Celica GT4 "Carlos Sainz"

Специални проекти и ъпгрейди - AE86. Фотогалерии за фенове, тунинговани модели, рали шампионати, формула
burner
Мнения: 6
Регистриран на: 17 Окт 2009 19:10

Celica GT4 "Carlos Sainz"

Мнение от burner » 17 Окт 2009 19:45

Здравейте, от един новак във вашия форум.
Преди няколко дни купихме въпросната кола. /някъде из темите я споменавахте/ става на въпрос за Селиката която се продаваше в Преслав.
Имаме намерение да я подготвим за Х4 за догодина. Без да търсим мощността на първите коли от този клас на писта.
До сега сме се състезавали с атмосферни коли 1600куб. и е малко нова територия за нас тази кола като механика и управление.
Почнах да чета вече из чуждите форуми но все пак ако може да помогнете с малко инфо ще съм много благодарен.
Интересува ме какво мога да очаквам от сток двигателя и трансмисията. Долу горе до каква мощност мога да разчитам на бутала, биели, колянов вал, .... и най-вече кутия, диференциали и полуоски. Особено имайки предвид, че колата ще се напъва на 17-ки сликове.
Идеята ни поне като за начало е за около 300whp. И добър кит за скоростите /някой срещал ли е dog box за тия коли, защото аз намирам само синхронизирани/. Предлагат се шпер диф. за отпред, нооо мамка му представа си нямаме все още дали да купуваме. Засега имаме опит с четворното предаване от няколко теста на колата на базата ни.

Иначе за колата. Изглежда запазеничък екземпляр Карлос Саинц 1880 от 5000 както пише на табелката. Поне на пръв поглед всичко си стои сток по нея ... и работи.
В компютъра има допълнително сложена платка на която пише Toyota turbo contro V2.0 с два потенциометъра за настройка и изведен още един върток на таблото. Предполагам го играе бууст контролер.
Ключа на таблото е завъртян до последно и някъде на около 3500об. датчика за надува на таблото отива в края. Представа си нямам колко реално е това защото там пише само - и + ....
Окачването е на билщайн с регулиране на височината. Двете ни състезателни коли /Ситроен Саксо и Пежо 106/ са на такива амортесьори и сме доста доволни ... предполагам и Селиката ще се държи добре...
Понащракал съм доста колата и понеделник ще кача снимките ако ви е интересно.
Поздрави, ... и чао засега :)

Аватар
jorj
Мнения: 127
Регистриран на: 12 Фев 2009 17:58
Местоположение: Glasgow

Мнение от jorj » 17 Окт 2009 19:51

Честито колега и много безавариини

Аватар
LordDigital
СупраДжия
Мнения: 3190
Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
Местоположение: Chicag0-Land

Мнение от LordDigital » 17 Окт 2009 23:55

3дравей,

Изглежда колата е попаднала във ръце на ентусиасти. Само ,че не см сигурен дали знаете във какво се забърквате.

Първо точно тази генерация GT4 във днешно време си е чиста проба екзотика да срещнеш по ралита ,или някакъв вид сериозен мотор-спорт изобщо. Не ,че е лоша кола - просто излиза направо златно ако човерк иска нещо сериозно поради простата причина ,че пазара за сериозните части е супер малък и от там цените екзотични.

второ във този форум няма хора разбиращи конкретно от тази GT4 , Бамбо е отлично запознат със двигателя понеже има MR2-ka и ние другите които нямаме точно такива Тойоти може само да помагаме със съвети и концепции.

Сега конкретно към въпросите ти:

- Мотора е невероятно издръжлив. Това е най-ЛЕГЕНДАРЕНИяТ Еndurance мотор които е разработвала Тойота някога. За пословишната му здравина говори факта ,че JGTA Суприте са карали точно със него вместо със 2JZ. Това обаче важи за сток мотор ,във добро състояние - тоя дето ви е на колата онзи образ от велики Преслав ,кой знае как го е магерил със други думи Не виждам опция да го карате без да го отворите ,а тръгнете ли да го отваряте изключително сълнно препоръчвам да се строкне за X4 понеже заводския таван на обема се обезмисля.

- Електрониката за тез вдвигатели не включва реални опции за Ремап ,това което имаш е някакъв тип паразит за заводското управление на надува. Има много StandAlone опции ,но не мисля че изкаш на тоз етап да ходиш там. Паразити + следене на смесите ще са най-вероятно достатъчни на първо време. Требе да и премериш смесите ,ндува да дадеш дани и мое да обсъждаме по-подробно.

- Заводска турбина е яко порязъна ,предполагам Преслваците са я магерили и нея - не бих разчитал на нищо повече от ходене до магазина за мляко:) На първо време препоръчвам да се разпили на 57 или 60-ка трим (във зависимост от целта за мощност) и това разбирасе да стане при хора дето са правили поне 200-300 Хитачи турбини ,а не като некои други хора от форума да обикаляш МЕИ-тата и оня да гледат като извънземни ;)

- Трансмисията е доволно здрава ,нема нищо общо със произволен френски или германски кенфи. Трансмисията не е камионска като на суприте и си има лимит за и за съжаление разпространеното мнение че може да се предпази чрез ограничаване на мощността не е съвсем вярно тука. Тия трансмисии се чупат наи-често при старт ,само защото хората не ги карат по неравни писти със сликове - което ти предстои на тебе. Пика във DriveTrain при неравности ,Предизвикващи wheelWonders се мери не във Нютони а във КИЛО Нютони ,и много малко трансмисии може да го понесат. Печалното във случая е ,че им почти никои не предлага прави зъби за таз трансмисия и повечето дето са останли са във Австралия или Нова зеландия ,а цените са им много солени. Оргиналните трансмисии като във колата на ясен са били на XTrac със цена колкото целия форд на Бачи. Общо взето за огромно съжалени требе да разчиташ на ревизия + късмет.

- Без преден шпер не бих я карал със сликове никога. задния шпер е най-доброто което някога измислял човек ,средния диференциал си е класичесо виско и вдвете маи държат много.

- Окачването ,на тез шасите се слагат полиУретан само от преде ,задното окачване доколкото знам не търпи нищо друго освен заводски втулки. Ако изкаш да завиваш всичко требе да се смени ,не скъпо но е трудоемко. Нямам идея какво требе да се вземе за реглаж ,но със четене из други форуми ша го изясниш. Тия Амотисори са хубави ,ма със какви пружини са ,със какъв Valving (то тва е Килепира на билщайн ,че се валвосват лесно както пожелаеш) и най-важното кога са бли Vavl-нати за последно? Не бих разчитал да е било скоро ,те сигурно са от времето когато оня Кузнецов ли какъв е бил и късал гъза на таз кола. Спирачките какви са?

Bъв краина смтка предполагам си на ясно ,че във Х4 таз кола може да бъде Competitive само със ДогБокс трансмисия и разширени калници (защото под заводските не може да сложиш гуми за да може със таз маса да тепеш Евота ,Субару-та и Косуарти). Ако изкаш да е просто кола която да се учиш да караш 4х4 ,избора ти МОжЕ да е добър до някъде ,но пак подготовката и поръжката вероятно ще ти излезе по мое скроно мнение прелаюемп слуша за кола която няма да има подюми почти никога.

Ако имаш некви други въпроси ,питаи.
Изображение

Аватар
poli
Мнения: 846
Регистриран на: 02 Май 2006 16:21
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от poli » 18 Окт 2009 00:20

Лорде...ЕБАТИ ОТГОВОРА

За скоростите може и да се намери нещо.
КЕФ ЦЕНА НЯМА

1.Тoyota Glanza V Turbo-290ps-RHD
2.Toyota Previa-156ps-LHD
3.Toyota Corolla AE86-165ps-LHD
4.Mazda RX7 FD-500ps-RHD
5.Subaru Justy 68ps-LHD

Аватар
Troshko
Мнения: 2094
Регистриран на: 24 Яну 2006 11:58
Местоположение: София

Мнение от Troshko » 18 Окт 2009 11:35

LordDigital написа:3дравей,

Изглежда колата е попаднала във ръце на ентусиасти. Само ,че не см сигурен дали знаете във какво се забърквате.

Първо точно тази генерация GT4 във днешно време си е чиста проба екзотика да срещнеш по ралита ,или някакъв вид сериозен мотор-спорт изобщо. Не ,че е лоша кола - просто излиза направо златно ако човерк иска нещо сериозно поради простата причина ,че пазара за сериозните части е супер малък и от там цените екзотични.

второ във този форум няма хора разбиращи конкретно от тази GT4 , Бамбо е отлично запознат със двигателя понеже има MR2-ka и ние другите които нямаме точно такива Тойоти може само да помагаме със съвети и концепции.

Сега конкретно към въпросите ти:

- Мотора е невероятно издръжлив. Това е най-ЛЕГЕНДАРЕНИяТ Еndurance мотор които е разработвала Тойота някога. За пословишната му здравина говори факта ,че JGTA Суприте са карали точно със него вместо със 2JZ. Това обаче важи за сток мотор ,във добро състояние - тоя дето ви е на колата онзи образ от велики Преслав ,кой знае как го е магерил със други думи Не виждам опция да го карате без да го отворите ,а тръгнете ли да го отваряте изключително сълнно препоръчвам да се строкне за X4 понеже заводския таван на обема се обезмисля.

- Електрониката за тез вдвигатели не включва реални опции за Ремап ,това което имаш е някакъв тип паразит за заводското управление на надува. Има много StandAlone опции ,но не мисля че изкаш на тоз етап да ходиш там. Паразити + следене на смесите ще са най-вероятно достатъчни на първо време. Требе да и премериш смесите ,ндува да дадеш дани и мое да обсъждаме по-подробно.

- Заводска турбина е яко порязъна ,предполагам Преслваците са я магерили и нея - не бих разчитал на нищо повече от ходене до магазина за мляко:) На първо време препоръчвам да се разпили на 57 или 60-ка трим (във зависимост от целта за мощност) и това разбирасе да стане при хора дето са правили поне 200-300 Хитачи турбини ,а не като некои други хора от форума да обикаляш МЕИ-тата и оня да гледат като извънземни ;)

- Трансмисията е доволно здрава ,нема нищо общо със произволен френски или германски кенфи. Трансмисията не е камионска като на суприте и си има лимит за и за съжаление разпространеното мнение че може да се предпази чрез ограничаване на мощността не е съвсем вярно тука. Тия трансмисии се чупат наи-често при старт ,само защото хората не ги карат по неравни писти със сликове - което ти предстои на тебе. Пика във DriveTrain при неравности ,Предизвикващи wheelWonders се мери не във Нютони а във КИЛО Нютони ,и много малко трансмисии може да го понесат. Печалното във случая е ,че им почти никои не предлага прави зъби за таз трансмисия и повечето дето са останли са във Австралия или Нова зеландия ,а цените са им много солени. Оргиналните трансмисии като във колата на ясен са били на XTrac със цена колкото целия форд на Бачи. Общо взето за огромно съжалени требе да разчиташ на ревизия + късмет.

- Без преден шпер не бих я карал със сликове никога. задния шпер е най-доброто което някога измислял човек ,средния диференциал си е класичесо виско и вдвете маи държат много.

- Окачването ,на тез шасите се слагат полиУретан само от преде ,задното окачване доколкото знам не търпи нищо друго освен заводски втулки. Ако изкаш да завиваш всичко требе да се смени ,не скъпо но е трудоемко. Нямам идея какво требе да се вземе за реглаж ,но със четене из други форуми ша го изясниш. Тия Амотисори са хубави ,ма със какви пружини са ,със какъв Valving (то тва е Килепира на билщайн ,че се валвосват лесно както пожелаеш) и най-важното кога са бли Vavl-нати за последно? Не бих разчитал да е било скоро ,те сигурно са от времето когато оня Кузнецов ли какъв е бил и късал гъза на таз кола. Спирачките какви са?

Bъв краина смтка предполагам си на ясно ,че във Х4 таз кола може да бъде Competitive само със ДогБокс трансмисия и разширени калници (защото под заводските не може да сложиш гуми за да може със таз маса да тепеш Евота ,Субару-та и Косуарти). Ако изкаш да е просто кола която да се учиш да караш 4х4 ,избора ти МОжЕ да е добър до някъде ,но пак подготовката и поръжката вероятно ще ти излезе по мое скроно мнение прелаюемп слуша за кола която няма да има подюми почти никога.

Ако имаш некви други въпроси ,питаи.
worthy.gif worthy.gif worthy.gif


Лорде , метни и един подобен пост и за субару .......

bambo
Мнения: 182
Регистриран на: 09 Авг 2005 18:51
Местоположение: Пазарджик
Обратна връзка:

Мнение от bambo » 18 Окт 2009 16:22

За двигатела -нямаш грижи, заводски здрав и дурако устойчив. За 300whp ... не знам... тавана на тоз мотор със сток fuel система (инжектори и рейка) е към 270whp ама за МР... незнам коко са загубите в трансмисията на ГТ4-ката, но ще са доста повече, така че отиваш според мен на сериозен мод с бутала, биели, инжектори, рейка, помпа и най-вече някакво ЕКУ щото с piggyback според мен няма смисъл. Знам поне за две APEXi стендалоуна които се продават тук и то на изгодна цена, като със това ще се оттървеш и от дебитомера (не че той е някакъв проблем принципно де)... Ревизия на тоз мАтор със оригинални части TOYOTA поръчани тук ще ти дойде към 3500лв (бутала, сигменти, лагери, пълен комплект гарнитури, маслена и водна помпи, клапани, гумички, ремъци ролки бла бла). С други части ще слезе надолу, ама има ли смисъл ?
Части за мотора ми се намират, намират ми се и мотори втора (като твоя) и трета генерация... за скорости и диференциали съм пълен ПАС ;-)

Успех и чакаме да видим снимки и на живо :thumbsup:

Аватар
LordDigital
СупраДжия
Мнения: 3190
Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
Местоположение: Chicag0-Land

Мнение от LordDigital » 19 Окт 2009 01:46

bambo написа:За двигатела -нямаш грижи, заводски здрав и дурако устойчив. За 300whp ... не знам... тавана на тоз мотор със сток fuel система (инжектори и рейка) е към 270whp ама за МР... незнам коко са загубите в трансмисията на ГТ4-ката, но ще са доста повече, така че отиваш според мен на сериозен мод с бутала, биели, инжектори, рейка, помпа и най-вече някакво ЕКУ щото с piggyback според мен няма смисъл. Знам поне за две APEXi стендалоуна които се продават тук и то на изгодна цена, като със това ще се оттървеш и от дебитомера (не че той е някакъв проблем принципно де)... Ревизия на тоз мАтор със оригинални части TOYOTA поръчани тук ще ти дойде към 3500лв (бутала, сигменти, лагери, пълен комплект гарнитури, маслена и водна помпи, клапани, гумички, ремъци ролки бла бла). С други части ще слезе надолу, ама има ли смисъл ?
Части за мотора ми се намират, намират ми се и мотори втора (като твоя) и трета генерация... за скорости и диференциали съм пълен ПАС ;-)

Успех и чакаме да видим снимки и на живо :thumbsup:
Бамбо тва 3.5 КилоЛева не ли яка цифра ? Едно време докато се интересувах от 3S мотори имаше едни дето за около $2000 продаваха цял направен Строкван блок (демек 2.2 литра) ,пичовете маи го продаваха като полу-масов продукт и имаха готови за изпращане + доста добра репутация ама ма не е сещам как се казваха?

А какво им има на паразитите бре?:)) Около темата ,на тия образи дето им пратих моя Techtom-а за да го разгледат и евентуално изкопират ,англичанина се оказа някакъв MR2 Guru - Jeremy Ross дето е разбил 90% от кода на 3S и доста от 7M ЕКУ-тата ,горките елки са оказа че немат реални Fuel Maps и всички WOT смеси са дефакто алгоритмично калкулирани базирани на VE-to...

Edit: Е тва са въпросните стокери ,за 2 бона идват Wiseco ковани бутала ,ACL лагери ,и днамичен баланс на ротационата сглобка - чиста проба далавера :whistle:

http://www.atsracing.net/strokershortblock.htm
Изображение

Аватар
poli
Мнения: 846
Регистриран на: 02 Май 2006 16:21
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от poli » 19 Окт 2009 08:45

Найстина цената е добра.
КЕФ ЦЕНА НЯМА

1.Тoyota Glanza V Turbo-290ps-RHD
2.Toyota Previa-156ps-LHD
3.Toyota Corolla AE86-165ps-LHD
4.Mazda RX7 FD-500ps-RHD
5.Subaru Justy 68ps-LHD

bambo
Мнения: 182
Регистриран на: 09 Авг 2005 18:51
Местоположение: Пазарджик
Обратна връзка:

Мнение от bambo » 19 Окт 2009 10:04

LordDigital написа:
Бамбо тва 3.5 КилоЛева не ли яка цифра ? Едно време докато се интересувах от 3S мотори имаше едни дето за около $2000 продаваха цял направен Строкван блок (демек 2.2 литра) ,пичовете маи го продаваха като полу-масов продукт и имаха готови за изпращане + доста добра репутация ама ма не е сещам как се казваха?
Епа аз да не съм казал че е еФтино бре :whistle:. Виж че съм казал с тойотски части поръчани тука в некой дилър на тойота... Едва ли има луд дет да го направи това (освен мен) ама сложих цената да му служи на човека като ориентир и кат си поръчва части от тук - от там да има отправна точка. То и аз продавам втората генерация мотора за 2000лв. и третата за 3000лв. :-) laugh.gif така че да не ти пука...

LordDigital написа: А какво им има на паразитите бре?:)) Около темата ,на тия образи дето им пратих моя Techtom-а за да го разгледат и евентуално изкопират ,англичанина се оказа някакъв MR2 Guru - Jeremy Ross дето е разбил 90% от кода на 3S и доста от 7M ЕКУ-тата ,горките елки са оказа че немат реални Fuel Maps и всички WOT смеси са дефакто алгоритмично калкулирани базирани на VE-to...
Е така де, чиста проба елка с транзистори си е... затфа и мое се надува тоз мАтор до към 1 - 1.2 бара без да се "ремапва" щото до там некъде има сметки готови вътре :-D и към 1 бар дава към 240 мАгарета на колУеУата при МР-а, ама си треве кулер или нещо тип aquamist щото при МР-а специално си е *** мамата... Ама за секиката грам не вярвам да има проблем, с един 3" широк зад бронята и ще се утрепе да върви ! А пигибек... има ли смисъл при положение че към 600УСД е Апекси-то и към 1500лв ти е EMS Stinger-a със които махаш тъпия дебитомер и разните пети инжектори, ТВИС и прочие бъркочи :-D
LordDigital написа: Edit: Е тва са въпросните стокери ,за 2 бона идват Wiseco ковани бутала ,ACL лагери ,и днамичен баланс на ротационата сглобка - чиста проба далавера :whistle:

http://www.atsracing.net/strokershortblock.htm
Така, така.. ATS много ги хвалят у щатско... и строкерите им са добри, а и няколко турбо кита имат, които Хамериканците тачат много... включително предлагат и стъргано CT26 което са го кръстили CT27 biggrin.gif а и няколко варианта със garrett и са си добър избор принципно... също имат и много чаркаляци секънд хенд (незнам дали ги слагат в сайта, ама в МР2OC-то продават яко)

burner
Мнения: 6
Регистриран на: 17 Окт 2009 19:10

Мнение от burner » 19 Окт 2009 10:40

Малко снимки от телефона :)

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

burner
Мнения: 6
Регистриран на: 17 Окт 2009 19:10

Мнение от burner » 19 Окт 2009 17:05

Почвам и аз да отговарям подред :)
Мисля, че в доста голяма степен сме наясно с какво точно се захващаме, просто е по-нова територия.
Занимаваме се с автомобилен спорт от 2002-ра година.
Общо взето човъркали сме доста през годините ... а сме и наясно с цените /кутията на Сакса е на Бачи Романо ... и определено не е по-евтина от синхронизирания кит за Селиката/.
Не е ясно само докъде ще ни стигне бюджета :)
Строкър кита не става защото от догодина трябва да влезе разделянето на "Х4" и "Х МАКС" - 2000куб турбо и Над 2000куб турбо. А в Х Макс работата съвсем загрубява ако се появи пак нещо като на чичко Бедини Аудито :).
Турбината май като цяло и за начало ще се сменя ... след като сменихме маслото /Agip 10W60/ почна на всяка смяна на предавка да ми фърля по една хубава пръска масло на предното стъкло от блоу оф-а, че през дупката на капака :). Като понамалее маслото в мотора ще трябва да преточа кулера, сигурно ще е насабрал като за доливане ... :)
Бай дъ уей отичането на турбината е каращисвано. Сложен е някъв маркуч който е почти пречупен. Предполагам може и проблема да идва от там. Несъм поглеждал турбината дали има луфт.
Смесите и надува ще почнат скоро да бъдат мерени постоянно. До седмица смятам да монтирам на средната конзола XD16 на Innovate с LC-1, и някой по-сносен уред за надува, и налягането на бензина.
Трани-то все още ми е неясно какво ще се случи. Работата отива към синхронизиран close ratio кит. Quaifee предлагат и видях кит и на C-One. Последната може и да е сериозна фирма но аз подяволите несъм я чувал. Ако някой срещне в нета оферти за дог бокс ще съм благодарен на линка :)
Окачването от към втулки и тем подобни крепежи ест. ще се подмени изцяло. Мислих да е на унибали отпред и полиуретан отзад. Но ти определено ме накара да се замисля ....
Амортсьорите на първо усещане неса отървали и засега едвали ще ги закачаме. Срещнах из нета стабилизиращи щанги на приятни цени. Като вземем да я понапъваме колата ще преценяме дали ще се сменя нещо.
ПС: В крайна сметка конкурентна кола на Евото на Алекс Бох или косфорда на Любо Мечков няма да стане ... ясно от сега!
Нооо .... не всичко е кола, нито скачаме за първи места от веднага.
17-ка слик поемат калниците ... повече неи се полага.

Аватар
poli
Мнения: 846
Регистриран на: 02 Май 2006 16:21
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от poli » 19 Окт 2009 19:29

burner написа: ПС: В крайна сметка конкурентна кола на Евото на Алекс Бох или косфорда на Любо Мечков няма да стане ... ясно от сега!
Защо пък не?Какво са те повече от Селиката?
Като гледам(колкото мога да видя от сномката с двигателя) купето не е до осилвано,направиго.
Този блоуоф клапън който са сложили му липсва трабата,и така както е, двигателя може да реботи добре защото е с дебитомер за това вържи трабата на блоуофа.
C-ONE е доста известна фирма в Япония,имал съм близък контакт с нейни продукти и то конкретно за Селика ГТ4 но следващия модел.
За скоростите,кажи ми кой модел са да ти предложа ДОГ.
КЕФ ЦЕНА НЯМА

1.Тoyota Glanza V Turbo-290ps-RHD
2.Toyota Previa-156ps-LHD
3.Toyota Corolla AE86-165ps-LHD
4.Mazda RX7 FD-500ps-RHD
5.Subaru Justy 68ps-LHD

burner
Мнения: 6
Регистриран на: 17 Окт 2009 19:10

Мнение от burner » 19 Окт 2009 21:00

Не че няма достатъчно потенциал в колата, но няма да го развием със сигурност поне като за начало. Знаеш добре че от един момент нататък изкарването на мощността от двигателя е най-малкия проблем. Диференциали, полуоски, окачване, спирачки ... последните крачки до момента една кола да стане конкурентна на най-добрите най-често струват повече от целия проект до тогава.
Засега ще се придържаме към лимита на трансмисията и спирачките ... ест. говорим с дог или синхро close ratio, lsd на предния диф и качествени дискове с феродо дс3000 накладки ..... Направо ми текът лигите на биг брейкс кита на AP Racing ама засега нищо такова не и виждам в хороскопа на колата :)
По-скоро ще се отпуснем на sequential shifter ако има , и ако се намери дог кутия де.
Ае гледам стейдж 3-4 некви керамики .... ужкем до 350 кончета и колко си там нютона, да вервам ли че ще се размина без двудисков съединител?
ПС: Утре ще видя точно какви са скоростите. Гледам из нета Е151F дават за таз кола ама за по-сигурно ще погледна.

Аватар
poli
Мнения: 846
Регистриран на: 02 Май 2006 16:21
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от poli » 19 Окт 2009 21:30

За секвенциален шифтър не мога да ти помогна много.Аз предлагам на :
http://www.ikeya-f.co.jp/ja/index.html ,но няма за Селика.
Ако не намериш можеш да вземеш и да преправиш от ЕВО(има слагани такива на Мазда,Нисан и Опел),но ако смяташ да слагаш 6степени скорости няма да става шифтъра.
За съединител мога да ти предложа нещо изпробвано по Интегралетата,диск с керамични плочки и претискател със двойно усилено слънце.Керамиката ще се наложи да я ковеш един път на сезон,претискатела-не се е оплаквал никой вече 4 години.
КЕФ ЦЕНА НЯМА

1.Тoyota Glanza V Turbo-290ps-RHD
2.Toyota Previa-156ps-LHD
3.Toyota Corolla AE86-165ps-LHD
4.Mazda RX7 FD-500ps-RHD
5.Subaru Justy 68ps-LHD

Аватар
LordDigital
СупраДжия
Мнения: 3190
Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
Местоположение: Chicag0-Land

Мнение от LordDigital » 20 Окт 2009 02:55

burner написа:Почвам и аз да отговарям подред :)
Мисля, че в доста голяма степен сме наясно с какво точно се захващаме, просто е по-нова територия.
Гледай сега ,не тъ познаам освен там на performance-bg.org визтиката ти ,предполагам нема да я правиш сам таз кола и освен това във крйна сметка опита във подготвянето на състезателни автомобили във днешно време е една много малка част от правилното менеджиръна на успешен проект ,точно защото инжинеринга на извесни шаси и мтори се прави 90% базирано на това което вече са правили хората - защо да откриваме топлата вода:) Преди всичко аз визирах ,че ЦЕНИТЕ за тази кола ще са убииствено солени ,защото е чисто и просто екзотична платформа във днешно време.

burner написа:Занимаваме се с автомобилен спорт от 2002-ра година.
Общо взето човъркали сме доста през годините ... а сме и наясно с цените /кутията на Сакса е на Бачи Романо ... и определено не е по-евтина от синхронизирания кит за Селиката/.
Ми когато се интресувах за GT4-ката на Даниел ,намерих не по-малко от 2 фирми маи от Кралството които предлагат цели ДогБокси - цените беха нечовешки - нещо като $10 000 за некви си там неизвестни производители. Нема проблем ,ша ровна и па ти дам линковете.

burner написа:Строкър кита не става защото от догодина трябва да влезе разделянето на "Х4" и "Х МАКС" - 2000куб турбо и Над 2000куб турбо. А в Х Макс работата съвсем загрубява ако се появи пак нещо като на чичко Бедини Аудито :).
Тва ми звучи изненадващо ,ФИА или нашенска измислица?
burner написа:Турбината май като цяло и за начало ще се сменя ... след като сменихме маслото /Agip 10W60/ почна на всяка смяна на предавка да ми фърля по една хубава пръска масло на предното стъкло от блоу оф-а, че през дупката на капака :). Като понамалее маслото в мотора ще трябва да преточа кулера, сигурно ще е насабрал като за доливане ... :)
Бай дъ уей отичането на турбината е каращисвано. Сложен е някъв маркуч който е почти пречупен. Предполагам може и проблема да идва от там. Несъм поглеждал турбината дали има луфт.
Ами просто не давай газ ,тез турбини са разпилват елементарно както казах от хора дето знаят какво правят. Не препръчвам GT перките ,по-добре със класическтие гаретски за 57 трим. От турбината ти требе чогуна и оста. Имам огромни съмнения ,че не толкова не се оттича колкото имаш доволна подкартерно налягане . Надявам се мотора ша го отворите като за начало още?


burner написа:Трани-то все още ми е неясно какво ще се случи. Работата отива към синхронизиран close ratio кит. Quaifee предлагат и видях кит и на C-One. Последната може и да е сериозна фирма но аз подяволите несъм я чувал. Ако някой срещне в нета оферти за дог бокс ще съм благодарен на линка :)
Quaife според мен са доказали ,че каквото правят го правят добре. Може да са малко по-скъпички но има ли опция определено за бих взел техния кит.
burner написа: Окачването от към втулки и тем подобни крепежи ест. ще се подмени изцяло. Мислих да е на унибали отпред и полиуретан отзад. Но ти определено ме накара да се замисля ....
Амортсьорите на първо усещане неса отървали и засега едвали ще ги закачаме. Срещнах из нета стабилизиращи щанги на приятни цени. Като вземем да я понапъваме колата ще преценяме дали ще се сменя нещо.
Ами требе си яко четене ,за окчването е писано доста много на alltrac.net. И предното (Superstrut) и задното (много завъртян тип мулти-линк ) са доста интересни и различни от другите автомобили. Отново тва не е Супра за да парадирам че съм експерт ,но мога да ти кажа че концептуално ако аз я правя тая кола и ша я карам по БГ писти със синхронизиран кутия - бих избрал средно меки пружини ,не много агресивни дампери и дебели шанги със цел да избягвам подскачане на мостовете и удари по трансмисията което би я унищожило.
Изображение

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 34 госта