Lean burn на газ, въпрос
Lean burn на газ, въпрос
Момчета, развитие! Аз доволен! .
Отворих принудително лийнбърна (с една клечка от клонче от сливово дърво) и вече до 3700 об/мин имам КОЛА!
Имам поне 90 работещи кончета, сравнявайки с пасат 1.8 90 кс.
Като отворих въпросната еко джаджа, оборотите паднаха и пуснах съвсем малко от изпарителя. Дебита на съм пипал. Сега съм поне с 30 км/ч повече на сериозните баири и двигателят не бръмчи, а работи много плътно и басово. Разходът е непроменен.
Внимание - не правете това, ако лийнбърн двигателят ви върви ! Мисля, че моята лийнбърн система не работи.
Отворих принудително лийнбърна (с една клечка от клонче от сливово дърво) и вече до 3700 об/мин имам КОЛА!
Имам поне 90 работещи кончета, сравнявайки с пасат 1.8 90 кс.
Като отворих въпросната еко джаджа, оборотите паднаха и пуснах съвсем малко от изпарителя. Дебита на съм пипал. Сега съм поне с 30 км/ч повече на сериозните баири и двигателят не бръмчи, а работи много плътно и басово. Разходът е непроменен.
Внимание - не правете това, ако лийнбърн двигателят ви върви ! Мисля, че моята лийнбърн система не работи.
Lean burn на газ, въпрос
Здравейте, отдавна не сме умували. Както писах, пробвах и с отворени и със затворени клапи на лийнбърна. С отворени клапи върви малко по добре, но празният ход е леко нестабилен. Замислих се относно опцията ГИ, но се съмнявам, че ще се получи. Възможно е да монтирам газовите инжектори в тръбите на входния колектор и да отворя принудително всички клапи, но пък при всяка двойка клапани единият канал е спираловиден с допълнителна гърбичка за завихряне, а другият канал (който е само за въздух) е абсолютно прав - значи в горивната камера ще постъпва един бърз поток и един бавен, с по - едри капчици газ.... и тогава се получава нещо от рода на бой на негри в тъмна нощ ... Засега съм затворил лийнбърна и разчитам само на 4 - те завихрящи канала, плочката ми е 32 мм вътрешен диаметър, точно преди дросела е и набира грамотно до 3500 оборота, а после повече бръмчи. Газта е настроена от газаджия.
Дайте идеи какво да приложа, за да се увеличи диапазонът на мощност?
Дайте идеи какво да приложа, за да се увеличи диапазонът на мощност?
Lean burn на газ, въпрос
Здравейте, имам един въпрос към който се е срещал с това нещо: като откача плюса на акумулатора и го върна после, оборотите застават на 1000 и ми свети чека, и съответно съм много доволен. След 10 км каране чека гасне и оборотите падат на 750, и почва да тресе двигателчето... Просто не знам какво става???
И още нещо относно предварението:Вярно ли е това, което пишат братушките, че като въртиш дистрибуторната капачка, даваш предварение само на празния ход, а от тук натам динамичното предварение се определя от датчиците и компа?
И още нещо относно предварението:Вярно ли е това, което пишат братушките, че като въртиш дистрибуторната капачка, даваш предварение само на празния ход, а от тук натам динамичното предварение се определя от датчиците и компа?
- max-2
- Мнения: 1789
- Регистриран на: 08 Дек 2005 19:15
- Местоположение: Пловдив
- Благодарил/а: 18 пъти
- Получена благодарност: 44 пъти
Lean burn на газ, въпрос
С въртене на дистрибутора променяш базовия градус на предварението, от който се правят промените от компютъра. Така реално променяш градуса във всички режими на работа на двигателя.
Carina E 4AFE LB 1992
- max-2
- Мнения: 1789
- Регистриран на: 08 Дек 2005 19:15
- Местоположение: Пловдив
- Благодарил/а: 18 пъти
- Получена благодарност: 44 пъти
Lean burn на газ, въпрос
Мисля, че на този не толкова сгъстен двигател рядко се стига до детонации, особено на газ с правилна смес.
Carina E 4AFE LB 1992
Lean burn на газ, въпрос
Чета за Combustion Pressure Sensor (мери налягането в цилиндъра), който е забит в първи цилиндър, точно под горното ангренажно колело. Той контролирал устойчивата работа на двигателя в lean burn режим - предварение и обогатяване (обедняване) на сместа. Във форумите пишат, че симптомите са нестабилни обороти. Става ми все по - интересно. Някой знае ли нещо по въпроса за тази екстра и симптомите на нефункционирането й?
Lean burn на газ, въпрос
Май не е там, или изобщо да го няма на 4a fe. На 7a fe е под горното колело на ангренажс. При нен дори няма отвор за кабела му....
- max-2
- Мнения: 1789
- Регистриран на: 08 Дек 2005 19:15
- Местоположение: Пловдив
- Благодарил/а: 18 пъти
- Получена благодарност: 44 пъти
Lean burn на газ, въпрос
Има отзад на блока към купето. Но съм го виждал на нормален 4афе. На моя лийн бърн не знам дали има.
Carina E 4AFE LB 1992
Lean burn на газ, въпрос
За този отзад на блока пише, че е детонационен датчик. Сигурно нашите lb нямат такава екстра. На 7а fe го има тоя пишляк и има дупка в капака на ремъка, откъдето излиза кабела. Пише обаче, че не е от голямо значение и "машина может езить и без него".
Max - 2, понеже виждам, че си постигнал добър вървеж на газ, можеш ли да ми кажеш какви сещи използваш като топлинно число и разстояние между електродите? Аз съм с някакви френски, с 1.1 разстояние, предписани по каталог като ставащи за 4a fe.
П.С. - ТОКУ ЩО ги отворих на 1.3 и получих доста по - стабилен празен ход! Още не съм се возил, но ще пиша! На място се форсира доста сито и басово. Видях и че по - често светва "economy" лампата при форсиране - т.е. се отварят клапите. Явно това с 0.7 си е за обикновените двг със стехиометрично газообразуване.
Max - 2, понеже виждам, че си постигнал добър вървеж на газ, можеш ли да ми кажеш какви сещи използваш като топлинно число и разстояние между електродите? Аз съм с някакви френски, с 1.1 разстояние, предписани по каталог като ставащи за 4a fe.
П.С. - ТОКУ ЩО ги отворих на 1.3 и получих доста по - стабилен празен ход! Още не съм се возил, но ще пиша! На място се форсира доста сито и басово. Видях и че по - често светва "economy" лампата при форсиране - т.е. се отварят клапите. Явно това с 0.7 си е за обикновените двг със стехиометрично газообразуване.
Lean burn на газ, въпрос
Пичове, японеца го е казал - 1.3! Тая кола щеше да скъса съединителя! Свещите са френски, 1.1 (вече 1.3) и са предписани, че са подходящи за 4a fe.
- max-2
- Мнения: 1789
- Регистриран на: 08 Дек 2005 19:15
- Местоположение: Пловдив
- Благодарил/а: 18 пъти
- Получена благодарност: 44 пъти
Lean burn на газ, въпрос
Аз преминах на обикновени с разстояние 0.65-0.7 мм. Дори с нови иридиеви на 1.3 имаше колебание и забиване при ускорение от ниски на втора предавка например. Спира да пали сместа. След намаляне на старитв и постигнат успех, преминах на обикновени денсо. Газта се пали по-трудно в цилиндрите и с нормалните иридиеви за колата на 1.3 кабелите светеха на тъмно (по-високо пробивно напрежение на искрата на свещта) на празен ход и при рязко подаване на газ. В обороти-не. На бензин също не светеха.
Сега с обикновените свещи с малко разстояние взичко е наред и кабелите не светят.
Сега с обикновените свещи с малко разстояние взичко е наред и кабелите не светят.
Carina E 4AFE LB 1992
Lean burn на газ, въпрос
Много интересно. Аз слагах обикновени "Дензо" с 0.7 и не беше добре с тях. Сегашните, доколкото разчитам френски, са "Екуием", на 1.1, на над 10000 км. Купил съм ги от магазин, където влязоха в базата данни и ми ги дадоха като подходящи за 1.6 gli 107 к.с. Вчера ги разтворих по съвет на братушките, на 1.3 и празния ход се стабилизира, а после на ход колата се промени коренно. До 3500 об/мин е изстребител. Става въорос при каране на газ. След тези обороти не достига газ и забавя де, НО вчера за пръв път, откакто съм купил колата, видях как при форсиране на празен ход лостчето на клапите на вх. тръби слиза надолу и се връща. Това си беше ново изживяване за мен, честно. Бях се зверил и се бях взирал преди, но лостчето не мърдаше при форсаж на празен ход. Центровката на запалването е тази, с която я бяха направили газаджиите първоначално. Експериментирал съм, но явно те са си знаели работата. Та мисълта ми е, че при моето 1.6 лийнбърн двигателя работи по - добре с 1.3, а не с 0.7. С 0.7 "Дензо" повече ръмжи и не набира...
- slowtraveler
- Мнения: 4920
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 152 пъти
- Получена благодарност: 142 пъти
Lean burn на газ, въпрос
Просто не слагай газово на LB Идеята на този двигател е съвсем друга - да може да организира локално горене в част от обема на цилиндъра около дюзата на директното впръскване на постигнатата само локално правилна горивна смес (преди да се е 'размесила' и разредила с останалият въздух/кислород в горивната камера)..
Което чисто технически е доста сложно да го направиш с газова уредба и отново чисто технически никога няма да работи идеално (освен ако впръскваш газта през бензиновите инжектори и пренапишеш софтуера ).
Така, че за мен LB и газово не че не може да се направи, но не е правилният двигател за газифициране
Което чисто технически е доста сложно да го направиш с газова уредба и отново чисто технически никога няма да работи идеално (освен ако впръскваш газта през бензиновите инжектори и пренапишеш софтуера ).
Така, че за мен LB и газово не че не може да се направи, но не е правилният двигател за газифициране
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- max-2
- Мнения: 1789
- Регистриран на: 08 Дек 2005 19:15
- Местоположение: Пловдив
- Благодарил/а: 18 пъти
- Получена благодарност: 44 пъти
Lean burn на газ, въпрос
Дюзата впръсква непосредствено до главата но е на смукателния колектор. Все пак става въпрос за стари коли на по 20 години, които на газ вървят доста добре. Разходът в литри на газ е 10 до 12, а на бензин 6 до 9.5. В пари разликата е огромна за година. На колегата нещо му куца с газовата и затова се оплаква.
Carina E 4AFE LB 1992
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Majestic-12 [Bot] и 117 госта