Страница 7 от 8

ПРОБЛЕМ СЪС СЪЕДИНИТЕЛ НА ТОЙОТА АВЕНСИС D4D

Публикувано на: 02 Окт 2017 15:29
от biro
Задължително ли се сменя демпферния маховик при износен съединител?

ПРОБЛЕМ СЪС СЪЕДИНИТЕЛ НА ТОЙОТА АВЕНСИС D4D

Публикувано на: 03 Окт 2017 08:43
от KiLLeR
Не е задължително, ако няма признаци все още че сдава багажа. Лошото е, че няма методика която със сигурност да ти каже колко още живот има в него. Но така или иначе ще сваляш всичко т.е. труда си го платил ми ако маховика хвърли кърпа след още 500 1000км? цялата хамалогия пак на ново и 2 3 дни без кола dry.gif това е моята гледна точка.

ПРОБЛЕМ СЪС СЪЕДИНИТЕЛ НА ТОЙОТА АВЕНСИС D4D

Публикувано на: 03 Окт 2017 08:48
от tora
Не е възможно да няма методика за диагностиране.

ПРОБЛЕМ СЪС СЪЕДИНИТЕЛ НА ТОЙОТА АВЕНСИС D4D

Публикувано на: 03 Окт 2017 09:18
от slowtraveler
Има методика - разглобяваш го, измерваш износване, 'омекване' на пружините (дали има свободно достъпна спецификация колко трябва да поддадат при определено усилие - не знам), луфтове... И за да си още по-сигурен - навярно трябва да направиш в специализирана лаборатория дефектоскопия (навярно рентген) на пружинките... За да установиш дали има вътрешна умора и вероятно в близко бъдеще - счупване...
Ама ти ако си разглобил до там, би ли се занимавал с целия този цирк, за да монтираш износен, макар и все още видимо здрав детайл?
Навярно бих измервал износването на маховика, и ако е що годе нормално - то навярно самият демпфер не е видял голям зор, и може да кара още (на свой риск)... Ако е към края на живота - бих го сменил...

А ако е потрошен - то ще се види при разглобяването ...

ПРОБЛЕМ СЪС СЪЕДИНИТЕЛ НА ТОЙОТА АВЕНСИС D4D

Публикувано на: 03 Окт 2017 10:43
от biro
KiLLeR написа: Не е задължително, ако няма признаци все още че сдава багажа. Лошото е, че няма методика която със сигурност да ти каже колко още живот има в него. Но така или иначе ще сваляш всичко т.е. труда си го платил ми ако маховика хвърли кърпа след още 500 1000км? цялата хамалогия пак на ново и 2 3 дни без кола dry.gif това е моята гледна точка.
Трудът за подмяна на съединител с маховик на мен ми излезе 150лв. При положение, че центата на съединител е 400лв, а на целия комплект 1900лв аз бих сменил само съединителя и спестил 1500лв пък ако след 500 или 1000км маховикът има нужда от ремонт ще прежаля още 150лв за труд. Не става на 120-150 000км да се сменя демпфер ако няма проблеми.

ПРОБЛЕМ СЪС СЪЕДИНИТЕЛ НА ТОЙОТА АВЕНСИС D4D

Публикувано на: 03 Окт 2017 13:28
от KiLLeR
Щом ще ти излезе толкова. Аз за себе си калкулирам и времето, което оставам без превозно средство и риска да ме остави на път. Всеки си преценя tongue.gif

ПРОБЛЕМ СЪС СЪЕДИНИТЕЛ НА ТОЙОТА АВЕНСИС D4D

Публикувано на: 03 Окт 2017 13:37
от tora
На някой може да му е интересно, тук има описани различни повреди в съединителя и причини за тях : https://media.repxpert.de/media/lokale_ ... _BGpdf.pdf

ПРОБЛЕМ СЪС СЪЕДИНИТЕЛ НА ТОЙОТА АВЕНСИС D4D

Публикувано на: 27 Авг 2019 18:36
от ivanio
Днес и аз смених съединител с маховик на моя авенсис I D4D. На AISIN 850 лв. + 150 лв. труд = 1000 лв. Неприятно, но за 7 години и над 100 000 км. от мен + поне 300 000 от някой друг ... бих казал НОРМАЛНО.

ПРОБЛЕМ СЪС СЪЕДИНИТЕЛ НА ТОЙОТА АВЕНСИС D4D

Публикувано на: 01 Ное 2019 21:31
от Harienko
айсин за 850лв от къде?

ПРОБЛЕМ СЪС СЪЕДИНИТЕЛ НА ТОЙОТА АВЕНСИС D4D

Публикувано на: 02 Ное 2019 10:27
от Kiki
ivanio написа: 27 Авг 2019 18:36 100 000 км. от мен + поне 300 000 от някой друг ... бих казал НОРМАЛНО.
Няма съединител и маховик, които да изкарат 400 000, освен, ако не се карани само извънградско по магистрала.

ПРОБЛЕМ СЪС СЪЕДИНИТЕЛ НА ТОЙОТА АВЕНСИС D4D

Публикувано на: 05 Фев 2021 10:08
от ivanio
Kiki написа: 02 Ное 2019 10:27
ivanio написа: 27 Авг 2019 18:36 100 000 км. от мен + поне 300 000 от някой друг ... бих казал НОРМАЛНО.
Няма съединител и маховик, които да изкарат 400 000, освен, ако не се карани само извънградско по магистрала.
Възможно е д асъм купил автомобила на реални километри!
Тогава 100000 от мен + 156000 от някой друг :D

ПРОБЛЕМ СЪС СЪЕДИНИТЕЛ НА ТОЙОТА АВЕНСИС D4D

Публикувано на: 05 Фев 2021 10:09
от ivanio
Harienko написа: 01 Ное 2019 21:31 айсин за 850лв от къде?
Мога да питам майстора / в гр. Чирпан / от къде го поръча!

ПРОБЛЕМ СЪС СЪЕДИНИТЕЛ НА ТОЙОТА АВЕНСИС D4D

Публикувано на: 20 Апр 2021 13:07
от Галин Русев
Колеги скоро станах собственик на D4D и сутрин като я запаля се вдига оборотите до 1100 и така докато хубаво загрее може ли някой да каже това нормално ли е за тойота?За първи път карам тойота!

ПРОБЛЕМ СЪС СЪЕДИНИТЕЛ НА ТОЙОТА АВЕНСИС D4D

Публикувано на: 20 Апр 2021 16:50
от veso_hds
За сив D4D е нормално,обаче като загрее хубаво трябва да паднат на около 800.

ПРОБЛЕМ СЪС СЪЕДИНИТЕЛ НА ТОЙОТА АВЕНСИС D4D

Публикувано на: 05 Май 2021 16:23
от Галин Русев
Здравейте колеги!Скоро станах собственик на D4D116 кс,като натисна съеденителя си е доста твърд и сутрин преди да загрее включва малко по трудно,но като загрее е перфектна!Стария собственик ми каза че преди година го е сменял!Та въпроса ми е да се притеснявам ли или не?Благодаря