Lexan?

Аватар
dimd00d
Мнения: 358
Регистриран на: 23 Яну 2005 00:04
Местоположение: Корея

Lexan?

Мнение от dimd00d » 28 Фев 2005 22:32

Някой да е пробвал да прави предно/задно стъкло от Lexan (или подобен поликарбонат). Интересува ме колко е сложно нагряването и огъването на стъклото, така че да си застане на мястото?

Предварително благодаря

Аватар
PAKETA_1
Мнения: 642
Регистриран на: 21 Фев 2005 09:54

Мнение от PAKETA_1 » 01 Мар 2005 07:50

tuka edin pish si pravi windshield za lodka i sam siguren che shte raboti i za kola...samo triabva da si napravish matrica

http://www.glen-l.com/weblettr/weblette ... ield1.html

obache tam ne nagriavat samiat lexan, toi bi triabvalo da izdarji stresa tai kato radiusa na ogavane ne mnogo goliam (i ako a samo edin)

...i nagriavane po princip ne se preporachva...ako shte nagriavash obache triabva da e plavno i da ogavash savsem plavno za da dadesh vreme na polimernite verigi da se relax-vat...ako oganesh prekaleno barzo bez da si nagrial dostatachno gankata shte pobelee i niama da e prozrachna...Lexan SP ima glass-transition temperature of 126-128C koeto znachi che pod tazi temperatura materiala ima staklovidni svoistva i ne mojesh da go ogavash...ako pitash mene vzemi parvo i probvai na malko parche lexan i vij kolko triabva da se nagree i ogane ...

Mnogo o

Аватар
dimd00d
Мнения: 358
Регистриран на: 23 Яну 2005 00:04
Местоположение: Корея

Мнение от dimd00d » 01 Мар 2005 18:01

Благодаря за отговора. То се оказа че lexan-a който имаха (Exell D за страничните и Margard за предното стъкло) са устойчиви на огъване и няма проблем да се обработват и студени.

Аватар
PAKETA_1
Мнения: 642
Регистриран на: 21 Фев 2005 09:54

Мнение от PAKETA_1 » 01 Мар 2005 19:03

Lexana e mnogo ustoichiv no ne e mnogo tvard (zaradi koeto e ustoichv vsashtnost) taka che se nadraskva mnogo lesno...dori i da go vzemesh s "scratch resistant layer" pak ochakvai sled vreme da se poiaviat problemi...a mejdu drugoto ti teglo li iskash da spestish ili ne ti se davat pari za normalno staklo??? za predno staklo e hubavo da slojish po debela ploskost - pone 5mm

Гост

Мнение от Гост » 01 Мар 2005 19:30

За пестене на тегло естествено, то инак scratch resistant (margard) ми излезе по-скъп от нормалното стъкло. И него го взех 3мм и вероятно може да се наложи да се сложи поддържаща планка и в средата за да не го мачка вятъра (въпреки че според представителите на GE 3мм е ок за предно стъкло). MR който е гарантиран доживотно за надраскване май не може да бъде топлоформован и е само за прави плоскости.

ugabuga
Мнения: 2833
Регистриран на: 23 Фев 2005 07:06
Местоположение: New Brunswick, NJ
Обратна връзка:

Мнение от ugabuga » 02 Мар 2005 01:08

e pa sloji pravi ploskosti kato na nascar. kvo tolkova :) ne znam chistachkite kak shte rabotiat sled tova obache.

Аватар
dimd00d
Мнения: 358
Регистриран на: 23 Яну 2005 00:04
Местоположение: Корея

Мнение от dimd00d » 02 Мар 2005 01:24

Ами ако ми кажеш как точно ще застане предно стъкло в една плоскост и да не ми духа отстрани - няма проблем :)

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 25 госта