Страница 1 от 3

Ремонт или скрап ?

Публикувано на: 03 Яну 2018 18:24
от patilan
Здравейте

След изключително безпроблемни 6 години с Корола 1.6. бензин, 2004, ми се струпаха куп рмеонти - съединител, предни амортосьори и радиатор.
Всичко на всичко 1500 лв.
Този модел в добро състояние струва около 5000 лв.

Въпросът ми е дали има смисъл да се оправя, или да я продавам за частти ?
Нивото е Sol, т.е. е с повече екстри, а за колата съм бил съвестен и съм я обслужвал редовно. Ремонти не са ми се налагали, освен заварка на ауспуха.

Мерси

Ремонт или скрап ?

Публикувано на: 03 Яну 2018 19:42
от gena_bs
1500 със смяната или само частите? Не съм запознат с конкретните цени, но ми се вижда прекалено скъпичко.
Всичко, което си изброил, без радиатора си е консуматив. Ако купе, двигател и т.н. са в добро състояние, според мен си струва ремонта.
За начало потърси алтернативи за частите в нета.
Успех!

Ремонт или скрап ?

Публикувано на: 03 Яну 2018 19:57
от Kiki
patilan написа: съединител, предни амортосьори и радиатор.
Всичко на всичко 1500 лв.
Кой ти каза, че тези части струват 1500 лв.?

Ремонт или скрап ?

Публикувано на: 03 Яну 2018 20:18
от dokkito
Читави амортисъори с маншони и прахозащитната подложка между тампона и макферсона са около 150 лева. Хубав съединител е около 200 лева. Радиятора едва ли ще е повече от 200 лева.
И 400 да дадеш за механик пак няма стигнеш 1500 лева

Ремонт или скрап ?

Публикувано на: 03 Яну 2018 20:20
от patilan
Части + труд = 1500 лв грубо.
В сервиз Пит стоп ауто.
Утре ще видя извадката, че мисля имаше и някои по-малки неща за оправяне....

Ремонт или скрап ?

Публикувано на: 03 Яну 2018 20:29
от urb
Ами смени сервиза :)
Това е не - повече от 1000 лева. А и шест години си карал без нищо да сменяш. Направо си късметлия. И от първия ремонт се отчайваш .

Ремонт или скрап ?

Публикувано на: 03 Яну 2018 20:34
от patilan
Разбивката е прикачена...
Но както и да е, ще ремонтирам и продавам ....

Ремонт или скрап ?

Публикувано на: 03 Яну 2018 20:40
от urb
Не че нещо, ама да нацелиш пак кола дето за шест години ще има нужда само от една заварка е поднулев. Освен нова от магазина , но и там има проблеми някой път.
Четири часа за смяна на радиатор worthy.gif . Аз пред гаража си ще го сменя за 15 минути. Ама аз не съм монтьор, а просТ инженер.

Ремонт или скрап ?

Публикувано на: 03 Яну 2018 20:51
от patilan
Еми сега не искам да цепя стотинките, по скоро въпросът ми беше дали има фианннсов смисъл в ремонта. ...
та ще ремонтирам и ще продавам ... очаквайте светлосиня Корола в мобилето от Март месец ....

Ремонт или скрап ?

Публикувано на: 03 Яну 2018 21:14
от YoKK
А ако ще я продаваш, защо ти е да я ремонтираш? Смяташ ли, че като вкараш едни грешни 1500лв ще можеш после да я продадеш за толкова, че да си избиеш разходите. Моя съвет е , ако твърдо си решил да я махаш, е да не се вкарваш във филми с ремонти, а да смъкнеш достатъчно от цената и да я дадеш така, нескривайки на бъдещия купувач какво му престои. Дори да не си на "далавера" , ще си спестиш много нерви.

Ремонт или скрап ?

Публикувано на: 03 Яну 2018 21:25
от patilan
YoKK написа: А ако ще я продаваш, защо ти е да я ремонтираш? Смяташ ли, че като вкараш едни грешни 1500лв ще можеш после да я продадеш за толкова, че да си избиеш разходите. Моя съвет е , ако твърдо си решил да я махаш, е да не се вкарваш във филми с ремонти, а да смъкнеш достатъчно от цената и да я дадеш така, нескривайки на бъдещия купувач какво му престои. Дори да не си на "далавера" , ще си спестиш много нерви.
Ами точно това не знам - дали има пазар за коли в това състояние ?

Ремонт или скрап ?

Публикувано на: 03 Яну 2018 21:41
от dokkito
Винаги има пазар за колите. Важно е човек да бъде искрен с човека от другата страна.

Ремонт или скрап ?

Публикувано на: 03 Яну 2018 21:55
от Kiki
patilan написа:
Ами точно това не знам - дали има пазар за коли в това състояние ?
Колега, ако не ти омръзнала тази кола, смени сервиза и си я оправи за не повече от 900-1000 лв.
Как може за тези части да ти искат 17 часа и 467лв за труд.
Биалетка 1 час, аксесоарен ремък още един час, съединител 8 часа, радиатор 4 часа worthy.gif bash.gif
Преди няколко дена предна биалетка ми я смениха за 10 минути.
Значи в този сервиз един техник за два дена изкарва почти 1000 лв. wacko.gif

Ремонт или скрап ?

Публикувано на: 03 Яну 2018 21:57
от patilan
Kiki написа:
patilan написа:
Ами точно това не знам - дали има пазар за коли в това състояние ?
Колега, ако не ти омръзнала тази кола, вземи смени сервиза и се я оправи за не повече от 800-900 лв.
Как може за тези части да ти искат 17 часа и 467лв за труд.
Биалетка 1 час, аксесоарен ремък още един час, съединител 8 часа, радиатор 4 часа worthy.gif bash.gif

Ами препоръчай някой сервиз, по възможност в южна София ...
Аз от този съм доволен общо взето, но не бях правил нищо по-сериозно до сега.

Ремонт или скрап ?

Публикувано на: 03 Яну 2018 22:11
от Kiki
В южната част на София не мога да ти препоръчам сервиз, но в северната мога.
В този сервиз в който ходиш са добри, но с часовете за труд май не са добри. :)