Страница 1 от 3

Сервизни кампании - Toyota Technical Service Bulletins /TSB/

Публикувано на: 13 Фев 2015 22:14
от jim_beam
Ако не е качена някъде като важна тема,би могло да се направи,само като предложение.
сайта е актуален и следи всички възможни марки и модели>


http://www.autoservicepraxis.de/rueckrufe-510890.html


ето в частност за тойота>
http://www.autoservicepraxis.de/rueckru ... eller.html

cool.gif

Toyota изтегля 6,5 млн. коли (механизма ел. стъкла)

Публикувано на: 22 Окт 2015 11:05
от Чо :)
Toyota изтегля от пазара 6,5 млн. коли
Дефект в механизма на електрическите стъкла може да причини пожар
Изображение
Милиони коли на Toyota имат дефект в блока за управление на стъклата, който с времето може да причини късо съединение и пожар
Японският автомобилен гигант Toyota Motor съобщи, че изтегля от пазара 6,5 млн. свои коли по целия свят, заради дефект в механизма на електрическите стъкла, който риск от пожар, предаде Ройтерс.
Проблемът е наличен в моделите Yaris, Corolla, Matrix, Camry, RAV4, Highlander, Tundra и някои други коли с японската марка. В Северна Америка на връщане подлежат 2,7 млн. дефекти машини, в Европа – 1,2 млн., а в Япония – 600 хиляди.
Потенциално неизправните автомобили са пускани на пазара в периода от 2005 до 2010 г. в зависимост от региона. Дефектът се състои в неравномерно нанесената грес по електрическите контакти на бутоните за управление на стъклата, в резултат на което може да възникне късо съединение, прегряване на превключвателите и пожар.

Официалната статистика на Toyota сочи, че заради този дефект е пострадал един американски клиент на компанията – той е получил изгаряне на ръката, а в други 11 случая са повредени блокът за управление или облицовката на вратите.
Toyota вече уведомява собствениците на потенциално дефектните автомобили за необходимостта да закарат колите си в оторизираните сервизни центрове, където проблемът ще бъде отстранен безплатно чрез обработка на превключвателя или замяна на платката.

TechNews.bg

Re: Сервизни кампании

Публикувано на: 22 Окт 2015 21:15
от мехаННика
Актуално да ге, сигурно две години след началото на кампанията..

Re: Сервизни кампании

Публикувано на: 24 Окт 2015 10:47
от desSs
Не знам дали има нещо общо, но преди месец предното стъкло на пасажера започна да се вдига трудно, и с един отвратителен звук. Миналата седмица отидох в Карком да подам заявка за проверка, не казаха нищо за подобна сервизна кампания. На 9 ноември влизам в бокса, ще ги питам специално, щото май моя РАВ е от последните пуснати с тоя дефект rolleyes.gif

Re: Хидравлична течност - Avensis T25 2.0 1CD-FTV D4D 2004

Публикувано на: 12 Ное 2015 01:12
от baba_metca
dida написа: Ами аз имам проблем реално. Казаха ми рейка за смяна и каре на волан, каквото и да значи това, защото никак не съм наясно. А и да приготвя близо хилядарка. Та по този повод чета темите из форума и си разучавам устройството на Тойотата. Търся си и читав майстор от Бургас.
Това си е за нова тема, така че модератора може да премести постовете.

Късно го видях това, та ако "dida" вече си е решила проблема много хубаво. Ако ли не,(пък и за останалите) Аурисите от първите години имат проблем с рейката - трака при навиване на волана или по-скоро пука. Ето няколко документа за ремонт, при горе долу едни и същи симптоми. При нашия Аурис първо смениха карета, после рейка. Така че и те по симптомите не могат да се ориентират кое по-напред да сменят. Само че беше гаранционен. За извън гаранционен ремонт не знам какво ще кажат. Много зависи и от километрите и дали е обслужван в сервизи на Тойота. Ако е на под 100 000 и е обслужван само в Тойота, може и да имате успех с безлпатен или частично платен извънгаранционен ремонт. Не пречи да се пробвате де.
По прецентка на модератора, документите може да се качат на сървър на форума, защото кой знае кога ще се затрият от профила ми на google drive.

Re: Хидравлична течност - Avensis T25 2.0 1CD-FTV D4D 2004

Публикувано на: 14 Ное 2015 13:04
от Akima
Този пост ще отиде в темата за сервизни кампании,а аз ще ги кача на друг сървър тези дни.

Re: Сервизни кампании

Публикувано на: 26 Яну 2016 11:33
от Рошко
Гаранционна подмяна на пръскалки за чистачки - Auris E15:

85381-12330 0 Градуса ъгъл

85381-12340 -2 Градуса ъгъл

85381-12350 +2 Градуса ъгъл

85308-12010 +3° Градуса ъгъл

baba_metca написа:При мен даже на висока скорост и едвам достигат половината прозорец, а няма начин да ги вдигна нагоре, защото конструкцията им не го позволява /нали са под капака/.
Преди много време (още докато старият ми Аурис беше в гаранция) излезе информация в английския Toyota Owners Club, че от Toyota са го отчели като дефект това с пръскалките при висока скорост и ги заменяха (при изявено желание) по гаранция. Оригиналните по спомен бяха -1 и -2°, a те пуснаха -3°. Естествено отидох и аз в представителство на Toyota тук с информацията (естествено не бяха и чували или просто не им се е чувало, че Toyota го отчитат като недъг в конструкцията и ги подменят по гаранция) и се опитаха да ме накарат да си ги платя, при което аз категорично отказах и им отговорх, че ще пиша до Toyota Europe за отказа им да подменят части, признати за дефектни, при което за секунди решиха, че все пак ще ми ги сменят по гаранция... tooth.gif

Иначе ето я темата в UK TOC, има и part numbers.

Re: Сервизни кампании - Toyota Technical Service Bulletins /

Публикувано на: 26 Яну 2016 22:36
от Hursa
Получих писмо от Тойота Балканс ЕООД:
15OSD-001 Motor Generator ECU & Power Management Control ECU Reflash on Toyota Prius+/ Auris
„Като собственик на Toyota Prius+/ Auris с номер на рама: …”
„…Както навярно знаете, Toyota поставя на първо място качеството на своите автомобили и непрекъснато следи експлоатационните им качества чрез различни свои източници. В редки случаи при определени ситуации отделен компонент или възел от автомобила може да не отговаря напълно на строгите стандарти на Toyota.
Каква е конкретната ситуация?
При някои от засегнатите автомобили настоящите софтуерни настройки на управляващите електронни блокове за управление на електрическия мотор/генератор и за управление на хибридната система може да доведат до високотемпературно натоварване в определени транзистори, което може да доведе до повреда на тези транзистори. Ако това се случи множество предупредителни светлинни индикатори ще светнат и автомобила може да влезе в авариен режим. В редки условия хибридната система може да се изключи, докато автомобила е в движение, което ще доведе до загуба на мощност и спиране на автомобила.
Какви действия ще предприеме Toyota?
Собствениците на засегнатите автомобили ще получат известие по пощата. Ще се извърши инсталиране на модифициран софтуер за управление на управляващите електронни блокове за управление на електрическия мотор/генератор и за управление на хибридната система, напълно безплатно за собствениците на засегнатите автомобили.
Какво трябва да направите?
Моля свържете се с някой от упълномощените представители на Toyota, чийто списък сме приложили към настоящото писмо.
За нас и за дилърите на Toyota ще бъде удоволствие да извършим предписания ремонт, в удобно за Вас време и напълно безплатно. …”
Някой от колегите получил ли е подобно? Възползвал ли се е от „инсталиране на модифициран софтуер” – как се държи автомобила след това, има ли неприятни изненади?

Re: Сервизни кампании - Toyota Technical Service Bulletins /

Публикувано на: 27 Яну 2016 14:54
от Рошко
Колега, Hursa. Би ли уточнил какъв е автомобилът, заради който те викат за сервизна кампания - Prius или Auris, както и от кое поколение/коя година?

Re: Сервизни кампании - Toyota Technical Service Bulletins /

Публикувано на: 27 Яну 2016 18:43
от Hursa
Аурис от по стария модел. От 2012 г.
Не мога да разбера, така както са го формулирали излиза, че се отнася за приус + и аурис, означава ли, че приус не е засегнат. Може би новия аурис е с други настройки, близки до тези на приус, който не е засегнат. Например ускорението на по стария бе дадено по-слабо от това на приус и на новия аурис, а май системите им са почти идентични. Теглото на по стария аурис също бе малко по ниско от това на приус.

Re: Сервизни кампании - Toyota Technical Service Bulletins /

Публикувано на: 27 Яну 2016 19:09
от jim_beam
колега,отиди спокойно да ти препрограмират ECU-то,това е много важен ъпдейт,с който се изключва възможността да прегрее хибр.система при определени условия.
интерсно в немската страница липсва ауриса,дадено е само за приус3:

http://www.autoservicepraxis.de/cms/toyota/1352991?


може да не са актуализирали още все пак.

Re: Сервизни кампании - Toyota Technical Service Bulletins /

Публикувано на: 27 Яну 2016 20:53
от Hursa
Доволен съм от колата и се опасявам да не се промени нещо :). Иначе, честно казано повече се притеснявам от намесата на „упълномощените представители”.

Re: Сервизни кампании - Toyota Technical Service Bulletins /

Публикувано на: 27 Яну 2016 22:36
от Scott
Hursa написа:... честно казано повече се притеснявам от намесата на „упълномощените представители”.
И с право. Особено след обяснения от рода на:
...може да доведе до повреда на тези транзистори. Ако това се случи множество предупредителни светлинни индикатори ще светнат и автомобила може да влезе в авариен режим. В редки условия хибридната система може да се изключи, докато автомобила е в движение, което ще доведе до загуба на мощност и спиране...

Re: Сервизни кампании - Toyota Technical Service Bulletins /

Публикувано на: 27 Яну 2016 22:55
от мехаННика
В никакъв случай не ходи, ще ти сменят нещо дето ако изпуши ще трябва да си го купиш.Ще ти отнемат удоволствието от пазаруването. Също така никакво кокорене няма да подейства защото си уведомен, и това ще даде много материал за форума и повод за шеги и закачки. Друго приключение което може да пропуснеш е возенето в кабината на репатрака с колата ти отзад, вземи и семейството да се порадват и те.

Re: Сервизни кампании - Toyota Technical Service Bulletins /

Публикувано на: 27 Яну 2016 23:05
от jim_beam
'...Gründe/Maßnahmen: Softwarefehler der Hybridsteuerung / Thermische Überlastung von Elektronikbauteilen bei starker Fahrzeugbeanspruchung (wiederholtes starkes Beschleunigen, langes Bergauffahren mit Beladung), Aktivierung des Notlaufs / Softwareupdate...'

нека да проследим обяснението,дадено от тойота германия,означава следното:

причина за кампанията софтуерна грешка в управлението на хибр.система!
възможно е термично претоварване на електронни компоненти при утежнена експлоатация(многократно силно ускоряване,продължително изкачване с натоварен автомобил)!
индикация:възможно е преминаване в авариен режим!
отстраняване:sw update!

в писмото се опитват просто да го предоставят в разбираема форма за нормални хора.
при всички случаи бих го направил,при това ти е безплатно.аз миналата год. отидох по желание да ми сложат най-новия софтуер и си платих.не че нещо се усети разлика,ама...
но в случай на кампания-задължително!

пс>а за да си сигурен,че няма да оклепат нещо-висиш им на главата и не си изпускаш колата от погледа! tooth.gif