Kaрина Е - проблем със хидравликата на волана

El Camino

Kaрина Е - проблем със хидравликата на волана

Мнение от El Camino » 13 Май 2005 09:50

Тойота тима в Германия ще се разширява. Едно приятелче (работещ за Мерцедес) го разубедих от Мерцедес и ще си взима Каринка като моята. Само дето е комби и е с 1.6 99 коня двигател.

Днес или утре ще я плаща, но има един проблем, дето го притеснява. Хидравликата на волана от страната на кутията изпуска масло и то според него от гумените маншони някъде. Помпата била добре.
Имал ли е някой такъв проблем и кое трябва да се смени в най - лошия за него случай - кормилната кутия?
В самата смяна има ли нещо специфично също?

На собственичката са и казали в сервиза на Тойота 1000 евро за ремонта, а проблема бил "сервоуправлението". Ма те са си такива:).

El Camino

Мнение от El Camino » 13 Май 2005 12:45

Проблема се локализира!
Става въпрос за Карина английско изпълнение със кормилна щанга на ЦФ. ЦФ (сепелин фридрихсхафен или нещо подобно) захванват БМВ и Мерцедес със примерно задни мостове, дифове и прочие боклуци. По статистиката на ТЮФ например, 100%товия проблем на 7миците БМВ са точно задния мост, а както са известни БМВ дифовете ги сменят по - често от свещите. Специално за проблема с корм. щанги на тойота от ЦФ признали, че имало конструкционна грешка, която обаче нямало смисъл да се поправя, щото модела не се произвежда.
Защо им е било на Тойота да се хващат с тия манафи??!? mad.gif акво са спестили баси...

Та проблема - за разлика от японските кормилни щанги, европейските са ЗАВАРЯВАНИ. Демек няма как да се сменят упътненията дето изпускат и се купува цялата щанга. Уплътненията като протекат, помпата остава без масло и по някое време неочаквано се заварява.

Най - добрата алтернатива е японска корм. рейка, но тогава трябва и носачите да се сменяват.

Някой все пак имал ли е такъв проблем вече?

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 171 госта