ПОМОЩ за RAV-4 - дизел

Модератори: Georgimitrovich, zi_zi_top, Uncle Dido, Akima, slowtraveler, TATI, мехаННика

Потребителски аватар
slowtraveler
Мнения: 12847
Регистриран: 28 май 2006 21:44
Репутация: 355
Местоположение: Варна

ПОМОЩ за RAV-4 - дизел

Мнениеот slowtraveler » 29 окт 2017 13:33

За 100км да ти разреди маслото? Не вярвам...
А разходът как го смяташ?
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

antyox
Мнения: 40
Регистриран: 02 окт 2017 16:28
Репутация: 0
Местоположение: varna

ПОМОЩ за RAV-4 - дизел

Мнениеот antyox » 29 окт 2017 15:55

Не съм го мерил специално толкова показа борда.
Toyota Rav4 2.2 D-4D 136 к.с. 2008г. ENGINE: 2ADFTV DIESEL COMMON RAIL INJECTION SYSTEM (LOW EMISSION ENGINE)

nowyaris
Мнения: 4132
Регистриран: 11 фев 2009 16:17
Репутация: 59
Местоположение: Русе

ПОМОЩ за RAV-4 - дизел

Мнениеот nowyaris » 29 окт 2017 17:50

Ако нещата които плуват в антифриза не са златни рибки си мисля че това ти е най-големият проблем,колега antyox.
Всичко,което сме направили през живота си в определен момент се връща,за да ни захапе.И доброто.И лошото.
A най-важна била тревата - или си над нея,или под нея.

antyox
Мнения: 40
Регистриран: 02 окт 2017 16:28
Репутация: 0
Местоположение: varna

ПОМОЩ за RAV-4 - дизел

Мнениеот antyox » 29 окт 2017 21:32

Това на капачката го избърсах ще извадя и това което плува-не е като пяната на колегата нещо тъмно е като восък да кажем.
Toyota Rav4 2.2 D-4D 136 к.с. 2008г. ENGINE: 2ADFTV DIESEL COMMON RAIL INJECTION SYSTEM (LOW EMISSION ENGINE)

steich
Мнения: 249
Регистриран: 25 окт 2008 23:01
Репутация: 2
Местоположение: София
Контакти:

ПОМОЩ за RAV-4 - дизел

Мнениеот steich » 30 окт 2017 08:46

До колкото съм запознат ... ;), при Toyota с Denso компютър заради 5-тата дюза не се получава разреждане на маслото т.е. принципа на регенерация и на допълнително впръсканото гориво от 5-тата дюза е съвсем различен от смяна на режима на работа на мотора ( предварение ) и допълнително впръскване на поция гориво от самите дюзи ... тогава вече се наблюдава навлизане на нафта в картера т.е. разреждане, но след доста чести регенерации ... не след 100-200-300 км ... горе долу 10 пъти повече. Може да се наблюдава повишение на разхода, но не и разреждане на маслото.
http://www.fapremove.com

Качествен чип тунинг. Премахване на FAP / DPF OFF, Adblue / SCR OFF, EGR / AGR OFF, Flaps OFF., O2 / Lambda OFF, DTC OFF и др.

! 5 години гаранция на софтуерните услуги !

antyox
Мнения: 40
Регистриран: 02 окт 2017 16:28
Репутация: 0
Местоположение: varna

ПОМОЩ за RAV-4 - дизел

Мнениеот antyox » 30 окт 2017 12:10

Дано тъмния цвят на маслото да е нормален. Антифриза го огледах обстойно-има стари отлагания от изпарението не е нафта или масло. Разхода градско след като го нулирах стигна 8.5/100.
Toyota Rav4 2.2 D-4D 136 к.с. 2008г. ENGINE: 2ADFTV DIESEL COMMON RAIL INJECTION SYSTEM (LOW EMISSION ENGINE)

antyox
Мнения: 40
Регистриран: 02 окт 2017 16:28
Репутация: 0
Местоположение: varna

ПОМОЩ за RAV-4 - дизел

Мнениеот antyox » 18 ное 2017 23:57

Разхода се стабилизира на 11-12/100 тия мишоци в сервиза за да не отчита грешка са направили някоя магария която ми удвои разхода!
Toyota Rav4 2.2 D-4D 136 к.с. 2008г. ENGINE: 2ADFTV DIESEL COMMON RAIL INJECTION SYSTEM (LOW EMISSION ENGINE)

antyox
Мнения: 40
Регистриран: 02 окт 2017 16:28
Репутация: 0
Местоположение: varna

ПОМОЩ за RAV-4 - дизел

Мнениеот antyox » 08 яну 2018 18:04

За много години от моята Равка! Това което плуваше в антифриза ме вкара отново в сервиза! Първо имаше доста издухан антифриз на капака на казанчето, като развих капачката от долната и страна имаше един пръст кал същото беше на гърлото на казанчето а вътре имаше балони/ преди това я гледах отзад няколко километра пушеше бяло без да спира. Днес рано-рано цъфнах в сервиза обяснявам, че пуши бяло-то било от регенерацията може казвам а антифриза защо е олял капака? Посегнах да развия капачката да им покажа вътре но бозата/лайна според мен/ се разплискаха и така, така!
Toyota Rav4 2.2 D-4D 136 к.с. 2008г. ENGINE: 2ADFTV DIESEL COMMON RAIL INJECTION SYSTEM (LOW EMISSION ENGINE)

nowyaris
Мнения: 4132
Регистриран: 11 фев 2009 16:17
Репутация: 59
Местоположение: Русе

ПОМОЩ за RAV-4 - дизел

Мнениеот nowyaris » 08 яну 2018 18:45

Казах ти аз...... . И смени сервиза.Тези,дето ще отварят матора трябва да са пекани. :thumbsup:
Всичко,което сме направили през живота си в определен момент се връща,за да ни захапе.И доброто.И лошото.
A най-важна била тревата - или си над нея,или под нея.

antyox
Мнения: 40
Регистриран: 02 окт 2017 16:28
Репутация: 0
Местоположение: varna

ПОМОЩ за RAV-4 - дизел

Мнениеот antyox » 08 яну 2018 19:59

Прав излезе! Обаче реших, че това са утайки и ръжди от току що сменената гарнитура на главата. Как да съм сигурен, че са го оплескали? За напред ще знам има ли капки антифриз под човката на капачката значи надува. Все ми се струваше, че е прокапвало но първо мислех, че е малко после, че е нормално явно не е но защо е оставен тоя преливник на капачката?
Toyota Rav4 2.2 D-4D 136 к.с. 2008г. ENGINE: 2ADFTV DIESEL COMMON RAIL INJECTION SYSTEM (LOW EMISSION ENGINE)

nowyaris
Мнения: 4132
Регистриран: 11 фев 2009 16:17
Репутация: 59
Местоположение: Русе

ПОМОЩ за RAV-4 - дизел

Мнениеот nowyaris » 08 яну 2018 20:27

Ако си сменил гарнитурата на главата и продължава да цапа антифриза......... Или главата,или блока,или и двете......
не знам кой ще ти прави дефектовката..... Аз бих минал лично на варианта с друг двигател - тоя явно е "ритнал камбаната".
Дано да не съм прав , ама както го описваш...... Да,да,бих търсил друг двигател. Или друга кола..... :thumbsup:
ПП. Без преливник в случаи като твоя антифриза влиза в цилиндрите и чуваш как мотора "гръмва". Може и да го видиш.
Нещо като масло в турбото.
Всичко,което сме направили през живота си в определен момент се връща,за да ни захапе.И доброто.И лошото.
A най-важна била тревата - или си над нея,или под нея.

antyox
Мнения: 40
Регистриран: 02 окт 2017 16:28
Репутация: 0
Местоположение: varna

ПОМОЩ за RAV-4 - дизел

Мнениеот antyox » 08 яну 2018 22:08

С една дума капе ли от преливника е проблем сложен е да предпазва от по-голям. Ще видим ...
Toyota Rav4 2.2 D-4D 136 к.с. 2008г. ENGINE: 2ADFTV DIESEL COMMON RAIL INJECTION SYSTEM (LOW EMISSION ENGINE)

Потребителски аватар
slowtraveler
Мнения: 12847
Регистриран: 28 май 2006 21:44
Репутация: 355
Местоположение: Варна

ПОМОЩ за RAV-4 - дизел

Мнениеот slowtraveler » 09 яну 2018 07:55

antyox написа:Източник С една дума капе ли от преливника е проблем сложен е да предпазва от по-голям. Ще видим ...

Така си е - капачката има две задачи:
1. Херметиризиране на системата (с повишаване на налягането се увеличава температурата на кипене - двигателя може да работи и на 110С без течността да е кипнала).
2. Предпазване на системата от прекалено високо налягане (отваря при определено налягане)... При отварянето излиза пара и е възможно - и течност... Затова е и преливника. Ако капачката не работи - е възможен взрив например на радиатор - грандиозно и опасно зрелище е :)
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

antyox
Мнения: 40
Регистриран: 02 окт 2017 16:28
Репутация: 0
Местоположение: varna

ПОМОЩ за RAV-4 - дизел

Мнениеот antyox » 09 яну 2018 19:28

Проблемите с ДПФ си мисля, че може да са дошли от некачествената смяна на гарнитурата на главата!
Toyota Rav4 2.2 D-4D 136 к.с. 2008г. ENGINE: 2ADFTV DIESEL COMMON RAIL INJECTION SYSTEM (LOW EMISSION ENGINE)


Върни се в “Общи технически въпроси”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 3 госта