Какво е това резервоарче?

Caesar
Мнения: 169
Регистриран на: 06 Апр 2005 08:10
Местоположение: София

Какво е това резервоарче?

Мнение от Caesar » 14 Май 2005 20:11

От месец имам Карина Е 1.6, английска сглобка 1994год. С риск да стана досаден с моите вапроси искам да попитам знаещите: Какво е това резервоарче, което е до резервоарчето със спирачна течност и какво има в него, защото нивото ми е на MIN и трябва да долея течност.
10x

Аватар
Japanese_fever
Мнения: 9475
Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
Местоположение: Touge, Japan
Автомобил: 2014 Toyota Zelas
Получена  благодарност: 1 път

Re: Какво е това резервоарче?

Мнение от Japanese_fever » 15 Май 2005 06:09

Caesar написа:От месец имам Карина Е 1.6, английска сглобка 1994год. С риск да стана досаден с моите вапроси искам да попитам знаещите: Какво е това резервоарче, което е до резервоарчето със спирачна течност и какво има в него, защото нивото ми е на MIN и трябва да долея течност.
10x
Moje da ti e za suedinitelq(ambriqhja, clutcher), ako ti e hidravli4en!
Ako rezervoar4eto e mnogo malko s plasmasov poplavuk vutre, po4ti 100% tova ti e za suedinitelq. Sipva se spira4na te4nost do max. i tova e.
Za Honda preporu4vat DOT3 i DOT4 za Toyota v Europa ne znam, no e spira4na te4nost vaprosa e kakva to4no!
I na men to4no dnes go proverih mi e na MIN.?!? sad.gif , a go dolivah predi 4-5 meseca?!? Dali ne mi te4e nqkude i suedinitelq sega ne mi e kakto predi mad.gif
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed

България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!

Аватар
punkara
Мнения: 1505
Регистриран на: 12 Сеп 2004 13:23
Местоположение: KP60/MA61

Re: Какво е това резервоарче?

Мнение от punkara » 15 Май 2005 14:57

Caesar написа:От месец имам Карина Е 1.6, английска сглобка 1994год. С риск да стана досаден с моите вапроси искам да попитам знаещите: Какво е това резервоарче, което е до резервоарчето със спирачна течност и какво има в него, защото нивото ми е на MIN и трябва да долея течност.
10x
tova ti e glavnata pompa na suedinitelya, slozi spirachna technost v nego, tip DOT4 ili 4.1. ako pak pochne da ti namalyava nivoto, viz da ne teche otdolu deto e samiyat pedal, ako yam e navlazneno, znachi tryabva da smenish pompata, ako vsichko e nared, proveri vtorichnata pompa na samata skorostna kutiya, i smeni neya.
smile.gif

Гост

Мнение от Гост » 15 Май 2005 20:36

Smianata na glavnata pompa na saedinitelia skapa li e i trudno li se smenia? Az imam sashtia problem ohmy.gif

jamie
Мнения: 2495
Регистриран на: 11 Сеп 2004 10:02
Местоположение: U S A

Мнение от jamie » 16 Май 2005 10:54

Anonymous написа:Smianata na glavnata pompa na saedinitelia skapa li e i trudno li se smenia? Az imam sashtia problem ohmy.gif
Не я сменяй а ремонтирай - става на някои модели без сваляне на цялата помпа от колата (но се завираш като йога), за Корола цената на ремонтния комплект е 15 лв (неоригинал) до 45 - оригинал (от стария цилиндър остава само корпуса).

Аватар
punkara
Мнения: 1505
Регистриран на: 12 Сеп 2004 13:23
Местоположение: KP60/MA61

Мнение от punkara » 16 Май 2005 13:54

Anonymous написа:Smianata na glavnata pompa na saedinitelia skapa li e i trudno li se smenia? Az imam sashtia problem ohmy.gif
ami pompata se maha mnogo lesno! sled kato e mahnata, moje da se remontira, kakto kazva jamie, shtom komplekta e tolkova evtin, i posle ya slagash, pravish edno obezvuzdushavane, i si karash.
smile.gif

Гост

Мнение от Гост » 16 Май 2005 22:51

A moje li zaradi tazi pompa saedinitelia da e "po-tejak", v smisal da se iziskva poveche sila na kraka za da se natisne?

Гост

Мнение от Гост » 16 Май 2005 22:53

A moje li zaradi tazi pompa saedinitelia da e "po-tejak", v smisal da se iziskva poveche sila na kraka za da se natisne?

b_d

Мнение от b_d » 17 Май 2005 09:25

Anonymous написа:A moje li zaradi tazi pompa saedinitelia da e "po-tejak", v smisal da se iziskva poveche sila na kraka za da se natisne?
Едва ли - освен ако буталцето не се движи добре поради някаква причина. Аз направих ремонт на моята и на горното, и на долното цилиндърче. Става лесно и бързо - само преди да отвориш горе - източи течността отдолу - да не стане мръсотийка :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

Аватар
Japanese_fever
Мнения: 9475
Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
Местоположение: Touge, Japan
Автомобил: 2014 Toyota Zelas
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Japanese_fever » 18 Май 2005 06:17

bad_dog написа:Едва ли - освен ако буталцето не се движи добре поради някаква причина. Аз направих ремонт на моята и на горното, и на долното цилиндърче. Става лесно и бързо - само преди да отвориш горе - източи течността отдолу - да не стане мръсотийка :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
Az dolqh onzi den te4nost v moq ssuedinitel. Mnogo malko mi be6e padnalo nivoto, no be6e pod MIN i sega suedinitelq mi zacepva po-nagore!
Vuprosa e za6to te4nostta namalqva kato ne zabelqzvam te4ove nikyde okolo puti6tata m/u gorniq i dolniq cilindur, s tazi razlika, 4e dolu mnogo mi e rajdqsal ne znam kak se kazava, kojuha ili tam onova deto e m/u DVG-to i skorostnata kutiq i e uplatneno s gumen man6on?!? sad.gif
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed

България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: dobri.ivanov и 70 госта