Страница 8 от 12

[Сервизна кампания] Дефектни въздушни възглавници "Takata"

Публикувано на: 02 Дек 2017 09:30
от v_shopov
И аз минах кампанията за въздушната възглавница в ТМ Ауто Запад. Процедурата отне около 2 часа и половина. На пръв поглед няма нищо счупено по таблото, няма тракане и скърцане. За моята кола, имало и друга кампания - за бутоните за управление на стъклата на шофьорската врата, и ми казаха, че са ревизирали и тях. Документ не ми дадоха.

[Сервизна кампания] Дефектни въздушни възглавници "Takata"

Публикувано на: 02 Дек 2017 12:46
от Akima
v_shopov написа: Документ не ми дадоха.
Трябва да сте подписали протокол.

[Сервизна кампания] Дефектни въздушни възглавници "Takata"

Публикувано на: 02 Дек 2017 14:21
от v_shopov
Akima написа: Трябва да сте подписали протокол.
Подписах, но всичко остана при тях.

[Сервизна кампания] Дефектни въздушни възглавници "Takata"

Публикувано на: 02 Дек 2017 15:08
от Akima
Трябва да има и копие за вас.

[Сервизна кампания] Дефектни въздушни възглавници "Takata"

Публикувано на: 02 Дек 2017 19:16
от WoLF
Забравят някой път wink.gif Един път забравиха да ми кажат, че една услуга струва двойно...

[Сервизна кампания] Дефектни въздушни възглавници "Takata"

Публикувано на: 12 Дек 2017 11:52
от urb
Документ и в Стара Загора не дават, а и други поразии станаха - не ми се говори. Документ не дават, ако стане евентуално поразия, както в моя случай да не можеш да докажеш че си бил там. Дано поне да са сменили Airbag-овете. Първо ми смениха този на навигатора, после ме извикаха след месец и шофьорския, а накрая пак шофьорския - станала някаква грешка. А след това ми липсваха някои неща по колата. Та там кракът ми няма да стъпи. Мислех да взимам нов Аурис, но се отказах. Тия нерви моите не съм ги намерил на пътя.

[Сервизна кампания] Дефектни въздушни възглавници "Takata"

Публикувано на: 14 Дек 2017 10:40
от ragest
И аз трябва да хода я за смята на пасажерския еърбег. Като чета обаче на кой какви поразии са направили...ужас. И въпреки това като знаеш, че има риск, колкото и да е минимален...как да го пренебрегнеш. Аз съм се насочил към ТМ София Запад май. След Нова година.

[Сервизна кампания] Дефектни въздушни възглавници "Takata"

Публикувано на: 14 Дек 2017 17:27
от Corolla_E12_hs
Абе да ти кажа предпочитам следващият път сам да си купя и сменя еърбега. Сега всеки път като карами гледам как в Тойота Сливен ми издраха централната конзола. Документ пак нямаше. Махане и слагане на еърбег е 20 минути работа, като махнеш акумулатора няма никаква опасност.

[Сервизна кампания] Дефектни въздушни възглавници "Takata"

Публикувано на: 26 Дек 2017 22:54
от ioto_vs
Здравейте! И аз да споделя мнение от ТМ Ауто Запад. Смениха ми пасажерския еърбег (или поне се надявам да е така), но не ми дадоха никакъв документ. Още при приемане на колата подписах протокол на 2 места и когато отидох да си взема колата и попитах изрично няма ли накакъв документ за мен (или поне копие), съвсем невъзмутимо ми казаха - НЕ! Попитах поне какво е правено на колата, при което се оказа, че служителката не знае какво означава "този код", а колегата й заяви - "вероятно пасажерски еърбег". Вярно е, че ремонта е безплатен, но останах с изключително неприятно впечатление от обслужването там!!!

[Сервизна кампания] Дефектни въздушни възглавници "Takata"

Публикувано на: 27 Дек 2017 00:28
от dekzz
Здравейте и честита Коледа!
Гледам последните няколко мнения и разбирам, че нямате дукумент за извършената работа. Аз бях в ТМ Ауто Изток след 2 пъти по 40 дена (общо осемдесет!) отлагане поради непристигнала част. Ремонта стана в седата на октомври 2017г. Говоря за Приус Трета ген. Би трбвало да са обслужили канистера в резервоара и нещо по страничните завеси (щипки ли, патрони ли... Незнам). Получих документ в който са описани части, труд и сойност, която накрая е занулена като няколко пъти ми беше напомнено, че това се прави за сметка на производителя (Тойота). Работата отне един работен ден (от 0800 до 1700). Аз не мога да разбера дали нещо е правено, защото това не се вижда. Нарочно оставих плафоните на тавана откопчани (свалях целият таван преди това) и ги намерих защипани след като си взех колата. Допълнително имам 12V кабел за блутут и камера близо до огледалото и той не е прекъснат или разместен след интервенцията. Изглежда хората са истински професионалисти. Запитайте се как иначе бихте доказали, че колата Ви е била на сервиз по това време и проблемът е отстранен?

[Сервизна кампания] Дефектни въздушни възглавници "Takata"

Публикувано на: 05 Яну 2018 19:43
от Shift
Открих се в някаква безсрочна кампания по смазването на копчетата на прозореца с грес.
https://www.toyota-tech.eu/toms_cabs/EN/15OSD-049.pdf
Какъв пък им е проблема и има ли смисъл да си губя времето с официален представител на Тойота? Не мога ли сам да си ги смажа?
 ! Съобщение от: Akima
Придържайте се към темата - става дума за БЕЗОПАСНОСТ, а не за комфорт.

[Сервизна кампания] Дефектни въздушни възглавници "Takata"

Публикувано на: 25 Май 2018 16:57
от Akima
Новият декодер за индивидуална проверка е налице:
https://www.toyota.bg/forms-v2/toyota-r ... ype=recall

[Сервизна кампания] Дефектни въздушни възглавници "Takata"

Публикувано на: 31 Авг 2018 10:02
от Akima
Letter to Toyota Fans.pdf
(273.83 KiB) Свалено 229 пъти

Писмо от Тойота България - кампания за БЕЗПЛАТНА подмяна на въздушни възглавници

Публикувано на: 31 Авг 2018 13:44
от terzievtoyota
Току-що се обадих във варненския клон. Казаха ми че ще ми с еобадят до 1 час. Да се надяваме че кампанията важи и за отворени еърбеци, защото моя ВИН код подлежи на промяна. Дори днес отидох на майстор и той се хвана за главата, не повярва че на бронята й няма нищо , а еърбеците са се отворили.

Писмо от Тойота България - кампания за БЕЗПЛАТНА подмяна на въздушни възглавници

Публикувано на: 31 Авг 2018 14:02
от tora
Февруари месец минах 3 сервизни акции, вкл. 1 за смяна на възглавницата за пасажера, сега явно пак е за нея, доколкото намерих в нета пиропатрона в новата резервна част е ориентиран неправилно.

през гуг.преводач от прессъобщение на гръцкото мин. на транспорта:
Превантивният контрол засяга 11 768 производствени моторни превозни средства от октомври От 2006 г. до септември 2012 г. Съответните превозни средства са оборудвани с едноетапен двигател и въздушна възглавница са били включени преди това в кампанията за детонатор на пътническите въздушни възглавници Таката. Колите, които вече са пуснали кампанията за изземване, са там поради различния дизайн и оформление на новата резервна част, палубата на въздушната възглавница за пътници, заменена, снабдена с обратна посока. Това може да се дължи на незадоволителното му внедряване детонатор в въздушната възглавница, изтичане на газ по време на детонатор на детонатора. дали Ако това се случи, въздушната възглавница на пътника може да не бъде погасена в съответствие с спецификациите на производителя, което увеличава шансовете за нараняване в случай злополука. До момента не е съобщено случай на авария