TOYOTA Soarer 1JZ GTE

Специални проекти и ъпгрейди - AE86. Фотогалерии за фенове, тунинговани модели, рали шампионати, формула
Публикувай отговор
FEARKiril
Мнения: 168
Регистриран на: 18 Окт 2009 21:30

Мнение от FEARKiril » 12 Ное 2009 10:01

LordDigital написа:Интересни неща

Мразя иридиумни свещо - предпочитам смяна на медни със всяка смяна на маслото ,предпочитат и го и много други хора. Ако ша вдигаш надува е добра идея също свещите да са със една идея по-ухлаждащи. На всичкото и от горе медните са по лефче (кефче)

Греди контролерите не ме кефят принципно ,не ми са мисли кви пари си дал за него ? - дано ти върши работа.

Има много цигани дето са боклуци във България ,но има един дето уважавам много - първата му работилница е на първата пряка към центъра ,като се тръгне от блока на БКП-то (точно до градинката). Има и още една дето е някъде към бившия Диск Инжинеринг ,там има и добра машина за изправяне на джанти - маи ша требе да станеш приятел със него със тез ДеветНайски wink.gif

Между другото каква е идеята на разглабянето на интериора?
Ами за свещите. Тези ги купих вече и да видим до каде ще изкарат. Следващият път мога да пробвам и с медни. Препоръчаите ной модел и марка. За бобините препоръката е изпълнена.

За Гредито. Незнам какво не му е наред. Някоя функция ли му липсва или просто като дизайн не те кефи. Мисля че го платих на добри парички около 300 лева ми легна. Аз мисля че трябва да върши работа незнам.

За джантите ми е ясно че ще стана абонат на някой гумаджия. Още повече че са марка Stern, отзивите са че са тежки и крехки но също ми лигнаха на далавера така че засега съм с тях. Докато не докопам някой Volk wink.gif Поне са красиви.

А разгалабянето на интериора се наложи поради куп пречини. Но като цяло целта на гимнастиката е колата да заприлича на истинско луксозно купе каквото е била преди 17 години. Все пак скоро ще става пълнолетна (за американците да припомня че в България това се случва 18 години след раждането biggrin.gif ) трябда да я стегна малко.

Много съм ви благодарен за градивната критика. Моля продължавайте да ме напътствате все така.
Лорде кажи според теб за да няма грешни ходове, каква трябва да е следващата крачка в проекта. Дюзи ще има скоро.

Между другото мерихме преди няколко дни компресията на цилиндрите:
1 12.0
2 11.8
3 11.4
4 12.2
5 12.0
6 неможахме да бръкнем, търся друга машинка

Знам че 8 десети си е голяма разлика, но мотора си работи много спокойно и засега не обмислям никакво отваряне. Дайте ми съвет има ли нужда от някаки добавки да му слагам или да си карам така.

FEARKiril
Мнения: 168
Регистриран на: 18 Окт 2009 21:30

Мнение от FEARKiril » 17 Ное 2009 12:15

Здравейте колеги
Снощи правих няколко теста с новата ми играчка (Профека)
Най-доброто което можах да постигна със стандартната схема беше 0.82 бара на втора скорост на останалите правеше 0.75.
Но за жалост тестовете бяха прекратени от светнала лампа на скоростната кутия.
По време на движение за няколко секунди премига "O/D" лампата после святка постоянно и на таблото святка "ECT"
Сутринта направих тест с жъмпер по тази схема:
http://soarercentral.com/sc-forum/messa ... 1102577019
и ми показа грешка 6-2:
No1 solenoid valve
пише че съпротивлението на соленойдният клапан било по 8 ома или над 100 ома, повече от 8 пъти

Въпроса ми е някой разбира ли от автомати и знае ли какво подяволите означава това. Към какво да се насоча и какво да правя въобще.
Все още не съм смевнял маслото на кутията, но мисля днес да го направя дано се оправи.

Аватар
poli
Мнения: 846
Регистриран на: 02 Май 2006 16:21
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от poli » 17 Ное 2009 19:31

Да не би копчето на O/Dто да е блокирало нещо?
То се използва предимно за изпреварване или спускане на наклон на по ниска предавка.
КЕФ ЦЕНА НЯМА

1.Тoyota Glanza V Turbo-290ps-RHD
2.Toyota Previa-156ps-LHD
3.Toyota Corolla AE86-165ps-LHD
4.Mazda RX7 FD-500ps-RHD
5.Subaru Justy 68ps-LHD

Аватар
LordDigital
СупраДжия
Мнения: 3190
Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
Местоположение: Chicag0-Land

Мнение от LordDigital » 17 Ное 2009 19:47

poli написа:Да не би копчето на O/Dто да е блокирало нещо?
То се използва предимно за изпреварване или спускане на наклон на по ниска предавка.
За съжаление не е ,тез трансмисии имат напълно отделно ЕКУ и единствения начин да покажат че имат записна грешка е основно през лампата на О/D.

Конкретно по този въпрос нямам мнение ,не съм се интересувал или занимавал със този автомат ,а и по принцип разбиранията ми по автоматични трансмисии не са на кои знае какво ниво - четене по форумите му е майката...
Изображение

Аватар
poli
Мнения: 846
Регистриран на: 02 Май 2006 16:21
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от poli » 17 Ное 2009 21:52

Мадам,кофти работа.
Ми да пробва с най ефтиния и лесен вариант да смени маслото.

А изобщо гледал ли си нивото на маслото,защото това е още по голяма грешка.


Като човек който не от скоро внася автомобили от Япония(а английските са от там и то от най ефтините) писъл съм го много пъти и пак ще го напиша:
70% от автомобилите които се продават в Япония,НЕ СА в движение от поне 3 години.
Такъв автомобил НЕ СЕ кара на ход,една цялостна смяна на консумативите е задължителна,без значение че пише че маслото е сменяно преди 300км-но преди колко време(препоръчваам 50гр бензин в старото масло с работа от 10 мин.на място и смяна) и че агренажа е на 4000км-но пак на колко време-та той е на пластмаса.
КЕФ ЦЕНА НЯМА

1.Тoyota Glanza V Turbo-290ps-RHD
2.Toyota Previa-156ps-LHD
3.Toyota Corolla AE86-165ps-LHD
4.Mazda RX7 FD-500ps-RHD
5.Subaru Justy 68ps-LHD

FEARKiril
Мнения: 168
Регистриран на: 18 Окт 2009 21:30

Мнение от FEARKiril » 18 Ное 2009 00:15

Найстина е моя грешка че не съм го сменил още. Нивото съм го проверявал и на топъл и на студен мотор е в границите.
Утре ще го сменя. Кална се.
Тези дни трябва най накрая пристигнат и ангренажите. Много дълго ги чакам и тях. Всичко друго ще е консуматив мисля че е сменено.

Това за бензина защо да го правя? Според мен то няма да може да се източи на 100% маслото и все ще остане малко в охладителя, в хидромотора, и там другаде някаде.
Мисля също да отворя картера и да изчистя филтъра, а и да подледна дали има нещо стружки :)

Поли разкажи как влияе "O/D" копчето на кутията освен че изключва овърдрайва, защото моето ми променя и оборотите на двигателя на останалите скорости. В смисъл че примерно на втора при включен овърдрайв с 60 км/ч ми държи примерно 2000 оборота, а при изключен ги дига с поне 500. Чувството е все едночи привключвам от "дълга" към "къса" кутия. Нямал съм досега автомат (неща и да имам но ...) и не съм запознат нито с устройството нито с принципа на действие.

Благодаря

Аватар
LordDigital
СупраДжия
Мнения: 3190
Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
Местоположение: Chicag0-Land

Мнение от LordDigital » 18 Ное 2009 01:25

FEARKiril написа:Найстина е моя грешка че не съм го сменил още. Нивото съм го проверявал и на топъл и на студен мотор е в границите.
Утре ще го сменя. Кална се.
Тези дни трябва най накрая пристигнат и ангренажите. Много дълго ги чакам и тях. Всичко друго ще е консуматив мисля че е сменено.

Това за бензина защо да го правя? Според мен то няма да може да се източи на 100% маслото и все ще остане малко в охладителя, в хидромотора, и там другаде някаде.
Мисля също да отворя картера и да изчистя филтъра, а и да подледна дали има нещо стружки :)

Поли разкажи как влияе "O/D" копчето на кутията освен че изключва овърдрайва, защото моето ми променя и оборотите на двигателя на останалите скорости. В смисъл че примерно на втора при включен овърдрайв с 60 км/ч ми държи примерно 2000 оборота, а при изключен ги дига с поне 500. Чувството е все едночи привключвам от "дълга" към "къса" кутия. Нямал съм досега автомат (неща и да имам но ...) и не съм запознат нито с устройството нито с принципа на действие.

Благодаря
O/D променя НАПЪЛНО работата на трансмисията ,на абслютно всички електронни автомати свива торк конвертера което прави много неща от които най-забележимо е ,че двигателя работи като моторна спирачка при спиране. Също така забранява понижаващата предавка разбира се.
Изображение

Аватар
poli
Мнения: 846
Регистриран на: 02 Май 2006 16:21
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от poli » 18 Ное 2009 08:47

Лорда ти отговори.

За бензина:
Слагасе за да "омекне" засъхнало масло,отпушва повдигачи и тн.
Може да се ползва и някаква добавка,но бензина е най ефикасен.

Смени и филтъра на автоматика,и маслото на деференциала,както и спирачна и хидравлична течност.
КЕФ ЦЕНА НЯМА

1.Тoyota Glanza V Turbo-290ps-RHD
2.Toyota Previa-156ps-LHD
3.Toyota Corolla AE86-165ps-LHD
4.Mazda RX7 FD-500ps-RHD
5.Subaru Justy 68ps-LHD

FEARKiril
Мнения: 168
Регистриран на: 18 Окт 2009 21:30

Мнение от FEARKiril » 18 Ное 2009 10:50

poli написа:Лорда ти отговори.

За бензина:
Слагасе за да "омекне" засъхнало масло,отпушва повдигачи и тн.
Може да се ползва и някаква добавка,но бензина е най ефикасен.

Смени и филтъра на автоматика,и маслото на деференциала,както и спирачна и хидравлична течност.
А цнякаква препоръка как да източа маслото изцяло. Искам да го направя както трябва но ме е страх да не и е*а м*м*та нацяло.
Трябва ли да въртя при отворена пробка примерно за да излезе маслото от помпата и от голямата кръгла кофа и така натакък. Примерно на охладителя ще му измъкна маркучите и ще източа маслото но после да не стане няква беля.

Аватар
poli
Мнения: 846
Регистриран на: 02 Май 2006 16:21
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от poli » 18 Ное 2009 11:14

Е тук вече не мога да ти оговоря,но не варти на стартер без масло.
КЕФ ЦЕНА НЯМА

1.Тoyota Glanza V Turbo-290ps-RHD
2.Toyota Previa-156ps-LHD
3.Toyota Corolla AE86-165ps-LHD
4.Mazda RX7 FD-500ps-RHD
5.Subaru Justy 68ps-LHD

Аватар
LordDigital
СупраДжия
Мнения: 3190
Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
Местоположение: Chicag0-Land

Мнение от LordDigital » 18 Ное 2009 17:57

FEARKiril написа:
poli написа:Лорда ти отговори.

За бензина:
Слагасе за да "омекне" засъхнало масло,отпушва повдигачи и тн.
Може да се ползва и някаква добавка,но бензина е най ефикасен.

Смени и филтъра на автоматика,и маслото на деференциала,както и спирачна и хидравлична течност.
А цнякаква препоръка как да източа маслото изцяло. Искам да го направя както трябва но ме е страх да не и е*а м*м*та нацяло.
Трябва ли да въртя при отворена пробка примерно за да излезе маслото от помпата и от голямата кръгла кофа и така натакък. Примерно на охладителя ще му измъкна маркучите и ще източа маслото но после да не стане няква беля.
Принципно доколкото съм запознат 2-та маркуча са вход и изход към кулера на трансмисиата. Откачат се и се одължават със прозрачни ,които се напълват със масло ,трансмисиата също се източва старто и се налива нов масло.
На стартер - само докато видиш коя тръбичка е вход и коя изход (по някога не може ка качи налягане и не става ,требе да се запали за секунда)
Като разбереш входа и зхода ,единия му подаваш ново масло а другия отива към легена - палиш колата и ги държиш така докато не потече ново масло от изходния маркуч.

Таз процедура съм я правил 2 пъти и е яко гадна ,предпочитам просто да сменя маслото 2-3 пъти което е доста по-скъпо но има и други полужителни ефекти.
Изображение

ALTEZZA
Мнения: 3672
Регистриран на: 10 Сеп 2004 20:19
Местоположение: Chicago

Мнение от ALTEZZA » 18 Ное 2009 20:31

LordDigital написа:Таз процедура съм я правил 2 пъти и е яко гадна ,предпочитам просто да сменя маслото 2-3 пъти което е доста по-скъпо но има и други полужителни ефекти.
ако искаш да флашваш, така или иначе ще ти замине масло за 2-3 пъти. та не е по скъпо, просто си е играчка да закачиш маркучите и после наливай и внимавай къде се отича.
за това най-добре е да си сменяш често маслото, по малко, но на време
->

Аватар
LordDigital
СупраДжия
Мнения: 3190
Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
Местоположение: Chicag0-Land

Мнение от LordDigital » 19 Ное 2009 00:35

ALTEZZA написа: за това най-добре е да си сменяш често маслото, по малко, но на време
Мързела ,одил по хората разправят :whistle: :whistle:
Изображение

FEARKiril
Мнения: 168
Регистриран на: 18 Окт 2009 21:30

Мнение от FEARKiril » 21 Ное 2009 19:16

Здравейте Колеги
Днес си смених маслото на скоростете. Не съм наливал бензин или други добавки. Направих едно тестче и лампата пак светна. При което останах силно разочерован и продължих да си карам с изключен O/D.
Но незнам какво ми прештрака и реших да пробвам дали случайно не е проблема в копчето на скоростният лост, както предположи колегата Поли. След като свалих лоста и свих кабелните обувчици на буксичката, изчистих грешките на ECU-то и проблема изчезна правих рънове поне половин час и не ми светна лампата нито веднъж излизах и извън градско 4-та предавка си работи безотказно. :wav:
Просто съм много рабостен тази вечер drunk.gif
Много съм благодарен на колегара Поли
Поздрави на всички

Аватар
LordDigital
СупраДжия
Мнения: 3190
Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
Местоположение: Chicag0-Land

Мнение от LordDigital » 21 Ное 2009 19:25

FEARKiril написа:Здравейте Колеги
Днес си смених маслото на скоростете. Не съм наливал бензин или други добавки. Направих едно тестче и лампата пак светна. При което останах силно разочерован и продължих да си карам с изключен O/D.
Но незнам какво ми прештрака и реших да пробвам дали случайно не е проблема в копчето на скоростният лост, както предположи колегата Поли. След като свалих лоста и свих кабелните обувчици на буксичката, изчистих грешките на ECU-то и проблема изчезна правих рънове поне половин час и не ми светна лампата нито веднъж излизах и извън градско 4-та предавка си работи безотказно. :wav:
Просто съм много рабостен тази вечер drunk.gif
Много съм благодарен на колегара Поли
Поздрави на всички
Стискаме палци да се е разрешил проблема :thumbsup:
Изображение

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 21 госта