тоуота mr2 1987

Модератори: zi_zi_top, Akima, slowtraveler, TATI, мехаННика, Georgimitrovich

Потребителски аватар
LEXUS
Мнения: 3225
Регистриран: 01 апр 2005 02:06
Репутация: 15
Местоположение: София

Мнениеот LEXUS » 08 ное 2007 05:15

Лостът не мърда от никакъв лагер,конструктивно си е така.Мърдането при подаване на газ е милиметри и не разбирам защо си въобразявате че имате проблеми с Тойотите,то верно че нищо не се чупи по тях,но вече защо лостът мърда леко назад при подаване на газ на 5-та и защо се връща леко при пускане на газта,е айде стига,от скука вече сами се чудите какво да си измислите.Върви ли колата на 5-та,влиза ли 5-та с докосване и леко,няма шум от скоростната кутия,няма заяждане,няма излизане на скорости,няма тракане,притракване,какъв е проблемът тогава?!Ако искате пробвайте и сменете лагер,магер,багер ,каквото решите и след това ще видите ,че не е било от него и ще е по същия начин,нямате никаква повреда,скоростните кутии са перфектни.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Потребителски аватар
NIK_4E
Мнения: 73
Регистриран: 16 май 2006 17:10
Репутация: 0
Местоположение: СЛИВЕН

Мнениеот NIK_4E » 08 ное 2007 09:27

LEXUS написа:Лостът не мърда от никакъв лагер,конструктивно си е така.Мърдането при подаване на газ е милиметри и не разбирам защо си въобразявате че имате проблеми с Тойотите,то верно че нищо не се чупи по тях,но вече защо лостът мърда леко назад при подаване на газ на 5-та и защо се връща леко при пускане на газта,е айде стига,от скука вече сами се чудите какво да си измислите.Върви ли колата на 5-та,влиза ли 5-та с докосване и леко,няма шум от скоростната кутия,няма заяждане,няма излизане на скорости,няма тракане,притракване,какъв е проблемът тогава?!Ако искате пробвайте и сменете лагер,магер,багер ,каквото решите и след това ще видите ,че не е било от него и ще е по същия начин,нямате никаква повреда,скоростните кутии са перфектни.


Моята пета вече е неизползваема :censored: колкото и да държа лоста е невъзможно да се кара, при всяко помръдване на педала на газта излиза, пробвах и смених фиксаторите (кученцата) и зегерките които ги държат с чисто нови и ефекта е никъкъв, четвърта също излиза при по-рязко подаване на газ, ако несе държи лоста :censored:
Иначе шумове няма, нетече масло, скоростите влизат с два пръста.
Общо взето кръв и урина добре но пациента умря sad.gif

agent dust
Мнения: 2236
Регистриран: 15 авг 2005 23:26
Репутация: 0
Местоположение: София

Мнениеот agent dust » 08 ное 2007 20:51

ми от каране без добре легнали зъбчатки те натоварват и се износват неравномерно.

п.п. лостът не трябва да мърда при изправна кутия, без значение дали е тойота или не. не става дума за потрепване на лоста, а за мърдане, има голяма разлика. мойта е 84г - лоста не мърда наникъде
status: за БАН

Потребителски аватар
LEXUS
Мнения: 3225
Регистриран: 01 апр 2005 02:06
Репутация: 15
Местоположение: София

Мнениеот LEXUS » 08 ное 2007 22:47

nik 4e,твойта ск.кутия определено не е в ред.Маггкрабар прав си в уточнението си. :thumbsup:
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

kompressor
Мнения: 9
Регистриран: 05 ное 2007 14:40
Репутация: 0

Мнениеот kompressor » 09 ное 2007 11:27

В AW11 се използват две трансмисии - С50 за по-старите, С52 за по-новите. Всички AW11 с 4A-GZE (заводския суперчарджет 4A-GE), са с Т-52 трансмисии, а има и такива които са монтирани на по-късните атмосферни двигатели. Освен всичко, ако нямате пълната история на автомобила си няма как да знаете какво е подменяно по него и какво - не....

kompressor
Мнения: 9
Регистриран: 05 ное 2007 14:40
Репутация: 0

Мнениеот kompressor » 26 фев 2008 14:47

Наскоро си реших странния проблем с фаровете - светят и се вдигат когато си поискат. Навсякъде даваха акъл за релета и бушони, а се оказа от ключа...презапоих буксата за платката най-отзад, една писта беше изтъняла (някак си) - пуснах един мост и всичко се оправи! Предполам че може да помогне и при королите, ключа трябва да е на същия принцип.

niki0404
Мнения: 1
Регистриран: 12 фев 2017 18:34
Репутация: 0
Местоположение: Враца

тоуота mr2 1987

Мнениеот niki0404 » 18 дек 2017 12:51

Въпроса с изключването на 5 та предавка се решава с подмяна на муфа и зъбно колело на 5 та скорост. Може да се направи и без сваляне на кутията.

ufer
Мнения: 257
Регистриран: 12 ное 2010 10:35
Репутация: 12
Местоположение: Бургас

тоуота mr2 1987

Мнениеот ufer » 18 дек 2017 17:12

niki0404 написа:Източник Въпроса с изключването на 5 та предавка се решава с подмяна на муфа и зъбно колело на 5 та скорост. Може да се направи и без сваляне на кутията.


Точно така! Аз смених 5-та заедно със съпътстващите я детайли и вече няма излизане и мърдане на лоста. Това последното е само знак, че износването на зъбите доближава фаталната граница. Само частите излязоха към 1000 лв. Нищо, че проблемът е коментиран през 2007 - 2008, той е вечен тойотски номер...


Върни се в “Общи технически въпроси”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта