ПРОБЛЕМ СЪС СЪЕДИНИТЕЛ НА ТОЙОТА АВЕНСИС D4D

Модератори: zi_zi_top, Uncle Dido, Akima, slowtraveler, TATI, мехаННика, Georgimitrovich

Потребителски аватар
stensy
Мнения: 58
Регистриран: 29 ное 2007 17:26
Репутация: 0
Местоположение: Plovdiv

ПРОБЛЕМ СЪС СЪЕДИНИТЕЛ НА ТОЙОТА АВЕНСИС D4D

Мнениеот stensy » 26 яну 2008 18:02

Колеги имам Тойота Авенсис 2000 г. декември, D4D мотор, 2 -ка дизел, 110 коня, CDT220L-AEMNYW (1CDFTV ) SED TERRA MTM LHD DCR. Нещо ми трака от към съединителя отдолу (като се натисне съединителя и си променя звука - по принцип е едно метално чукане или тракане). Бях в сервиза на Тойота и там ми казаха, че е за ремонт и цената му е около 850 лв. (влучва притискателен диск, феродов диск, вилката и още дребни неща доставка от Япония) и за работа около 250 лв. Искам да Ви попитам възможно ли е като се отвори и да се види, че само лагера или единия диск е за смяна да се сменят или трябва задължително да се сменят всички части наведнъж. От този сайт http://www.detali.ru/cat/oem_to.asp си намерих снимка на съединителя и се чудя дали и аз имам такам демпферен маховик за какъвто говорите в няколко теми в сайта за по 2000 лв. или става въпрос за друг модел. Все си мисля, че иначе в сервиза на Тойота щяха да ми кажат ако е толкова скъп! Някой ако знае някаква особеност за моя модел ще съм му благодарен ако сподели. Успех на всички които имат TOYOTA!!!
:thumbsup:
Нямате нужните права за да преглеждате прикачените към това мнение файлове.

Потребителски аватар
Bass_Man
Мнения: 5511
Регистриран: 15 сеп 2007 20:38
Репутация: 18
Местоположение: София

Мнениеот Bass_Man » 26 яну 2008 18:30

Не знам какво може да ти трака и не знам какво може да ти е на вилката !
Обаче ми се струва , че феродо с притискалтел и лагер за тая кола да струва 1000 лв. е малко немислимо . Според мене нещо много те омайват !!!!!

Потребителски аватар
stensy
Мнения: 58
Регистриран: 29 ное 2007 17:26
Репутация: 0
Местоположение: Plovdiv

Мнениеот stensy » 26 яну 2008 19:35

Искаш да кажеш, че е много скъпо това. Така ли?

Boris71
Мнения: 23
Регистриран: 09 яну 2008 20:27
Репутация: 0
Местоположение: Варна

Мнениеот Boris71 » 26 яну 2008 20:48

Ако чуваш металическо чукане при празен ход,а при увеличаване на оборотите(1400) той изчезва това е сигурен знак че ти е заминал демферния маховик.Комплект съединител+притискателен диск+лагер=480 лв.Смяна 100лв.Нов маховик 2400 лв.смяна на същия+съединител+доливане на масло в скоростната кутия 150 лв.Времетраене 1 ден .Това е при моя майстор във ВАРНА.В ТМ ауто са мошенници и ништо не разбират.Успех.

Потребителски аватар
dap
Мнения: 358
Регистриран: 14 дек 2006 09:55
Репутация: 0

Мнениеот dap » 26 яну 2008 22:04

Здравей колега.Аз шреди време сменях съединител, като ми сложиха новия и ми се появи шум подобен на твоя но с тази разлика че изчезваше като се натисне дори и съвсем леко педала.смениха ми го един вид "гаранционно" проблема се оправи.Когато свалиха НОВИЯТ-стар съединител ми казаха че видимо нищо му няма и че проблема може да е в маховика, е ама със смяната с новия го нямам.Така че докато не се свали да се види ...... поздрави и дано да е нещо дребно :thumbsup:

Потребителски аватар
rudolf
Мнения: 4497
Регистриран: 21 ное 2007 02:15
Репутация: 0
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот rudolf » 26 яну 2008 22:44

по принцип не разбирам,и исказвам лаишко мнение:

само лагерчето в повечето случей завива когато натиснеш съединителя..

бе въпроса ми може да е тъп,,ама каква марка са съединителите на тойота???

защо не запиташ вносител на сакс или реномирана марка съединители?? а иначе разбира се че може да се подмени само увредения детайл,,,но споре дмен ценообразуват по този начин:
1.за да не вдигнеш пара,,,ако са ти казали 400 само за притескателния-а се окаже всичко помазано,,
2.за да не губят време в размисли ,а директно да подменят всичко..
3. май почти всички майстори който искат да държат име---първо подменят всичко-после гледат дали има проблем...нещо като да ги караш да ти подменят уплатнението на водната помпа или само предната част,въпреки че сигурно го има като резервна част и в ръководствата има цяла глава за ремонт и профилактика- най вероятно ще си купиш цяла помпа която и маймина да може да подмени на 3 болчета...и аков се пакима проблем-сервиза не носи вина-а нов детайл е дал дефект.

п.с. ма може и да говоря глупости,,аз по официални сервизи не ходя.

Потребителски аватар
stensy
Мнения: 58
Регистриран: 29 ное 2007 17:26
Репутация: 0
Местоположение: Plovdiv

Мнениеот stensy » 28 яну 2008 22:04

В сряда ми свалят съединителя и ще се види какво е! Някой може ли да ми каже дали имам пружини по феродовия диск или моя модел няма (от снимката не мога да разбера). Майстора ми каза, че ако има пружини се води нормален тип диск, но ако няма май причината ще е демпферния маховик.

Потребителски аватар
stensy
Мнения: 58
Регистриран: 29 ное 2007 17:26
Репутация: 0
Местоположение: Plovdiv

Мнениеот stensy » 31 яну 2008 14:24

Питане към Boris71
Искам да те попитам за демферния маховик на авенсиса ти. Аз също имам това металическо тракане под съединителя, но като го отвориха ми казаха, че нищо му няма на съединителя (само май лагерчето е за смяна) и че проблема е в маховика. Искам да те питам освен чукането имаше ли други симптоми например вдигане на оборотите от 800 до към 950 -1000 при спряла кола или тресене на купето от време на време. Питам те защото майстора казва че е от маховика, но можело да си го карам още така, а аз не искам. Просто искам да съм сигурен че е той, а като го гледам разглобен не може да се чуе това тракане (чува се когато колата работи). Благодаря ако искажеш мнение! Как се чувства колата като смени маховика?

Boris71
Мнения: 23
Регистриран: 09 яну 2008 20:27
Репутация: 0
Местоположение: Варна

Мнениеот Boris71 » 31 яну 2008 21:46

tongue.gif Здравей.Металическото чукане при мен се чуваше в началото само при 800 об/мин.,а по късно започнах да го чувам и при 900 об/мин. ,тоест процесът прогресираше.При мен нямаше тресене на двигателя и вибрации на същия, но във форума прочетох че и това е възможно.Маховик можеш да си намериш стар,но лошото в случая е че не можеш да го провериш преди да го монтираш.Моят много дрънчеше и въпреки това след като го свалиха се опитах да го проверя за мое успокоение как е:както и да го въртях каквото и да проверявах луфтове и шум не установих.Извод - ако купуваш втора употреба не си сигурен какво вземаш това е все едно че играеш на рулетка.Затова ас си поръчах нов и не съжелявам.Колата стана изключително тиха все пак това е TOYOTA.Ако караш така още 3000 км не е проблем, но ако колата ще я караш повече ти гарантирам в най скоро време разбити основни лагери(маховика се дебалансира и довежда до тяхното разбиване) или маховика или парче от него да се разлети по време на движение.Тогава не ми се мисли какво може да стане.Такъв случай има описан във форума.Така че цената от 2400 лв за нов оригинален маховик е нищо в сравнение с евентуалните разходи слид това ако не се смени.Пак повтарям за първи път карам ИСТИНСКА КОЛА.Горд съм че имам TOYOTA AVENSIS. За мен е номер едно :thumbsup:

Потребителски аватар
stensy
Мнения: 58
Регистриран: 29 ное 2007 17:26
Репутация: 0
Местоположение: Plovdiv

Мнениеот stensy » 01 фев 2008 13:29

Благодаря ти за отговора! Смениха ми лагера на съединителя (беше си за смяна), но металическото тракане си остана. Майстора ми каза, че почти сигурно е че е маховика, но да си карам така. Има ли някакъв начин по които да се разбере със сигурност, че проблема е в него. Някъде в форума бях чел че се вдигала колата от едната страна и се завъртала гумата както е на скорост и по този начин се виждало нещо. Ако някои може да каже, ще съм благодарен. Майсторът ми каза "Какво правим ако го сменим и шумът не изчезне". И мене това ме притеснява!!!

guffa
Мнения: 9
Регистриран: 20 апр 2008 17:43
Репутация: 0

Мнениеот guffa » 20 апр 2008 18:30

Здравей, колега
Би ли споделил дали смени маховика и оправиха ли се нещата след това, защото при мен признаците са абсолютно същите и ми казват, че проблема е в маховика, та да знам дали да го сменям
Благодаря предварително!

Потребителски аватар
stensy
Мнения: 58
Регистриран: 29 ное 2007 17:26
Репутация: 0
Местоположение: Plovdiv

Мнениеот stensy » 20 апр 2008 21:54

Ами маховика още не съм го сменил, защото ми обещават че ще ми го докарат по 1300 лв. април месец, ама нещо се излагат и май няма да ги дочакам! Иначе шума се увеличи и доста повече ръмжи като набирам! Надявам се съвсем скоро да се отърва от този проблем! :thumbsup:

Потребителски аватар
stensy
Мнения: 58
Регистриран: 29 ное 2007 17:26
Репутация: 0
Местоположение: Plovdiv

НАЙ НАКРААААААААААААЯЯЯЯЯЯЯ

Мнениеот stensy » 22 май 2008 16:33

Колеги мога да се похваля, че днес ми дойде маховика и съединителя. Поръчах ги по интернет от www.ebay.co.uk и за демферния маховик, притискателния диск, феродовия диск и лагера на съединителя, заедно с доставката от Англия ми излезе 1308 лв. Тук в тая смотана държава само маховика е 1600 или 1800 лв., а съединителя комплект е 550 лв някъде!!!!!! Просто нямам думи! Утре съм си запазил час за майстор и ще ги сменям най накрая! Успех на всички фенове! :thumbsup:

Потребителски аватар
CooLMaX
Мнения: 20
Регистриран: 14 ное 2007 18:45
Репутация: 0
Местоположение: Пловдив

Мнениеот CooLMaX » 22 май 2008 19:12

Браво колега :thumbsup:
Авточасти за Японски Автомобили
GSM 0886622591
skype: coolmax_

Nissan Primera 2.0eGT
ИзображениеИзображение

Потребителски аватар
REX_TAXI
Мнения: 78
Регистриран: 17 ное 2006 20:13
Репутация: 5
Местоположение: Баня

Мнениеот REX_TAXI » 23 май 2008 10:53

Колега да споделиш какво е станало че и аз имах същия проблем с Авенсис същия като твоя и я продадох така. Ходих при доста майстори и най накрая ми казаха че шума е от аксиалния лагер или както там го казват но няма проблем да карам така. След смяната шума изчезва а всъщност лагера си е здрав само дето шуми.
Нямате нужните права за да преглеждате прикачените към това мнение файлове.
TOYOTA Avensis 2.2 D4D
Avensis Verso 2.0 D4D
Paseo 1.5


Върни се в “Общи технически въпроси”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта