Инфо за 3S-GE,3S-GTE , изобщо за mr2
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 24 Апр 2009 01:05
Инфо за 3S-GE,3S-GTE , изобщо за mr2
Здравейте.
Първо ,нов съм във форума.За това моля да ме извините ако пропускам нещо някъде.
От известно време ,всъщност от няколко дена ,се ровя из нета за малко инфо относно тези двигатели,но намирам много малко инфо.Все още не мога да разбера от къде идва по-малката компресия при турбо мотора от буталата или от главата.Че блока е почти същия е ясно.И гледам ,че тук говорите много ,че най-ефтино излиза направо да си купиш турбо мотора ,а аз четох че такива мотори уж за Европеиския пазар не са пускани.Все още и се обърквам кои модели са със задно и кои с предно? Някои знае ли също на колко К.С. издържа този мотор.Гледам ,че има и по 500к.с такива ,но дали са с втулки или блока издържа.Някаде четох и че при по-новите модели след 97 правят блокат около болтовете от по-издръжлива сплав ,защото на много коли заради голямата копресия блокат се пукал около болтовете.
Благодаря предварително за инфото.
Първо ,нов съм във форума.За това моля да ме извините ако пропускам нещо някъде.
От известно време ,всъщност от няколко дена ,се ровя из нета за малко инфо относно тези двигатели,но намирам много малко инфо.Все още не мога да разбера от къде идва по-малката компресия при турбо мотора от буталата или от главата.Че блока е почти същия е ясно.И гледам ,че тук говорите много ,че най-ефтино излиза направо да си купиш турбо мотора ,а аз четох че такива мотори уж за Европеиския пазар не са пускани.Все още и се обърквам кои модели са със задно и кои с предно? Някои знае ли също на колко К.С. издържа този мотор.Гледам ,че има и по 500к.с такива ,но дали са с втулки или блока издържа.Някаде четох и че при по-новите модели след 97 правят блокат около болтовете от по-издръжлива сплав ,защото на много коли заради голямата копресия блокат се пукал около болтовете.
Благодаря предварително за инфото.
- Georgimitrovich
- Мнения: 1375
- Регистриран на: 08 Апр 2008 00:59
- Местоположение: Пловдив
- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
явно си ептен зелен.
четене му е майката и то не къде да е ,а направилното мясо!:
http://www.mr2oc.com
П.С. 90% от SWAP моторите са JDM т.с. идват основно от Морги от япония.
четене му е майката и то не къде да е ,а направилното мясо!:
http://www.mr2oc.com
П.С. 90% от SWAP моторите са JDM т.с. идват основно от Морги от япония.
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 24 Апр 2009 01:05
Те тука вече не позна... 3S-GTE на МР2 е САМО за USDM и JDM - демек само за щатите и япония. В европа има МР2 само със 3S-GE (всичкото останало МР2 което е турбо и ляв волан т.е. 3S-GTE е или от USA или swap на мотора)Georgimitrovich написа:блоковете са еднакви, различни са главите. МР-2 си е на задно, 3с-ге селиката е на предно, 3с-гте селиката е 4х4. Тези двигатели не са предлагани за американския пазар. В америка се предлагат 1,6 4а-фе и 2,2 5с-фе.
За колегата дето пита - Лорда ти е дал правилното място за четене. Турбинирането на 3S-GE мотора не си заслужава, защото читаво такова ще ти излезе колкото да си купиш турбо варианта 3S-GTE и то комплект със скорости, електроника и т.н. Дори в българия има достатъчно колеги които имат 3S-GTE за продаване, трябва само да е поогледаш и да видиш коя оферта ще ти пасне Преди всичко обаче поразгледай американския форум, ориентирай се най-вече в генерациите на моторите gen2, gen3 и т.н.
За последващия тунинг ако си решил - препоръчвам ето това:
http://mrcontrols.com/primers/power.htm
П.С. Ако вече имаш МР-ка или си решил да вземаш - добре дошъл в клуба... кат гледам МР турбо сектата ще стане по-многобройна от АЕ86 манията
- Bass_Man
- Мнения: 5557
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 1 път
Та даже и в продава има два .
http://toyotabg.eu/viewtopic.php?t=973 ... ight=3sgte
http://toyotabg.eu/viewtopic.php?t=951 ... ight=3sgte
http://toyotabg.eu/viewtopic.php?t=973 ... ight=3sgte
http://toyotabg.eu/viewtopic.php?t=951 ... ight=3sgte
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 24 Апр 2009 01:05
- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
От 1 до 5 са ревизиите на купетата на МР2, 2 и 3 са ревизиите на моторите. Ревижън 1 на 3S-GTE май изобщо не е пускан в продажба, или поне не съм го срещал никога досега. Ревижън 2 е със MAF, 470 кубика инжектори и 225 коня. Ревижън 3 е със MAP / MAT, 550 кубика инжектори и 240 коня. Това са разликите.LordDigital написа:Тва са различние версии (Revision 1 ,2 ,3) ,маи вървяха от 1 do 5 или от 1 do 3 зависи кои как ги описва.Paradoxusa написа:Мерси много на всики за отговорите.Зачел съм се яко във форумите.
Само не мога да разбера rev2 и rev3 от какво са съкращение.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 36 госта