Страница 6 от 18

Avensis T27 2.0 D4D / 2.2 D4D / 2.2 D-CAT - Мнения/съвети за покупка - обща

Публикувано на: 18 Сеп 2017 14:23
от WoLF
Такива обороти не са оптимални и ще искат повече каране, а и тази предавка предполага продължително каране... Всичко е пълно с компромиси и как да ти кажат "Няма да ти давам 6та и еди какво си, че ще си запушиш филтъра"? В Австралия като си купиш дизел ги задължиха със закон да ти дават инструкции как се кара дизел и как се поддържа филтъра му, че ги скъсаха да ги съдят за запушени филтри в рамките на гаранцията :thumbsup:

Avensis T27 2.0 D4D / 2.2 D4D / 2.2 D-CAT - Мнения/съвети за покупка - обща

Публикувано на: 18 Сеп 2017 18:23
от slowtraveler
Аз успешно съм приключвал регенерация при работа на място, като леко повдигнах оборотите до около 1300об/мин... Но моят двигател е доста големичък, и това не са му много ниски обороти (червеният сектор е 4200об/мин, а при плавно шофиране оборотите рядко надвишават 1600об/мин)...

Avensis T27 2.0 D4D / 2.2 D4D / 2.2 D-CAT - Мнения/съвети за покупка - обща

Публикувано на: 18 Сеп 2017 22:46
от Toyota Yarispz
На тези които са с пета дюза май няма изискване да се кара в някакви обороти! , трябва двигателя само да е загрял.
Това с оборотите е на дизели които в някакъв режим оставят неизгоряла нафта която да стигне до дпф-а...

Avensis T27 2.0 D4D / 2.2 D4D / 2.2 D-CAT - Мнения/съвети за покупка - обща

Публикувано на: 19 Сеп 2017 00:34
от slowtraveler
Повишените обороти винаги облекчават регенерацията... Те всички дизели оставят неизгоряла нафта в ДПФ за да го подгреят, но когато оборотите са малко по-високи, изходящите газове са по-горещи, потокът по-силен, и съответно регенерацията върви по-бързо и успешно...
Моят няма пета дюза, и регенерацията върви дори на празен ход... Но с включен тестер се вижда разликата в ефективността/режима при празен ход, и при леко повдигнати обороти...

Avensis T27 2.0 D4D / 2.2 D4D / 2.2 D-CAT - Мнения/съвети за покупка - обща

Публикувано на: 20 Сеп 2017 01:28
от DJaMBaZza
Благодаря за отговорите ,колеги! Моята съм я хващал 2-3 пъти да се регенерира дори след по-продължително каране градско...от ауспуха излиза страшна горещина - не може да си задържиш ръката. Оставям я така да работи и след ,няколко минути всичко е ОК. Другото нещо ,което съм забелязал е ,че по време на регенерация колата е по-мудна (може да си внушавам) и харчи повече. Сваля RANGE доста по освзаемо от обичайното.

Avensis T27 2.0 D4D / 2.2 D4D / 2.2 D-CAT - Мнения/съвети за покупка - обща

Публикувано на: 20 Сеп 2017 02:19
от ccvetan
При мен се случва понякога след спиране оборотите да остават около 1000. Тогава от ауспуха излиза такава горещина,дори и при градско шофиране. Постепенно падат до нормалните. В Techdoc пише, че при работа на място след 1мин регенерацията спира.

Avensis T27 2.0 D4D / 2.2 D4D / 2.2 D-CAT - Мнения/съвети за покупка - обща

Публикувано на: 30 Сеп 2017 18:58
от darknessevil
Здравейте,

Нов съм във форума, но реших да пиша за съвет и евентуално съдействие.

Харесал съм си Авенсис Т27 2.0 d4d, който се намира в Пловдив. Възнамерявам утре да направя една разходка до града под тепетата, но за съжаление не разполагам за момента с кабел и софтуер за диагностика. Има ли някой добър колега с възможност и желание да отдели от времето си (предполагам не повече от 30 минути) и да закачи въпросния автомобил, колкото да се видят показателите на основните възли - дюзи, клапан и т.н.?

Естествено, ако автомобилът ми хареса, ще мине проверка в Тойота - колебая се дали в Пловдив или Пазарджик (ако се съгласи собственика). Идеята ми е, ако на диагностика се окажат проблемни дюзите да речем - въобще да не се разкарвам обратно за по-подробна проверка в оторизиран сервиз.

Avensis T27 2.0 D4D / 2.2 D4D / 2.2 D-CAT - Мнения/съвети за покупка - обща

Публикувано на: 20 Ное 2017 21:41
от Ничи
Здр колеги нов съм във форума.Решил дъм да сменя стария бенц със тойота авенсис 2. 0 116 к незнам нищо за тези автомобили какво е наи проблемно

Avensis T27 2.0 D4D / 2.2 D4D / 2.2 D-CAT - Мнения/съвети за покупка - обща

Публикувано на: 20 Ное 2017 22:07
от biro
Най-проблемните неща са дюзи, турбо, маховик, scv клапани.
Защо не авенсис 2.0 126 коня фейслифт? С верига, 6 скорости, 2 броя scv. 116 коньовия е с ремък и 5 скорости, 1 scv.

Avensis T27 2.0 D4D / 2.2 D4D / 2.2 D-CAT - Мнения/съвети за покупка - обща

Публикувано на: 21 Ное 2017 00:41
от Двигателист
Не е ли обратното? 1CD с два SCV, a 1AD и 2AD с един?

Avensis T27 2.0 D4D / 2.2 D4D / 2.2 D-CAT - Мнения/съвети за покупка - обща

Публикувано на: 21 Ное 2017 08:36
от Ничи
Колеги всеки хвали 116 к авенсис незнам какво да правя

Avensis T27 2.0 D4D / 2.2 D4D / 2.2 D-CAT - Мнения/съвети за покупка - обща

Публикувано на: 21 Ное 2017 09:02
от biro
Да допуснал съм грешка

Avensis T27 2.0 D4D / 2.2 D4D / 2.2 D-CAT - Мнения/съвети за покупка - обща

Публикувано на: 21 Ное 2017 11:20
от Ничи
Всички модели авенсис до 2006 г са с dpf

Avensis T27 2.0 D4D / 2.2 D4D / 2.2 D-CAT - Мнения/съвети за покупка - обща

Публикувано на: 21 Ное 2017 11:21
от Ничи
И колко са проблемни съединителите и маховика

Avensis T27 2.0 D4D / 2.2 D4D / 2.2 D-CAT - Мнения/съвети за покупка - обща

Публикувано на: 21 Ное 2017 11:24
от slowtraveler
Ничи написа: Всички модели авенсис до 2006 г са с dpf
Какво си искал да кажеш? :whistle:
Не всички модели са с DPF... По-скоро с DPF са изключение до тези години..