Инфо за 3S-GE,3S-GTE , изобщо за mr2

Специални проекти и ъпгрейди - AE86. Фотогалерии за фенове, тунинговани модели, рали шампионати, формула
Paradoxusa
Мнения: 4
Регистриран на: 24 Апр 2009 01:05

Инфо за 3S-GE,3S-GTE , изобщо за mr2

Мнение от Paradoxusa » 24 Апр 2009 01:31

Здравейте.
Първо ,нов съм във форума.За това моля да ме извините ако пропускам нещо някъде.
От известно време ,всъщност от няколко дена ,се ровя из нета за малко инфо относно тези двигатели,но намирам много малко инфо.Все още не мога да разбера от къде идва по-малката компресия при турбо мотора от буталата или от главата.Че блока е почти същия е ясно.И гледам ,че тук говорите много ,че най-ефтино излиза направо да си купиш турбо мотора ,а аз четох че такива мотори уж за Европеиския пазар не са пускани.Все още и се обърквам кои модели са със задно и кои с предно? Някои знае ли също на колко К.С. издържа този мотор.Гледам ,че има и по 500к.с такива ,но дали са с втулки или блока издържа.Някаде четох и че при по-новите модели след 97 правят блокат около болтовете от по-издръжлива сплав ,защото на много коли заради голямата копресия блокат се пукал около болтовете.
Благодаря предварително за инфото. :thumbsup:

Аватар
Georgimitrovich
Мнения: 1375
Регистриран на: 08 Апр 2008 00:59
Местоположение: Пловдив

Мнение от Georgimitrovich » 24 Апр 2009 01:52

блоковете са еднакви, различни са главите. МР-2 си е на задно, 3с-ге селиката е на предно, 3с-гте селиката е 4х4. Тези двигатели не са предлагани за американския пазар. В америка се предлагат 1,6 4а-фе и 2,2 5с-фе.
1992 Celica 2,0 GTI cabriolet
1982 Camri GLi (sold)
1997 RAV4
2000 Lexus GS300

Аватар
LordDigital
СупраДжия
Мнения: 3190
Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
Местоположение: Chicag0-Land

Мнение от LordDigital » 24 Апр 2009 08:59

явно си ептен зелен.

четене му е майката и то не къде да е ,а направилното мясо!:

http://www.mr2oc.com

П.С. 90% от SWAP моторите са JDM т.с. идват основно от Морги от япония.
Изображение

Paradoxusa
Мнения: 4
Регистриран на: 24 Апр 2009 01:05

Мнение от Paradoxusa » 24 Апр 2009 18:08

Мерси.:)
Знам ,че четене му е майката ама то в тоя тапия нет пишеш MR2 и ти излизат 10 страници с клипове 10 страници с коли за продан и супер трудно се намира нещо стойностно.
:thumbsup:

bambo
Мнения: 182
Регистриран на: 09 Авг 2005 18:51
Местоположение: Пазарджик
Обратна връзка:

Мнение от bambo » 24 Апр 2009 21:04

Georgimitrovich написа:блоковете са еднакви, различни са главите. МР-2 си е на задно, 3с-ге селиката е на предно, 3с-гте селиката е 4х4. Тези двигатели не са предлагани за американския пазар. В америка се предлагат 1,6 4а-фе и 2,2 5с-фе.
Те тука вече не позна... 3S-GTE на МР2 е САМО за USDM и JDM - демек само за щатите и япония. В европа има МР2 само със 3S-GE (всичкото останало МР2 което е турбо и ляв волан т.е. 3S-GTE е или от USA или swap на мотора)


За колегата дето пита - Лорда ти е дал правилното място за четене. Турбинирането на 3S-GE мотора не си заслужава, защото читаво такова ще ти излезе колкото да си купиш турбо варианта 3S-GTE и то комплект със скорости, електроника и т.н. Дори в българия има достатъчно колеги които имат 3S-GTE за продаване, трябва само да е поогледаш и да видиш коя оферта ще ти пасне :thumbsup: Преди всичко обаче поразгледай американския форум, ориентирай се най-вече в генерациите на моторите gen2, gen3 и т.н.
За последващия тунинг ако си решил - препоръчвам ето това:
http://mrcontrols.com/primers/power.htm

П.С. Ако вече имаш МР-ка или си решил да вземаш - добре дошъл в клуба... кат гледам МР турбо сектата ще стане по-многобройна от АЕ86 манията :whistle:

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5557
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 1 път
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 25 Апр 2009 02:48


Paradoxusa
Мнения: 4
Регистриран на: 24 Апр 2009 01:05

Мнение от Paradoxusa » 26 Апр 2009 18:26

Мерси много на всики за отговорите.Зачел съм се яко във форумите. :thumbsup:
Само не мога да разбера rev2 и rev3 от какво са съкращение. mellow.gif

Аватар
LordDigital
СупраДжия
Мнения: 3190
Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
Местоположение: Chicag0-Land

Мнение от LordDigital » 26 Апр 2009 18:49

Paradoxusa написа:Мерси много на всики за отговорите.Зачел съм се яко във форумите. :thumbsup:
Само не мога да разбера rev2 и rev3 от какво са съкращение. mellow.gif
Тва са различние версии (Revision 1 ,2 ,3) ,маи вървяха от 1 do 5 или от 1 do 3 зависи кои как ги описва.
Изображение

bambo
Мнения: 182
Регистриран на: 09 Авг 2005 18:51
Местоположение: Пазарджик
Обратна връзка:

Мнение от bambo » 26 Апр 2009 20:43

LordDigital написа:
Paradoxusa написа:Мерси много на всики за отговорите.Зачел съм се яко във форумите. :thumbsup:
Само не мога да разбера rev2 и rev3 от какво са съкращение. mellow.gif
Тва са различние версии (Revision 1 ,2 ,3) ,маи вървяха от 1 do 5 или от 1 do 3 зависи кои как ги описва.
От 1 до 5 са ревизиите на купетата на МР2, 2 и 3 са ревизиите на моторите. Ревижън 1 на 3S-GTE май изобщо не е пускан в продажба, или поне не съм го срещал никога досега. Ревижън 2 е със MAF, 470 кубика инжектори и 225 коня. Ревижън 3 е със MAP / MAT, 550 кубика инжектори и 240 коня. Това са разликите.

Paradoxusa
Мнения: 4
Регистриран на: 24 Апр 2009 01:05

Мнение от Paradoxusa » 27 Апр 2009 22:52

:thumbsup:

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 36 госта