Страница 1 от 16

TOYOTA Soarer 1JZ GTE

Публикувано на: 18 Окт 2009 22:23
от FEARKiril
Здравейте Колеги
Казвам се Кирил от Стара Загора. Приятно ми е.
Току що се регистрирах в форума като причината е че преди няколко дни съвсем случайно се сдобих с това:

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

Много ми е интересно има ли изобщо други Соарери в българия?

Публикувано на: 18 Окт 2009 22:31
от Troshko
Това е интерсена колица ,честито :thumbsup:
Аз лично не съм срещал в бг ,но не е изкючено да има wink.gif

Публикувано на: 18 Окт 2009 23:46
от Vokil
Красавица е браво :)

Публикувано на: 18 Окт 2009 23:54
от FEARKiril
Истината е че колата е доста занимарена, но за сметка на това я взех повече от изгодно. Има доста работа по нея докато заприлича на достоен представител на марката като този:
http://www.youtube.com/watch?v=ORP8YrX9 ... re=related
Но за всичко си има време.
Today, Tomorrow, TOYOTA :hello1:

Публикувано на: 19 Окт 2009 01:15
от F20C
честито колега,колата е страшна happy.gif
аз съм виждал един два такива в Сф,но със сигурност не разполагат с твоя двигател :whistle: :thumbsup:

Публикувано на: 19 Окт 2009 01:32
от LordDigital
Интересна кола ,практически почти няма екземпляри извън япония. Изолациите и оборудването не са съвсем като на Лексуса на DelSolFen от форума ,но пак са на изключително високо ниво :thumbsup:

Публикувано на: 19 Окт 2009 08:49
от poli
Честито за Соаера,със здраве да си го караш и много безаварийни километри.
Ако беше и с ръчни скорости щеше да стане супер дрифтарка biggrin.gif

a

Публикувано на: 19 Окт 2009 09:23
от hopebg
Chestito za mashinata.Dopredi 1 gidnina i az razpolagah s takava.
udobna i nai veche krasiva.Varveja i ne e ochkvaniq za 2.5 tuin turbo no e dobre.Kakto kaza poli dobre shteshe da e rachka no sa 1na 100 sigurno i sa v pati po skapi.Nadqvam se da te radva, problemi s moqta ne sam imal osven razhoda na gorivo,a kefa na dalgo patuvane e palen.
Karai si q sas zdrave biggrin.gif

Публикувано на: 19 Окт 2009 10:56
от levin86
Честито колега, да те слуша много и ти да я глезиш - тойотките са така много глезене и после много гъдел в корема.Даже ако си мераклия(да пързаляш) мисля че скорстите от 2JZ стават :)

...а едно въпросче ми изкочи:като гледам си я взимал от англия, акциз плаща ли? и ако да колко ?

Публикувано на: 19 Окт 2009 16:39
от FEARKiril
Да 6-степенният Гетрак от 2JZ GTE пасва прекрасно но струва 1500 паунда :(
Аз съм се насочил към R154 но това е бъдещ проект. Засега ще си я обслужа и ще се занимая с външният и вътрешен вид на колата. Мисля че поне като за начало ще ми създава много усмивки понеже досега съм каръл кола с двойно по-малко конски сили.
Що се отнася за акцизи мисля да не плащам rolleyes.gif
Но ще я регистрирам след нова година.

Публикувано на: 24 Окт 2009 00:01
от FEARKiril
Здравейте Колеги

Колата все още не е дошла но трудностите почнаха.
Вчера реших да подърся елементарните неща за обслужване на един двигател: масла, филтри и ремаци. Отидох в единственият специализиран магазин за авточасти за японски автомобили който знаех в Стара Загора, и се оказа че никаде в тяхните каталози няма такава TOYOTA Soarer.

Въпроса ми е понеже имаше Supra мога ли да ползвам водна помпа от 2JZ GTE. Второ какво масло трябва да се налива на тази кола задължително ли да е пълна синтетика. Засега се спрях на Mobil1 5W30 или да търся оригиналното тоьотско. Има ли нещо специфично което е добре да се смени на мотора освен гореизброените и евентуално свещи.

п.с. По последни данни колата престига в Сряда :blob5:
Благодаря
Кирил

Публикувано на: 24 Окт 2009 00:31
от LordDigital
FEARKiril написа:Здравейте Колеги

Колата все още не е дошла но трудностите почнаха.
Вчера реших да подърся елементарните неща за обслужване на един двигател: масла, филтри и ремаци. Отидох в единственият специализиран магазин за авточасти за японски автомобили който знаех в Стара Загора, и се оказа че никаде в тяхните каталози няма такава TOYOTA Soarer.

Въпроса ми е понеже имаше Supra мога ли да ползвам водна помпа от 2JZ GTE. Второ какво масло трябва да се налива на тази кола задължително ли да е пълна синтетика. Засега се спрях на Mobil1 5W30 или да търся оригиналното тоьотско. Има ли нещо специфично което е добре да се смени на мотора освен гореизброените и евентуално свещи.

п.с. По последни данни колата престига в Сряда :blob5:
Благодаря
Кирил
Обтегача на ангренажа е същия като на 2JZ ,но самия ангренажен ремък е различен от 2JZ ,това е единственото нещо което си заслужава да сменяш за сега - водните помпи на тез мотори са хипер корави и ако не тече НЕ я ПИПАИ.

Серпантин Ремъка е един ,и може да го подбереш по дължина от каталозите. Стъпката е като на 2JZ

За въпроса ти дали водна помпа от 2JZ става ,отговора е че зависи от това със какъв вентилатор си ,ако е вентилатор на хидро нишка 100% не става ако са електрически или през виско амбриаж требе да се види колко зъба ти е сенсора на коляновия вал (преброи ги като сменяш ангренажа).

Друго задължително облечи във термо шлаух всичките коилове (6 цлиндъра ,6 свещи и към всяка една си има отделни бобини коилс). На 1JZ тез са голем проблем. Аз лично им слагам яко незасъхващо масло ,некакво на силиконова основа и после термо шлаух и сушуар.

Ако има нещо друго конкретно - питаи.

Публикувано на: 24 Окт 2009 08:30
от ALTEZZA
LordDigital написа:водните помпи на тез мотори са хипер корави
ako vaprosnata vodna pompa e kat na IS300, to togaz sa tolkoz koravi, che triabvashe da se smenia oshte predi da i e iztekla garanciata :whistle:

Публикувано на: 24 Окт 2009 09:01
от LordDigital
ALTEZZA написа:
LordDigital написа:водните помпи на тез мотори са хипер корави
ako vaprosnata vodna pompa e kat na IS300, to togaz sa tolkoz koravi, che triabvashe da se smenia oshte predi da i e iztekla garanciata :whistle:
Кое - помпата на IS300 от тез китаиските мИнтета от след 2000-та година ли? :whistle: :whistle:

Публикувано на: 24 Окт 2009 09:56
от FEARKiril
Благодаря за отговорите.
Перката ми е със силиконов съединител. А водната понпо поне на външен вид прилича на такава от 2JZGTE. Лошото е че самата помпа се е разтекла и като цяло предишният собственик е карал колата само с вода и всичко е едни ражди да се e*e. Задалжително трябва да сваля радиатора и да прочистя цялата система. Кажете ми някакъв препарат който да използвам за целта или и чиста вода би свършила работа.
А що се отнася за бобините ще ги свия с термо-шлаук, но целта е да се предпазят от топлината на двигателя ли, или друда? И как да проверя дали мойте не са вече заминали?