SEMI Tuning

Специални проекти и ъпгрейди - AE86. Фотогалерии за фенове, тунинговани модели, рали шампионати, формула
diver
Мнения: 3528
Регистриран на: 18 Авг 2007 10:35
Местоположение: София

Мнение от diver » 30 Апр 2009 21:03

Bass_Man написа:
diver написа:
Това не го разбрах. ..........
Еми като не можеш да го разбереш защо да ти обяснявам ?!
Щото имам едни съмнения, че отново тотално не ти е ясно за какво става дума. Инак за гугъл имах предвид, че а ти го спряха, а си до там. Сега схвана ли или да го напиша по-бавно, за да може да го осмислиш?
Изображение
maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.

diver
Мнения: 3528
Регистриран на: 18 Авг 2007 10:35
Местоположение: София

Мнение от diver » 30 Апр 2009 21:04

rudolf написа:
diver написа:....
откажи се,,,кат не става-не става
О аз съм пословично упорит!
Изображение
maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.

Uncle Dido
Почетен Администратор
Мнения: 3710
Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
Местоположение: София, но е от Бургас
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Uncle Dido » 30 Апр 2009 23:51

Интересно, как в шампионата Супер Сиксти вадят от мотор 1.6 225 коня атмосферка. При условие, че мотора е преработен стоков?

Като почнеш от интейка, валове, шлайфане на маховиците на коляновия вал, изпускателна система...та стигнеш до сипването на масло в мотора с около литър по-малко, за да е по-лек, но го държиш в обороти, за да държи маслото горе и т.н.

Клапани, бутала със различна степен на сгъстяване - с бомбета, вариатори на двата разпределителни вала....

Ама много играчка става.

Пари да имаш. smile.gif

Аватар
rudolf
Мнения: 4490
Регистриран на: 21 Ное 2007 02:15
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от rudolf » 01 Май 2009 13:08

diver написа:
rudolf написа:
diver написа:....
откажи се,,,кат не става-не става
О аз съм пословично упорит!
не става,пробвал съм,,,сменя си тезата и трябва всичко да е в протоколирани цитати от 1ва страница с натрупване,иначе в един момент започва да твърди това което ти си казвал,все едно ти бъркаш biggrin.gif

ugabuga
Мнения: 2833
Регистриран на: 23 Фев 2005 07:06
Местоположение: New Brunswick, NJ
Обратна връзка:

Мнение от ugabuga » 06 Май 2009 22:10

:whistle:
Още един заблуден :)
4efte powered tercel (201 whp @ 14psi)

Аватар
pumabg
Мнения: 114
Регистриран на: 08 Апр 2008 22:30
Местоположение: Софето

Мнение от pumabg » 07 Май 2009 16:00

ugabuga написа::whistle:
Още един заблуден :)
Най голямата слабост на човечеството знаеш ли коя е ? Че не може да предаваме натрупаната мъдрост на поколенията ...
Всяко дете започва да се учи от нулата!

ugabuga
Мнения: 2833
Регистриран на: 23 Фев 2005 07:06
Местоположение: New Brunswick, NJ
Обратна връзка:

Мнение от ugabuga » 07 Май 2009 20:20

saglasen sam sad.gif
4efte powered tercel (201 whp @ 14psi)

Аватар
pumabg
Мнения: 114
Регистриран на: 08 Апр 2008 22:30
Местоположение: Софето

Мнение от pumabg » 22 Май 2009 14:30

Колеги да попитам, може ли да се сложи турбо или компресор на моя двигател?
4Е- FE 1338см2 86 к.с края на 98г.
Гледам VW почнаха да правят малки кубатури с турбини ...

mitoko
Мнения: 2015
Регистриран на: 22 Ное 2007 15:31
Местоположение: София
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от mitoko » 22 Май 2009 16:15

pumabg написа:Колеги да попитам, може ли да се сложи турбо или компресор на моя двигател?
4Е- FE 1338см2 86 к.с края на 98г.
Гледам VW почнаха да правят малки кубатури с турбини ...
ако гледаш от ФАК далече нема да сигнеш :censored:
иначе може разбира се самоче на каква цена....има ли смисъм... wacko.gif

Аватар
pumabg
Мнения: 114
Регистриран на: 08 Апр 2008 22:30
Местоположение: Софето

Мнение от pumabg » 27 Май 2009 10:14

Тази фирма предлага чип тунинг за моя двигател..
Възможно ли е ?
http://www.digitaltuning.bg/products.php

Аватар
b0by
Мнения: 436
Регистриран на: 25 Мар 2008 15:38
Местоположение: София

Мнение от b0by » 27 Май 2009 10:42

pumabg написа:Тази фирма предлага чип тунинг за моя двигател..
Възможно ли е ?
http://www.digitaltuning.bg/products.php
интересно ми стана и на мен! Ще чала, с голямо нетърпение да разбера и аз!

Аватар
pumabg
Мнения: 114
Регистриран на: 08 Апр 2008 22:30
Местоположение: Софето

Мнение от pumabg » 27 Май 2009 11:31

b0by написа:
pumabg написа:Тази фирма предлага чип тунинг за моя двигател..
Възможно ли е ?
http://www.digitaltuning.bg/products.php
интересно ми стана и на мен! Ще чала, с голямо нетърпение да разбера и аз!
Чипове няма, има Power Box, който по думите на момчето от сервиза променял сигналите към ECU- то...
Гарантира 11 коня и по голям въртящ момент на дино стенд...
Знам мнението на хората от форума, които разбират от тези неща, но въпреки търсачката не намерих изчерпателен отговор по темата ..
Определено обаче не ми стига някой само да ми каже пич това са глупости ..
unsure.gif

b_d

Мнение от b_d » 27 Май 2009 11:42

pumabg написа:
b0by написа:
pumabg написа:Тази фирма предлага чип тунинг за моя двигател..
Възможно ли е ?
http://www.digitaltuning.bg/products.php
интересно ми стана и на мен! Ще чала, с голямо нетърпение да разбера и аз!
Чипове няма, има Power Box, който по думите на момчето от сервиза променял сигналите към ECU- то...
Гарантира 11 коня и по голям въртящ момент на дино стенд...
Знам мнението на хората от форума, които разбират от тези неща, но въпреки търсачката не намерих изчерпателен отговор по темата ..
Определено обаче не ми стига някой само да ми каже пич това са глупости ..
unsure.gif
След като не ти стига думата на някой има просто решение :thumbsup: :

1. Отиваш на дино и мериш;

2. Купуваш си Power Box;

3. Отиваш пак на дино и се радваш на новите 11коня и по-големия въртящ момент;

4. Слагаш разпечатките тук и доказваш какви ливади са такива като мен; :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

Успех!

П.П. Хубаво е двете замервания да са в един и същ ден, с един и същ бензин.

Аватар
pumabg
Мнения: 114
Регистриран на: 08 Апр 2008 22:30
Местоположение: Софето

Мнение от pumabg » 27 Май 2009 11:51

bad_dog написа:
pumabg написа:
b0by написа: интересно ми стана и на мен! Ще чала, с голямо нетърпение да разбера и аз!
Чипове няма, има Power Box, който по думите на момчето от сервиза променял сигналите към ECU- то...
Гарантира 11 коня и по голям въртящ момент на дино стенд...
Знам мнението на хората от форума, които разбират от тези неща, но въпреки търсачката не намерих изчерпателен отговор по темата ..
Определено обаче не ми стига някой само да ми каже пич това са глупости ..
unsure.gif
След като не ти стига думата на някой има просто решение :thumbsup: :

1. Отиваш на дино и мериш;

2. Купуваш си Power Box;

3. Отиваш пак на дино и се радваш на новите 11коня и по-големия въртящ момент;

4. Слагаш разпечатките тук и доказваш какви ливади са такива като мен; :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

Успех!

П.П. Хубаво е двете замервания да са в един и същ ден, с един и същ бензин.
В тази посока мисля и аз :thumbsup: Обещах им biggrin.gif, че една стотинка няма да видят без дино теста...
Bad Dog ще се радвам обаче все пак да дадеш някакво мнение за Power Box на бензинова кола ...
10x

п.п http://www.digitaltuning.bg/catalog/ind ... hp?id=1583

b_d

Мнение от b_d » 27 Май 2009 12:06

pumabg написа:
bad_dog написа:
pumabg написа:
Чипове няма, има Power Box, който по думите на момчето от сервиза променял сигналите към ECU- то...
Гарантира 11 коня и по голям въртящ момент на дино стенд...
Знам мнението на хората от форума, които разбират от тези неща, но въпреки търсачката не намерих изчерпателен отговор по темата ..
Определено обаче не ми стига някой само да ми каже пич това са глупости ..
unsure.gif
След като не ти стига думата на някой има просто решение :thumbsup: :

1. Отиваш на дино и мериш;

2. Купуваш си Power Box;

3. Отиваш пак на дино и се радваш на новите 11коня и по-големия въртящ момент;

4. Слагаш разпечатките тук и доказваш какви ливади са такива като мен; :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

Успех!

П.П. Хубаво е двете замервания да са в един и същ ден, с един и същ бензин.
В тази посока мисля и аз :thumbsup: Обещах им biggrin.gif, че една стотинка няма да видят без дино теста...
Bad Dog ще се радвам обаче все пак да дадеш някакво мнение за Power Box на бензинова кола ...
10x
По принцип електрониката ползва нещо, което се нарича карта, за да определи горивото и аванса в даден момент

Изображение

За да определи клетката, в която се намира, разчита на датчиците. Ако таблицата беше линейна бих допуснал, че с промяна на сигнала на даден датчик ще се получи нещо - един вид като с врътка на карбуратор. В случая обаче не е така, нещо повече - датчиците също не са линейни. Затова смятам, че подобен псевдо тунинг е погрешен, с непредвидим резултат (в една част на картата може да се постигнат малко повече коне, но в друга ще бъдат загубени) и най-вече рискован (ако в определена зона сместта обеднее достатъчно може доведе до детонации и да стопи буталата примерно)

С други думи смятам, че единствения начин да се прави смислен тунинг е да се модифицират тези карти. Ако имате опел това е лесно, но за съжаление(или за радост) при тойотите те са записани на място, където не могат да бъдат модифицирани.

Също така обикновено електрониката се модифицира след модификация на железата, за да отрази промените. Ако се вадят коне без подобни промени по двигателя обикновено са с цената на бедна смес или голям аванс, като и двата подхода са рисковани (ако не бяха такива инжинерите от тойота щяха да са го направили).

п.п. Колата прави най-много коне една идея преди детонация, като след това се чупи. Затова има известно запасяване - да не се счупи, ако сипете лош бензин примерно.

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 68 госта