя - може би и сравнително ниският разход на гориво при тези двигатели не налага бързото поставяне на газова уредба. И остава само еко предимството на това гориво, но у нас този фактор е на последно място.

Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...

Публикувано на: 10 Сеп 2017 12:56
от Dyankov
Здравейте,
Някой дали е слагал газ на авенсис 2.0 4D (бензин с директно впръскване) и ако да, какви са отзивите?

Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...

Публикувано на: 10 Сеп 2017 19:39
от Миланов
За колегата Двигателист- Има монтирани ГИ на двигатели Валвематик в Русия. Отзивите са , че за над 50000 км пробег няма проблеми с двигателите. Относно монтажа няма нищо сложно. Трябва задължително да се използват високо качество компоненти като газови инжектори , изпарител и електронен блок , който да поддържа функцията Валветроник, респективно за Тойота- Валвематик тъй като и при двата двата двигателя- на БМВ и Тойота нямат дроселни клапи и работят с постоянен вакуум . Задължително е газовия компютър да поддържа ОБД комуникация с бензиновото ЕКУ.За настройките се иска опит и много търпение и познаване на работата на този тип двигател. Относно двигателя 2.0 D4 за който колегата Dyankov пита. Имам информация че преди 3 месеца монтираха на такъв двигател нов модел полски газов инжекцион и засега отзивите са положителни. Хубава вечер.

Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...

Публикувано на: 10 Сеп 2017 20:28
от spiridoncho
Dyankov написа: Здравейте,
Някой дали е слагал газ на авенсис 2.0 4D (бензин с директно впръскване) и ако да, какви са отзивите?
Ако е с директно впръскване цената е луда. Карай си на бензин. Но ако си твърдо решен да похарчиш около 4500лв, които да избиеш след грубо 4-5 години ако караш доволно, то можеш да си сложиш една газова системка и проблеми няма да имаш ако газаджията е добър.

Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...

Публикувано на: 10 Сеп 2017 20:43
от Двигателист
Миланов написа: За колегата Двигателист- Има монтирани ГИ на двигатели Валвематик в Русия. Отзивите са , че за над 50000 км пробег няма проблеми с двигателите. Относно монтажа няма нищо сложно. Трябва задължително да се използват високо качество компоненти като газови инжектори , изпарител и електронен блок , който да поддържа функцията Валветроник, респективно за Тойота- Валвематик тъй като и при двата двата двигателя- на БМВ и Тойота нямат дроселни клапи и работят с постоянен вакуум . Задължително е газовия компютър да поддържа ОБД комуникация с бензиновото ЕКУ.За настройките се иска опит и много търпение и познаване на работата на този тип двигател. Относно двигателя 2.0 D4 за който колегата Dyankov пита. Имам информация че преди 3 месеца монтираха на такъв двигател нов модел полски газов инжекцион и засега отзивите са положителни. Хубава вечер.
Благодаря за информацията! И аз се чудих как е решен въпроса с постоянното разреждане (то почти няма разреждане де) в колектора и явно се касае за софтуерна функция. Интресно редуктор - изпарителя дали е обикновен? Хубаво е , че при тези двигатели вече ими хидравлични компенсатори и занимавката с хлабината на клапаните отпада.
Относно д4 - за система с изпарен пропан-бутан ли става въпрос? Ако е така, имаш ли информация какво количество бензин изразходва при работа на газ? 10 -15% ?

Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...

Публикувано на: 10 Сеп 2017 21:46
от Dyankov
Това което ми предлагаха от една фирма, беше между 15 и 20 % бензин на градско, и около 10% на извънградско.
Към spiridoncho: май преди доста време са били такива цените, сега това, което намирам е между 1500 и 2000лв.
Някой да препоръча къде да отида да разпитам за подобна газова в София?

Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...

Публикувано на: 10 Сеп 2017 22:08
от Двигателист
Според мен spiridoncho говори за системи с течна фаза, които отгоре на всичко я подават през щатните бензинови инжектори. Затова са такива цените. Система с изпарител и процент постоянен бензин за пазене на дюзите е доста по-евтино. Да не кажа колкото за всяка друга кола. Остава въпроса с качеството на настройката.

Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...

Публикувано на: 10 Сеп 2017 23:52
от Bass_Man
Почти така както казва Двигателист стои положението.

Не знам защо си въобразявате че липсата на вакуум по някакъв начин бърка ГИ? Ако е газ с плочка ОК! Ама ГИ е "паразит" и следи какво прави бензиновото ЕКУ! Въобще не му дреме дали има или няма вакуум в колектора! Може да прилага разни корекции в зависимост от него но нищо повече!
А и това че няма вакуум не значи че въздуха не се движи! Нали все пак цилиндрите се пълнят с въздух.
При директно впръскване има други проблеми за решаване но разглеждането им не е целта на темата. :whistle:

Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...

Публикувано на: 11 Сеп 2017 00:41
от Миланов
Bass _Man ти монтирал ли си ГИ на двигател тип Валветроник ? Да твърдиш ,че ГИ е паразит и въобще не му дреме дали има вакуум в колектора или не, е меко казано несериозно. Даже много му дреме.То и при монтажа има една ,две подробности дето газаджиите изобщо не им обръщат внимание, но заради тях после форумите се пълнят с готини теми от рода ,, поредния прецакан от.....'' След като се занимаваш професионално с това , знаеш много добре , че малко са моделите ГИ, които се справят добре с този тип двигатели. Говоря за създаването на коректни горивни карти на ГИ , които водят до безпроблемна работа на двигателя.Особенно за Валвематик на Тойота. Колега Dyankov точно за такъв ГИ става въпрос, който са ти предлагали , в смисъл в този ценови диапазон.Разхода на бензин е в този порядък 10-15 %. Поне така твърдят хората, които го монтираха и ползват колата, която между другото е и тяхна.

Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...

Публикувано на: 11 Сеп 2017 00:51
от Bass_Man
Колега Миланов вие от личен опит ли говорите или сте чули/чели някъде?
Да си дойдем на думата 99.9 процента от ГИ гледат единствено и само бензиново време и обороти!!!
Много малка част от тях имат възможност за корекция спрямо разни други променливи като MAP/MAF и температури! Доста ограничени.
Болшинството системи дори нямат отделни сензори за налягането а ползват комбиниран - диференциален. Та общо взето имам идея какво говоря.
Така както е тръгнало ще стигнем пак до температурата на горене на газта tooth.gif .