TOYOTA Soarer 1JZ GTE

Специални проекти и ъпгрейди - AE86. Фотогалерии за фенове, тунинговани модели, рали шампионати, формула

Модератори: Georgimitrovich, zi_zi_top, Uncle Dido, Akima, slowtraveler, TATI, мехаННика

Потребителски аватар
FEARKiril
Мнения: 168
Регистриран: 18 окт 2009 21:30
Репутация: 0

Мнениеот FEARKiril » 14 юни 2011 20:35

intelman написа:Какво стана с кОтията rolleyes.gif намери ли как ще центроваш фланеца


За сега се съсредоточавам върху турбината, когато всичко е готово ще покарам малко до към края на лятото и след жапан феста я разкъндъчвам пак. Първоначално идеята беше до септември да съм приключил и с скоростите но няма как да стане. Играта е доста.

Изображение

Изображение

Оказва се че е много трудно да се направи колектор който да го сложиш и всичко да ти пасне от първият път. В момента страшно много съжалявам че не приех офертата на колегата Дидо.

Също так искам да благодаря на Сандо за безценната помощ която ми оказва.

mar29
Мнения: 216
Регистриран: 12 окт 2010 18:21
Репутация: 0
Местоположение: България

6+

Мнениеот mar29 » 14 юни 2011 20:45

Обаче 6-такът .....................си е 6-так.Ама тежки били,ама незнам какво си било.Няма умаряне това нещо

Потребителски аватар
FEARKiril
Мнения: 168
Регистриран: 18 окт 2009 21:30
Репутация: 0

Мнениеот FEARKiril » 18 юни 2011 07:09

Ето една малка фотосесия на турбината.

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Stalin
Мнения: 16
Регистриран: 04 авг 2010 15:58
Репутация: 0
Местоположение: София

Мнениеот Stalin » 18 юни 2011 14:11

DAMN...Хубаво турбо си избрал.. Какви коне целиш????
Toyota Rav 4 2010 2.0L CVT Executive

Потребителски аватар
FEARKiril
Мнения: 168
Регистриран: 18 окт 2009 21:30
Репутация: 0

Мнениеот FEARKiril » 19 юни 2011 17:20

Най-накрая китайският колектор пасна на отворите на главата :)

Изображение

Ето какво всъщност значело "Divided"

Изображение

Сега се заемаме със следващият проблем

Изображение

Потребителски аватар
LordDigital
СупраДжия
Мнения: 3190
Регистриран: 18 окт 2004 17:04
Репутация: 24
Местоположение: Chicag0-Land

Мнениеот LordDigital » 19 юни 2011 17:54

Капака изобщо затваря ли са?
Изображение

Потребителски аватар
FEARKiril
Мнения: 168
Регистриран: 18 окт 2009 21:30
Репутация: 0

Мнениеот FEARKiril » 19 юни 2011 23:31

Този въпрос ми изникна и на мен още в първият момент като видях как половината турбина стърчи над мотора :)

Изображение

Ама после осазнах как Тойота са мислили автомобила да бъде перфектната пладформа за тунинг и са оставили достатъчно място под капака :)

Потребителски аватар
Nedkow
Мнения: 1709
Регистриран: 26 фев 2008 00:25
Репутация: 7
Местоположение: Добрич

Мнениеот Nedkow » 19 юни 2011 23:37

Аз още, като тепитах за моторетките на амортесиорите щях да питам за капака ама се въздържах. Щом тях събираш значи всичко са предвидили :thumbsup:

Потребителски аватар
EMPEROR
Мнения: 542
Регистриран: 07 юли 2008 13:31
Репутация: 0
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот EMPEROR » 20 юни 2011 10:02

Екстра става Кире, давай нататък! Даунпайпа винаги е бил наго-диго, така че няма да се плашиш :thumbsup:

Потребителски аватар
FEARKiril
Мнения: 168
Регистриран: 18 окт 2009 21:30
Репутация: 0

Мнениеот FEARKiril » 21 юни 2011 20:39

EMPEROR написа:Екстра става Кире, давай нататък!


Посоката е ясна :) Лошото е че нямам много свободно време да се работя по колата. Доста се забавих в момента колата трябваше вече да е готова и да "оре" улиците на Стара Загора :(

Потребителски аватар
Ployd
Мнения: 78
Регистриран: 01 апр 2008 11:09
Репутация: 0
Местоположение: София

Мнениеот Ployd » 22 юни 2011 21:53

Ти направо за насаждането ще си на линия. Орането го пропускаш, нека други да хамалуват :thumbsup:

Едно голямо ЕВАЛА за труда и мерака които влагаш biggrin.gif
Toyota Celica 2.0 GT 1997

Потребителски аватар
FEARKiril
Мнения: 168
Регистриран: 18 окт 2009 21:30
Репутация: 0

Мнениеот FEARKiril » 23 юни 2011 23:37

Ployd написа:Ти направо за насаждането ще си на линия. Орането го пропускаш, нека други да хамалуват :thumbsup:


ХАХАХА аз си мислех направо да "жъна" и да "вършея" :)

Мерси колега :)

Потребителски аватар
cokata
Мнения: 308
Регистриран: 04 дек 2009 17:41
Репутация: 0
Местоположение: Панагюрище

Мнениеот cokata » 24 юни 2011 02:05

FEARKiril написа:ХАХАХА аз си мислех направо да "жъна" и да "вършея" :)


http://app.claas.com/presseseite-10/ima ... 118955.jpg
Рано е още ве колега biggrin.gif

Евала за проекта и от мен :thumbsup:
Следя темата с интерес :read2:
Toyota Carina E 1.8 7A-FE Liftback
Subaru Outback 2.5 AT 2005
Honda XR250

Потребителски аватар
FEARKiril
Мнения: 168
Регистриран: 18 окт 2009 21:30
Репутация: 0

Мнениеот FEARKiril » 02 юли 2011 15:01

Бавно но славно напредваме
Колектора вече е готов за "подвизи".
Маслените магистрали се избистрят.
Даунпайпа е наприцел :)

Изображение

Изображение

Изображение

Потребителски аватар
cokata
Мнения: 308
Регистриран: 04 дек 2009 17:41
Репутация: 0
Местоположение: Панагюрище

Мнениеот cokata » 03 юли 2011 16:13

Много Монстър пиеш ве! biggrin.gif
Toyota Carina E 1.8 7A-FE Liftback
Subaru Outback 2.5 AT 2005
Honda XR250


Върни се в “Toyota Мания”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта