Покупка на Avensis T25 D4D /2005-2006/ - 2.0 или 2.2 ?

Модератори: Georgimitrovich, zi_zi_top, Uncle Dido, Akima, slowtraveler, TATI, мехаННика

Gladiator_BG
Мнения: 2
Регистриран: 07 дек 2017 22:10
Репутация: 0
Местоположение: Пловдив

Покупка на Avensis T25 D4D /2005-2006/ - 2.0 или 2.2 ?

Мнениеот Gladiator_BG » 30 яну 2018 21:35

Здравейте,
на мен също ми предстои покупка на такъв автомобил и съм пред същата дилема. Колебая се между дизелите 150кс и 126кс 07-09г. Спрямо всичко изчетено до момента оставам с впечатление че 150кс е по динамичния и безпроблемен мотор. Изискванията които имам са парктроник /работя в центъра на града/, климатроник и автопилот /често пътувам до София/. Виждам че разхода на гориво на двата мотора е с 0,5-1л разлика което не е проблем. Също така важен фактор е капацитета на багажника, което автоматично изключва седана. Колебанията остават между комби и хечбек. Първоначално за семейна кола предпочетох комбито, но след като ходих да гледам един хечбех тук в Пловдив останах изумен от свободното пространство особено след като свалихме кората. По принцип държа на по добрата динамика но с моите изисквания като подходящ модел намерих този. Обезателно искам да я проверя в сервиз на Тойота но най близкия е в София или Плевен. Почти съм сигурен че от автокъщата няма да позволят такова нещо дори капаро да оставя. Може ли малко повече инфо конкретно за хечбеците на модела. При скорост 140-150км/ч 126кс много по шумен ли е от 150кс? Могат ли да се рециклират дюзите и на двата модела. Как да усетя дали маховика е в някакъв начален стадий на повреда?

Karaboev
Мнения: 35
Регистриран: 09 дек 2017 07:55
Репутация: 11
Местоположение: Велико Търново

Покупка на Avensis T25 D4D /2005-2006/ - 2.0 или 2.2 ?

Мнениеот Karaboev » 01 фев 2018 08:56

Маховика най-добре се познава като е студено. Тогава започва едно специфично тактово чукане. Иначе и при гасене се чуват пружините ако луфта е по-голям, но затова си има монтьори да го разберат. В нашия сервиз е 70лева диагностика(гледат се дюзи най-вече) качваме я на стенд проверка за сходимост(ако има удари и те подобни се разбира веднага), качваме я на подемника и пълен оглед пред копувача. Предполагам и при другите колеги ще е толкова но си спестяваш много мъки занапред. Когато ходиш на оглед гледай да не е палена преди това, като я запалят гледай да не изпушва и да не претриса. Все някога ще се наложи да сменяш съединителя и маховика така че си е консуматив. Имам наблюдение над 116к.с (за мен като монтьор най-здравият мотор на Toyota) шумен е, но както при 126 дюзите се рециклират само D-Cat не се рециклират. Най-лошото при 2.2 е че е с верига и обслужването е кофти(веригите се са това което бяха едно време) и ги вземаме на км. когато е дошло това време. Но всичко е въпрос на късмет. Както се казва всичко се чупи всичко се поправя


Върни се в “Общи технически въпроси”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта