Страница 39 от 80

Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...

Публикувано на: 12 Сеп 2017 11:28
от Hursa
► Виж съдържание

Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...

Публикувано на: 12 Сеп 2017 14:04
от Bass_Man
Офтопик
Помпата е мембранна, и може да си абсолютно сигурен че инжекторите не пропускат нищо! Явно системата остава отворена/вентилирана или изпразнена към бутилката и за това е нужно помпане и запълване на системата. Което се прави и при бензина - помпата заработва по-рано и при газовата фаза - първо се отварят клапаните, чака се малко и тогава се прехвърля на газ.

Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...

Публикувано на: 12 Сеп 2017 19:00
от spiridoncho
► Виж съдържание

Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...

Публикувано на: 12 Сеп 2017 20:25
от Hursa
► Виж съдържание

Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...

Публикувано на: 14 Сеп 2017 11:07
от iakrastev
Здравейте Колеги! Малко в страни от обсъжданото по-горе, ще си позволя да изкажа едно мое впечатление на база опит и изминати километри с надеждата тази информация да влезе на някой в употреба, т. к като из форума освен трезвомислещи и компетентни хора се спотайват и една не малка част хетъри или хора, които се събуждат с мисълта, че все нещо не им е наред(леко лирическо отклонение).
Относно дилемата, с която се сблъскват предполагам начинаещите за това какъв инжекцион да закупят и съпътстващи въпроси започващи с какво, как, защо и т.н , та моето впечатление е следното....
Аз лично като собственик на Corolla Verso 1.8 vvti 135hp имах същата дилема какво, как и за какви пари да монтирам като инжекцион, но когато го направих преди 2 години, не съм правил някакво сериозно проучване по въпроса. След тези две години мога да кажа без да преувеличавам и вече съм изградени виждане по въпроса, че BRC и Romano за мен са фаворите в сектора. Някой ще кажат (гледай го този прави само реклама), всъщност това е на база от това което съм видял и изпитал. Служ. кола е BRC и за 50 000 км освен филтри, нищо друго не е бутано, а се държи все едно караш на бензин. Личната ми кола е с Romano (сравнително "млада фирма" за България), за 30 000 км никакви ядове. Обслужването е на ниво, до 5г. гаранции на повечето инжекционни. Проблеми никакви, сменяш два пъти в годината филтри, които струват 5 лв до 10 лв и сипваш газ и караш. Екипът от хора, с които съм се сблъсквал (София,Плевен, Русе) освен както повечето хора си мислят освен да ти вземат парите, са мислещи хора готови да ти помогнат (не само с работа, но и акъл) в решаването на различни проблеми. Ако на някой би му било полезно и се интересува, мога да дам координати на хора, с които да се свърже. Надявам се, че съм бил полезен...

Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...

Публикувано на: 15 Сеп 2017 22:55
от mgrigorov
Има ли някой от колегите с РАВ 4 XA20, който е сложил бутилката под колата на мястото на гърнето и как е решен въпроса с ауспуха ?

Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...

Публикувано на: 17 Сеп 2017 09:23
от skydiver
mgrigorov написа: Има ли някой от колегите с РАВ 4 XA20, който е сложил бутилката под колата на мястото на гърнето и как е решен въпроса с ауспуха ?
Можеш да импровизираш с две тороидални бутилки, който да са на височината на сгънатите задни седалки ?

Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...

Публикувано на: 17 Сеп 2017 12:28
от urb
Няма какво да се мисли. Королата ми я взех с монтирана газова Ловато. Вече съм навъртял 30 000 км. с нея за година и половина и по груби мои сметки съм спестил 3 000 лева без никакви ремонти само от гориво. Никакви проблеми и несъществена разлика в динамиката газ-бензин. То и каква динамика да очаквам от 1.4 - за тази цел си имам Ауди А4. Още година и ще изплатя колата. Ако карах само нея щях да съм я изплатил вече , защото минавам по 40 000 км на година обще с двете си коли. В България поради ефтината газ и наличието на много газ станции е грехота да се кара на бензин :D . Слагайте хубави марки газови системи и няма да съжалявате.

Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...

Публикувано на: 17 Сеп 2017 13:14
от mgrigorov
Мислех, че някой го е првил, за да каже как е. Но ще мисля, когато купя колата, че на пазара няма нищо читаво.

Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...

Публикувано на: 18 Сеп 2017 15:04
от BOz
РАВ4 като гумата им е на задния капак имат ли място за резервна гума в багажника, дмек за тороидална газова бутилка?
Питам защото тази концепция много ми хареса на конкурента ЦР-В. Хем имаш газ, хем и резервна гума, без ефект върху багажника.

Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...

Публикувано на: 19 Сеп 2017 18:01
от mgrigorov
До колкото знам няма място за тороидална бутилка. Но, ако се махне задното гърне се освобождава място за обикновенна пура. А как се решава проблема с гърнето не знам.

Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...

Публикувано на: 19 Сеп 2017 22:51
от spiridoncho
Предполагам слага се права тръба с muffler tip и колата става по шумна. Има си изисквания за отстояние на тръбите от бутилката, и най-добре е да има топлинен щит.

Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...

Публикувано на: 22 Сеп 2017 09:15
от Adwanced
Здравейте колеги!

От 1 година слагат STAG-ове (в Русия и др. страни) на двигател 2.4 - 2AZ-FSE ; директно впръскване ; 4 цилиндъра; (Авенсис Т25).
Този двигател масово се смята за негазифициран..

Забелязах,че от скоро и в България са почнали да ги слагат,,с допълнителен хардуер(модул) от производителя на газови инжекциони, специално за 2 модела на Toyota Avensis,,2 и 2.4.

Някой има ли конкретни наблюдения ?

Смесено впръскване бензин и газ (няколко такта газ, 1 бензин),не се нуждаело от система за мазане на клапаните,,

40-45% икономия в ПАРИТЕ ??? (като се смята колко даваш за бензин и после колко даваш за бензин и газ)

В крайна сметка всичко това са лафове на газаджии, докато някой с точни наблюдения не каже така ли..

За това моля ако имате наблюдения кажетее :)

Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...

Публикувано на: 24 Сеп 2017 23:23
от skydiver
BOz написа: РАВ4 като гумата им е на задния капак имат ли място за резервна гума в багажника, дмек за тороидална газова бутилка?
Питам защото тази концепция много ми хареса на конкурента ЦР-В. Хем имаш газ, хем и резервна гума, без ефект върху багажника.
Ако иде реч за второто поколение - подът е плосък.
Идейно е да се сложат две туроидални бутилки с височина около 20см. и да дойдат на височината на сгънати задни седалки.
Така ще се запази до голяма степен функционалността на багажника.
Бутилка извън купето не ми звучи добра идея, но Алеко го е казал отдавна.

Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...

Публикувано на: 23 Окт 2017 13:01
от Shift
Здравейте!
От скоро съм собственик на Ярис 2010г. (P2, май?) с двигател 1,33 VVti, 100 конски сили. Решил съм да слагам газов инжекцион с бутилка на мястото на резервната гума. Тъй като темата е доста дълга я прехвърлих цялата, но не открих конкретно мнение за моя мотор - ако има и се повтарям се извинявам. worthy.gif
Та ако може накратко в какво да внимавам като избирам инжекциона. Цената не е на първо място, бих дал повече, но да е по-малко проблемен в бъдеще.
Благодаря на всеки със съвет! rolleyes.gif