Сервизни кампании - Toyota Technical Service Bulletins /TSB/

Модератори: Georgimitrovich, zi_zi_top, Uncle Dido, Akima, slowtraveler, TATI, мехаННика

мехаННика
Мнения: 1449
Регистриран: 28 юли 2008 11:17
Репутация: 129
Местоположение: София

Re: Сервизни кампании - Toyota Technical Service Bulletins /

Мнениеот мехаННика » 27 яну 2016 23:47

Ти в Австрия на какво им вися та не усети разлика, при все че си плати? А също така да си води записки и да прави снимки, та после да си го направи сам. Що за хора сте вие бе?

Hursa
Мнения: 817
Регистриран: 10 окт 2011 21:22
Репутация: 12
Местоположение: Козлодуй

Re: Сервизни кампании - Toyota Technical Service Bulletins /

Мнениеот Hursa » 28 яну 2016 19:54

Именно поради това
Scott написа:...може да доведе до повреда на тези транзистори. Ако това се случи множество предупредителни светлинни индикатори ще светнат и автомобила може да влезе в авариен режим. В редки условия хибридната система може да се изключи, докато автомобила е в движение, което ще доведе до загуба на мощност и спиране...

Смятам , че искам-не искам трябва да отида за предложения ъпдейт на настройките.
За съжаление неуспешния сарказъм на мехаННика засили опасенията ми от софийският „упълномощен представител”. smile.gif (може би липсва една такава ухилена икона в края)
Auris Е15 Hybrid

мехаННика
Мнения: 1449
Регистриран: 28 юли 2008 11:17
Репутация: 129
Местоположение: София

Re: Сервизни кампании - Toyota Technical Service Bulletins /

Мнениеот мехаННика » 28 яну 2016 22:45

Когато се отнасяш към хората от които очакваш някаква услуга била тя платена или не, като към идиоти или мошеници, или и двете наведнъж сарказма е най малкото което може да получиш.

Hursa
Мнения: 817
Регистриран: 10 окт 2011 21:22
Репутация: 12
Местоположение: Козлодуй

Re: Сервизни кампании - Toyota Technical Service Bulletins /

Мнениеот Hursa » 28 яну 2016 23:03

мехаННика написа:Когато се отнасяш към хората от които очакваш някаква услуга била тя платена или не, като към идиоти или мошеници, или и двете наведнъж сарказма е най малкото което може да получиш.

Напълно съм съгласен. Но когато са се отнесли като мошеници като към идиот, дори само веднъж, трудно е да бъдеш вярващ в който и да е от оторизираните.
Auris Е15 Hybrid

Потребителски аватар
Akima
Мнения: 5637
Регистриран: 09 юни 2009 17:28
Репутация: 362
Местоположение: Варна

Re: Сервизни кампании - Toyota Technical Service Bulletins /

Мнениеот Akima » 28 яну 2016 23:04

Много философски разговори в тема,която е за TSB и трябва да е чиста.
Утре идвам с мопа - моля да се разберете дотогава.

Прави ъпдейта - аз също прочетох обясненията и на български и на чужди езици и е важен.

Лека.
Тържеството на разума се състои в това да живееш в мир с тези,които нямат разум.
Изображение
Непрочетените книги умеят да си отмъщават.
Особено добре това се отдава на "Наказателен кодекс" и "Ръководство за употреба на верижен трион".

мехаННика
Мнения: 1449
Регистриран: 28 юли 2008 11:17
Репутация: 129
Местоположение: София

Re: Сервизни кампании - Toyota Technical Service Bulletins /

Мнениеот мехаННика » 28 яну 2016 23:29

И ти си прав...

Scott
Мнения: 2655
Регистриран: 25 ное 2004 18:44
Репутация: 22
Местоположение: Irvine, UK

Re: Сервизни кампании - Toyota Technical Service Bulletins /

Мнениеот Scott » 29 яну 2016 09:45

Akima написа:Много философски разговори в тема,която е за TSB и трябва да е чиста...
Моите 2 стотинки преди да се разчисти темата:
Ако изгарянето на тези транзистори е причинено от претоварване на хибридната система в следствие на утежнени условия, често ускорение и движение с висока скорост, каква ще е аджеба тази промяна, която няма да повлияе негативно на динамичните качества на автомобила? Има два начина да се избегне претоварването - намалява се отношението на хибридната компонента в общата мощност на автомобила, ерго се намалява динамиката или се борави по-леко с газта. След като в сервизния бюлетин не се говори за лекции от рода на 'как да караме по-плавно', остава това да се направи от софтуерния ъпдейт.
Относно нивото на квалификация на персонала в оторизираните сервизи - моля механника да не се обижда, но и в България и във Великобритания има какво да се желае. Всеки човек с технически познания над средните, би го забелязал. Единственото им предимство е по-добрата инструментна база и наличието на детайлна техническа информация от производителя.

мехаННика
Мнения: 1449
Регистриран: 28 юли 2008 11:17
Репутация: 129
Местоположение: София

Re: Сервизни кампании - Toyota Technical Service Bulletins /

Мнениеот мехаННика » 29 яну 2016 12:47

Scott написа: и в България и във Великобритания има какво да се желае
Оо, човече, абсолютно си прав и го казвам абсолютно без ирония.
Scott написа:детайлна техническа информация
Това е важното и нямаш представа колко автомобили се движат с активни кампании или се борят с проблеми които биха били избегнати ако нямаше такова отношение като на колегата и много други.

Потребителски аватар
jim_beam
Мнения: 2271
Регистриран: 25 юли 2007 23:01
Репутация: 17
Местоположение: Австрия

Re: Сервизни кампании - Toyota Technical Service Bulletins /

Мнениеот jim_beam » 29 яну 2016 14:24

същото мога да потвърдя за австрия,смених 3-4 тойота сервиза,докато намеря тия,на които имам доверие.оттогава само при тях,оставям им я спокойно без да се замисля.но не всички са такива за съжаление.а за снимки и сам да си правиш нещо не знам към кого беше отправено,но стига офтопик. :thumbsup:
RAV4 D4D 2007 с кожен салон,фронт гард,ролбари,Вебасто,парктроник,CC,Blaupunkt,17''...

Изображение


Върни се в “Общи технически въпроси”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 3 госта