Страница 1 от 2

тоуота mr2 1987

Публикувано на: 04 Окт 2007 13:54
от sz00
привет на всички! имам 2 тъпи въпроса за "машината" си, но незнам къде попитам, та за това пиша тук...:
1- отказа ми интервала на чистачките unsure.gif , гледах в manuala но не намерих никъде кое е релето.... има ли някой престава каде се намира релето или от какво друго може да е?(другите две степени работят)
2- имате ли престава какъв в номера на боята(оригиналната) на toyata mr2 1987 сребриста е, но ми трябва номера или ако не знаете -къде мога да го намеря някъде по купето(оглеждах я, но не успях да го открия)...

Публикувано на: 04 Окт 2007 13:57
от b_d
1. имах същия проблем и като смених моторчето се оправи. При теб обаче може да е от друго.

2. Трябва да има една табелка с номер на шаси и разни други цифрички. Там са и кодовете на боята. На моята (АЕ86) тази табелка се намира точно над двигателя.

Публикувано на: 04 Окт 2007 14:05
от sz00
wow не очаквах такъв бърз отговор - мерси много :thumbsup: , но за чистачките не ми се сменя цялото моторче.... тъй като другите степени бачкат и ме съмнява да е от него.... но мерси отново за отговорчетата smile.gif

Публикувано на: 04 Окт 2007 14:08
от sz00
а относно номера на боята наистина има някаква табелка, но е избеляла и нищо не може да се разчете.... твоята същия модел ли е(мр2 1987 сребриста)?

Публикувано на: 04 Окт 2007 14:34
от b_d
не - имам Корола, а не МР2. По принцип ако си от София, може да ти потърся моторче само за проба - поне да знаеш дали там е проблемчето.

Публикувано на: 05 Окт 2007 12:01
от NIK_4E
Как са ти скоростите, имаш ли някакви проблеми с 5та ?

Публикувано на: 05 Окт 2007 18:02
от sz00
какъв проблем с петата? забелязах нещо : като включа на 5-та и като дам газ лоста се измества малко назад и като отпусна газта пак си отива на същото положение..... но нз това проблем ли е...? и нещо друго: като стигне около 6000 оборота започва да прекъсва някакси.... знаете ли от какво може да е това ? Иначе си пали веднага нито гасне набира мноооого добре, но не може да се изреже до край... може те ли да помогнете..???

Публикувано на: 05 Окт 2007 22:48
от diver
sz00 написа:какъв проблем с петата? забелязах нещо : като включа на 5-та и като дам газ лоста се измества малко назад и като отпусна газта пак си отива на същото положение..... но нз това проблем ли е...? и нещо друго: като стигне около 6000 оборота започва да прекъсва някакси.... знаете ли от какво може да е това ? Иначе си пали веднага нито гасне набира мноооого добре, но не може да се изреже до край... може те ли да помогнете..???
вероятно смяна тампони на мотора ще свърши работа;)

Публикувано на: 05 Окт 2007 23:33
от ugabuga
smeni sveshti, kabeli, filtri, vkluchitelno i goriven filtar, proveri i filtera na pompata v rezervara, vij za greshki v komputara, zanesi injectorite na produhvane/ultrazvuk.

sled tva ne vijdam kav moje da e problema osven elektricheski

Публикувано на: 06 Окт 2007 09:02
от NIK_4E
sz00 написа:какъв проблем с петата? забелязах нещо : като включа на 5-та и като дам газ лоста се измества малко назад и като отпусна газта пак си отива на същото положение..... но нз това проблем ли е...? и нещо друго: като стигне около 6000 оборота започва да прекъсва някакси.... знаете ли от какво може да е това ? Иначе си пали веднага нито гасне набира мноооого добре, но не може да се изреже до край... може те ли да помогнете..???
Моята 5та изключва като подам газ mad.gif
Някой незнае ли някаде скоростна кутия, може и със счупен корпус от АЕ82;АW11;AE92 :help:

Публикувано на: 06 Окт 2007 23:53
от sz00
ОК мерси много за отговорчетата... гледах свещите и са може би доста стари защото отстрани дори са поръждясали, но пък иначе полюсите си бяха червени като "киримиди"...., но ще ги сменя... може и това да е .... благодаря за помощта отново :thumbsup:

Публикувано на: 07 Ное 2007 10:11
от kompressor
Пичове спокойно, и на мен не ми работи интервала на чистачките и лоста на 5-та мърда като подам газ :). Това за чистачките е вероятно от релето, не съм го търсил, обаче, долу в ляво под волана има релета, може да е някое от тях. Каруцата е много здрава, обаче като 20 годишна кола и е позволено поне толкова проблеми да има. Бих ви препоръчал да внимавате за : механизма на фаровете (смажете ги и двата добре, както може и моторчетата), ако имате проблем с повдигането на фаровете проверете бушона (сега не помня кой точно беше, явно от голямата консумация и влагата се скапва тъй като често му слагат някакъв с по малък ампераж), задължително проверете радиатора за ръжда и течове, както и тръбите за парното които са точно пред резервоара, ключа за фаровете (може да предизвиква странни звуци в релето, или да гасне осветлението на арматурното табло) задните супорти (хубаво е да се смаже и да се раздвижи добре целия механизъм на ръчната спирачка) зъбчатките на ел.стъклата са пластмасови, внимавайте! (ако имате желание да ги направите вечни - свалете ги и поръчайте алуминиеви) и общо взето това с дреболиите. За проблема с лоста на 5-та - много информация има в нета, не съм твърде сигурен, но мисля че за лагер?!? или ос се говореше някаква, а може и тампони на двигателя да се окаже (ще отварям скоростна кутия скоро, имам огромен теч от семерините, ще видя какъв е проблема и ще пиша тук). Ако има капчици вода от вътрешната страна на предното стъкло това е конденз от тавана - не събаряйте стълкото или люка. Ако сте решили да правите промени по двигателя - сменете въздушния филтър с спортен, налейте хубаво масло, ползвайте само антифриз, зареждайте качествен бензин и ще се учудите колко добре ви върви бабичката - японците са си свършили добре работата, и ако не смятате да си съсипете иначе бронирания 4AGE, ще ви служи дълго и безотказно с предостатъчната му мощност дадена от Тойота!

Публикувано на: 07 Ное 2007 22:15
от agent dust
лоста мърда най-вероятно от аксиален кагер, а скоростта изключва защото са се износили кученцата - едни малки пружинки, които щракват и не позволяват да излезе зъбчатката. всичко това се ремонтира без проблем

Публикувано на: 07 Ное 2007 22:53
от ugabuga
samo antifriz ne se izpolzva normalno. 50/50 se pravi s voda. vodata ohlajda po-dobre ot antifriza

Публикувано на: 07 Ное 2007 23:07
от agent dust
мъ антифриза щади водната помпа и е лек срещу ръждата. само месец да покараш 4АГЕ с чиста водичка и после ще видиш що ръжда излиза