Страница 1 от 6

Сравнение между разходите за подръжка (обслужване и евентуални ремонти) на 3 модела Toyota.

Публикувано на: 19 Авг 2017 15:23
от gogogo79
Здравейте.
За 15 годишния ми шофьорски стаж съм имал и карал само коли от 2 марки (Аlfa Romeo и VW). За Алфа – та ,не смятам ,че е място да се говори тук въобще, колкото до автомобилите на ВАГ , суобразно поколението автомобил ,което мога да си позволя , наличните дизели са предимно много проблемни и много надценени като цени. Четери членно семейтво сме. Интересуват ме само дизели . Искам следващата ми кола да е Тоуота поради рядкото влизане в сервиз , надежност , удобство , функционалност и т.н. Искам да попитам за 3 различни модело предимно от едни и същи години , как са като разходи за обслужване и евентуални ремонти.
Toyota Corolla Verso (2004 - 2009)2.0 D-4D 115 hp
Toyota Corolla (2002-2007) 2.0 D-4D 90 hp
Toyota Avensis (2003-2009) 2.0 D-4D 115 HP
Например чувам ,че Авенсис -а има много скъп съединител и дюзи (4 цифрени суми)
Същото ли е положението и при гореизброените Короли?
Друго нещо - за Авенсиса се говори ,че предлага лукс подобен на прехвалените в БГ немски марки от високия клас , но с много по- ниски разходи за подръжка..И все пак ако му се счупо това , онова окачване ,колко по скъпо излиза от Королите?
И последно , поради гадната нафта тук и всички тия проблеми с дюзи , филтри за твърди частици и т.н. , ако се вземе бензин , отпадат ли толкова много грижи?

Сравнение между разходите за подръжка (обслужване и евентуални ремонти) на 3 модела Toyota.

Публикувано на: 19 Авг 2017 16:03
от slowtraveler
Относно лукса - доста далеч е от немските марки висок клас... Ниските разходи за поддръжка - да, ако попаднеш на читав екземпляр е така...
Относно нафтата - съвсем не е гадна тук.. Зареждаш в нормални бензиностанции и нямаш проблем... И да, с бензин отпадат част от проблемите...

Сравнение между разходите за подръжка (обслужване и евентуални ремонти) на 3 модела Toyota.

Публикувано на: 19 Авг 2017 17:47
от biro
На немските дизели колко струва съединител и 4 дюзи? Авенсис 2.0 D4D има фейслифт 2006 до 2008, който е 126 коня и 6 степенна ръчна скоростна кутия.

Сравнение между разходите за подръжка (обслужване и евентуални ремонти) на 3 модела Toyota.

Публикувано на: 19 Авг 2017 20:50
от gogogo79
Немския дизел на ВАГ 2.0 TDI който са го слагали до 2007 включително цепи глави и ремонта струва 2 000 бгн. Не знам ,колко струва смяна на съединител и 4 дюзи , понеже не искам Немска кола.Ауди и VW разчитат предимно на имидж и са вкарали твърде много програмирано остаряване. Опел са ми много дървени и влизат в сервизите по- често от Тойота.,, и т.н да не изреждам всички марки.

Сравнение между разходите за подръжка (обслужване и евентуални ремонти) на 3 модела Toyota.

Публикувано на: 19 Авг 2017 23:10
от biro
Щото се изръси, че си чул на авенсис съединителят е 4 цифри та решинх на ваг да не са 3 цифрени. А до колкото знам и там са 4 цифрени съединителите.
Аз смених на моя авенсис съединител с маховик, 1900 струва комплект на люк (същата марка беше и оригиналния). Има и по-евтини разбира се.
Когато го смених бях поръчал новия автомобил и знам, че ще продавам авенсиса, но разчитам още на него. Имах няколко международни пътувания, а съединителя си е просто една резервна част.

Сравнение между разходите за подръжка (обслужване и евентуални ремонти) на 3 модела Toyota.

Публикувано на: 19 Авг 2017 23:35
от Corolla_E12_hs
За сравнение съединител оригинален+смяната на Корола 2005, но бензин, е 400лв ;)

Сравнение между разходите за подръжка (обслужване и евентуални ремонти) на 3 модела Toyota.

Публикувано на: 19 Авг 2017 23:46
от Двигателист
Няма какво да си кривите душата. Афтърмаркет съединител и/или маховик на един производител е по
-евтин за фолксваген отколкото за тойота. Дюзи бош също могат да се купят на по-ниска цена в сравнение с денсо. Няма да коментирам кое е е по-надеждно, но за бош поне се предлагат оригинални части, което позволява качествен ремонт. Говоря за дюзи и за съединители, други детайли и агрегати не коментирам, че хората много се засягат на тема марки - германски, японски, италиански, френски и т.н. и дискусията добива дебилен оттенък. tongue.gif

Сравнение между разходите за подръжка (обслужване и евентуални ремонти) на 3 модела Toyota.

Публикувано на: 20 Авг 2017 00:08
от gogogo79
Там е работата ,че една кола не е само дюзи и съединител, за това не е чак такъв фактор ,че за Германските са малко по- евтини...Понеже Японските се водят с високи цени за съединител , разни модели за Тойота , Мазда....ей това е много ценна информация как на едната тойота отива на 2 000 лева а на другата 400 лв..!

Сравнение между разходите за подръжка (обслужване и евентуални ремонти) на 3 модела Toyota.

Публикувано на: 20 Авг 2017 00:20
от Двигателист
Ми то и на двете тойоти съединителите са по 400 лв., а остатъка до 2 бона при печката се допълва от демпферният маховик tooth.gif

Сравнение между разходите за подръжка (обслужване и евентуални ремонти) на 3 модела Toyota.

Публикувано на: 20 Авг 2017 00:25
от krasengn
Toyota Corolla 1.4, D-4D, 90hp, 2004-2005 е с Bosch дюзи, верига вместо ремък, няма DPF и обикновен съединител оригинален за нея струва 440лв.

Сравнение между разходите за подръжка (обслужване и евентуални ремонти) на 3 модела Toyota.

Публикувано на: 20 Авг 2017 00:27
от Toyota Yarispz
Тойотите са прилично здрави , особенно ако са и японско производтсво!
Авенсис т27 вози доста по-добре от ц-класа, бмв-тройки и ауди а-4, даже почти във всяко отношение е по-добър от опел инсигния(който междо другото прибра доста награди..) може би му отстъпва само по дизайн.
Най- скъпите дюзи за тойота се намират за 600лв/бройката (пиезодюзи за д-кат моторите tooth.gif ) при нормално каране съеденителят бавно се износва.....
Имам две тойоти и като цяло съм доволен:
Ярис 2007г. оказа се на практика никакъв ремонт с изключение на пречупен кабел към заден АБС w00t.gif ( греда и ЧЕРНА точка за официалните сервизи които се опитаха да ме вкарат в приключение и на практика 2 години са карах колата без абс, тракшън и стабилизация boxed.gif в последствие много добър майстор от Пз хвана проблема за 10мин. и ми струваше 10лв :D tooth.gif )
Авенсис т27 засега смяна на една дюза като пак ще натъртя за още една ГОЛЯМА ЧЕРНА ТОЧКА за официалните сервизи защото автомобила беше закаран в такъв и платено за пълна диагностика при закопуване! И на въпроса как е ми се отговори екстра е ,нищо му няма !
Аз натъртих как са му дюзите? и хората ми казват перфектни и след 100 км кюф-кяф плащам нова диагностика ! Новият отговор :
амииии има кофти дюза , ма препоръчваме да смените 4-те срещу 3000лв :censored: w00t.gif и дотам с официалните баш-майстори !!!
Срещу 600лв и една нова дюза и съм пак доволен шофьор на тойота!

Сравнение между разходите за подръжка (обслужване и евентуални ремонти) на 3 модела Toyota.

Публикувано на: 21 Авг 2017 09:07
от metro_d4d
Човека търси 10-15 годишна кола....колко да е "здрава" колкото си я намери и колкото си я направи. Тойота на примерно 300хиляди с предумиращо турбо и дюзи може да ти прави повече ядове от vw на реални 100хиляди примерно. Божа работа. Не са лоши коли, отиваш гледаш и избираш и стискаш палци.
Според мен си харесай кола, която ти харесва на вид нали и се приготви с идеята че ще трябва да се поанправи това онова и в един момент като налееш още малко пари колата ще се закрепи и ще си караш доста време безгрижно. Говорим за кола, която няма някакви "недомислици" а просто нормален здрав модел, който е каран повечко.

Сравнение между разходите за подръжка (обслужване и евентуални ремонти) на 3 модела Toyota.

Публикувано на: 21 Авг 2017 14:18
от Matematiks
gogogo79 написа: Здравейте.
1 Интересуват ме само дизели .
2.Искам следващата ми кола да е Тоуота поради рядкото влизане в сервиз , надежност , удобство , функционалност и т.н.
Например чувам ,че Авенсис -а има много скъп съединител и дюзи (4 цифрени суми)
Същото ли е положението и при гореизброените Короли?
3.Друго нещо - за Авенсиса се говори ,че предлага лукс подобен на прехвалените в БГ немски марки от високия клас , но с много по- ниски разходи за подръжка..
4.И последно , поради гадната нафта тук и всички тия проблеми с дюзи , филтри за твърди частици и т.н. , ако се вземе бензин , отпадат ли толкова много грижи?

1. Голяма грешка. Предвиждам обезценяване на дизели поголовно в близко бъдеще

2.Тоя мит се разби с последната здрава- Е11 (особееено пък Дизелите им след чистият дизел в Е11 са няма такъв леж)

3.Тук едвам се сдържам да не се засмея с глас. Ела да те кача на 15 годишно А4 да усетиш ергономията, обезшуменост, возия, как стои на пътя, как е измислено вътре, не на последно място интериора и после се качи в някой японски леген, ще получиш културен шок.Освен това тежи два тона, куатро е и ми харчи колкото сома 1.6 4A-FE (е ако не броим колко масло харчи Сом-а де хахах) а е 1.8Т и е 163 К.С. Ся верно, не е някаква неземна сила, но мести 2 тонната кола прекрасно добре. Изобщо, едно нещо струва толкова-колкоо някои е готов да плати за него. За да има да плати висока цена,значи има защо. Защо аналогичната Алфа на това Ауди струва 2000 лева tooth.gif

4. Това да, но пък Тойота нямат читава бензинка,особено която д ане харчи масло :) да не споменаваме и думата Турбо, че хептен нямат какво да предложат. На Сома доливам по 3 литра от смяна до смяна, дефакто винаги съм с пресно масло. Единссвения плюс е, че може да върви без проблем и със 600 грама масло :)

Моите пет стинки по темата

4 членно семейство в Корола wacko.gif hmm.gif едва ли ще ви е комфортно. По принцип и в Ярис може да влезнете де....

Какъв е бюджета за колата?

Сравнение между разходите за подръжка (обслужване и евентуални ремонти) на 3 модела Toyota.

Публикувано на: 21 Авг 2017 14:21
от Matematiks
biro написа: Щото се изръси, че си чул на авенсис съединителят е 4 цифри та решинх на ваг да не са 3 цифрени.
Аз смених на моя авенсис съединител с маховик, 1900 струва комплект на люк (същата марка беше и оригиналния).
Той без пара бе !
Точно 1000 лева е по евтин Luk за 2.0ТДИ 2006 в А4(не, че има значение) . И тва е Комплект със всичко заедно с демпферния. Малко под 900 лева всичко, без работата де...

Сравнение между разходите за подръжка (обслужване и евентуални ремонти) на 3 модела Toyota.

Публикувано на: 21 Авг 2017 14:26
от Matematiks
Toyota Yarispz написа:
Авенсис т27 вози доста по-добре от ц-класа, бмв-тройки и ауди а-4,
как не вози по добре от тях, tooth.gif Разбирам фенщина, но това са глупости. Да не говорим, че съм и с Куатро :whistle:
Иначе дюзите верно са евтини(600 лева парчето), ама те и на 3.0 ТДИ не са по евтини :) ,само дето караш 250 и кусур конски сили кола и като седнеш вътре усещаш че си в истинска кола.