Не какво да е, но разход на масло...отново Авенсис!

Модератори: Georgimitrovich, zi_zi_top, Uncle Dido, Akima, slowtraveler, TATI, мехаННика

Потребителски аватар
veso_hds
Мнения: 659
Регистриран: 13 май 2012 12:06
Репутация: 25
Местоположение: Бургас

Re: Не какво да е, но разход на масло...отново Авенсис!

Мнениеот veso_hds » 10 авг 2014 22:15

giorgo77 написа:Скоро време ще я давам да я правят, но се чудя кой вариант да избера. С пробиване на буталата на нови отвори под маслените сегменти или с нови бутала. Чувал съм за човек от форума, който доставя оригинални части от Варна е май. Знаете ли кой е и за колко време става доставката? Интересувам се за цените на нови оригинални бутала и на пвдигачите.

Ето ти човека:
viewtopic.php?f=5&t=11597
Тойота РАВ 4 D4D-2002г.

Потребителски аватар
Japanese_fever
Мнения: 9382
Регистриран: 02 мар 2005 05:48
Репутация: 1
Местоположение: Touge, Japan

Re: Не какво да е, но разход на масло...отново Авенсис!

Мнениеот Japanese_fever » 11 авг 2014 22:10

giorgo77 написа:Скоро време ще я давам да я правят, но се чудя кой вариант да избера. С пробиване на буталата на нови отвори под маслените сегменти или с нови бутала. Чувал съм за човек от форума, който доставя оригинални части от Варна е май. Знаете ли кой е и за колко време става доставката? Интересувам се за цените на нови оригинални бутала и на пвдигачите.



Само нови оригинални бутала и сигменти.
Никакво пробиване на бутала!
1989 Toyota Camry DX, 2.0L (3S-FE), automatic -> отдавна за скрап
1998 Honda Civic LX, 1.6L (D16Y7), 5 speed -> работна
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си, ги сложат обратно!

steich
Мнения: 249
Регистриран: 25 окт 2008 23:01
Репутация: 2
Местоположение: София
Контакти:

Re: Не какво да е, но разход на масло...отново Авенсис!

Мнениеот steich » 11 авг 2014 23:33

Нови и оригинални само ако износването е в норми. Ако е повече какво правим ?
http://www.fapremove.com

Качествен чип тунинг. Премахване на FAP / DPF OFF, Adblue / SCR OFF, EGR / AGR OFF, Flaps OFF., O2 / Lambda OFF, DTC OFF и др.

! 5 години гаранция на софтуерните услуги !

мехаННика
Мнения: 1467
Регистриран: 28 юли 2008 11:17
Репутация: 133
Местоположение: София

Re: Не какво да е, но разход на масло...отново Авенсис!

Мнениеот мехаННика » 12 авг 2014 00:23

Ами има и други мотори, кеф ти нови, кеф ти remanifactured, а и запазени втора употреба.

Потребителски аватар
Japanese_fever
Мнения: 9382
Регистриран: 02 мар 2005 05:48
Репутация: 1
Местоположение: Touge, Japan

Re: Не какво да е, но разход на масло...отново Авенсис!

Мнениеот Japanese_fever » 12 авг 2014 00:39

steich написа:Нови и оригинални само ако износването е в норми. Ако е повече какво правим ?


Износването на цилиндъра ли?
Ами не знам, кажи ти?!
Ще вземе по широки бутала, ако има -2-ри, 3-ти ремонт.
1989 Toyota Camry DX, 2.0L (3S-FE), automatic -> отдавна за скрап
1998 Honda Civic LX, 1.6L (D16Y7), 5 speed -> работна
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си, ги сложат обратно!

мехаННика
Мнения: 1467
Регистриран: 28 юли 2008 11:17
Репутация: 133
Местоположение: София

Re: Не какво да е, но разход на масло...отново Авенсис!

Мнениеот мехаННика » 12 авг 2014 09:55

Feverish, за тези мотори няма ремонтни бутала, не и оригинални. Само един шлайф на вала и това е.

Потребителски аватар
paco_escobar
Мнения: 98
Регистриран: 07 яну 2013 19:43
Репутация: 0
Местоположение: Варна

Re: Не какво да е, но разход на масло...отново Авенсис!

Мнениеот paco_escobar » 12 авг 2014 13:31

jihat1989 написа:ако някой може да ми помогне да се обади 0896905540 мерси :)
4-5 поста преди теб го е написал колегата Весо!
Corolla E11 4E-FE Wagon

Потребителски аватар
martod
Мнения: 1282
Регистриран: 15 ное 2008 17:49
Репутация: 26
Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .

Re: Не какво да е, но разход на масло...отново Авенсис!

Мнениеот martod » 12 авг 2014 13:51

Japanese_fever написа:

Само нови оригинални бутала и сигменти.
Никакво пробиване на бутала!
То на тези мотори разхода на масло не идва ли точно от "оригиналните" бутала и сегменти които им монтират .. smile.gif
Точно перфорирането на канала в който лягат маслените сегменти помага в такъв случай за по добрата работа на маслените сегменти, стига цилиндрите да не са се деформирали вече ..
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....

Потребителски аватар
Japanese_fever
Мнения: 9382
Регистриран: 02 мар 2005 05:48
Репутация: 1
Местоположение: Touge, Japan

Re: Не какво да е, но разход на масло...отново Авенсис!

Мнениеот Japanese_fever » 13 авг 2014 01:41

martod написа:
Japanese_fever написа:

Само нови оригинални бутала и сигменти.
Никакво пробиване на бутала!
То на тези мотори разхода на масло не идва ли точно от "оригиналните" бутала и сегменти които им монтират .. smile.gif



Да, но само от първите години на производство (2000-2003, не съм сигурен с точност годините, проверете си сами).
По-късните версии на този двигател нямат проблем със сигментите, т.е японеца си е взел поука, ако си вземеш 1ZZ-FE след 2004-та няма да имаш проблем.
Т.е. аз му казвам да вземе от по-късните бутала и сигменти, при които проблемът вече е отсранен.
Чети темите, които съм дал по-горе.

Ако по-тънкия вариант е да се преработат старите бутала, чрез някакво пробиване, всеки да си носи отговорността. Да не стане после, че евтиното винаги излиза по-скъпо. Аз не съм механик, за разлика от механника и не съм отварял нито 1ZZ-FE, нито какъвто и да било двигател. Само знам, че модификации на буталата винаги се избягват и е нож с две остриета.
1989 Toyota Camry DX, 2.0L (3S-FE), automatic -> отдавна за скрап
1998 Honda Civic LX, 1.6L (D16Y7), 5 speed -> работна
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си, ги сложат обратно!

steich
Мнения: 249
Регистриран: 25 окт 2008 23:01
Репутация: 2
Местоположение: София
Контакти:

Re: Не какво да е, но разход на масло...отново Авенсис!

Мнениеот steich » 14 авг 2014 00:28

Оказа се че проблемните мотори се монтират на автомобили до средата на 2005-та. И аз преди да я купя бях чел във форума че са до 2003-та, и съм спокоен че всичко е ОК, но ... уви. Старите бутала имат общо 4 отвора под маслените сегменти. За постигане на по добро охлаждане новите имат по 8 и едни допълнителни канали от към болта. Ето 1-2 снимки на старо бутало, но не съм го снимал от към отворите.
Нямате нужните права за да преглеждате прикачените към това мнение файлове.
http://www.fapremove.com

Качествен чип тунинг. Премахване на FAP / DPF OFF, Adblue / SCR OFF, EGR / AGR OFF, Flaps OFF., O2 / Lambda OFF, DTC OFF и др.

! 5 години гаранция на софтуерните услуги !

Потребителски аватар
Japanese_fever
Мнения: 9382
Регистриран: 02 мар 2005 05:48
Репутация: 1
Местоположение: Touge, Japan

Re: Не какво да е, но разход на масло...отново Авенсис!

Мнениеот Japanese_fever » 14 авг 2014 06:24

Явно механника пробива точно тези 4 допълнителни дупки на буталото, за да подобри охлаждането. Ако старите и новите бутала имат еднаква конструкция, не би трябвало да е проблем, т.е. той човека си знае какво прави.
1989 Toyota Camry DX, 2.0L (3S-FE), automatic -> отдавна за скрап
1998 Honda Civic LX, 1.6L (D16Y7), 5 speed -> работна
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си, ги сложат обратно!

giorgo77
Мнения: 39
Регистриран: 08 мар 2014 19:56
Репутация: 0
Местоположение: София

Re: Не какво да е, но разход на масло...отново Авенсис!

Мнениеот giorgo77 » 21 сеп 2014 20:33

Колега mvm, ти прави ли нещо по мотора на твоята кола или търсиш друг?
Аз си реших проблема с разхода на масло. Свързах се с Механика от форума и той ми го оправи. Сега вече 1500 км. не е мръднало нивото на маслото хем е 5W40.
Човека настина ги разбира тези двигатели. Много съм доволен. Сега даже върви повече от преди. Точно навреме го отвори мотора. Всмукателят на масло беше пред запушване, много нагар имаше по клапаните и по капаците. Само досадното изчукване остана при студен старт за 1,2 сек, но това може да е заради неоригиналния маслен филтър ми обясни. Може да няма клапан, който да задържа маслото и докато го качи се чува изтропване, което си мислех, че е от повдигачите, но е било от обтегача на веригата. Може да взема един оригинален филтър да вида дали ще се оправи. Надявам се че не е страшно това.

Потребителски аватар
Japanese_fever
Мнения: 9382
Регистриран: 02 мар 2005 05:48
Репутация: 1
Местоположение: Touge, Japan

Re: Не какво да е, но разход на масло...отново Авенсис!

Мнениеот Japanese_fever » 22 сеп 2014 06:05

giorgo77 написа:Може да няма клапан, който да задържа маслото и докато го качи се чува изтропване, което си мислех, че е от повдигачите, но е било от обтегача на веригата. Може да взема един оригинален филтър да вида дали ще се оправи. Надявам се че не е страшно това.


Ако са ти скъпи оригиналните филтри прегледай филтрите на Purolator. Те са фирма с традиции при филтрите, но техните филтри са по-евтини от K&N, Mobile 1 и други.

Клапанът, който някои по-евтини филтри нямат е тази черна или оранжева гума, която стои зад малките дупки на филтъра (пропуска масло само в едната посока) и не позволява да се оттече маслото от филтъра, когато колата се изгаси.

Изображение
1989 Toyota Camry DX, 2.0L (3S-FE), automatic -> отдавна за скрап
1998 Honda Civic LX, 1.6L (D16Y7), 5 speed -> работна
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си, ги сложат обратно!

giorgo77
Мнения: 39
Регистриран: 08 мар 2014 19:56
Репутация: 0
Местоположение: София

Re: Не какво да е, но разход на масло...отново Авенсис!

Мнениеот giorgo77 » 22 сеп 2014 18:13

Не са ми скъпи оригиналните. Сега е с филтър Bosch от Тех-ко. Мисля да си поръчам 2 оригинални от колегата Toyota forever по 14 лв са. Иначе мерси за инфото!

vodafon
Мнения: 89
Регистриран: 30 юни 2013 16:23
Репутация: 0

Re: Не какво да е, но разход на масло...отново Авенсис!

Мнениеот vodafon » 23 сеп 2014 00:07

Japanese_fever написа:
giorgo77 написа:Може да няма клапан, който да задържа маслото и докато го качи се чува изтропване, което си мислех, че е от повдигачите, но е било от обтегача на веригата. Може да взема един оригинален филтър да вида дали ще се оправи. Надявам се че не е страшно това.


Ако са ти скъпи оригиналните филтри прегледай филтрите на Purolator. Те са фирма с традиции при филтрите, но техните филтри са по-евтини от K&N, Mobile 1 и други.

Клапанът, който някои по-евтини филтри нямат е тази черна или оранжева гума, която стои зад малките дупки на филтъра (пропуска масло само в едната посока) и не позволява да се оттече маслото от филтъра, когато колата се изгаси.

Изображение

Не че нещо ама ... я ми снимай един по евтин, без такъв клапан.
Играл съм си с филтрон - ми има си.
Снимка дай, преди да се разглоби се вижда дали има или няма дренажен клапан - така се казва.
Чакам...


Върни се в “Общи технически въпроси”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 6 госта