TOYOTA Soarer 1JZ GTE
- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
Нещо не ме кефи как е станало ,доколото си спомням (смътно) има различна свивавемост на термо шлаухите. Т.С. има такива които преди да са между 20% и мисля до 200% по-широки - требе като се свие да нема никакви таива подгъвания от където да влиза влагата... идеята е да се покрие само и единствено цилиндричното сечение ,защото от там идват грижите.
- xxBgRaCerxx
- Мнения: 91
- Регистриран на: 21 Дек 2007 14:08
- Обратна връзка:
Re: TOYOTA Soarer 1JZ GTE
tuka v sofia sym vijdal 1 siv no ne be6e to4no soarer a Lexus Sc300 s amerikonski nomera biggrin.gif a ina4e da ti e 4estita kolicata da si q kara6 sys zdrave i da q pravi6 zver!FEARKiril написа:
Много ми е интересно има ли изобщо други Соарери в българия?
- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
Re: TOYOTA Soarer 1JZ GTE
]
Е тва са казва маниак ,все още пълен със енергия:) Между другото не знам как им е направен Voltage Regulator-а ( 12 volt mod ) на бензиновата помпа на Тпйотското изпълнение ,но на SC300 Лексуса е проблематичен и беше едно от наи-първите неща които разглобих да бай-пасна. Разглабя се интериора зад шофиорската седалка...FEARKiril написа:
.....
-
- Мнения: 533
- Регистриран на: 23 Яну 2005 01:08
- Местоположение: Chicago, US of A
Zdrasti,
Purvo pozdravlenia za kolata i mnogo bezavariini kilometri !
Az sushto sum ot stara zagora i skoro si kupih tuka 1992 Lexus SC300 (az sum v XaMePuKaTa) i sum mnogo dovolen ot nego. Iskami se turbo ama nema, imam drugi hobita i sc-to mi e prevozno sredstvo i nishto poveche.
Kusmet s project-a i se nadiavam da si doida za liatoto dogodina taka che obeshtavam da doida da ia vidia v SZ-to
Avtomatika e po-skuchen ot 5spd ama niama kak, edin R154 struva maika si i bashta si tuka, nadiavam se da imash kusmet i da namerish po-evtino. Procheti hubavo za automatica koito imash poneje znam che sa zdravi no triava da vidish dali triabva da pravish modifikacii za da e oshte po-nadejden dori i sus extra koneto koito iskash da pravish.
Purvo pozdravlenia za kolata i mnogo bezavariini kilometri !
Az sushto sum ot stara zagora i skoro si kupih tuka 1992 Lexus SC300 (az sum v XaMePuKaTa) i sum mnogo dovolen ot nego. Iskami se turbo ama nema, imam drugi hobita i sc-to mi e prevozno sredstvo i nishto poveche.
Kusmet s project-a i se nadiavam da si doida za liatoto dogodina taka che obeshtavam da doida da ia vidia v SZ-to
Avtomatika e po-skuchen ot 5spd ama niama kak, edin R154 struva maika si i bashta si tuka, nadiavam se da imash kusmet i da namerish po-evtino. Procheti hubavo za automatica koito imash poneje znam che sa zdravi no triava da vidish dali triabva da pravish modifikacii za da e oshte po-nadejden dori i sus extra koneto koito iskash da pravish.
-------------------------------------------------
"...coming up on the Clock Channel ..... Six O'Clock..."
"...coming up on the Clock Channel ..... Six O'Clock..."
- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
Абе аз ти казах ,че за R154 нема да ти взема повече от едноцифрена бройка 4 литрови водки Абсолют! Ама виж камбана за JZ блока и другите "дреболиики" са верно по-скъпи от златото ...del_sol_fen написа:Zdrasti,
Purvo pozdravlenia za kolata i mnogo bezavariini kilometri !
Az sushto sum ot stara zagora i skoro si kupih tuka 1992 Lexus SC300 (az sum v XaMePuKaTa) i sum mnogo dovolen ot nego. Iskami se turbo ama nema, imam drugi hobita i sc-to mi e prevozno sredstvo i nishto poveche.
Kusmet s project-a i se nadiavam da si doida za liatoto dogodina taka che obeshtavam da doida da ia vidia v SZ-to
Avtomatika e po-skuchen ot 5spd ama niama kak, edin R154 struva maika si i bashta si tuka, nadiavam se da imash kusmet i da namerish po-evtino. Procheti hubavo za automatica koito imash poneje znam che sa zdravi no triava da vidish dali triabva da pravish modifikacii za da e oshte po-nadejden dori i sus extra koneto koito iskash da pravish.
Напълно си прав, Лорде
Ето малко "модификаций" от тези дни
Директно от страната на изгряващото слънце
А ето ги и бъдещите джантоци: 275х35х19 и 235х40х19
И аз не съм ги виждал още. Силно се надявам това на първата джанта да е отражението на фотографа Но ще поживеем ще видим.
А ето на какво мяза колата към дата 11.11.09
Ето малко "модификаций" от тези дни
Директно от страната на изгряващото слънце
А ето ги и бъдещите джантоци: 275х35х19 и 235х40х19
И аз не съм ги виждал още. Силно се надявам това на първата джанта да е отражението на фотографа Но ще поживеем ще видим.
А ето на какво мяза колата към дата 11.11.09
- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
Интересни неща
Мразя иридиумни свещо - предпочитам смяна на медни със всяка смяна на маслото ,предпочитат и го и много други хора. Ако ша вдигаш надува е добра идея също свещите да са със една идея по-ухлаждащи. На всичкото и от горе медните са по лефче (кефче)
Греди контролерите не ме кефят принципно ,не ми са мисли кви пари си дал за него ? - дано ти върши работа.
Има много цигани дето са боклуци във България ,но има един дето уважавам много - първата му работилница е на първата пряка към центъра ,като се тръгне от блока на БКП-то (точно до градинката). Има и още една дето е някъде към бившия Диск Инжинеринг ,там има и добра машина за изправяне на джанти - маи ша требе да станеш приятел със него със тез ДеветНайски
Между другото каква е идеята на разглабянето на интериора?
Мразя иридиумни свещо - предпочитам смяна на медни със всяка смяна на маслото ,предпочитат и го и много други хора. Ако ша вдигаш надува е добра идея също свещите да са със една идея по-ухлаждащи. На всичкото и от горе медните са по лефче (кефче)
Греди контролерите не ме кефят принципно ,не ми са мисли кви пари си дал за него ? - дано ти върши работа.
Има много цигани дето са боклуци във България ,но има един дето уважавам много - първата му работилница е на първата пряка към центъра ,като се тръгне от блока на БКП-то (точно до градинката). Има и още една дето е някъде към бившия Диск Инжинеринг ,там има и добра машина за изправяне на джанти - маи ша требе да станеш приятел със него със тез ДеветНайски
Между другото каква е идеята на разглабянето на интериора?
+1LordDigital написа:Мразя иридиумни свещо - предпочитам смяна на медни със всяка смяна на маслото ,предпочитат и го и много други хора. Ако ша вдигаш надува е добра идея също свещите да са със една идея по-ухлаждащи. На всичкото и от горе медните са по лефче (кефче)
Тия Иридиуми са ...
И само да кихнеш и се чупят
Медните свещи са си супер. Ако нямаш искра като надуеш, оправи си бобините и запалването вместо да се мъчиш с тия боклуци ...
-
- Мнения: 533
- Регистриран на: 23 Яну 2005 01:08
- Местоположение: Chicago, US of A
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 104 госта