Здравейте, колеги! Първо моля да ме извините, ако задавам може би глупави въпроси или на неподходящото място! И въпросите:
Имам намерение да обслужа една малка Тойота Ярис - 1 000 куб. см. е обема на двигателя, който е бензинов. Смяна на маслото в двигателя, филтрите - маслен, горивен и въздушен. Да сменя ангренажен ремък (не знам има ли такъв или е с верига), успокоител и ролка... Също така ремъка на алтернатора и каквото още работи с него. Времето е такова, че искам - не искам, правя си сметка на разходите! Можете ли да ми подскажете (грубо) за какви пари трябва да си мисля за частите? Труда на майстора е отделно - зависи при какъв ще попадна... Или ще съм доволен, или ще отреже главата до глезените! Имам и други въпроси, но може би в друга тема ще пиша... Омръзна ми да гледам "чек" лампата на компютъра, че свети. Ходя на майстор, изчисти грешката и след два дни тя отново светва. Казват ми, че проблема е в стъпковия мотор... Преди имаше проблем, защото стъпковото моторче не се въртеше, но сега е раздвижено и въпреки всичко, лампата свети!... :( Моля ви за съвети и помощ! Предварително ви благодаря!!!........
Колко ще ми струва?...
Колко ще ми струва?...
Преди няколко дни смених ангренажен ремък с ролки комплект , пистови ремъци и лагери на ролките на пистовите ремъци , водна помпа, масло с филтър, горивен филтър , въздушен филтър и антифриз. С отстъпката ( която не е никак малка ) ми излезе около 450лв. и за работа още 150. Но това е за 2.0 D4D.
За бензинка 1.0 незнам дали няма да е по-ефтино.
За бензинка 1.0 незнам дали няма да е по-ефтино.
Toyota Avensis Verso 2001 2.0 D4D 116hp
- liusien
- Мнения: 21
- Регистриран на: 11 Ное 2015 12:53
- Местоположение: София
- Автомобил: Toyota Yaris VVTi 2001 г.
Колко ще ми струва?...
Малееее.......... За пореден път ще се окаже, че си правя сметката без кръчмаря! Мислех си за сума около 200 лева, но... Значи, ще сменям нещата едно по едно... Много пари ще ми дойдат да ги дам отведнъж! Мисля първо да сменя ангренажния ремък и ролка(и), а след това, поетапно и другите неща. Колата си върви спокойно и няма проблем, но е хубаво да ги подменя - за да не я мисля! Благодаря на gaceto за споделеното от него!
По-добре малък, но свой и отпред, отколкото голям, но чужд и отзад!!!
- WoLF
- Мнения: 2641
- Регистриран на: 05 Май 2016 09:21
- Местоположение: Стара Загора
- Благодарил/а: 256 пъти
- Получена благодарност: 117 пъти
Колко ще ми струва?...
И да ги смениш не е гаранция, че ще ти се махне проблема, който възбужда грешката... Първо намери второ мнение, второ - от кога не са сменяни въпросните части, трето - с верига си не я мисли там освен ако нямаш оплаквания от нея
- slowtraveler
- Мнения: 4920
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 152 пъти
- Получена благодарност: 142 пъти
Колко ще ми струва?...
Относно грешката / светещия чек - все пак 'майстора' не ти ли каза каква грешка дава? Това е първото, което трябва да се уточни...
Например дали не е грешка на ламбда сонда и да трябва да се смени
Например дали не е грешка на ламбда сонда и да трябва да се смени
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
-
- Мнения: 1093
- Регистриран на: 09 Юли 2012 14:32
- Местоположение: Пазарджик
- Благодарил/а: 15 пъти
- Получена благодарност: 5 пъти
Колко ще ми струва?...
Напръскай буксата на стъпковия с контакт-спрей, ВД40 или каквото се намира; Става и с газ за осветление.
На таз шевна машинка за масло, маслен и въздушен филтър може да минеш със 70-80 лв, но това е относително заради различни цени, които за едни и същи неща варират и * 2. Горивния филтър може да го спестиш на тоз етап.
Примерно туба 4 л. масло под 35-40 лв ако е едва ли е свестно. Филтрите са по 15-тина лв. Смяна 10лв. Ако искаш да спестиш смяната- първо се опитай да развиеш масления филтър без да счупиш нищо. За да не се омажеш- трябва да си опитен. Иначе като скапеш едни дрехи или счупиш буксата на климатика- ебаси спестените 10 лв., които в много масларни може и да не ти ги искат, стига да си купил нещата от тях.
Напиши в профила от къде си, може да получиш по-добри съвети и...
газ !...
п.с. виж свещите, ако са стари или с големи луфтове- регулирай или смени с нови. На тоз мотор са с луфт 1,1 - като нагорят и карат по-дълго така- замине някоя бобина.
На таз шевна машинка за масло, маслен и въздушен филтър може да минеш със 70-80 лв, но това е относително заради различни цени, които за едни и същи неща варират и * 2. Горивния филтър може да го спестиш на тоз етап.
Примерно туба 4 л. масло под 35-40 лв ако е едва ли е свестно. Филтрите са по 15-тина лв. Смяна 10лв. Ако искаш да спестиш смяната- първо се опитай да развиеш масления филтър без да счупиш нищо. За да не се омажеш- трябва да си опитен. Иначе като скапеш едни дрехи или счупиш буксата на климатика- ебаси спестените 10 лв., които в много масларни може и да не ти ги искат, стига да си купил нещата от тях.
Напиши в профила от къде си, може да получиш по-добри съвети и...
газ !...
п.с. виж свещите, ако са стари или с големи луфтове- регулирай или смени с нови. На тоз мотор са с луфт 1,1 - като нагорят и карат по-дълго така- замине някоя бобина.
Toyota Corolla E11 1,3; Yaris SCP90 1,3 VVTI; Auris E15 1.33 VVTI;
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 174 госта