Куп въпроси за инжектори...

Гост

Куп въпроси за инжектори...

Мнение от Гост » 16 Юни 2005 09:47

... Здравейте, нещо немога да се логна ама съм си Райдъра smile.gif .... с таа мойта карина си загубих съня.
Ситуацията е следната: Когато колата загрее силно инжектора на втори цилиндър престава да работи. Интересното е, че това е свързано с повишаването на съпротивлението на електромагнитния и клапан от около 16 до около 19 ома. Като се охлади /пробвах го дори със шише студена вода smile.gif / всичко е ОК.
Нещата вървят на смяна на дюзата. ...
Благодар ение на Джейми worthy.gif открих дюзи втора употреба на сносна цена. И от тука възникват въпросите....1. Видях, че цялата рейка се държи на 3 болтчета М6, ако ги развия вероятно ще излезе цялата барабар с дюзите...въпроса е дали има някакви уплътнения, които трябва да сменя при разглабянето и как да сваля дюзите от рейката??
2. Тъй като моята карина е английска, 96-та година, и е със системата за работа с обеднена смес и дюзите са направо на главата, не в колектора, а донора е Селика, 91-ва година има вероятност дюзите да са различни. Има ли някакъв номер, обозначение или друг начин по който да сравня дюзите.
3. Ако няма номер и сложа дюза с различен дебит например, какви негативни последствия може да има това?

jamie
Мнения: 2495
Регистриран на: 11 Сеп 2004 10:02
Местоположение: U S A

Мнение от jamie » 16 Юни 2005 11:13

Накратко - и двата двигателя са 4АФЕ и 99% дюзите са еднакви (леан бърн-а вероятно има разлики в ЕКУ-то и управлението по-скоро). Можеш да сравниш дюзите от двете коли - на тях има отпечатано и номерче. Ако са еднакви - няма какво да мислиш - сменяш само дефектната. Ако не - сменяш и 4-те и си свиркаш - а 3-те са ти резервни (всичко става, знае ли човек).
Да, махаш болтчетата и сваляш цялата рейка. Огледай за уплътнения към главата/колектора (мисля че са към главата направо) там където влизат инжекторите. Отделно има О-рингчета на инжекторите към рейката - инжекторите се вадят внимателни на ръка просто, не е нужен инструмент. Ако не са втвърдени/напукани гумичките - карай с тях. Ако не - комплект гумички от ТМ АУТО и си нов :-)
След монтажа гледай внимателно там където са гумените пръстенчета дали избива гориво - ако не - готов си.

ПП: Не виждам причина също да не сложиш цялата рейка от Селиката - барабар с регулатор и инжектори.

Гост

Мнение от Гост » 16 Юни 2005 11:20

worthy.gif worthy.gif ше имам много да drunk.gif

jamie
Мнения: 2495
Регистриран на: 11 Сеп 2004 10:02
Местоположение: U S A

Мнение от jamie » 16 Юни 2005 11:23

Имам молба - не изхвърляй дори повредения инжектор и напиши тука номерчетата от инжекторите :-)
Когато стане ремонта де.

Гост

Мнение от Гост » 16 Юни 2005 15:20

ааа как ше го изхвърля бе, аз още от москвето имам части, дето се разделих с него преди 8 години wink.gif
ше пиша номерата, само да ги открия

Гост

Мнение от Гост » 20 Юни 2005 17:45

Здравейте, значи инжекторите от селиката не станаха. Цялата рейка е различна и дължината им е различна и ...въобще не стават. З ащастие моите имаат аналог Бош и съм си заръчал един за 212 лева и утре ше ида да си го взема.
Селиката е яко изплескана отпред в ляво. Джейми, питах за блока, каза че сичко продава и да му се обадиш да се разберете...

b_d

Мнение от b_d » 21 Юни 2005 08:41

Да не е една оранжева в Дружба?

Гост

Мнение от Гост » 21 Юни 2005 09:07

bad_dog написа:Да не е една оранжева в Дружба?
да, ама по-скоро е червена rolleyes.gif

b_d

Мнение от b_d » 21 Юни 2005 09:13

Наживо е червена - на снимките оранжева. Така вече има консенсус. Уви няма документи за блока sad.gif

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 180 госта