Покупка на RAV4 XA20 2.0 D4D Facelift
Re: Покупка на RAV4 XA20 2.0 D4D Facelift
Мерси Akima
Днес ще долея в Omv-то. А да питам за филтъра, в случай че не угасне индикацията - проблем ли е, ако карам до следващата смяна на консумативите - към 5к?
Днес ще долея в Omv-то. А да питам за филтъра, в случай че не угасне индикацията - проблем ли е, ако карам до следващата смяна на консумативите - към 5к?
Mercedes-Benz ML350CDI, 2010
Toyota RAV4 2.0D-4D, 2005
Toyota RAV4 2.0D-4D, 2005
- biro
- Мнения: 2645
- Регистриран на: 31 Мар 2013 11:21
- Местоположение: Русе
- Благодарил/а: 3 пъти
- Получена благодарност: 68 пъти
Re: Покупка на RAV4 XA20 2.0 D4D Facelift
Никой ли не прочете, че лампата му свети само на контакт? И на моя авенсис е така. Предполагам на всяка тойота.
C-HR 1.8 Hybrid 122к.с. 2ZR-FXE 2017 Classy LED
Re: Покупка на RAV4 XA20 2.0 D4D Facelift
Малко прибързано реагира за източването на водата.Ще си позволя да ти дам страница от оригиналното упътване на Рав4 II.Може просто да източиш водата,все пак производителя така съветва.[img][img][/img][/img]
- Прикачени файлове
-
- goriven 001.jpg (376.4 KiB) Преглеждано 2821 пъти
RAV4-2,2 D-CAT - 177 к.с. - 2006 г.
RAV4-2,0 D4D-116 к.с. - 2005 г.
Aygo-1.0 VVT-i (68 Hp) - 2013 г.
RAV4-2,0 D4D-116 к.с. - 2005 г.
Aygo-1.0 VVT-i (68 Hp) - 2013 г.
Re: Покупка на RAV4 XA20 2.0 D4D Facelift
Да, моля да изясним дали при останалите колеги като дадат на контакт и лампата светва, а след това угасва, че май само си пишем. Разбрах, че източването на горивото е доста тегава операция, така че ако се отърва само с наливане на скъпа нафта и смяна на горивния филтър ще е песен. Все пак не ми се сменят дюзи
Mercedes-Benz ML350CDI, 2010
Toyota RAV4 2.0D-4D, 2005
Toyota RAV4 2.0D-4D, 2005
- TATI
- Мнения: 2747
- Регистриран на: 02 Авг 2005 11:54
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 7 пъти
- Получена благодарност: 44 пъти
- Обратна връзка:
Re: Покупка на RAV4 XA20 2.0 D4D Facelift
Да, на контакт свети и след запалване изгасва, ако всичко е наред.
Ако светне в движение значи има вода или боклуци във филтъра.
Ако светне в движение значи има вода или боклуци във филтъра.
Прочетете правилата на форума!
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
Re: Покупка на RAV4 XA20 2.0 D4D Facelift
Ясно, мерси много за конкретния отговор.
Странно е, защото други такива "alert" лампи светват и още докато е на контакт гаснат, а тази си седи... laugh.gif
Странно е, защото други такива "alert" лампи светват и още докато е на контакт гаснат, а тази си седи... laugh.gif
Mercedes-Benz ML350CDI, 2010
Toyota RAV4 2.0D-4D, 2005
Toyota RAV4 2.0D-4D, 2005
Re: Покупка на RAV4 XA20 2.0 D4D Facelift
Здравейте отново, колеги!
Абе да не отварям нова тема...
Гледах из форума, някакви хора търсят читави бояджии/тенекеджии из София.
Има ли някой, с когото можете да се похвалите, че работи читаво и не държи колата по 2 седмици в гаража.
Явно е имало някакво минимално чукване по багажника, щото като отворя и на долната греда(която се пада под самия багажник) имам около милиметър на милиметър ръжда... Мисля да я оправя, ама не знам къде да отида.
Някакви съвети? Благодаря предварително!
Абе да не отварям нова тема...
Гледах из форума, някакви хора търсят читави бояджии/тенекеджии из София.
Има ли някой, с когото можете да се похвалите, че работи читаво и не държи колата по 2 седмици в гаража.
Явно е имало някакво минимално чукване по багажника, щото като отворя и на долната греда(която се пада под самия багажник) имам около милиметър на милиметър ръжда... Мисля да я оправя, ама не знам къде да отида.
Някакви съвети? Благодаря предварително!
Mercedes-Benz ML350CDI, 2010
Toyota RAV4 2.0D-4D, 2005
Toyota RAV4 2.0D-4D, 2005
- Akima
- Мнения: 7122
- Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Altezza
- Благодарил/а: 33 пъти
- Получена благодарност: 62 пъти
Re: Покупка на RAV4 XA20 2.0 D4D Facelift
Hristian написа:....имам около милиметър на милиметър ръжда...
Някакви съвети? Благодаря предварително!
Re: Покупка на RAV4 XA20 2.0 D4D Facelift
Е това е ясно, ама ми се ще да се направи как си трябва... Не знам дали няма да се наложи да се пипне малко и да се пръсне отгоре.
Mercedes-Benz ML350CDI, 2010
Toyota RAV4 2.0D-4D, 2005
Toyota RAV4 2.0D-4D, 2005
- Akima
- Мнения: 7122
- Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Altezza
- Благодарил/а: 33 пъти
- Получена благодарност: 62 пъти
Re: Покупка на RAV4 XA20 2.0 D4D Facelift
Дай една снимка за по-лесно.Hristian написа:Е това е ясно, ама ми се ще да се направи как си трябва... Не знам дали няма да се наложи да се пипне малко и да се пръсне отгоре.
Re: Покупка на RAV4 XA20 2.0 D4D Facelift
Абе, и нещо друго, отново да не отварям нова тема...
През последната седмица се появи нещо като проблем, не знам дали е, ама сега ми е леко притеснено.
Заредих преди около 1 седмица от Авио дизела в Еко догоре(имаше към 30-35л и долях още 20на).
Сега ми прави впечатление, че като цяло колата си върви нормално, обааче вчера сутринта и днес сутринта, като натисна примерно на 3-та или 4-та и колата е на около 1600 оборота, докато набере до 3000, понякога има на 1 или на 2 пъти нещо като придърпване. Спрях музиката и започнах да слухтя какво се случва. Та вчера забелязах, че като стигна към 2500 оборота и съм на някакъв лек баир за много малка част от секундата турбото сякаш се зачудва и после пак продължава да си работи.
Вчера сутринта, веднага като забелязах проблемите, звъннах на Сашо(мехаННика). Той ми каза, че ако нищо не свети по таблото, за момента причини за притеснения няма. Каза ми, че е възможно да е нещо от горивото, дето съм заредил, а и като я карам, да я понатисквам докъм 2500-3000 оборота преди да сменя предавката. Предложи ми да взема добавка за дизела на ПроТек(такава за комън рейл двигатели) и да смеся целия флакон в 1/2 резервоар, за да е по-добра концентрацията. Вчера я пораздвижих малко повечко в по-високи обороти(около 3-3500) и ми се стори, че проблем нямаше.
Днес сутринта пак на 2-3 пъти усетих, че го прави това същото. Колата ми е купувана нова от ТМ-Ауто и първият собственик е слагал този въпросен пауър бокс. Одеве реших да пробвам да го изключа и да видя какъв ще е ефектът. И поне докато покарах без него(около 10км), не направи мизерията нито 1 път. Понеже сега имам около 45 литра в резервоара, ще изчакам да спадне на около 30на и тогава ще сипя добавката за нафтата.
Според Вас има ли някакви причини за тревоги, четох, че има шанс някакъв датчик на турбото за вакуум да е отишъл... Дюзи ме съмняват, тъй като им гледахме времената преди да купя колата и изглеждаха ОК. Ще съм благодарен за мнения.
Ъпдейт: мм, да, прави ми впечатление, че когато изключа чипа, или проблемът отсъства, или го има, ама е толкова малък, че не мога да го забележа. Ще изчакам да сипя добавката и ще пиша допълнително.
През последната седмица се появи нещо като проблем, не знам дали е, ама сега ми е леко притеснено.
Заредих преди около 1 седмица от Авио дизела в Еко догоре(имаше към 30-35л и долях още 20на).
Сега ми прави впечатление, че като цяло колата си върви нормално, обааче вчера сутринта и днес сутринта, като натисна примерно на 3-та или 4-та и колата е на около 1600 оборота, докато набере до 3000, понякога има на 1 или на 2 пъти нещо като придърпване. Спрях музиката и започнах да слухтя какво се случва. Та вчера забелязах, че като стигна към 2500 оборота и съм на някакъв лек баир за много малка част от секундата турбото сякаш се зачудва и после пак продължава да си работи.
Вчера сутринта, веднага като забелязах проблемите, звъннах на Сашо(мехаННика). Той ми каза, че ако нищо не свети по таблото, за момента причини за притеснения няма. Каза ми, че е възможно да е нещо от горивото, дето съм заредил, а и като я карам, да я понатисквам докъм 2500-3000 оборота преди да сменя предавката. Предложи ми да взема добавка за дизела на ПроТек(такава за комън рейл двигатели) и да смеся целия флакон в 1/2 резервоар, за да е по-добра концентрацията. Вчера я пораздвижих малко повечко в по-високи обороти(около 3-3500) и ми се стори, че проблем нямаше.
Днес сутринта пак на 2-3 пъти усетих, че го прави това същото. Колата ми е купувана нова от ТМ-Ауто и първият собственик е слагал този въпросен пауър бокс. Одеве реших да пробвам да го изключа и да видя какъв ще е ефектът. И поне докато покарах без него(около 10км), не направи мизерията нито 1 път. Понеже сега имам около 45 литра в резервоара, ще изчакам да спадне на около 30на и тогава ще сипя добавката за нафтата.
Според Вас има ли някакви причини за тревоги, четох, че има шанс някакъв датчик на турбото за вакуум да е отишъл... Дюзи ме съмняват, тъй като им гледахме времената преди да купя колата и изглеждаха ОК. Ще съм благодарен за мнения.
Ъпдейт: мм, да, прави ми впечатление, че когато изключа чипа, или проблемът отсъства, или го има, ама е толкова малък, че не мога да го забележа. Ще изчакам да сипя добавката и ще пиша допълнително.
Mercedes-Benz ML350CDI, 2010
Toyota RAV4 2.0D-4D, 2005
Toyota RAV4 2.0D-4D, 2005
-
- Мнения: 844
- Регистриран на: 20 Яну 2010 19:43
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: служебен
- Благодарил/а: 93 пъти
- Получена благодарност: 20 пъти
Re: Покупка на RAV4 XA20 2.0 D4D Facelift
В резервоара каква е била предишната нафта?
Да не би добавките в Avio дизела да е вдигнала боклуците от цялата горивна система?
Горивен филтър сменял ли си скоро?
И много внимавай с типа и дозировката на "външните" за горивото добавки!
Могат да ти докарат големи главоболия. Особено в твоя случай, защото колата е карана само с "качествени" БГ горива.
И ако все пак ползваш добавки, след като изгориш горивото, трябва да смениш отново горивния филтър.
Аз съм ползвал различни типове и марки качествени уж, но за бензин. Честно казано нещата се влошиха и просто минах на качествено гориво, което двигателя "си харесва".
Успех!
Да не би добавките в Avio дизела да е вдигнала боклуците от цялата горивна система?
Горивен филтър сменял ли си скоро?
И много внимавай с типа и дозировката на "външните" за горивото добавки!
Могат да ти докарат големи главоболия. Особено в твоя случай, защото колата е карана само с "качествени" БГ горива.
И ако все пак ползваш добавки, след като изгориш горивото, трябва да смениш отново горивния филтър.
Аз съм ползвал различни типове и марки качествени уж, но за бензин. Честно казано нещата се влошиха и просто минах на качествено гориво, което двигателя "си харесва".
Успех!
Re: Покупка на RAV4 XA20 2.0 D4D Facelift
Ами добавката я купих, ProTec. Към 20кинта беше. Не съм сигурен за нафтата останала в резервоара, но в последните месеци не е оставало под 1/2. Иначе горивният филтър е сменен преди 5-6к. Ще я карам утре към морето и по пътя ще сипя "ударна" доза - целият флакон на добавката в 1/2 резервоар.
Ще пиша като има новини. Лека вечер!
Ще пиша като има новини. Лека вечер!
Mercedes-Benz ML350CDI, 2010
Toyota RAV4 2.0D-4D, 2005
Toyota RAV4 2.0D-4D, 2005
Re: Покупка на RAV4 XA20 2.0 D4D Facelift
Оп, днес изчаках да падне нафтата до 1/2 и налях добавката. Покарах докъм 1/4 и налях обикновена нафта догорв. После около 280км, като че ли проблемът го няма.
Ще покарам още 400-500 и ще драсна как се държи.
Поздрави
Ще покарам още 400-500 и ще драсна как се държи.
Поздрави
Mercedes-Benz ML350CDI, 2010
Toyota RAV4 2.0D-4D, 2005
Toyota RAV4 2.0D-4D, 2005
Re: Покупка на RAV4 XA20 2.0 D4D Facelift
Ето, чак сега се сетих, че трябваше да снимам laugh.gifAkima написа:Дай една снимка за по-лесно.Hristian написа:Е това е ясно, ама ми се ще да се направи как си трябва... Не знам дали няма да се наложи да се пипне малко и да се пръсне отгоре.
https://www.dropbox.com/s/sm5zjnvbb5ulz ... 8.JPG?dl=0
Mercedes-Benz ML350CDI, 2010
Toyota RAV4 2.0D-4D, 2005
Toyota RAV4 2.0D-4D, 2005
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 86 госта