Сравнение между разходите за подръжка (обслужване и евентуални ремонти) на 3 модела Toyota.

Аватар
slowtraveler
Мнения: 4857
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 141 пъти
Получена  благодарност: 135 пъти

Сравнение между разходите за подръжка (обслужване и евентуални ремонти) на 3 модела Toyota.

Мнение от slowtraveler » 25 Авг 2017 16:10

ТТодоров написа: slowtraveler, благодаря за мнението за следващата кола.
Критериите с времето се променят, така че не бих се наел със съвет за следваща кола worthy.gif
Всеки си слага личните критерии на кантара, и от там нататък - каквото му пасне...
Затова и не съм съгласен с крайни изказвания ... Навярно ако търсих 'ефект' бих си избрал Aventador... Ако търсих максимален кеф за 'почти ежедневен автомобил' - Нисан GT-R...
Но аз сега търсих добър баланс между комфорт/лукс, достатъчно офроуд възможности, 'липса на интерес' към модела и цена... И избрах сегашния си автомобил...
Да, може да не е чак толкова добър в завоите (макар, че не се накланя и е доста широк, масата си казва думата)... Може и динамиката му да страда заради масата - все пак 8.2сек (или 7.9с по независими тестове) за 2.5т сухо тегло си е поносимо, но твърдо не може да се сравнява с 'бегачките' по 1 тон...
Обаче тези критерии нямаха достатъчно голяма тежест за да променят избора ми...
Не било Тойота? Ами няма лошо - просто Тойота нямаше съвременно предложение ... И освен това в класа са много податливи към кражби, което в комбинация с високата цена ме отказа директно...

Да, по моите критерии никога не бих избрал например Селика, но напълно разбирам колегите с такъв избор (ще им мине с времето :) )...
Убеден съм, че след някоя друга година може и да си спомнят с носталгия Селиката, но ще изберат друг тип автомобил....
Така е колеги - това са фактите :whistle: punk.gif
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

Двигателист
Мнения: 424
Регистриран на: 13 Окт 2008 23:32
Местоположение: София
Автомобил: Avensis 3S-FE,RAV4 XA30 1AZ-FE
Благодарил/а: 7 пъти
Получена  благодарност: 19 пъти

Сравнение между разходите за подръжка (обслужване и евентуални ремонти) на 3 модела Toyota.

Мнение от Двигателист » 25 Авг 2017 21:46

При тойота много дразни постното предлагане на двигатели у нас (не знам как е в Европа и щатите). Примерно актуалната корола. 1.3 , 1.6 бензин и 1.4 дизел. Защо не може 1.8 или 2.0 бензин и някакъв по-нормален дизел? 1.4 е чудесен двигател сам по себе си, ама на 1.8 тона пълна маса да го пльоснеш си е направо подигравка! Карал съм ярис с такъв двигател и в града е перфектен, но на магистралата трябва да му се моля да върви. Представям си как е при королата.

Iliyа Damyanov
Мнения: 384
Регистриран на: 05 Апр 2016 15:10
Местоположение: Мюнхен

Сравнение между разходите за подръжка (обслужване и евентуални ремонти) на 3 модела Toyota.

Мнение от Iliyа Damyanov » 25 Авг 2017 21:59

iovkito написа: Аудитата са много готини коли . Ако трябваше да ходя само на кафе с колата си и да я карам по 5 км на ден , бих си купил. Все ще се намери кой да ме дръпне в града , когато се скапе за пореден път . Ако човек си купи ауди втора употреба , първото нещо е да го вкара за обслужване. Защо да не си свалиш цялата предница??? worthy.gif , за да смениш един прост ангренажен ремък ? Можеше даже да го измислят така и двигателя да си сваляш. Това е така само за бензиновите осмаци и смяната на веригита - там всичко излиза от коша. След като се обслужи добре (650 лв за ангренажен ремък на 1,9 90 кс или 110кс.) , следва да се смени цялото окачване , защото по него винаги нещо хлопа. Има вероятност да се смени всичко и пак да хлопа и упражнениято се повтаря няколко пъти . Тъкмо сте си помислили , че вече карате кола и се започва с охладителната система - цепят се маркучи , надуват се до скобите , колата прегрява . Когато се сменят воден радиатор , радиатор на парното , всички маркучи , 2-3 температурни датчика(взе , че най-накрая си пусна перките,когато трябва!!) , разширителен съд , перките за охлаждане , вече не е проблем да отидете на море и да не се притеснявате от това , че навън е 40 градуса , има вероятност колата този път да не прегрее и да не си хвърли водите. Вече сте дали около 2-3 000 лв и идва ред на спирачките. Задните спирачни апарати са сложени за красота , защото спират да работят след 200 000 км(ако въобще някога са работили).Бързо рециклиране и смяната на дискове и накладки + спирачна течност. Да , ама не , помпите на съединителя също протичат и там е малко заигравка и след още 1 ден пак имате кола , на която не трябва да се вдига съединителя с ръка. С такъв полуразпад не бих тръгнал на дълъг път каквото ще да става.


Май трябва да те докладвам на зет ми , че го плагиатстваш от някъде. Ама неговия списък е доста по-дълъг.

В предвид ,че по стечение на обстоятелствата съм запознат с наистина най-сполучливия тубо бензинов мотор 1,8Т на ВАГ гупата предлагам един облог на хейтъра. Слагаме по 25к. евро при трето лице и паравим маршрут Мюнхен - Хамбург или обратно. Аз ще учавствам с презрения тойотски дизел 2,2 Д-КАТ които си е стоков (нямам претеции 1,8Т да е чипнато от най-големия магьосник и да е 500 коня). Условието е нощно каране в съботен или неделен ден за да няма трафик , едно междино зареждане , СРЕДНА скорост над 185 Км. в час за дистанцията ,като се спазват всички ограничениия където ги има и пломбирани предни капаци за да не се долива масло .

За мене единствената загатка е 1,8Т дали с това темпо ще се окоти пдеди зареждането или след това. За протокола тази дистанция съм я взимал със 178 средна скорост , разход на дизел 12,7 и долях 700 грама масло . В другата посока през деня бях със 108 средна , разход на дизел 6,9 , маслото не е мръднало.

Iliyа Damyanov
Мнения: 384
Регистриран на: 05 Апр 2016 15:10
Местоположение: Мюнхен

Сравнение между разходите за подръжка (обслужване и евентуални ремонти) на 3 модела Toyota.

Мнение от Iliyа Damyanov » 25 Авг 2017 22:15

Двигателист написа: При тойота много дразни постното предлагане на двигатели у нас (не знам как е в Европа и щатите). Примерно актуалната корола. 1.3 , 1.6 бензин и 1.4 дизел. Защо не може 1.8 или 2.0 бензин и някакъв по-нормален дизел? 1.4 е чудесен двигател сам по себе си, ама на 1.8 тона пълна маса да го пльоснеш си е направо подигравка! Карал съм ярис с такъв двигател и в града е перфектен, но на магистралата трябва да му се моля да върви. Представям си как е при королата.

Ами това е маркетинг. Ти си от малкото клиени които имат други предпочитания които не се връзват с финансовата политика на фимата. Аз също се ядосвам защо няма Камри с определени параметри. (слабост са ми 6 цилиндровите редови двигатели , защото имат проста конструкция , високи параметри и са супер надеждни)

ПС. Относно дизела на Тойота ... отдавна е спряла разработките на такива и това което се предлага е или стара напудрена разработка или е някой пършив (чуплив) агрегат на БМВ.

Corolla_E12_hs
Мнения: 400
Регистриран на: 17 Юни 2015 21:54
Местоположение: София
Благодарил/а: 9 пъти
Получена  благодарност: 15 пъти

Сравнение между разходите за подръжка (обслужване и евентуални ремонти) на 3 модела Toyota.

Мнение от Corolla_E12_hs » 25 Авг 2017 23:14

Всъщност Тойота налагат само и единствено хибриди в последните години, бензин и дизел са им все тая ;) Като отиде човек на изложение друго освен хибрид не съществува на техния подиум.

ТТодоров
Мнения: 194
Регистриран на: 09 Авг 2016 22:18
Местоположение: София
Благодарил/а: 36 пъти
Получена  благодарност: 2 пъти

Сравнение между разходите за подръжка (обслужване и евентуални ремонти) на 3 модела Toyota.

Мнение от ТТодоров » 26 Авг 2017 01:18

Iliyа Damyanov написа: За мене единствената загатка е 1,8Т дали с това темпо ще се окоти пдеди зареждането или след това. За протокола тази дистанция съм я взимал със 178 средна скорост , разход на дизел 12,7 и долях 700 грама масло . В другата посока през деня бях със 108 средна , разход на дизел 6,9 , маслото не е мръднало.
интересно, високите обороти ли го карат да гори масълце?коя генерация (кс) е 1.8цата?
имаш ли подобен поглед над дизеловите двойки на vag?
зсщо казваш разход дизел?1.8 е бензин. 1.9 е дизела...

gogogo79
Мнения: 26
Регистриран на: 19 Фев 2017 13:13
Местоположение: Варна

Сравнение между разходите за подръжка (обслужване и евентуални ремонти) на 3 модела Toyota.

Мнение от gogogo79 » 26 Авг 2017 03:23

По темата малко.. Авенсис е лукс в сравнение с Корола Версо ( отвън и отвътре)..,такова е личното ми усещане. Корола Верос обаче ми се вижда по - функционална..,харесва ми идеята за 7 места , това че двата реда задни седалки падат и отзад става на легло и т.н. Въпросите ,които не са ми ясни са:
Относно окачването , има ли значителна разлика в цените за частите за единия и за другия модел? Може би Авенсиса е с по-сложно окачване , повече неща могат да се прецакат , повече пари за труд в сервиза при смяна на нещо определено и т.н.
Знам ,че всеки ще каже ,че окачването на всеки Тойоти е супер здраво( не като носачите на a4) , да не се притеснявам и т.н...Все пак да не забравяме ,че Тойото се купува от магазина за да се кара много и новия внос на 10- 12 годишни екземпляри , няма да е като излязла от магазина.

Аватар
slowtraveler
Мнения: 4857
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 141 пъти
Получена  благодарност: 135 пъти

Сравнение между разходите за подръжка (обслужване и евентуални ремонти) на 3 модела Toyota.

Мнение от slowtraveler » 26 Авг 2017 08:58

Честно казано по времето, когато бяхме взели Корола Версо взехме и Зафира.. Според мен Зафирата бе по-функционална (въпреки, че Версото бе натрупано с палене с бутон и т.н.)... Също така окачването на Зафирата ми харесваше повече - на Версото някак бе прекалено стегнато и подскачащо... Ако трябваше тогава да избирам автомобил - измежду двата бих избрал Зафирата (става въпрос единствено за еднотипни бензинки 1.8)...
Иначе не би ме притеснявало окачването нито на Авенсиса нито на Версото... Здрави са, но возията на Авенсиса (тогава имах Т22) отново ми харесваше повече отколкото на Версото...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

Аватар
iovkito
Мнения: 2831
Регистриран на: 24 Авг 2008 22:05
Местоположение: Добрич
Благодарил/а: 9 пъти
Получена  благодарност: 56 пъти

Сравнение между разходите за подръжка (обслужване и евентуални ремонти) на 3 модела Toyota.

Мнение от iovkito » 26 Авг 2017 11:01

Iliyа Damyanov написа:

Май трябва да те докладвам на зет ми , че го плагиатстваш от някъде. Ама неговия списък е доста по-дълъг.
Може да се пише още много , но нямам намерение да ставам досаден и някой да си помисли , че оплювам безпричинно марката. Събирам информация за различните марки само от приятели , които са си ги купували чисто нови , за мен не представляват интерес стари коли с връщани километражи. Имам цял двор , който е пълен с различни машинарии и последната грижа са ми колите. Затова съм си купил тойота. Ако започнат да произвеждат и трактори , веднага бих се снабдил с един.
Toyota Avensis T25 2.0 D4D 2007
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014

Scott
Мнения: 2710
Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
Местоположение: Bristol, UK
Получена  благодарност: 1 път

Сравнение между разходите за подръжка (обслужване и евентуални ремонти) на 3 модела Toyota.

Мнение от Scott » 26 Авг 2017 13:33

Iliyа Damyanov написа:...СРЕДНА скорост над 185 Км. в час за дистанцията ,като се спазват всички ограничениия където ги има... За протокола тази дистанция съм я взимал със 178 средна скорост...
Точно вчера се върнах от Германия и маршрута ми съвпадаше 75% от този дето искаш да се обзаложиш: Хановър - Мюнхен. Вярно че пътувах през деня, но има толкова много ремонти по пътя, че средни скорости от порядъка на 180км/ч са недостижими, освен ако не поддържаш 250-260км/ч когато няма ограничения. Нека не прозвучи като заяждане, но ме съмнява Авенсиса да е способен на такъв подвиг.

Аватар
slowtraveler
Мнения: 4857
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 141 пъти
Получена  благодарност: 135 пъти

Сравнение между разходите за подръжка (обслужване и евентуални ремонти) на 3 модела Toyota.

Мнение от slowtraveler » 26 Авг 2017 13:43

Scott, моят опит по немските магистрали също показа доста по-ниска средна скорост, въпреки, че скоростта скачаше и над 200км/ч...
От друга страна не мога да бъда убеден, че това нещо е невъзможно, защото без да бързам по "Тракия" от София до Карнобат съм правил средна скорост 149км/ч (по логовете на GPS) със зададена на темпомата скорост 151км/ч (просто ми се е наложило веднъж-дваж да изчакам някой изпреварващ)....... Невероятно? Факт... Просто понякога случайностите работят в твоя полза, а понякога - срещу теб :)
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

Аватар
iovkito
Мнения: 2831
Регистриран на: 24 Авг 2008 22:05
Местоположение: Добрич
Благодарил/а: 9 пъти
Получена  благодарност: 56 пъти

Сравнение между разходите за подръжка (обслужване и евентуални ремонти) на 3 модела Toyota.

Мнение от iovkito » 26 Авг 2017 14:09

Магистралите в Германия са идеални за тестване на възможностите на колата. Сигурен съм , че моите никога няма да страдат от запушен катализатор.
Toyota Avensis T25 2.0 D4D 2007
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014

Scott
Мнения: 2710
Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
Местоположение: Bristol, UK
Получена  благодарност: 1 път

Сравнение между разходите за подръжка (обслужване и евентуални ремонти) на 3 модела Toyota.

Мнение от Scott » 26 Авг 2017 15:07

slowtraveler написа:... без да бързам по "Тракия" от София до Карнобат съм правил средна скорост 149км/ч (по логовете на GPS) със зададена на темпомата скорост 151км/ч (просто ми се е наложило веднъж-дваж да изчакам някой изпреварващ)....... Невероятно? Факт... Просто понякога случайностите работят в твоя полза, а понякога - срещу теб :)
Slow, случайността няма никаква роля в случая. Веднъж говорим за близо 800км, които няма как да бъдат изминати без едно спиране за гориво (не и при скоростите за които говорим) и спазване на ограниченията, а после за 300км, дето могат да се минат на един дъх, без спазване на ограниченията.

Matematiks
Мнения: 104
Регистриран на: 09 Окт 2015 13:01
Местоположение: София

Сравнение между разходите за подръжка (обслужване и евентуални ремонти) на 3 модела Toyota.

Мнение от Matematiks » 28 Авг 2017 13:07

slowtraveler написа: Безспорно усещането в Ауди е за по-луксозен автомобил спрямо Тойота, но и за по-евтин в сравнение с Лексъс (високите модели)
Надявам се, че си правиш майтап , наистина :thumbsup: Не се заяждам и не хейтя.
Тойотата е кола, с два двиг прости като гъбено семе и без претенции. Толкова. Леген си е, и това е неоспоримо.

До колегата Скот - нямам никакво намерение да си губя времето да обсъждам трактори, пробвай с Йовко, той е по селскостопанската техника.
Теста , за който говориш е за около 6 клас лятната ваканция...
Айде да си напрайм Тест да се качим зимата на Белмекен тогава, като си толкова ербап... а Ма легените нямаха 4х4, бях забравил.

И още нещо. 1.8Т ми харчи точно колкото 4A-FE , само дето Аудито е quattro и е 1860 кг маса . Има лека разлика.
Ай чай и успех с Тойотките. Аз си я харесвам моята, возя си торби цимент, гипсокартони, един кубик мокри дъски отгоре и тнт... и си доливам по 2 литра масло от време на време. Толкова по темата :)

bongo
Мнения: 24
Регистриран на: 19 Окт 2016 10:37
Местоположение: софия

Сравнение между разходите за подръжка (обслужване и евентуални ремонти) на 3 модела Toyota.

Мнение от bongo » 28 Авг 2017 13:37

Matematiks написа:
slowtraveler написа: Безспорно усещането в Ауди е за по-луксозен автомобил спрямо Тойота, но и за по-евтин в сравнение с Лексъс (високите модели)
Надявам се, че си правиш майтап , наистина :thumbsup: Не се заяждам и не хейтя.
Тойотата е кола, с два двиг прости като гъбено семе и без претенции. Толкова. Леген си е, и това е неоспоримо.

До колегата Скот - нямам никакво намерение да си губя времето да обсъждам трактори, пробвай с Йовко, той е по селскостопанската техника.
Теста , за който говориш е за около 6 клас лятната ваканция...
Айде да си напрайм Тест да се качим зимата на Белмекен тогава, като си толкова ербап... а Ма легените нямаха 4х4, бях забравил.

И още нещо. 1.8Т ми харчи точно колкото 4A-FE , само дето Аудито е quattro и е 1860 кг маса . Има лека разлика.
Ай чай и успех с Тойотките. Аз си я харесвам моята, возя си торби цимент, гипсокартони, един кубик мокри дъски отгоре и тнт... и си доливам по 2 литра масло от време на време. Толкова по темата :)
Ти нали обеща да не пишеш по-вече в тази тема или си държиш на думата като шестокласниците :D .Разбираме те,че се изкушаваш да отговаряш на коментарите във форума, с които другите се бъзикат с теб. tooth.gif
Toyota Avensis T27 2.0 D4D

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 68 госта