Течностите на 4AGE

Специални проекти и ъпгрейди - AE86. Фотогалерии за фенове, тунинговани модели, рали шампионати, формула
Аватар
levin86
Мнения: 218
Регистриран на: 04 Авг 2009 17:15

Течностите на 4AGE

Мнение от levin86 » 16 Окт 2009 12:19

колко масло и вода събира 4AGE-то когато е варианта за задно предаване,защото подразбрах че има леки разлики с това 4AGE което е от АЕ92.

тук виждам че пище 3.7L количество за масло - вярно ли е?
http://www.hachiroku.net/fluid

за водата не видях да пише нещо dry.gif
не трябва ли да събере към 4L вода?

Вчера сменях маслото и водата:
1.събра 2.6~2.8L масло
2.събра ~2L вода/антифриз

помагайте с идеи от какво може да се случи това, като изкл. това че знам как се източва системата за маслото и водата съм я източил през пробката и долния гумен маркуч(за по-сигурно от две места)

пп.> колата я палих, работи на место около 15-20 мин. след това я покарах 5 км не е светило нищо по таблото и всичко си работеше нормално...[/list]
>just do it...sideways<

b_d

Мнение от b_d » 16 Окт 2009 12:33

Маслото е около 3.5 (3.7 е по-книга с маслен радиатор) - явно или не си го източил всичкото или ти е смачкан картера.

Водата е над 4 литра, но реално в блока и парното остава доста. Ако искаш да източиш повече трябва отвиеш и пробката на блока до масления филтър.

diver
Мнения: 3528
Регистриран на: 18 Авг 2007 10:35
Местоположение: София

Мнение от diver » 16 Окт 2009 12:37

bad_dog написа: явно или не си го източил всичкото или ти е смачкан картера.
Или щеката му е менте...
Изображение
maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.

Аватар
levin86
Мнения: 218
Регистриран на: 04 Авг 2009 17:15

Мнение от levin86 » 16 Окт 2009 14:09

bad_dog написа:Маслото е около 3.5 (3.7 е по-книга с маслен радиатор) - явно или не си го източил всичкото или ти е смачкан картера.

Водата е над 4 литра, но реално в блока и парното остава доста. Ако искаш да източиш повече трябва отвиеш и пробката на блока до масления филтър.
Картера си е ОК не е кривен и моделиран, обаче ме притеснява да не би пък нещо да не са запушени маслените пътища към кулера и да е останало там към 1L масло...в смисъл знам че звучи идиотски, но освен ако няма друга пробка освен тази на картера - просто няма начин да не съм източил всичкото масло.

Що се отнася за водата: не знаех че има пробка на блока....но бях 99% сигурен че е останала вода там(кръга на двигатела), т.е ще се наложи наново да източа цялата система и да я намеря тази пробка.
Ако можеш кажи ми точно къде под филтъра се намира,непосредствено под него или някъде по настрани(към скоростите или по напред към ангренажа)
И ми изниква още един въпрос в черепа, а именно като се източи водата от блока чрез въпросната пробка на блока, после като се налива през радиатора това не значи ли че сипваш вода само отворения кръг и водата не достига до самия блок докато не загрее и не се отвори термостата, т.е въпроса е следния това ли е начина за наливане на вода/антифриз или има някакви пинизи?
>just do it...sideways<

Аватар
rudolf
Мнения: 4490
Регистриран на: 21 Ное 2007 02:15
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от rudolf » 16 Окт 2009 14:17

levin86 написа:
bad_dog написа:...?
термостата затваря само циркулацията --и долната тръба,,,горния маркуч на радиатора
си е винаги скачен и отворен

b_d

Мнение от b_d » 16 Окт 2009 14:19

Пробката се намира от масления филтър на няколко см напред в посока към датчика за маслото.

Маслото в радиатора е около 300-400мл. Не е литър.

С наливането на водата нямаш ядове. Напълни радиатора, изчакай малко, допълни, запали, загрей, следи да отвори термостата, загаси, като се охлади долей пак.

Аватар
levin86
Мнения: 218
Регистриран на: 04 Авг 2009 17:15

Мнение от levin86 » 16 Окт 2009 14:23

златен си адаш имаш 1 почерпка от мене tooth.gif
>just do it...sideways<

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Amazon [Bot] и 42 госта