Сравнение между разходите за подръжка (обслужване и евентуални ремонти) на 3 модела Toyota.

Модератори: Georgimitrovich, zi_zi_top, Uncle Dido, Akima, slowtraveler, TATI, мехаННика

Matematiks
Мнения: 86
Регистриран: 09 окт 2015 13:01
Репутация: 1
Местоположение: София

Сравнение между разходите за подръжка (обслужване и евентуални ремонти) на 3 модела Toyota.

Мнениеот Matematiks » 30 ное 2017 08:32

slowtraveler написа:Източник Въпреки, че си прав за повишения разход на масло при пределно натоварване, не съм съгласен с много от другите неща....

Абсолютни глупости говори, това е ясно :) Разбира от двигатели колкото аз от Ракети Аполо.

Иначе 1.8Т дойде един познат и го купи за неприлична сума и сега съм без Ауди happy.gif супер доволен съм от колата, но беше на малко километри а не милионник.

Тойота никога няма да е Ауди момчета, каквото и да си говорим. Това не значи, че не си карам Королата и обмислям с мяна с друга,но ще пусна съответната тема да бистрим този избор.

Потребителски аватар
slowtraveler
Мнения: 12832
Регистриран: 28 май 2006 21:44
Репутация: 355
Местоположение: Варна

Сравнение между разходите за подръжка (обслужване и евентуални ремонти) на 3 модела Toyota.

Мнениеот slowtraveler » 30 ное 2017 09:58

Таргета е съвсем различен... Подходът също е различен - Ауди търсят баланса някъде в средно-горен сегмент.
Докато Тойота имат основно в ниско-средния и в луксозния с Лексъс..
И затова ако целта ти е сравнително нискобюджетен с добри параметри - Тойота е правилният избор.. Искаш ли среден към висок - Ауди..
Искаш ли върхов модел на умерена цена - Лексъс.. Вярно, че и Ауди имат върхови модели, ама там нещо са се загубили с цената, а Лексъса не отстъпва по нищо.. Но изборът е и въпрос на мерак де - не винаги е рационален :)
За поддръжката - интересно, че Маздата ми бе с доста по-ниска поддръжка от Авенсиса... Нисана бе със сходна поддръжка, а Джипа си е в небесата, ама там донякъде си е обосновано заради големите количества масло и скъпи филтри (към които автомобилът е капризен)...
Навярно въпрос на вътрешно ценообразуване на нашенския дилър..
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

Потребителски аватар
BOz
Мнения: 1737
Регистриран: 24 сеп 2013 18:06
Репутация: 199
Местоположение: София

Сравнение между разходите за подръжка (обслужване и евентуални ремонти) на 3 модела Toyota.

Мнениеот BOz » 30 ное 2017 10:04

slowtraveler написа:Източник Искаш ли върхов модел на умерена цена - Лексъс.. Вярно, че и Ауди имат върхови модели, ама там нещо са се загубили с цената, а Лексъса не отстъпва по нищо..

С това не съм съгласен. И го дискутирахме вече и пак ще го кажа, че А8-цата към този момент не е по-скъпа от Лексъса. По-скъпа е да, но с тези екстри, които не съществуват в Лексъс. Ако вземеш средно ниво на оборудване, което е съизмеримо с ЛС-а, то цената излиза дори по-ниска.
Дори напротив. Ако вземеш базов модел, А8-цата излиза доооста по-евтино (~20%). tooth.gif
Разход на хибрид-> Изображение
Разход на дизелов автоматик -> Изображение

Потребителски аватар
slowtraveler
Мнения: 12832
Регистриран: 28 май 2006 21:44
Репутация: 355
Местоположение: Варна

Сравнение между разходите за подръжка (обслужване и евентуални ремонти) на 3 модела Toyota.

Мнениеот slowtraveler » 30 ное 2017 10:39

BOz, направи точната калкулация и ще се убедиш че съм прав... Дори и да оставим настрана липсата на адекватен хибрид...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

Потребителски аватар
BOz
Мнения: 1737
Регистриран: 24 сеп 2013 18:06
Репутация: 199
Местоположение: София

Сравнение между разходите за подръжка (обслужване и евентуални ремонти) на 3 модела Toyota.

Мнениеот BOz » 30 ное 2017 11:29

slowtraveler написа:Източник BOz, направи точната калкулация и ще се убедиш че съм прав... Дори и да оставим настрана липсата на адекватен хибрид...

Току що направих калкулацията, като включих екстрите, които ги има в Лексъса, то да ги има и в Аудито. Понеже в Аудито вървят някои от тях в пакет, то реално Аудито излезе с повече екстри наркрая, като да кажем термална камера.
Та крайната цена на Лексъса (LS 600h L) е 132800 Евро, а А8-цата (A8L) излезе 120545 Евро. Та пак някак си не виждам твоята теория на преден план.
Това за хибрида го отчитам като някакъв плюс за Лексъса, защото просто това му е задвижването. Но Аудито хем върви доста повече, хем харчи и по-малко. Та полза от тоя хибрид май няма. Да кажем и вредните емисии на Аудито са съответно и по-ниски с приблизително 15%, което си е ехее...
Използвах немския сайт на двете марки, защото в България няма ценови листи, които мога да използвам.
Ако искаш и ти да си поиграеш, за да видиш дали нещо не пропускам.
Разход на хибрид-> Изображение
Разход на дизелов автоматик -> Изображение

Matematiks
Мнения: 86
Регистриран: 09 окт 2015 13:01
Репутация: 1
Местоположение: София

Сравнение между разходите за подръжка (обслужване и евентуални ремонти) на 3 модела Toyota.

Мнениеот Matematiks » 30 ное 2017 12:13

Изобщо не се коментира Лексъса в сравнение с Аудито, просто са два различни свята, като тук включвам субективният фактор, който за всеки е различен, но и доста подвластен на пристрастия/внушения.
Обаче никой не може да спори, че усещането в Лексъса никога няма да е толкова премиум, просто пестят от някои неща по интериора и това се отразява в цялостното усещане.
Освен това са се улели с цена, не зная на какво отгоре, може би на някакъв имагинерен успех на Американския пазар, където обаче колите са доста по евтини.
Иначе при тези цени цитирани по-горе, просто са се улели тия момчета, дет се казва са объркАли рейса. Няма сила,която да ме накара да го купя.
Това обаче се вижда и по улиците, май? М? :)
Колко лек-са виждате и колко А-осмици? :whistle:

Потребителски аватар
slowtraveler
Мнения: 12832
Регистриран: 28 май 2006 21:44
Репутация: 355
Местоположение: Варна

Сравнение между разходите за подръжка (обслужване и евентуални ремонти) на 3 модела Toyota.

Мнениеот slowtraveler » 30 ное 2017 12:20

Честно казано нови А8 - изключително рядко... Лексъси - също доста рядко..
Факт е, че има доста дърти А8 - то е ясно що са ги внесли тук..
А за пестене в интериора - не останах такова впечатление от LS-а...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

Потребителски аватар
BOz
Мнения: 1737
Регистриран: 24 сеп 2013 18:06
Репутация: 199
Местоположение: София

Сравнение между разходите за подръжка (обслужване и евентуални ремонти) на 3 модела Toyota.

Мнениеот BOz » 30 ное 2017 12:26

slowtraveler написа:Източник А за пестене в интериора - не останах такова впечатление от LS-а...

За сега имах възможност да влезна и разгледам интериора на А8-цата само на изложението. Не съм се возил още на такава А8-ца, ама чисто интериорно Лексъса изглежда като 3 поколения назад от към изработка, дизайн и как изглеждат нещата. Лексъса въобще не е в тази категория и лично за мен въобще не може да ги сравняваш, освен ако производителя от Лексъс не каже, че може. tooth.gif
Разход на хибрид-> Изображение
Разход на дизелов автоматик -> Изображение

Matematiks
Мнения: 86
Регистриран: 09 окт 2015 13:01
Репутация: 1
Местоположение: София

Сравнение между разходите за подръжка (обслужване и евентуални ремонти) на 3 модела Toyota.

Мнениеот Matematiks » 30 ное 2017 12:29

BOz написа: интериорно Лексъса изглежда като 3 поколения назад от към изработка, дизайн и как изглеждат нещата. Лексъса въобще не е в тази категория


Точно това имам предвид :whistle:


Върни се в “Общи технически въпроси”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта