Celica GT4 "Carlos Sainz"

Специални проекти и ъпгрейди - AE86. Фотогалерии за фенове, тунинговани модели, рали шампионати, формула
Аватар
LordDigital
СупраДжия
Мнения: 3190
Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
Местоположение: Chicag0-Land

Мнение от LordDigital » 20 Окт 2009 03:02

burner написа:Не че няма достатъчно потенциал в колата, но няма да го развием със сигурност поне като за начало. Знаеш добре че от един момент нататък изкарването на мощността от двигателя е най-малкия проблем. Диференциали, полуоски, окачване, спирачки ... последните крачки до момента една кола да стане конкурентна на най-добрите най-често струват повече от целия проект до тогава.
Засега ще се придържаме към лимита на трансмисията и спирачките ... ест. говорим с дог или синхро close ratio, lsd на предния диф и качествени дискове с феродо дс3000 накладки ..... Направо ми текът лигите на биг брейкс кита на AP Racing ама засега нищо такова не и виждам в хороскопа на колата :)
По-скоро ще се отпуснем на sequential shifter ако има , и ако се намери дог кутия де.
Ае гледам стейдж 3-4 некви керамики .... ужкем до 350 кончета и колко си там нютона, да вервам ли че ще се размина без двудисков съединител?
ПС: Утре ще видя точно какви са скоростите. Гледам из нета Е151F дават за таз кола ама за по-сигурно ще погледна.
Моя съвет е не се залъгваи със никакви секвецеиони шифтери ,истинските са не случаино нечовешки скъпи.Най-евтинта дето съм виждал е на Супра/Скайлаин HK$ za $25k ,примерно за Ево-то на Алекс проверявах и излезна цена од $50к+ ,тои си сложи некво менте там дето само му прави проблеми.

Амбриажа аз ги виждам нещата така ,ако не е многодисков е много по-вероятно да почупиш трансмисиата при яко потегляне - така че ефтините неща излизат ....
Изображение

Аватар
LordDigital
СупраДжия
Мнения: 3190
Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
Местоположение: Chicag0-Land

Мнение от LordDigital » 20 Окт 2009 03:18

Ето ти 2 link-a за ДогБоксове за таз кола:

http://www.fensport.co.uk/partsfiles/st185tuning.htm

http://www.sellholm.se/filarkiv/swe/sid ... axling.pdf


Сега ето моите мисли - тия 2-та производителя не им знам репутацията ,требе да се провери но едва ли ша намерип много хора купували КИТ-ове от тях да споделят колко състезателни километри са издеянили ... При тез цени за некакви си Китове от някакви си дето не ми изглеждат особено надежн ,аз бих се поинтересувал колко върви една бита и пребита Група А Celica дето да доиде със истинския X-Trac некъде от EU...
Изображение

Аватар
LordDigital
СупраДжия
Мнения: 3190
Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
Местоположение: Chicag0-Land

Мнение от LordDigital » 20 Окт 2009 03:24

poli написа: Защо пък не?Какво са те повече от Селиката?
Като гледам(колкото мога да видя от сномката с двигателя) купето не е до осилвано,направиго.
Поли

Колкото и да сме Тойота секта ,требе да си признаем че таз Селика спрямо Косуарта и Субарута има 2 огромни недостатка на самото шаси ,които никога не може да бъдат коригирани. Първо мотора лежи супер напреде ,което издува полярния и момент и ти скапва завиването ,ебава ти спирането и какво ли още не. Това обаче и е малкия "кусур" ,основния проблем е Drivers Position-a ,има един параметър h на предното стъкло които и е отчаиващ за таз висока предица ,тва са ми го казвали ралиджии дето карат Селики от повече от 15 години по ралитата тука - първо си казах тоя па ДЕДКА сигурно е изкуфел - не ми са верваше и го проверих и са оакза че самия Sainz се е оплаквал супер много и е настоявал пред Тойота възможно наи-бързо де преминат към Королата...
Изображение

burner
Мнения: 6
Регистриран на: 17 Окт 2009 19:10

Мнение от burner » 20 Окт 2009 03:33

То част от удоволствието е в екзотичната платформа тъйче ще си плащаме за масрафа .... ноооо 20к USD за дог-бокс нема стане де. Им го сложа на цената :)
Многодисковия съединитл има доста по-голям "удар" в трансмисията при потегляне а и при всяко ритане на левия педал и ми се струва странно с еднодисковия да рискувам повече ... освен риска да скъсам диска :)
Иначе към Поли, за коването на керамиката ... има и друг вариант за по масовите коли ... караш си с нормалния маховик и един път в годината сменяш него, щото се износва той вместо плочките :) това факт но ест. го казвам в кръга на шегата ....

За Х Макс - ествествено бг шит! Преди няколко години когато трябваше баткото Дунев да стане шампион някой пропусна факта че Х4 е аналога на А8 самоче свободна модификация и лягайки на обяснението Х4 -> над 2000куб. се появи 966Турбо в БГ шампионата.
После вече нямаше как да спрат Пиер Джорджо /който случайно караше пак към клуба на Дуневи/ със още по идиотския за родната действителност Audi RS6 V8 4.2 цвай компресора ... дето по най проста сметка за изчисляване на коригирания обем идва малко над 12000куб. Това хич да не е си е живо насиране пред тръшнатата пара на Алекс Бох примерно за да направи наистина сериозна кола без дори строкър кит за да спази маскимума от 3500куб коригиран обем.
И за да е пълна кашата .... от клуба на Дуневи /май само тях споменавам тука/ изникна хибрида Голф с двигател на пистак VS добре познатата баба лада в Х1 дето доближавайки 100к.с се чуди кое по напред да излезе от моторя.
Еми логично беше да се появи разделянето .... на "група П" - прототипи /коли с комбинирани възли и агрегати от различни марки и модели - недоизмислено и недонаписано но факт/ и Х Макс за коли надвишаващи 3500 кубика коригиран обем!
Мноу хубаво ама с няколко изключения - 1-во Бедини ако кара сам ли ще си е в класа?
2-ро Асен Захариев пък трябва да си е сам в цялата група ...
и 3-то Голфа ще е самичък, освен ако несе прочете дословно /комбинирани възли и агрегати от РАЗЛИЧНИ МАРКИ И МОДЕЛИ/ и се окаже че освен голфа то и Астрата на Шопов и Фиестата с хондови двигатели също са за там. Да не говорим за карашиците между ладите .... и накрая пак опираме до момента че Голфа с нанайсе хиляди оборота VS Жигули с блок с ремък щото видиш ли туй го има само в 2105 а това е друг модел и значи си прототип!
Уф отплеснах се, ама темата с нашта федерация наистина е направо болезнена вече ... айде лека, утрото е по-мъдро от вечерта. Ще продължа след закуска :)

Аватар
LordDigital
СупраДжия
Мнения: 3190
Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
Местоположение: Chicag0-Land

Мнение от LordDigital » 20 Окт 2009 07:14

burner написа:То част от удоволствието е в екзотичната платформа тъйче ще си плащаме за масрафа .... ноооо 20к USD за дог-бокс нема стане де. Им го сложа на цената :)
Многодисковия съединитл има доста по-голям "удар" в трансмисията при потегляне а и при всяко ритане на левия педал и ми се струва странно с еднодисковия да рискувам повече ...
Ами чак пак страно? wink.gif

Има 3 принципни начина да накараш един амбриаж да държи повече момент (ако некои ти казва ,че държали мошност да ходи да се самоУбеси веднагически). Първия е да се увеличи силата на притискатела ,втория да се изполват материали на амбриажа със повишено триене и третия е да се увеличат повърхностите които се трият. Третия начин може да се имлементира ,чрез увеличаване на диаметъра ИЛИ чрез използването на някакъв тип многоДисков амбриаж.

Ако си еднодисков обикновенно нямаш голям мегдан (ако изобщо има някакъв) да вдигнеш диаметъра ,увеличаването на притискателя над 50% е щуротия така че остава само да натепаш некакъв материал (керамика ,кевлар) които да има некво нечовешко триене. За съжаление това прави амбриажа on/off демек слипването му било то контролирано или индуцирано силно намалава.

При многодисковия прибавяш един ,два маховика и към всеки от тях си имаш още един амбриаж т.с. драматично увеличаващ триещатата се повъхрност без да трябва да натепваш някакви матеряли които натурално почти не приплъзват.

Далаверата при многодисковите е ,че имаш много повече маса да поеме топлината при приплъзване ,двоино или троино количество маховици и амбриажи. Огромна част от многодосивковите всъшност се правят от матерял които докато не е загрят приплъзва нарочно супер много - така хората си пазят трансмисии и наи-важното турбо колите стартират във някакъв поситивен надув. После като загреят немат изпускане ,дет са казва обичат да са на горещо.

Сега определено ако си избереш има и многодискови амбриажи дето са on/off и ще натоварат трансмисията колкото и еднодисков такъв. Примерно корветите по пистите са наи-редовно със такива ,като имаш 10 смени на скорости на обиколка и от всека спестиш по 0.02 секунди са си 0.2 секунди което им печели сътезение (Time Attacks разбира се). Тия бангии се познават от 100 киломтра ,не само като запалят и шума от амбриажа е главозамаиващ ами и наи-редовно собтвениците ги гасят като първолаци докато стейджват - голем са смех. Това обаче са разни коли които идват със T56 (Tremec) Което е наи-хубавото нещо което се е случвло на автомобилнте ентусиасти след V160 i R154
Изображение

Celica
Мнения: 237
Регистриран на: 07 Окт 2004 16:52
Местоположение: Варна, Морето...

Мнение от Celica » 20 Окт 2009 09:31

Тук разговора навлезе в много подробности, където материята почва да ми се губи.....
Но аз исках даааа... поздравя Бърнър с Новата придобивка. Фен съм на отбора ви от доста време... но сега вече... просо ще изпълвате душата ми със щастие като гледам тази красавица на пистата. Досега винаги само четях за тях... и колкото и фенове да има, така и не съм имала щастието да я видя наистина да се състезава.
Да я стегнете бързо, да продължиш победния тур на пежото иии най-важното... да ти носи удовослтвие....

Поздрави!!!

ПП: завиждам блогородно... за тази красавица...
Сити Комфорт Варна
_______________________________________
Landicar написа:Аз се кефя на всеки който стъпи на пистата независимо какво кара и как го кара..

bambo
Мнения: 182
Регистриран на: 09 Авг 2005 18:51
Местоположение: Пазарджик
Обратна връзка:

Мнение от bambo » 20 Окт 2009 11:58

LordDigital написа: Амбриажа аз ги виждам нещата така ,ако не е многодисков е много по-вероятно да почупиш трансмисиата при яко потегляне - така че ефтините неща излизат ....
Имам двудисков OSgiken за 3S мотора в нелошо здраве, мислехме да го слагаме на атмосферната бигачка мр2 ама съм готов да се разделя с него подобаващо. :thumbsup: Също можем да "съдействаме" при доставката на нов такъв.
За спирачки - предстои поръчка на XYZ така че ако ви се струват кат опция и там може ударим по едно рамо :thumbsup:

За скоростите - Фенспорт в Англия, цените не са лоши, а и са си доста известни и тачени там, имат и неколко силни коли по техните шампионати. Транспорт и ала бала се урежда вече супер лесно от англия, така че са си добър вариант. :whistle:

Аватар
LordDigital
СупраДжия
Мнения: 3190
Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
Местоположение: Chicag0-Land

Мнение от LordDigital » 26 Окт 2009 04:26

Dneska sa behma zagovorili na kafeto za Ralita i sa setih da rovna OnBoarda ot GT4-kata na Popov karana na Albena:

http://www.youtube.com/watch?v=pacsgBUrIio
Изображение

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 34 госта