Сравнение между разходите за подръжка (обслужване и евентуални ремонти) на 3 модела Toyota.

Модератори: Georgimitrovich, zi_zi_top, Uncle Dido, Akima, slowtraveler, TATI, мехаННика

Потребителски аватар
slowtraveler
Мнения: 12696
Регистриран: 28 май 2006 21:44
Репутация: 338
Местоположение: Варна

Сравнение между разходите за подръжка (обслужване и евентуални ремонти) на 3 модела Toyota.

Мнениеот slowtraveler » 21 авг 2017 17:26

За возията не съм съгласен - Авенсиса и според мен вози по-добре за ежедневно шофиране...
Относно дръгелите (дизелите) на VW/Audi - че то последния здрав дизел си бе 1.9тди... От тогава насам - току пукат глави, току трябва да дебнеш да не си умерил 'куцата серия с калпавите инжектори' и т.н. и т.н...
Познай колко им е писнало на немците с този дъргел щом в про-VW списание като АУТОБИЛД пуснаха за VW Пасат статия, озаглавена 'ВЕЧНИЯТ ПАЦИЕНТ" след тест 100х.км :)
Бензинките - да, 1.8т излезе доста сполучлив и здрав... Но пък вече е безнадеждно остарял и също е извън съвременната класация...
Ама си има маниящина де - едно е да си вземеш скучен Авенсис, друго пред дискотеката да си с Ауди или БМВ - навярно по ще се докачат девойките :)
Да, Тойота рядко ползва турбокомпресори - явно смята, че няма нужда... 4.0 бензинка за по-големите машинки се справя много добре... Малките двигатели работят много добре на малките класове... Защо е нужна инвестиция в нещо, което има ограничено потребление?

Общо взето за мен VW/Audi,БМВ, Ленд-Ровър и Мерцедес са силно надценени...
Мнението ми се затвърди след като купихме за колега Х3 преди две седмици....
Да за VW могат(или поне на времето можеше) да се намерят доста евтини резервни части от турския пазар... Ама както се казва - за всекиго има по нещо :)
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

bongo
Мнения: 22
Регистриран: 19 окт 2016 10:37
Репутация: 1
Местоположение: софия

Сравнение между разходите за подръжка (обслужване и евентуални ремонти) на 3 модела Toyota.

Мнениеот bongo » 21 авг 2017 17:38

Хахаа....15 год.Ауди е върха на ергономията,безшумност и тям подобни.Чували сме ги тия в сектантските форуми.Тук не хващат "дикиш(една хубава българска дума)".Технологията е космическа от преди 15-20г.сигурно.
Toyota Avensis T27 2.0 D4D

Потребителски аватар
Toyota Yarispz
Мнения: 120
Регистриран: 20 яну 2015 00:02
Репутация: 11
Местоположение: София

Сравнение между разходите за подръжка (обслужване и евентуални ремонти) на 3 модела Toyota.

Мнениеот Toyota Yarispz » 21 авг 2017 21:45

Нямаш проблеми соециално сравнявам с а4 комби 2010 и т27 комби 2010 и общо мнение на 4-5 човека които карат други марки и са се возили на тия двете... Верно че авенсиса е по горен клас и би трябвало да се сравнява с пасат или производно от ваген групата! И не бих казал че съм фен просто ми хареса а в а4 не мога да се сабера ;)
tooth.gif Toyota

Потребителски аватар
Toyota Yarispz
Мнения: 120
Регистриран: 20 яну 2015 00:02
Репутация: 11
Местоположение: София

Сравнение между разходите за подръжка (обслужване и евентуални ремонти) на 3 модела Toyota.

Мнениеот Toyota Yarispz » 21 авг 2017 21:52

Извън темата !
Който иска да вярва ярис тс 2007г. Досега още не ми горяла даже и крушка! boxed.gif. ако не беше моя и друг ми беше казал нямаше да повярвам...
tooth.gif Toyota

Потребителски аватар
WoLF
Мнения: 626
Регистриран: 05 май 2016 09:21
Репутация: 52
Местоположение: Стара Загора

Сравнение между разходите за подръжка (обслужване и евентуални ремонти) на 3 модела Toyota.

Мнениеот WoLF » 21 авг 2017 23:04

Това вече заслужава да се кръстиш на нея във форума :thumbsup:
ИзображениеИзображение

Потребителски аватар
krasengn
Мнения: 174
Регистриран: 19 мар 2016 00:11
Репутация: 14
Местоположение: София
Контакти:

Сравнение между разходите за подръжка (обслужване и евентуални ремонти) на 3 модела Toyota.

Мнениеот krasengn » 22 авг 2017 00:25

Кой казва, че след е11 няма сполучлива Корола (Тойота)? Турбо дизела във фейслифта на Е12 Д4Д 1400 е много добър двигател в здрава кола за под 7500лв. с всички екстри в момента.
Toyota Corolla Hatch (E12) 1.4 D-4D 90 Hp 5 doors MMT 2005

bongo
Мнения: 22
Регистриран: 19 окт 2016 10:37
Репутация: 1
Местоположение: софия

Сравнение между разходите за подръжка (обслужване и евентуални ремонти) на 3 модела Toyota.

Мнениеот bongo » 22 авг 2017 11:01

Matematiks написа:Източник Тук едвам се сдържам да не се засмея с глас. Ела да те кача на 15 годишно А4 да усетиш ергономията, обезшуменост, возия, как стои на пътя, как е измислено вътре, не на последно място интериора и после се качи в някой японски леген, ще получиш културен шок.


Човека си търси кола, моля спестете му всякакъв шок...културен,емоционален,алергичен и др.По мое мнение си търси дизел без DPF.Приятел има Avensis T27 2.0 D4D(126) на 240хил.км.от нова.Много е доволен и не иска да я сменя за нищо.Моята е пък само на 97хил.и макар да няма "извънземните" технологии на Ауди ми харесва от към пространство в купето,багажник и разход на гориво.Най-хубавото е че нямам и DPF.Ако е нов внос най-добре да е бензин.
Toyota Avensis T27 2.0 D4D

Matematiks
Мнения: 85
Регистриран: 09 окт 2015 13:01
Репутация: 1
Местоположение: София

Сравнение между разходите за подръжка (обслужване и евентуални ремонти) на 3 модела Toyota.

Мнениеот Matematiks » 22 авг 2017 12:38

slowtraveler написа:Източник
Бензинките - да, 1.8т излезе доста сполучлив и здрав... Но пък вече е безнадеждно остарял и също е извън съвременната класация...

А4 B7 с 1.8Т quattro със Еслайн + вън и вътре , не се пипа под 8-9К евро в Германия или Швейцария.
Еквивалентният Авенсис 2007 струва около 3-4К евро. Сигурно има защо ....

Истината е, че Корейците отдавна надминаха Тойота по надеждност и за това не можете да си изкривите душата, колкото и фенщината да ви е завзела.
Скоро карах Rav-4 бензин с всички екстри, нави и нтнт. Пълен леген, обезшуменост 0, ергономя под всякаква критика. Надеждността при дизелите е пълен смях, още повече със съединител за 2500 лева, на фона на какво... на това усещане за леген ли? Айде няма нужда

Потребителски аватар
slowtraveler
Мнения: 12696
Регистриран: 28 май 2006 21:44
Репутация: 338
Местоположение: Варна

Сравнение между разходите за подръжка (обслужване и евентуални ремонти) на 3 модела Toyota.

Мнениеот slowtraveler » 22 авг 2017 12:58

Колега Matematiks, струва ми се, че фенщината предимно е завзела теб tooth.gif
За надеждността - обикновено си има класации.. Ауди май е някъде доооста по-назад от Тойота в повечето класации по този критерий... За корейците - 'не съм го чул' (въпреки, че напоследък наистина са понапреднали и като нищо са прескочили голяма част от немските марки) :whistle:
Кое за колко се продава? Ами да ти кажа близък приятел - немец ПАК си взе Мерцедес, щото така трябвало...
Нищо че предишният му ML или GL (забравил съм вече) за половин година три пъти го оставя на магистралата, като последния път заради прословутата немска надеждност дори се запали и малко поизгоря tooth.gif
Какво да се прави - национален манталитет (не казвам, че е лошо да защитаваш собственото производство)..
Все пак едно смотано А3 започва от над 45х.лв, и то с еднолитрово двигателче по-малко от 120к.с....
А ако решиш да вземеш двулитров дизел със 150к.с. спокойно можеш да прескочиш и 60х.лв.... Луда цифромания...

Относно 'легените' - да, доста от производителите тръгнаха по този път...
Неслучайно споменах БМВ, Ленд-Ровър и т.н... Просто това са част от автомобилите, които карах последния месец... Ами стъпките са яко назад за съжаление... Във всяко отношение... Да, обезшумяването и на двата автомобила бе доста добро и до там приключваше 'цирка'... Ергономика, екстри - умряла работа... Или пък можеш да ги получиш само срещу безумни суми... Съответно е нормално и като втора ръка да има сериозна разлика в исканите суми...

Освен това прякото сравнение не е съвсем коректно според мен заради няколко причини...
Ауди няма обособен луксозен бренд, и затова лавира някъде посредата... Тойота от друга страна (също както Нисан и Хонда) си има обособени луксозни модели/бранд и отделно - ширпотреба... Като и двата варианта 'сцепват' конкуренцията откъм цена, но не и откъм качество и качества... Искаш ширпотреба/ евтин автомобил - избираш Тойота... Искаш повишен лукс/статус - просто си вземаш Лексъс...
Да, в повечето случаи при японците не можеш да конфигурираш болтче по болтче, но съм се убедил, че предлаганите 'комплекти' екстри са много добре подбрани... Което пък довежда до ниската цена...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

Потребителски аватар
e 10
Мнения: 411
Регистриран: 10 мар 2015 10:44
Репутация: 71
Местоположение: Ловеч

Сравнение между разходите за подръжка (обслужване и евентуални ремонти) на 3 модела Toyota.

Мнениеот e 10 » 22 авг 2017 13:28

"Легените" са продиктувани от слабият европейски пазар на Тойота. Истинските модели на марката се продават зад океана и им се радват на цени по-ниски от европейските. Ама нямат Евро 5, 6 и т.н., пък и бИнзинЯт евтин :whistle: !
Toyota Corolla E10 2.0D 1994 г.
Toyota Land Cruiser KZJ 70 3.0TD 1993 г.
ГАЗ 69М 1962 г.

Потребителски аватар
BOz
Мнения: 1715
Регистриран: 24 сеп 2013 18:06
Репутация: 191
Местоположение: София

Сравнение между разходите за подръжка (обслужване и евентуални ремонти) на 3 модела Toyota.

Мнениеот BOz » 22 авг 2017 14:39

slowtraveler написа:Източник Ауди няма обособен луксозен бренд, и затова лавира някъде посредата...

С това определено не съм съгласен. Все едно да кажеш, че Лексъс си нямат обособена луксозна марка. Реално Ауди си е луксозната марка, срещу която Лексъс се пробва в битката. Ако искаш ширпотреба, то си взимаш ФВ или пък Шкода и там влиза в битката с Тойота. tooth.gif
За това и по принцип не е редно да се сравнява Ауди с Тойота, защото просто марките са различно позиционирани.
Разход на хибрид-> Изображение
Разход на дизелов автоматик -> Изображение

Matematiks
Мнения: 85
Регистриран: 09 окт 2015 13:01
Репутация: 1
Местоположение: София

Сравнение между разходите за подръжка (обслужване и евентуални ремонти) на 3 модела Toyota.

Мнениеот Matematiks » 22 авг 2017 15:21

Аз съм напълно съгласен, че доста марки тръгнаха по този път. Тук две мнения няма. И самото Ауди, не е като едно време ... вярно е, че цената като ново е по 2 на Тойотата, тук съм съгласен, но са надценени.

Между другото, казваш , ч еняма бензинов мотор, защото бил стар 1.8.
Двигателите на Ауди ,Тойота може само да ги сънбува, говоря бензиновите такива.
2.2Т е легендарен петак с турбо, 1.8Т , 2.8 е разкошен балансиран атмосферен мотор , от новите 2.0 Tfsi, който има проблеми с евтини сегменти и харч на масло, но е изтеглян по акция и уж оправен. Ремонта му струва 3К лв в части заедно с всичко и според мен няма аналог в момента, защото Декат и чип дават 300 кс на мотора, колато е Куатро и S-tronic 6 степенен, не допотопните автомати ,които слагат джапанците. Такава коляа с проблемен мотор може да се вземе не скъпо и да се оправи.
От новите също 2.5TFSI новият петак в RS3 Седан.... кога тойота е имала такива двигатели бе хора, стига фенщина.

Споменахте Лексус- е може ли да си купиш Лексус 600 тоя големия за сума кеш и копчето за ръчната да ти е от Авенсис .... ми не е сериозно !
Тойота си е народна кола, която вече не струва и Евтино като нова, без никакви претенции. Обезшуменост 0 , все едно си седнал на земята, допотопни 4 скоростни автомати, и много малък избор на двигатели. Да, нямакои модели са здрави, така е, но това съвсем не се отнася за всички, отворете конкурентният форум и поразгледайте за какво иде реч от проблеми, особено с дизелите. Всеки бензинов мотор на тази марка харчи масло, аз доливам на Сома си 3-4 литра за 10К км.... вярно колата е чакмак, без пари е и не ми дреме за нея, возя цимент, дъски и всичко в нея... просто за това е направено.

Потребителски аватар
slowtraveler
Мнения: 12696
Регистриран: 28 май 2006 21:44
Репутация: 338
Местоположение: Варна

Сравнение между разходите за подръжка (обслужване и евентуални ремонти) на 3 модела Toyota.

Мнениеот slowtraveler » 22 авг 2017 16:08

BOz, навярно не се изразих съвсем правилно... Да, безспорно при Ауди има и луксозни автомобили.. Но предполагам ще се съгласиш все пак с мен, че Ауди няма отделен премиум бранд - при тях е всичко - и А1 и А8L
Относно двигателите - на коя друга марка освен Ауди има специално наименование на двигател - Душегуб :) И това заради здравина ли е измислено :) Не знам поради каква причина, но последните няколко дни засичам няколко А6/3.0tdi с явен проблем - пушеците отзад са доста повече от нормалното... Дали е нещо 'стандартно' или просто случайност - не знам...

Лексъса си е друга бира... Според мен А8 е с класи по-надолу от LS600h... Просто като лукс, удобство и параметри няма как да са на едно място...
Таргета на Ауди, Тойота и Лексъс е доста различен... При Тойота е по-поляризиран - евтини 'ежедневки', и по-луксозни автомобили...
Ауди - мааалко по-спортна насока (откакто Тойота решиха да дадат назад с по-спортните автомобили), и умерен лукс...

А да наливаш по 3-4л на 10к км и да не направиш ремонт - ако наистина колата е гробница, то навярно е оправдано... Ако е ежедневен автомобил при Тойота това би го оправил не с 3К лева, а сигурно под 1К... Я сподели колко струват от онези алуминиевите носачи :)
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

Matematiks
Мнения: 85
Регистриран: 09 окт 2015 13:01
Репутация: 1
Местоположение: София

Сравнение между разходите за подръжка (обслужване и евентуални ремонти) на 3 модела Toyota.

Мнениеот Matematiks » 22 авг 2017 17:28

Алуминиевите носачи са около 700 лева за Лемфьордер за всичките. КОлко струва оригинален носач за Тойота? Ма какво те питам за носачи- 2500 лева съединител и маховик :)
А разликата между мултилинк и нормален макферсон окачване? От небето до земята
Дизелите са милионници, които гледаш тук. Душегуба се избягва всячески :) , но 2.5 оредишният редови пет цилиндров е милионник от всякъде, нещо, с което Тойота с дизел не може да се похвали tongue.gif

На кола за 2000 лева, няма да направя ремонт в никакъв случай, доливам си и това си е, това ми е бетоновоза, аз за това го ползвам blush.gif

Потребителски аватар
slowtraveler
Мнения: 12696
Регистриран: 28 май 2006 21:44
Репутация: 338
Местоположение: Варна

Сравнение между разходите за подръжка (обслужване и евентуални ремонти) на 3 модела Toyota.

Мнениеот slowtraveler » 22 авг 2017 18:15

Така си е колега... Точно затова и 'статистиката ти куца' :) Защо не ползваш Ауди-то по същият начин както Тойотата?
Определените модели се ползват по коренно различен начин... Тойотата държи на бой в общият случай... Гледам захапал си цената 2500лв - с един бърз поглед веднага намерих комплект LUK двумасов маховик за 2.0D4D в комплект със съединител за под 1000лв... За същата цена отново на първо четене успях да намеря само маховик за А3..
Ако провериш - ще се убедиш, че мита за скъпите части за японските автомобили вече си е само мит..

За милионниците...
Всеки тип автомобил се експлоатира по различен начин...
Например буса на Мерцедес все още е достатъчно здрава машина (в сравнение с конкуренцията)... Но дори и той няма нищо общо със старите бусове...
Имахме 2 буса с редови помпи без турбо - това може да се каже, че са милионници... Освен текущото ТО нямаше никакви други интервенции...
Което не може да се каже за НИКОЙ от съвременните двигатели... Независимо от марката (навярно с изключение на някой друг 'американец' с отчайваща литрова мощност и екология, но все още в производство)...
Та навярно според статистиката бусовете са с много кекаво окачване, щото редовно трошахме ресори... Е как да не ги трошим, като вместо 1.5 тона ги товарехме с 3т??
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008


Върни се в “Общи технически въпроси”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Yahoo [Bot] и 4 госта