Сравнение между разходите за подръжка (обслужване и евентуални ремонти) на 3 модела Toyota.

Модератори: Georgimitrovich, zi_zi_top, Uncle Dido, Akima, slowtraveler, TATI, мехаННика

Потребителски аватар
Toyota Yarispz
Мнения: 131
Регистриран: 20 яну 2015 00:02
Репутация: 11
Местоположение: София

Сравнение между разходите за подръжка (обслужване и евентуални ремонти) на 3 модела Toyota.

Мнениеот Toyota Yarispz » 22 авг 2017 20:35

Математика само RS-ки кара :D , сигурно ги е виждал през крив макарон tooth.gif Колко струват спирачките на rs4?
Фолклегените не могат да направят бензинка ширпотреба ( имат некви 1.6 атмосферни дето много горят и малко вървят, какво пише за 5 цилиндровите -ненадеждни,ще спомена и известната душегубка 2.5тди,тфси ,тси късат ремъци , трошат ролки wacko.gif а тойота какво прави ? слага вериги!!! )един познат с а8 незнам с какви скорости беше ,но тре пъти ги сменява(добре че колата беше служебна) ,като любител на бензина вземи си камри бензинова , да те надживее punk.gif
tooth.gif Toyota

Потребителски аватар
iovkito
Мнения: 1872
Регистриран: 24 авг 2008 22:05
Репутация: 74
Местоположение: Добрич

Сравнение между разходите за подръжка (обслужване и евентуални ремонти) на 3 модела Toyota.

Мнениеот iovkito » 22 авг 2017 21:34

Аудитата са много готини коли . Ако трябваше да ходя само на кафе с колата си и да я карам по 5 км на ден , бих си купил. Все ще се намери кой да ме дръпне в града , когато се скапе за пореден път . Ако човек си купи ауди втора употреба , първото нещо е да го вкара за обслужване. Защо да не си свалиш цялата предница??? worthy.gif , за да смениш един прост ангренажен ремък ? Можеше даже да го измислят така и двигателя да си сваляш. Това е така само за бензиновите осмаци и смяната на веригита - там всичко излиза от коша. След като се обслужи добре (650 лв за ангренажен ремък на 1,9 90 кс или 110кс.) , следва да се смени цялото окачване , защото по него винаги нещо хлопа. Има вероятност да се смени всичко и пак да хлопа и упражнениято се повтаря няколко пъти . Тъкмо сте си помислили , че вече карате кола и се започва с охладителната система - цепят се маркучи , надуват се до скобите , колата прегрява . Когато се сменят воден радиатор , радиатор на парното , всички маркучи , 2-3 температурни датчика(взе , че най-накрая си пусна перките,когато трябва!!) , разширителен съд , перките за охлаждане , вече не е проблем да отидете на море и да не се притеснявате от това , че навън е 40 градуса , има вероятност колата този път да не прегрее и да не си хвърли водите. Вече сте дали около 2-3 000 лв и идва ред на спирачките. Задните спирачни апарати са сложени за красота , защото спират да работят след 200 000 км(ако въобще някога са работили).Бързо рециклиране и смяната на дискове и накладки + спирачна течност. Да , ама не , помпите на съединителя също протичат и там е малко заигравка и след още 1 ден пак имате кола , на която не трябва да се вдига съединителя с ръка. С такъв полуразпад не бих тръгнал на дълъг път каквото ще да става.
Toyota Avensis T25 2.0 D4D 2007
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014

Потребителски аватар
zi_zi_top
Мнения: 4105
Регистриран: 09 май 2008 22:57
Репутация: 49
Местоположение: София

Сравнение между разходите за подръжка (обслужване и евентуални ремонти) на 3 модела Toyota.

Мнениеот zi_zi_top » 23 авг 2017 00:01

Mathematics, сигурен ли си във всички хейтове, които написа и наистина ли имаш реален опит с гореизброените автомобили или заработваш БАН?
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!

gogogo79
Мнения: 6
Регистриран: 19 фев 2017 13:13
Репутация: 1
Местоположение: Варна

Сравнение между разходите за подръжка (обслужване и евентуални ремонти) на 3 модела Toyota.

Мнениеот gogogo79 » 23 авг 2017 00:36

Matematiks написа:Източник
Какъв е бюджета за колата?


7 000 - 8 000 лева е бюджета.

celeron_7000
Мнения: 129
Регистриран: 17 фев 2014 17:59
Репутация: 20
Местоположение: София

Сравнение между разходите за подръжка (обслужване и евентуални ремонти) на 3 модела Toyota.

Мнениеот celeron_7000 » 24 авг 2017 13:51

Matematiks написа:Източник аз доливам на Сома си 3-4 литра за 10К км

Понеже го споменаваш на всеки ред този "сом" с разхода на масло от 2-3-4 литра, погледни подписа ми, и ми кажи защо нито една от моите тойоти (бензин) не гори и капка масло. Ще ти отговоря - очакваш от кола на веротяно над 500 000 км (ти със сигурност не знаеш колко) да не гори масло и да не е за основен ремонт. Е, няма как да стане. Не се заяждам, но е малко неадекватен примерът ти. Като говориш, че всички бензинови двигатели на тойота са маслари, поне уточнявай, че става дума за "милионерчета" по километраж. А ВАГ-овете ти въобще не представляват интерес в този форум - за тях или добро, или нищо. Не се хаби!
Toyota Corolla E17 (2015), 1,6 1ZR-FAE Valvematic, LUNA, MT I Toyota Corolla E11 (1999), 1,3 4E-FE, TERRA, MT I Toyota Yaris XP90 (2009), 1,33 1NR-FE, TERRA, MT I Toyota Yaris XP90 (2006), 1,3 2SZ-FE, SOL, MT

Потребителски аватар
e 10
Мнения: 415
Регистриран: 10 мар 2015 10:44
Репутация: 71
Местоположение: Ловеч

Сравнение между разходите за подръжка (обслужване и евентуални ремонти) на 3 модела Toyota.

Мнениеот e 10 » 24 авг 2017 21:03

Toyota Yarispz написа:като любител на бензина вземи си камри бензинова , да те надживее punk.gif

Те това е истината :thumbsup: ! Ама колегата се интересува само от дизели. Ако успея да убия Королката (да не дава Господ), следващата ще е пак Тойота,ама до 2000 г. и правена за "Говедарите" зад Голямата вода tooth.gif .
celeron_7000 написа:Източник
Matematiks написа:Източник аз доливам на Сома си 3-4 литра за 10К км

Понеже го споменаваш на всеки ред този "сом" с разхода на масло от 2-3-4 литра, погледни подписа ми, и ми кажи защо нито една от моите тойоти (бензин) не гори и капка масло.

"Сомът" явно си утолява жаждата от жегата в слънчева Италия w00t.gif !
Toyota Corolla E10 2.0D 1994 г.
Toyota Land Cruiser KZJ 70 3.0TD 1993 г.
ГАЗ 69М 1962 г.

Потребителски аватар
Kiki
Мнения: 4923
Регистриран: 05 фев 2008 21:24
Репутация: 96
Местоположение: София

Сравнение между разходите за подръжка (обслужване и евентуални ремонти) на 3 модела Toyota.

Мнениеот Kiki » 24 авг 2017 21:33

Matematiks написа:Източник
Toyota Yarispz написа:Източник
Авенсис т27 вози доста по-добре от ц-класа, бмв-тройки и ауди а-4,

как не вози по добре от тях, tooth.gif Разбирам фенщина, но това са глупости. Да не говорим, че съм и с Куатро .

Колега, глупостите, май ги говориш ти!
Карал съм Авенсис, карал съм и Ауди А4, карал съм и Мерцедес 124-200.
Авенсисът в никакъв случай не вози по-лошо от тях, особено от А4. То е каруцата от трите.
Професионално пастиране и полиране на автомобили и фарове. 0887 244 385
http://www.youtube.com/watch?v=OkVJapWV ... FMiV1kQ%3D

Потребителски аватар
Toyota Yarispz
Мнения: 131
Регистриран: 20 яну 2015 00:02
Репутация: 11
Местоположение: София

Сравнение между разходите за подръжка (обслужване и евентуални ремонти) на 3 модела Toyota.

Мнениеот Toyota Yarispz » 24 авг 2017 22:03

аз специално се изненадах от возията на авенсис т27, като преди да сия взема търсех опел инсигния комби 4х4, но след един разговор с приемчик в опел сервиз направо се уплаших и им драснах чертата. Та т27 много ми допадна като я сравнявам с инсигния (доста тестдрайв им направих)има по-добра возия(вози чувствително по-меко), има повече място и отпред и при задните седалки, багажника на комбито е огромен tooth.gif , дизела работи по- тихо и меко , по-икономична е ( 2.2 150кс срещу 2.0 цдти 163кс), няма да споменавам че двигатела е по-безпроблемен, шумоизолацията е доста по-добра, обаче отстъпва по дизайн(жената продължава да драпа за инсигния boxed.gif ) май и предницата е по-ниска и има също така много кекави (предполагам някакви държачи) на предната броня :censored: ...Сравнена с немските кошове е напълно адекватна конкуренция на пасат(бих казал и е по-добрия избор)., вече не можем да я сравняваме с бизнескласа на немската тройка(но там и цените са несравними tooth.gif ). Ще дам един пример доскоро имах вземане -даване с супер прехвалените скода супърб:
та три броя комбита взети чисто нови да возят "експертите" от едно минестерство са 4х4 170кс. дизел които в софия дават среден разход 12-14/100 boxed.gif , от 0км харчат масло някъде по около 3л. на цикъл, возията им е доста твърда ,по павета не се трае,постоянно нещо им светва аварийно а и междуградско под 7.5 по борд не могат да паднат....
tooth.gif Toyota

Потребителски аватар
Toyota Yarispz
Мнения: 131
Регистриран: 20 яну 2015 00:02
Репутация: 11
Местоположение: София

Сравнение между разходите за подръжка (обслужване и евентуални ремонти) на 3 модела Toyota.

Мнениеот Toyota Yarispz » 24 авг 2017 22:21

опс
отнесох се и забравих да обясня що бях изненадан от возията на т27...
А причината е че имам ярисче от доста време което може би вътре е по-шумно отвън tooth.gif ., окачването е прекалено стегнато и с нископрофилни гуми на практика е ужас( като си ходя на селото и 300м паваж ги пълзя tooth.gif ), и не на последно място като затварям вратите и бие на кухо boxed.gif а реално не е от най бюджетните въшки и даже е произведено в япония. Иначе и аз съм карал премиуми обаче истински а не като тия дето ги хвали Математика и верно си е друго примерно бмв 740 д xdrive 313кс с 8 степенен автоматик адаптивен круиз и още една тетрадка екстри .... обаче цената прескача четвърт милион (верно че в нея е включено и обслужване за 5г. или 150к км)..да не споменавам че данъците и застраховките могат да фалират доста народ tooth.gif
tooth.gif Toyota

Matematiks
Мнения: 86
Регистриран: 09 окт 2015 13:01
Репутация: 1
Местоположение: София

Сравнение между разходите за подръжка (обслужване и евентуални ремонти) на 3 модела Toyota.

Мнениеот Matematiks » 25 авг 2017 13:03

Toyota Yarispz написа:Източник Иначе и аз съм карал

Тук си говорим кой какво ще си купува или кара, не мокри сънища за бемве за четвърт милион. За каране всеки е карал много неща...

Цялостносто усещане в Тойота си е легенче, поради изолации, уплътнения, обезшумяване и тнт. Никога не може да се сравни с ауди, пък било то и 1996 година, дето само мокета му е дебел 5 см сигурно, а не тая мокава дето я слагат в тойотите като корици на тетрадка е мокета.
Че сте зомбирани на тема Тойота го знае всяко хлапе, но на черното бяло чак да казвате, не очаквах.
Всеки си хвали неговото, но аз имам и двете, тоест съм по обективен!
Тойота е непретенциозен леген, който напоследък не е и здрав. Поне не и турските боклуци. J вече е друга бира.
И понеже засегнахте сома ми, съм почти сигурен, че е един от най читавите в циркулация, на 280К км е, но си харчи масло. Иначе е чакмак. И да, Бензинките на Тойота харчат масло здраво, такава им е модификацията. Смятам темата за приключена от моя страна, нека колегата си купи каквото желае, но Тойота и дизел не е добр акомбинация според мен лично. Дори и французите се справят по добре с дизелите. Представям си колко му струва EGR или Дебитомера на тва, щом една дюза е 600 лева guns.gif
То вече дизел не трябва да се купува по принцип, еле пък Тойотски такъв.

ТТодоров
Мнения: 97
Регистриран: 09 авг 2016 22:18
Репутация: 12
Местоположение: София

Сравнение между разходите за подръжка (обслужване и евентуални ремонти) на 3 модела Toyota.

Мнениеот ТТодоров » 25 авг 2017 13:22

Matematiks, Audi е топ обезшумена кола.

Кажи за турските сглобки - събирам инфо за следващата си кола (нова дай Боже!) - по всяка вероятност Корола, логично сглабяна ще е в Турция.

Основно искам двигателят и трансмисията да не ги мисля 100 хил км. Бензин 1.6, ръчна или CVT ще да е.

Потребителски аватар
slowtraveler
Мнения: 12828
Регистриран: 28 май 2006 21:44
Репутация: 355
Местоположение: Варна

Сравнение между разходите за подръжка (обслужване и евентуални ремонти) на 3 модела Toyota.

Мнениеот slowtraveler » 25 авг 2017 13:35

Matematiks написа:Източник Бензинките на Тойота харчат масло здраво, такава им е модификацията.

Въпреки гръмките фрази имал ли си читава Тойота? Защото аз съм писал доста из темата за за VVTi и маслото заради Авенсиса ми, който гореше масло до едно време...
Да, когато автомобилът има проблем - гори масло... След като го отремонтираш качествено - масло НЕ ГОРИ...
С какви модификации си свикнал - не знам... В офиса сме минали 4 тойоти (Авенсис 1.6/Т22, Корола-Версо 1.8, Корола 1.4, РАВ4 дизел), едната от които (Королата 1.4) все още се кара (над 220х.км), и не пипа масло... Така, че крайните мнения по-добре си ги запази за себе си...
За французите - миналата седмица взехме от сервиза едно 2.2HDI 2011г... С чисто нов двигател, щото стария маааалко ставаше (или не ставаше) за скрап... Да, имат и по-сполучиливи ДВГ както останалото...
Относно немските автомобили - както по-горе писах, специално Ауди се намества някъде по средата - лукса не му не е като лукса на луксозните автомобили, но е значително по-добър от бюджетните автомобили... Безспорно усещането в Ауди е за по-луксозен автомобил спрямо Тойота, но и за по-евтин в сравнение с Лексъс (високите модели)... А ценово сам знаеш как стоят нещата - Ауди, БМВ и т.н. хвърчат в небесата... Тойота и Лексъс също не са от прекалено евтините, но държат що годе златната среда..
Може да е въпрос на политика, обаче сравненията твърдо не са в полза на европейците.. Просто немците (и 'европейците' като Рейндж-Ровър) са доста надценени според мен...
А да кажеш, че съм зомбиран по Тойота - е как става този номер, когато в момента не карам Тойота :whistle: ppp.gif

ТТодоров, какъвто и съвременен автомобил да си вземеш, едва ли ще го мислиш първите 100х.км...
Имахме турска сглобка Версо... Да, за първи път влезе в сервиза на 200км заради саморазглобила се помпичка за пръскалките на стъклото :) Явно качественият контрол не е догледал...
След това не сме имали проблем...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

ТТодоров
Мнения: 97
Регистриран: 09 авг 2016 22:18
Репутация: 12
Местоположение: София

Сравнение между разходите за подръжка (обслужване и евентуални ремонти) на 3 модела Toyota.

Мнениеот ТТодоров » 25 авг 2017 14:12

slowtraveler, благодаря за мнението за следващата кола.

Относно Лексуса, близък мой приятел си купи NX300h, честно казано страшно красив кросоувър, вътре кожата е на ниво, сглобката е топ, музиката топ.
Единствено ме подразни, че в класа на 100-120хил лв автомобил имаше сиви пластмаси по средната конзола и таблото. Надали струват много пари да са други материали, само това ми подразни окото.
Аз откакто имах корейка на тея сиви пластмаси им викам 'луксозна пластмаса' :)
Защото и в ценовата си го пишеше

Потребителски аватар
slowtraveler
Мнения: 12828
Регистриран: 28 май 2006 21:44
Репутация: 355
Местоположение: Варна

Сравнение между разходите за подръжка (обслужване и евентуални ремонти) на 3 модела Toyota.

Мнениеот slowtraveler » 25 авг 2017 14:21

E, NX е в клас 85-100х.лв :)
Пък и за всеки автомобил можеш да се хванеш за конкретни интериорни и екстериорни решения, които може да не ти харесват...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

bongo
Мнения: 22
Регистриран: 19 окт 2016 10:37
Репутация: 1
Местоположение: софия

Сравнение между разходите за подръжка (обслужване и евентуални ремонти) на 3 модела Toyota.

Мнениеот bongo » 25 авг 2017 14:32

Matematiks, ти хейтваш без аргументи сякаш само да се намираш да пишеш спам.Това с "легените" показва колко ти е възпитанието и оношението към останалите привъженици на марката.Аз карам Тойота от скоро и въобще не съм прехласнат по нея, но не разбирам подобни небивалици за бензиновите и дизеловите двигатетели като цяло на Тойота?Супер некомпетентно и лаишко твърдение.Сигурен съм, че така хейтваш и във форума на AUDI.Всички бихме се радвали ако темата е приключена за теб.
Toyota Avensis T27 2.0 D4D


Върни се в “Общи технически въпроси”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта