Представяме ви-Toyota Corolla E 10
Представяме ви-Toyota Corolla E 10
Toyota Corolla със заводски индекс Е_10 дебютира през юни 1991г.Седмата поред генерация на Тоyoта е наследник на успешния модел Е9.Тринайсет години след производството на Е10 мнозина автомобилни експерти с право я нарекаха-"Кола за безгрижници".Corolla Е10 зедно с по-големият си събрат "Carina" безапелационно водят почти всички класации по безаварийност за масовите модели, оставяйки съперниците си далеч назад.
Дори 13 години след първото си появяване Corolla Е10 изглежда съвременно.Формите и са здържани и семпли и все още актуални.Купето е с идеална антикорозионна обработка а коефициентът на съпротивление е впечатляващ(Сх=0.33).Инжинерите от Тoyota са постигнали 30% по-висока устойчивост на усукване в сравнение с модела Е9.В моделната гама са включени модел Hachback с три и пет врати и Liftback със силно скосена задна пета врата.Вариантите на купето достигат до осем като в тях не се включва Toyota Tercel 4x4 и модификацията за американския пазар под името Geo Prizm.
Toyota Corolla E10
Вътрешното пространство на Е10 е пораснало значително с предишният модел.По отношение на ергономията и сглобката суперлативите са безконечни а управлението на автомобила е безпроблемно и приятно.Материите в салона са от висококачествени пластмаси,кожа и плюш.Моделите XLI i Si имат богато оборудване а много от моделите са обурудвани с един или два (SRS) Airbag.
Интериора е безупречен
Двигателите на японката са два бензинови с обем 1.3 и 1.6 литра.По-малкият развива мощност от 75 к.с в карбураторната версия(2Е три клапана на цилиндър) и 88к.с за инжекциона с 16 вентила(4Е-FE).По-големият двигател (4А) се предлага със 105к.с и 114к.с.В повечето случаи за оптимален вариант се сочи 1.3 литровият мотор,който от Тоyота украсяват с надписа 1.4XLi,въпреки че е 1332см2.Мотора разполага с достатъчен ресурс и мощ а икономията на гориво изстрелва двигателя в еталоните за класа си.За по амбициозните водачи се препоръчва 1.6 литровият мотор с 114 к.с,които доставят истинска наслада на пътя при смесен разход на гориво 7-8л/100км.Дизеловите агрегати са много икономични но имат скромни характеристики 72к.с.
Toyota Corolla E10
Окачването е безпроблемно и има изключителен ресурс-независимо тип Макферсон.Сервото на кормилната уредба се втвърдява в завой и при по-висока скорост.Електрическата система не създава грижи на собственика си но е чувствителна към неизправни кабели и особенно към износени свещи.
Отличната механика, огромният жизнен ресурс и лесната експлоатация с право дават прозвището на Toyota Corolla E10 "Кола за безгрижници"
Дори 13 години след първото си появяване Corolla Е10 изглежда съвременно.Формите и са здържани и семпли и все още актуални.Купето е с идеална антикорозионна обработка а коефициентът на съпротивление е впечатляващ(Сх=0.33).Инжинерите от Тoyota са постигнали 30% по-висока устойчивост на усукване в сравнение с модела Е9.В моделната гама са включени модел Hachback с три и пет врати и Liftback със силно скосена задна пета врата.Вариантите на купето достигат до осем като в тях не се включва Toyota Tercel 4x4 и модификацията за американския пазар под името Geo Prizm.
Toyota Corolla E10
Вътрешното пространство на Е10 е пораснало значително с предишният модел.По отношение на ергономията и сглобката суперлативите са безконечни а управлението на автомобила е безпроблемно и приятно.Материите в салона са от висококачествени пластмаси,кожа и плюш.Моделите XLI i Si имат богато оборудване а много от моделите са обурудвани с един или два (SRS) Airbag.
Интериора е безупречен
Двигателите на японката са два бензинови с обем 1.3 и 1.6 литра.По-малкият развива мощност от 75 к.с в карбураторната версия(2Е три клапана на цилиндър) и 88к.с за инжекциона с 16 вентила(4Е-FE).По-големият двигател (4А) се предлага със 105к.с и 114к.с.В повечето случаи за оптимален вариант се сочи 1.3 литровият мотор,който от Тоyота украсяват с надписа 1.4XLi,въпреки че е 1332см2.Мотора разполага с достатъчен ресурс и мощ а икономията на гориво изстрелва двигателя в еталоните за класа си.За по амбициозните водачи се препоръчва 1.6 литровият мотор с 114 к.с,които доставят истинска наслада на пътя при смесен разход на гориво 7-8л/100км.Дизеловите агрегати са много икономични но имат скромни характеристики 72к.с.
Toyota Corolla E10
Окачването е безпроблемно и има изключителен ресурс-независимо тип Макферсон.Сервото на кормилната уредба се втвърдява в завой и при по-висока скорост.Електрическата система не създава грижи на собственика си но е чувствителна към неизправни кабели и особенно към износени свещи.
Отличната механика, огромният жизнен ресурс и лесната експлоатация с право дават прозвището на Toyota Corolla E10 "Кола за безгрижници"
Последно промяна от Гост на 15 Сеп 2004 03:09, променено общо 2 пъти.
rolla,ти незнаеш ли че така и казват на Е10? Това име и дават немските експерти по безаварийност на ADAC.А снимката към статията беше уникална-една королка Е10 качена на крик в сервиза а до нея монтьорите играят карти.Ама истинска снимка не шарж.И отдолу пише-"Королла-кола за безгрижници".Колко съм я търсил тая снимка......години немога да я намеря.Ама ако я намеря ще ви я пратя на всичките
Re: :))
Здравей! biggrin.gif Много рядко може да се намери този модел на Тойота за 4000лв. .Добре си се ориентирал към Тойота това са най-качествените автомобили като цяло Аз гледах такъв модел се продаваше лятото.Беше 1.3 97г. с всички екстри без клима.Имаше и един еърбег и струваше 5000лв Но веднага я продадоха.smarkov написа:Мдам, не е евтинко, нещо по-надолу като цена дали може да се намери, все пак аз тепърва ще почвам курсовете, нямам книжка още (на 21 съм, срам и позор :-) ) . Дали може да
намери нещо до към 4000 ?
Ако искаш да се ориентираш по-добре за двигатели и мотори погледни статията по-горе има описано всичко за модела.Имаме един колега във форума,който продава Starlet за 4000лв.За тебе ще ти бъде екстра Пък по-натам след някоя и друга година-Корола,после Карина biggrin.gif и така.... bye.gif
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 191 госта